ФорумКазиноX7 Casino - загальне обговорення

X7 Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від Kittykate
|
1351 переглядів 12 відповідей |
|
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити X7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Привіт, гуру казино..


Я хотів підтвердити свій рахунок і зняти невелику суму, яку я виграв через свій депозит.

Мою ідентифікаційну картку також було перевірено безпосередньо перед тим, як я подав запит на оплату, і до того часу все було добре.

На наступному етапі підтвердження адреси у мене, на жаль, виникла проблема: незалежно від того, які документи я надав, жодного з них не було достатньо для підтвердження адреси, будь то виписка з банківського рахунку, рахунок за Інтернет і телефон чи рахунок за електроенергію, вони хотів би PDF-файл, і оскільки для деяких із них, як-от рахунок за електроенергію чи телефон та Інтернет, я міг лише конвертувати відповідний рахунок-фактуру у PDF-файл, він не приймається, навіть якщо все збігається. Я не знаю, які варіанти мені слід надіслати, щоб нарешті перевірити адресу та отримати виплату. Можливо, ви допоможете мені вирішити проблему з казино.

Я також хотів би зазначити, що там справді привітна служба обслуговування клієнтів, яка завжди намагається допомогти, але, на жаль, у них немає інших варіантів, окрім як переслати справу чи сказати мені, що PDF-файл чітко видно або просто не підходить. Скріншот рахунку-фактури там не приймається.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kittykate
7 міс. тому

Привіт, як я розумію, у вас виникли проблеми з підтвердженням адреси. Я бачу, що ви кажете, що чат намагається допомогти, але нічого не може зробити. У вас немає альтернативи, на жаль, але я думаю, що у вас повинен бути якийсь документ у форматі pdf, де ваша адреса буде в порядку. Чи пробували ви запитати службу підтримки, чи знають вони про такий документ або що надсилають інші гравці, які можуть надати його у форматі PDF?

Тим не менш, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу перевірки, але якщо ви нікуди не можете дійти, і ви думаєте, що так і залишиться, і ви використали все, що у вас є, тоді я рекомендую вам подати нам скаргу та ми побачимо, що можна зробити.

Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️

Сподіваюся, ви зможете все розібратися, а також зможете зняти гроші без будь-яких інших проблем. Якщо вам вдасться просунутися вперед, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отже, це просто сталося. Побачили цю рекламу казино X7 на іншій великій сторінці огляду казино та були достатньо наївними, щоб повірити, що оскільки вони отримали 7/10 результатів, це має бути хороше місце. Вніс близько 1000 доларів без будь-яких бонусів, оскільки я дізнався про свої попередні випадки шахрайства в Інтернеті 😹👌 зняв свої перші 1000 доларів після деякої удачі (спробував зняти), потім я продовжив грати, і за цей час вони додали 75 доларів на мій рахунок для бронзового оновлення або якогось шахрайства (читайте про це в небажаній пошті після цього), і за час, коли я грав на їхні гроші, я зробив 3~4 програшних ставок по 2 доларів США на гру, яка була заборонена. Зверніть увагу, що я навіть не читав про ці гроші, не приймав і не просив ці гроші. Мені пощастило, і я хотів зняти другу 1000 доларів США. Потім я знову вніс 100 доларів США (без бонусу) і зробив суперставку на 2 долари США на Olympus 1000 і був дуже щасливий, що на моєму рахунку було приблизно 4 тисячі доларів. Тоді я зробив третє зняття 1000 доларів США. Через тиждень вони хотіли побачити мої документи, і все, і багато чекання, мене перевірили, я все ще чекав, і нарешті я отримав лист. Вони конфіскували всі мої гроші! Оскільки вони вставили 25-75 (не пам’ятаю) доларів США, і я програв три ставки на заборонену гру, навіть не захотів, щоб їхні шахрайські гроші взагалі, це має бути злочином, і я почуваюся абсолютно безпорадним. Я написав власнику ліцензії всю історію вчора й чекаю на відповідь. Я зв’язався з тим місцем, де бачив їхню рекламу, і вони вирішили, що як тільки я зареєструюся на сайті, я приймаю всі їхні правила, і що я повинен був натиснути поле, щоб спочатку прочитати ці правила (?) це шахрайство. (Вони платять цьому сайту за те, що він видимий, має гарний результат, і я навіть не можу зробити відгук про казино чи поділитися своєю історією) вони не дозволяють мені опублікувати відгук, навіть не відповідають. Тож, хлопці.. не робіть такої ж помилки, як я! Не зв'язуйтеся з Starscream ltd. зовсім! Я обіцяю, що ви про це пошкодуєте, і не довіряйте всім сторінкам оглядів казино з «найбільш довіреними відгуками у світі», вони отримують гроші і навіть не допоможуть або дозволять вам поділитися своєю справжньою історією

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
iheededthecall
5 міс. тому

У такому випадку я б пропонував вам подати скаргу тут нашій команді, і вони глибше дослідять цю проблему та спробують її вирішити. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

дякую, я спробую це! ціную це

Автоматичний переклад.
iheededthecall
5 міс. тому

Привіт! Я просто вважаю, що маю запитати про ваш прогрес. Як справи, може щось нове?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, вони конфіскували понад 2000 у казино x7, тому що вони додали 75 доларів бонусу на мій рахунок, навіть не бажаючи цього, і всі мої виграші після цього бонусу зникли, я навіть зробив депозит і зробив справді великий виграш у грі за власні гроші , вони все вкрали. Там написано, що на моєму рахунку 1000 доларів, я думаю, що це гроші, які я виграв до того, як вони змогли додати бонусні гроші, але, здається, я не можу їх зняти. Це чекає пару днів, нічого не відбувається. Це не вперше, у мене також конфіскували тисячі доларів на Locowin, і після цього я пообіцяв собі більше ніколи не грати з бонусами, а тепер вони додають бонуси, навіть не питаючи замість цього

Автоматичний переклад.
iheededthecall
4 міс. тому

Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тож сподіваюся, що незабаром вони зможуть дізнатися більше та вирішити цю проблему.

Тим часом, якщо у вас є якісь оновлення, зверніться; ми хотіли б їх почути.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

уникайте цього шахрайського казино, мій виведення коштів очікує 7 днів, і кожен день вони кажуть, що я повинен почекати, тому 100% не отримаю виведення



Автоматичний переклад.
maletins
1 місяць тому

Як пояснювалося у вашій скарзі, ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?

Наберіться терпіння та намагайтеся уникати ранніх висновків.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

можуть видалити мою скаргу, вони просто скасовують моє виведення коштів і залишають лише мій депозит на моєму рахунку

тому не рекомендую там грати

Автоматичний переклад.
maletins
4 тиж. тому

Насправді, це дуже вагомий привід продовжувати розгляд скарги. Казино вирішило анулювати ваш виграш, але це не означає, що це справедливе рішення, тому, щоб дізнатися це, перейдіть до скарги та надайте всі подробиці про цю нову подію. Якщо ви закриєте скаргу зараз, казино не буде тиснути, якщо його дії були несправедливими, і ви також втратите шанс отримати підтримку. Не дуже гарна ідея, якщо ви запитаєте мене.

Оновіть його прямо зараз, натомість перейшовши до скарги . 👈


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого