ФорумКазиноX7 Casino - загальне обговорення

X7 Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від Kittykate
|
1061 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити X7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Привіт, гуру казино..


Я хотів підтвердити свій рахунок і зняти невелику суму, яку я виграв через свій депозит.

Мою ідентифікаційну картку також було перевірено безпосередньо перед тим, як я подав запит на оплату, і до того часу все було добре.

На наступному етапі підтвердження адреси у мене, на жаль, виникла проблема: незалежно від того, які документи я надав, жодного з них не було достатньо для підтвердження адреси, будь то виписка з банківського рахунку, рахунок за Інтернет і телефон чи рахунок за електроенергію, вони хотів би PDF-файл, і оскільки для деяких із них, як-от рахунок за електроенергію чи телефон та Інтернет, я міг лише конвертувати відповідний рахунок-фактуру у PDF-файл, він не приймається, навіть якщо все збігається. Я не знаю, які варіанти мені слід надіслати, щоб нарешті перевірити адресу та отримати виплату. Можливо, ви допоможете мені вирішити проблему з казино.

Я також хотів би зазначити, що там справді привітна служба обслуговування клієнтів, яка завжди намагається допомогти, але, на жаль, у них немає інших варіантів, окрім як переслати справу чи сказати мені, що PDF-файл чітко видно або просто не підходить. Скріншот рахунку-фактури там не приймається.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kittykate
5 міс. тому

Привіт, як я розумію, у вас виникли проблеми з підтвердженням адреси. Я бачу, що ви кажете, що чат намагається допомогти, але нічого не може зробити. У вас немає альтернативи, на жаль, але я думаю, що у вас повинен бути якийсь документ у форматі pdf, де ваша адреса буде в порядку. Чи пробували ви запитати службу підтримки, чи знають вони про такий документ або що надсилають інші гравці, які можуть надати його у форматі PDF?

Тим не менш, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу перевірки, але якщо ви нікуди не можете дійти, і ви думаєте, що так і залишиться, і ви використали все, що у вас є, тоді я рекомендую вам подати нам скаргу та ми побачимо, що можна зробити.

Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️

Сподіваюся, ви зможете все розібратися, а також зможете зняти гроші без будь-яких інших проблем. Якщо вам вдасться просунутися вперед, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже, це просто сталося. Побачили цю рекламу казино X7 на іншій великій сторінці огляду казино та були достатньо наївними, щоб повірити, що оскільки вони отримали 7/10 результатів, це має бути хороше місце. Вніс близько 1000 доларів без будь-яких бонусів, оскільки я дізнався про свої попередні випадки шахрайства в Інтернеті 😹👌 зняв свої перші 1000 доларів після деякої удачі (спробував зняти), потім я продовжив грати, і за цей час вони додали 75 доларів на мій рахунок для бронзового оновлення або якогось шахрайства (читайте про це в небажаній пошті після цього), і за час, коли я грав на їхні гроші, я зробив 3~4 програшних ставок по 2 доларів США на гру, яка була заборонена. Зверніть увагу, що я навіть не читав про ці гроші, не приймав і не просив ці гроші. Мені пощастило, і я хотів зняти другу 1000 доларів США. Потім я знову вніс 100 доларів США (без бонусу) і зробив суперставку на 2 долари США на Olympus 1000 і був дуже щасливий, що на моєму рахунку було приблизно 4 тисячі доларів. Тоді я зробив третє зняття 1000 доларів США. Через тиждень вони хотіли побачити мої документи, і все, і багато чекання, мене перевірили, я все ще чекав, і нарешті я отримав лист. Вони конфіскували всі мої гроші! Оскільки вони вставили 25-75 (не пам’ятаю) доларів США, і я програв три ставки на заборонену гру, навіть не захотів, щоб їхні шахрайські гроші взагалі, це має бути злочином, і я почуваюся абсолютно безпорадним. Я написав власнику ліцензії всю історію вчора й чекаю на відповідь. Я зв’язався з тим місцем, де бачив їхню рекламу, і вони вирішили, що як тільки я зареєструюся на сайті, я приймаю всі їхні правила, і що я повинен був натиснути поле, щоб спочатку прочитати ці правила (?) це шахрайство. (Вони платять цьому сайту за те, що він видимий, має гарний результат, і я навіть не можу зробити відгук про казино чи поділитися своєю історією) вони не дозволяють мені опублікувати відгук, навіть не відповідають. Тож, хлопці.. не робіть такої ж помилки, як я! Не зв'язуйтеся з Starscream ltd. зовсім! Я обіцяю, що ви про це пошкодуєте, і не довіряйте всім сторінкам оглядів казино з «найбільш довіреними відгуками у світі», вони отримують гроші і навіть не допоможуть або дозволять вам поділитися своєю справжньою історією

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
iheededthecall
3 міс. тому

У такому випадку я б пропонував вам подати скаргу тут нашій команді, і вони глибше дослідять цю проблему та спробують її вирішити. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

дякую, я спробую це! ціную це

Автоматичний переклад.
iheededthecall
3 міс. тому

Привіт! Я просто вважаю, що маю запитати про ваш прогрес. Як справи, може щось нове?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, вони конфіскували понад 2000 у казино x7, тому що вони додали 75 доларів бонусу на мій рахунок, навіть не бажаючи цього, і всі мої виграші після цього бонусу зникли, я навіть зробив депозит і зробив справді великий виграш у грі за власні гроші , вони все вкрали. Там написано, що на моєму рахунку 1000 доларів, я думаю, що це гроші, які я виграв до того, як вони змогли додати бонусні гроші, але, здається, я не можу їх зняти. Це чекає пару днів, нічого не відбувається. Це не вперше, у мене також конфіскували тисячі доларів на Locowin, і після цього я пообіцяв собі більше ніколи не грати з бонусами, а тепер вони додають бонуси, навіть не питаючи замість цього

Автоматичний переклад.
iheededthecall
3 міс. тому

Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тож сподіваюся, що незабаром вони зможуть дізнатися більше та вирішити цю проблему.

Тим часом, якщо у вас є якісь оновлення, зверніться; ми хотіли б їх почути.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого