2 р. тому
Тут ви можете обговорити YallaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора Ліндс і дякую за відгук. Після перевірки вашої справи ми бачимо, що ви вже були проінформовані з нашого боку через чат і електронну пошту. Згадана проблема з оплатою була на стороні провайдера, і депозит тимчасово застряг з міркувань безпеки. Гроші не можна втратити, і щойно ми отримаємо кожну суму, вони також зараховуються на ваш рахунок.
У будь-якому випадку, якщо вам потрібна додаткова інформація та пояснення щодо вашої справи, ви можете зв’язатися з нами через чат або електронну пошту. Ще раз дякуємо за відгук, адже завдяки ним ми намагаємося ставати все краще і краще, а також покращувати наші послуги!
Good evening Lindss and thank you for the review. After a check we had to your case, we can see that you have already been informed on our end via both chat and email. The mentioned issue with the payment, was on provider's side and temporarily the deposit was stuck due to security reasons. Money cannot be lost and once we receive each amount, then is credited to your account as well.
In any case, if you want any further information and explanation regarding your case, you can communicate with us via chat or an email. Thanks once again for the review, since through them we try to become better and better, and improve our services!
Доброго дня, я бачу огляд цього гравця Ліндса, і я думаю, що вона робить ті речі з усіма казино, можливо, вона хоче отримати від них гроші або бонуси, можливо, вона зловживає бонусами.
Good afternoon, I see the review of that player Linds and I think she is doing those things with all the casinos maybe she wants to get money from them or bonuses maybe she is a bonus abuser.
Привіт, я бачу огляд цього гравця, і він трохи близький до зловживання бонусами та хоче грати безкоштовно, тому вона тисне на казино, щоб вони мали справу з нею, тож ви побачите логічну скаргу, тож приділіть їй важливе значення!! !
Hello, I see this player's review and she is a little close to abusing bonuses and wants to play for free, so she will put pressure on casinos to deal with her, so you will see some logical complaint, so give her some importance!!!
Dobrý den, vidím recenzi této hráčky a ona je trochu blízko k tomu, aby zneužívala bonusy a chce hrát zdarma, takže bude vyvíjet nátlak na kasina, aby se s ní vypořádala, takže uvidíte nějakou logickou stížnost, takže jí dejte nějakou důležitost!!!
Привіт,
Мене зацікавило те, що ти пишеш чеською, тому подумав відповісти саме так 🙂
Гравець насправді написав більше відгуків із нижчим рейтингом і в деяких випадках прямо відповів на такі відгуки про казино, я вважаю, що це хороший спосіб підійти до цього, чи не так?
Hi,
I was interested in the fact that you write in Czech, so I thought I would answer just like that 🙂
The player actually wrote more reviews with a lower rating and in some cases directly responded to such casino reviews, I think that's a good way to approach it, don't you think?
Ahoj,
zaujalo mne, že píšeš česky a tak si říkám, že odpovím zrovna tak 🙂
Hráčka zkutečně napsala více reviews s nižším hodnocením a v některých případech na takové recenze kasína přímo reagovala, to je myslím dobrý způsob jak k tomu přistupovat, nemyslíš?
Доброго дня, я бачу огляд цього гравця Ліндса, і я думаю, що вона робить ті речі з усіма казино, можливо, вона хоче отримати від них гроші або бонуси, можливо, вона зловживає бонусами.
Good afternoon, I see the review of that player Linds and I think she is doing those things with all the casinos maybe she wants to get money from them or bonuses maybe she is a bonus abuser.
Привіт, це досить незвично отримати дві такі схожі публікації за такий тихий проміжок часу 😀.
До теми: Я вважаю, що зловживачі бонусами збирають заборонені бонуси замість того, щоб писати відгуки користувачів. Можливо, ця стаття про полювання на бонуси буде вам корисною.
Hello, it's quite unusual to get two such similar posts in such a quiet time frame 😀.
To the topic: I believe that bonus abusers collect forbidden bonuses instead of writing user reviews. Maybe this article about bonus hunting will be of some use to you.
Я думаю, що так, але, на її думку, усі казино погані, тому це викличе кілька запитань про те, як вона оцінює казино. Мені було цікаво взяти участь у дискусії, і дякую за вашу відповідь, я ціную це, тому пам’ятайте про таких хворих людей
I think so but in her opinion all casinos are bad so it will raise some questions about how she rates casinos I was curious to have in the discussion and thank you for your reply I appreciate it so be aware of those kinds of sick people
Myslím, že ano, ale v případě jejího názoru jsou všechna kasina špatná, takže to dá nějaké otázky o tom, jak hodnotí kasina, byl jsem zvědavý mít v diskusi a děkuji za vaši odpověď Oceňuji to, takže si uvědomte ty druhy nemocných lidí
На вашому сайті немає свободи слова або думки гравців.
Мені байдуже, чи хтось ще бере участь у цій дискусії, а по-друге, ми обговоримо ту саму проблему та висловимо свою думку, тому поважайте себе та не намагайтеся заткнути людей, інакше я буду сумніватися, що жінки та сайт казино Guru керівництво має стосунки в цих поганих відгуках проти всіх казино, тому вона працює з вами!!!!! Мені ні до вас всіх, ні до себе не поважаю Радько!!!!!!!!!!!
On your website, there is no freedom of speech or for players' opinions.
I don't care if anyone else is in this discussion and secondly, we will discuss the same issue and give our opinions so respect yourself and don't try to shut up the people, otherwise, I will doubt that women and Guru casino website management to have relationships in those bad reviews against all the casinos, so she works with you!!!!! I don't care about all of you nor respect yourself Radka!!!!!!!!!!!
На вашому сайті немає свободи слова або думки гравців.
Мені байдуже, чи хтось ще бере участь у цій дискусії, а по-друге, ми обговоримо ту саму проблему та висловимо свою думку, тому поважайте себе та не намагайтеся заткнути людей, інакше я буду сумніватися, що жінки та сайт казино Guru керівництво має стосунки в цих поганих відгуках проти всіх казино, тому вона працює з вами!!!!! Мені ні до вас всіх, ні до себе не поважаю Радько!!!!!!!!!!!
On your website, there is no freedom of speech or for players' opinions.
I don't care if anyone else is in this discussion and secondly, we will discuss the same issue and give our opinions so respect yourself and don't try to shut up the people, otherwise, I will doubt that women and Guru casino website management to have relationships in those bad reviews against all the casinos, so she works with you!!!!! I don't care about all of you nor respect yourself Radka!!!!!!!!!!!
Привіт, Роні, я не думаю, що тут є причина так злитися. Ми хочемо надати приємний і вільний простір для обміну думками, і ви можете обговорити тут від А до Я. Зараз я не причетний до цієї конкретної справи, але було б доречно трохи заспокоїтися і змінити тон, будь ласка, якщо ви хочете продовжити цю дискусію. Дякую ✨
Hi Rony, I don't think there's any reason to get so angry here. We want to provide pleasant and free space for sharing opinions and you can discuss from A to Z here. I am not currently involved in this particular case, but it would be appropriate to calm down a bit and change the tone please, if you like to continue in this discussion. Thank you ✨
Чому ви відхиляєте мої відгуки? Ви не маєте права, здається, у вас є щось пов’язане з деякими казино, що вони не платили грошей, тому вам слід показати іншим казино у верхній частині списку, що платять вам більше грошей і більше!!!! Отже, ваш веб-сайт не має гарної репутації, щоб показати, які казино мені вибрати, якщо мої відгуки завжди відхиляються!!!!
Why are you rejecting my reviews, you don't have the right it seems that you have something related against some of the casinos that they didn't pay money so you should show other casinos at the top of the list that paying you money more and more!!!! So, your website is even not a good reputation to show what casinos should I choose if my reviews are always rejected!!!!
Привіт! На ваше щастя, я можу сказати вам, чому ми відхилили ваш відгук. Вірте чи ні, але я бачу в нашій системі, що ви пов’язані з казино YallaBet і кількома іншими обліковими записами користувачів, які вже надіслали свій відгук про те саме казино.
Hi, fortunately for you I can tell you why we rejected your review. Believe it or not, but I see in our system that you're related to YallaBet casino and a few other user accounts who already submitted their review on the same casino.
Бонус на перший депозит не може бути використаний. По-перше, поставте 2000 доларів своїми власними грошима, щоб зняти 40 доларів, це смішно. Чому тоді бонус? Нікому не рекомендую цю пральну машину.
The first deposit bonus cannot be used. First, bet $2,000 with your own money to withdraw $40, that's ridiculous. Why the bonus then? I do not recommend this washer to anyone.
Бонус при первом депозите использовать нельзя. Сначала на свои деньги поставь ставок на 2000$, чтоб вывести 40$, смешно. Для чего тогда бонус, непонятно. Никому не советую данную помойку.
Це справді не мало б сенсу.
Чи можете ви вставити умови бонусу, будь ласка?
Я знайшов це серед перерахованих бонусів :
«Вимоги до ставок: 35-кратний бонус (застосовуються обмеження) Вам потрібно буде зробити ставку в 35 разів більше, ніж бонус, щоб отримати бонус і мати можливість зняти свій виграш.
Наприклад, якщо ви внесли 100 євро і отримали бонус у 100 євро, вам доведеться поставити 3500 євро (100 євро * 35), перш ніж отримати дозвіл на зняття.
Цей бонус можна використовувати лише в таких типах ігор казино: Ігрові автомати."
Однак немає максимального ліміту виведення коштів.
That would truly make no sense.
Can you paste the bonus conditions, please?
I found this among the listed bonuses:
"Wagering requirements: 35x bonus (restrictions apply)You will have to wager 35-times the bonus value to clear the bonus and be able to withdraw your winnings.
For example, if you deposit €100 and get a €100 bonus, you will have to wager €3,500 in total (€100 * 35) before being allowed to make a withdrawal.
This bonus can only be used on these types of casino games: Slots."
No max cashout limit though.
Бонус додано, але ви не можете грати в слоти. Точніше в деяких це можливо, але поки не можу зрозуміти, що я можу грати. Перевірив 10 провайдерів, на бонусних грати не можна.
The bonus has been added, but you can't play slots. More precisely, in some it is possible, but so far I can not understand what I can play. I checked 10 providers, you can’t play for bonus ones.
Бонус добавили, а играть в слоты нельзя. Точнее в какие-то можно, но пока понять не могу во что можно играть. Проверил 10 провайдеров, играть на бонусные нельзя.
Ну, ми не можемо йти далі без конкретних умов.
Я б запитав оператора чату, що мені грати з цим бонусом. 🤔
Well, we can't get any further without the specific conditions.
I'd ask the chat operator what am I supposed to play with this bonus. 🤔
Можна грати на бонусні кошти, через пару днів я навіть знайшов ігри, назви деяких з них мені прислала служба підтримки. Навіть бонус відіграли, але виведення було зроблено не відразу, тому зараз йде верифікація.
You can play with bonus funds, after a couple of days I even found games, the names of some of them were sent to me by support. Even the bonus won back, but the withdrawal was not made immediately, so now the verification is coming.
Играть на бонусные средства можно, спустя пару дней я даже нашел игры, название некоторых мне прислала поддержка. Даже бонус отыграл, но вывод сразу не сделали, значит сейчас верификацию приходить.
Я не можу допомогти собі, але я припускаю, що я повинен знайти дозволені ігри, написані десь у бонусних умовах. Я маю на увазі всіх їх. Чекаєте кілька днів, щоб отримати частковий список від служби підтримки? Не ідеально, я б сказав.
Що ж, я сподіваюся, що перевірка пройде гладко. 🤞
Дайте мені знати 😉🤞
I can't help myself, but I would presume that I should be able to find allowed games written somewhere in bonus terms. I mean all f them. Waiting a few days to get a partial list from the support? Not ideal, I'd say.
Well, I hope that the verification will be smooth. 🤞
Let me know 😉🤞
Перевірка пройшла, але висновок не зроблено, якась помилка на сторонньому, сказали чекати 3 дні, в результаті поки чекали баланс став нульовим. Як я думав, казино будь-якими способами тягне час, вимагаючи купу документів, і в результаті не можуть зробити кнопку виведення. З появою криптовалюти всі ці процеси займають секунди)
The check passed, but the conclusion was not made, some kind of error on the third party, they said to wait 3 days, as a result, while waiting, the balance became zero. As I thought, the casino is playing for time by any means, asking for a bunch of documents, and as a result, they cannot make a withdrawal button. With the advent of cryptocurrency, all these processes take seconds)
Проверка прошла, но вывод не сделали, какая то ошибка на третьей стороне, сказали ждать 3 дня, в итоге пока ждал баланс стал ноль. Как и думал казино любыми способами тянет время, просит кучу документов, а по итогу кнопку вывода не могут сделать. С приходом криптовалюты, все эти процессы занимают секунды)
Вибачте, але верифікація є стандартним процесом, іноді він швидкий, а іноді ні.
Використовувати криптовалюту можна швидко, але якщо ви не граєте в анонімному казино, верифікація облікового запису цілком нормальна. Не можу сказати, чи справді у казино виникла проблема третьої сторони, але я все одно вважаю, що вам слід спробувати припинити гру, поки ви прагнете успішного виведення коштів. 🙏
I'm sorry to say that, but verification is a standard process, sometimes it is quick and sometimes it is not.
Using cryptocurrency is fast, but unless you're playing in an anonymous casino, the verification of the account is quite normal. Can't say whether the casino truly had a 3rd party problem, but I still think that you should try to stop playing while you aim for a successful withdrawal. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.