ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

11 міс. тому від JMiles1984
|
24262 переглядів 287 відповідей |
|
1...11 12 13...15
Pausilva91
2 міс. тому

Привіт, сьогодні вранці я побачив, що вони скасували мої зняття для перевірки документів, я надіслав електронний лист із усім, що вони мене запитували, мені дуже цікаво, враховуючи, що я зробив депозит лише з однієї картки, а зняття відбувається на ту саму картку, що могло знайти мені виправдання, тому що це досить велика сума, я думаю, вони знайдуть щось не так, ми побачимо, наскільки вони будуть правильні в кінці кінців! Тепер ми побачимо, скільки часу триває перевірка, скільки часу вона зайняла для вас?

Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
2 міс. тому

привіт, мене лякають ці пости, в яких я читаю тільки негатив, у мене також є сума для зняття, я зробив два зняття і через 3 дні вони були скасовані на kyc. Я відправив те, що вони мене просили, і тепер я чекаю їх відповіді, пов'язаної з kyc і перевіркою гри, просто я зібрав суму з кількох ігор і, мабуть, чекатиму довго. Побачимо в найближчі 2 тижні!

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Ситуація з казино ybets досить складна. Перевірка не була великою проблемою, була досить простою та зайняла, на мою думку, 3 дні.

У моїй ситуації я змушений надсилати електронні листи, тому що вони просто не відповідають. І що найгірше, вони явно не спілкуються між собою. Кожного разу, коли я отримую електронний лист, я повинен прояснити ситуацію, тому що вони в кінцевому підсумку говорять про те, про що вже говорили.. вони завжди "бігають" від проблем. Вони зроблять те, що ви побачите. Будьте до цього готові. Ймовірно, вони скажуть, що ваш банк відхилив зняття. Це те, що вони сказали мені та іншим гравцям з того, що я бачив... але це неправда, я говорив зі своїм банком, і жодних спроб не було зроблено.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

у моєму випадку я вірю, що все буде добре, я бачив, що вони самі відповіли на ваш пост, я розумію, що це теж не вирішено?

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Ybets? Тут, на форумі, вони не сказали жодного слова про мою скаргу..нічого..лише гуру казино відповідає мені...я все ще чекаю відповіді, електронною поштою, для рішення щодо мого вилучення

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Їхня стратегія проста. Спочатку змусили чекати виведення. Потім продовжуйте відкладати перевірку KYC і постачальників ігор на «чесність» і «справедливість» середовища. Але якимось чином ваш виграш повертається на ваш рахунок, і ви також можете ним скористатися. Зараз багато гравців втратили терпіння і почали грати, на жаль, більшість із них програли. Якщо у вас є терпіння, вони будуть з причин і не зможуть нічого зробити, окрім як виплатити ваш виграш за допомогою деяких дурних аргументів, таких як технічні проблеми тощо.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 міс. тому

Там, де ви написали свою думку про казино, вам відповіли саме те, що ви сказали, що ви намагалися вивести на іншу картку і звідси проблеми.

Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
2 міс. тому

У мене багато терпіння, і я готовий чекати скільки завгодно, це моя удача, і я не здаюся. Мені більше не пощастить така удача. У серці я сподіваюся, що це вирішиться 🙏🏼

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені цікаво подивитися, які ще виправдання вони використають зі мною далі. Ті, які були дійсними і які я зрозумів, це KYC, перевірка ігрової сесії та проблеми з системою зняття коштів. Це може статися з будь-яким казино (але будьте кмітливими і не дозволяйте їм грати з вами цим).

Я не здамся, як я сказав. Я дуже терпляча людина. Я маю право зняти свої гроші.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Ах, так. там. Я зробив лише один депозит у казино ybets. З попередньо оплаченою карткою (прив’язаною до моєї картки) . Оскільки моя картка не працювала, я не знаю чому. Оскільки неможливо зняти кошти на попередньо оплачену картку, мені сказали, що мені дозволено зробити запит на зняття коштів на мою картку. Я спробував це, і тоді вони сказали, що мій банк відхилив транзакцію. Це неправда, як я пояснював раніше. Я зв’язався зі своїм банком, і вони сказали, що жодних спроб трансакції не було.

Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
2 міс. тому

Оновлено: через ~ 36 годин вони фактично виплатили мій виграш (виведення криптовалюти). Мабуть, мені пощастило. удачі всім вам, хлопці!!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 міс. тому

Привіт, ти щось вирішив?

Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
2 міс. тому

я радий за вас! Чи можу я запитати, чи було у вас велике зняття? Або невелика сума? У будь-якому випадку, вітаємо!

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Привіт.. поки нічого. Мені доведеться надіслати їм ще один електронний лист (ybets).. п’ять днів без відповіді... також чекаю допомоги гуру казино. Особа, яка веде мою справу, у відпустці.. а ви?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 міс. тому

Вони попросили мене перевірити KyC, і що вони відправили гру на аналіз, з того часу тихо, я чекаю їхньої відповіді. Мені цікаво, скільки часу триває ця перевірка

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Продовжуйте надсилати їм електронні листи. Мій KYC зайняв 3/4 дні, якщо я пам’ятаю.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 міс. тому

всього близько 450 доларів США. Я думаю, що це не так багато грошей, тому вони не будуть витрачати свій час на мою справу

Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
2 міс. тому

У моїй ситуації це більша сума.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я також надіслав їм електронний лист і спілкувався в чаті, вони неодноразово казали мені, що це займає до 10 робочих днів, тому я чекаю. Що ти ще робив?

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Я все ще чекаю, поки вони дадуть рішення.. мій обліковий запис skrill не працює.. і я все ще не розумію, як вони очікують, що я повірю, що вони спробували здійснити транзакцію в мій банк, лише з номером моєї картки.. мій банк цього не зробив отримати будь-яку спробу

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого