7 міс. тому
Тут ви можете обговорити X7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, гуру казино..
Я хотів підтвердити свій рахунок і зняти невелику суму, яку я виграв через свій депозит.
Мою ідентифікаційну картку також було перевірено безпосередньо перед тим, як я подав запит на оплату, і до того часу все було добре.
На наступному етапі підтвердження адреси у мене, на жаль, виникла проблема: незалежно від того, які документи я надав, жодного з них не було достатньо для підтвердження адреси, будь то виписка з банківського рахунку, рахунок за Інтернет і телефон чи рахунок за електроенергію, вони хотів би PDF-файл, і оскільки для деяких із них, як-от рахунок за електроенергію чи телефон та Інтернет, я міг лише конвертувати відповідний рахунок-фактуру у PDF-файл, він не приймається, навіть якщо все збігається. Я не знаю, які варіанти мені слід надіслати, щоб нарешті перевірити адресу та отримати виплату. Можливо, ви допоможете мені вирішити проблему з казино.
Я також хотів би зазначити, що там справді привітна служба обслуговування клієнтів, яка завжди намагається допомогти, але, на жаль, у них немає інших варіантів, окрім як переслати справу чи сказати мені, що PDF-файл чітко видно або просто не підходить. Скріншот рахунку-фактури там не приймається.
Hello Casino Guru..
I wanted to verify my account and withdraw a small amount that I won through my deposit.
My ID card was also verified immediately before I submitted a request for payment and everything was fine up until then.
In the next step of address verification, I unfortunately have the problem that no matter what documents I have submitted so far, none of them were sufficient to verify the address, whether it was a bank statement, internet and telephone bill or electricity bill, they would like a PDF and since for some of them, like the electricity bill or telephone and internet, I could only convert the corresponding invoice into a PDF, it is not accepted even though everything matches. I don't know what options I should submit so that the address can finally be verified and I can get my payout through. Can you perhaps help me solve the problem with the casino.
I would also like to mention that the customer service there is really friendly and always tries to help, but unfortunately they don't have any other options other than forwarding the matter or telling me that the PDF file is clearly visible or just not suitable. A screenshot of the invoice is not accepted there.
Hallo Casino Guru..
Ich wollte mein Konto verifizieren und eine kleine Summe auszahlen lassen die ich durch meine Einzahlung gewonnen habe.
mein Personalausweis wurde auch direkt verifiziert noch bevor ich ein Antrag auf Auszahlung stellte und bis dahin alles okay gewesen..
bei dem nächsten Schritt der adressverifizierung Habe leider das Problem das egal welche Dokumente ich bisher dort eingereicht habe.. leider keines für Die Verifizierung der Adresse ausreichend waren.. ob kontoauszug Internet und Telefon Abrechnung oder stromabrechnung.. die möchten gerne eine PDF haben und da ich bei einigen so wie bei der stromabrechnung oder Telefon und Internet ..nur eiine dazugehörige Rechnung als PDF umwandeln konnte wird sie nicht angenommen obwohl alles übereinstimmt ist.. ich weiß nicht welche Möglichkeiten ich dann noch einreichen soll damit endlich die Adresse verifiziert werden kann und ich meine Auszahlung auch durchbekomme. Könnt ihr mir vielleicht dabei helfen das Problem mit dem Casino zu lösen.
Möchte auch erwähnen dass der kundendienst dort total freundlich ist und immer versucht zu helfen aber leider auch nicht mehr Möglichkeiten haben außer dass dann weiterzuleiten oder mir zu sagen dass die PDF Datei deutlich sichtbar oder eben nicht passend dafür ist. Ein Screenshot vom Abrechnungen wird dort nicht angenommen.
Привіт, як я розумію, у вас виникли проблеми з підтвердженням адреси. Я бачу, що ви кажете, що чат намагається допомогти, але нічого не може зробити. У вас немає альтернативи, на жаль, але я думаю, що у вас повинен бути якийсь документ у форматі pdf, де ваша адреса буде в порядку. Чи пробували ви запитати службу підтримки, чи знають вони про такий документ або що надсилають інші гравці, які можуть надати його у форматі PDF?
Тим не менш, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу перевірки, але якщо ви нікуди не можете дійти, і ви думаєте, що так і залишиться, і ви використали все, що у вас є, тоді я рекомендую вам подати нам скаргу та ми побачимо, що можна зробити.
Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️
Сподіваюся, ви зможете все розібратися, а також зможете зняти гроші без будь-яких інших проблем. Якщо вам вдасться просунутися вперед, обов’язково повідомте мене.
Hello, I understand you have a problem with verification of your address. I see that you say that chat is trying to help but it can't do much. You don't have any alternative which is a pity but I think there must be some document that you will have in pdf where your address will be alright. Have you tried to ask the support if they know of such a document or what other players who can provide it in pdf form are sending ?
Nevertheless, we give casinos 14 days to resolve the verification process, but if you can't get anywhere and you think it will stay that way and you have used everything you have available, then I would recommend you to file a complaint with us and we will see what can be done.
You can do so here on this link. ⬅️
Hopefully you will be able to sort everything out and you also be able to withdraw the money without any other issues. If you manage to move forward, be sure to let me know.
Отже, це просто сталося. Побачили цю рекламу казино X7 на іншій великій сторінці огляду казино та були достатньо наївними, щоб повірити, що оскільки вони отримали 7/10 результатів, це має бути хороше місце. Вніс близько 1000 доларів без будь-яких бонусів, оскільки я дізнався про свої попередні випадки шахрайства в Інтернеті 😹👌 зняв свої перші 1000 доларів після деякої удачі (спробував зняти), потім я продовжив грати, і за цей час вони додали 75 доларів на мій рахунок для бронзового оновлення або якогось шахрайства (читайте про це в небажаній пошті після цього), і за час, коли я грав на їхні гроші, я зробив 3~4 програшних ставок по 2 доларів США на гру, яка була заборонена. Зверніть увагу, що я навіть не читав про ці гроші, не приймав і не просив ці гроші. Мені пощастило, і я хотів зняти другу 1000 доларів США. Потім я знову вніс 100 доларів США (без бонусу) і зробив суперставку на 2 долари США на Olympus 1000 і був дуже щасливий, що на моєму рахунку було приблизно 4 тисячі доларів. Тоді я зробив третє зняття 1000 доларів США. Через тиждень вони хотіли побачити мої документи, і все, і багато чекання, мене перевірили, я все ще чекав, і нарешті я отримав лист. Вони конфіскували всі мої гроші! Оскільки вони вставили 25-75 (не пам’ятаю) доларів США, і я програв три ставки на заборонену гру, навіть не захотів, щоб їхні шахрайські гроші взагалі, це має бути злочином, і я почуваюся абсолютно безпорадним. Я написав власнику ліцензії всю історію вчора й чекаю на відповідь. Я зв’язався з тим місцем, де бачив їхню рекламу, і вони вирішили, що як тільки я зареєструюся на сайті, я приймаю всі їхні правила, і що я повинен був натиснути поле, щоб спочатку прочитати ці правила (?) це шахрайство. (Вони платять цьому сайту за те, що він видимий, має гарний результат, і я навіть не можу зробити відгук про казино чи поділитися своєю історією) вони не дозволяють мені опублікувати відгук, навіть не відповідають. Тож, хлопці.. не робіть такої ж помилки, як я! Не зв'язуйтеся з Starscream ltd. зовсім! Я обіцяю, що ви про це пошкодуєте, і не довіряйте всім сторінкам оглядів казино з «найбільш довіреними відгуками у світі», вони отримують гроші і навіть не допоможуть або дозволять вам поділитися своєю справжньою історією
so this just happened, saw this X7 casino ad on another big casino review page and were naive enough to believe that since they had 7/10 in score it must be a good place. Deposited around 1000 dollars without any bonuses involved since i have learnt from my previous scam encounters on the web 😹👌 made my first 1000 usd withdrawal after some luck ( tried to make an withdrawal ) then i continued playing and under this time they added 75 usd to my account for a bronze upgrade or some scam ( read about it in the junk mail after this ) and under the time that i were playing with their money i made 3~4 2 usd loosing bets on a game that wasnt allowed. Please note that i had not even read about, accepted or asked for this money. Got some luck and wanted my second 1000 usd withdrawal. I then deposited 100 usd ( no bonus involved ) again and made a super 2 usd bet on olympus 1000 and were really happy i had like 4k on my account. I then made my third withdrawal of 1000 usd. After a week were they wanted to see my papers and all and lots of wait i were verified, i were still waiting and finally i got a mail. They confiscated all my money! Because they inserted 25-75 ( cant remember ) usd and i lost three bets on an game not allowed, without me even wanting their scam money at all, this should be criminal and i feel totally helpless. I wrote to their license holder the full story yesterday and i am waiting for an aswer, i contacted the place i saw their advertisements and they made the decision that once i sign up on the site i accept all their rules and that i should have clicked the box to read these rules first (?) this is fraud. ( they pay this site for being visible, good score and i cant even review the casino or share my story ) they dont let me post a review, dont even answer. So guys.. do not make the same mistake as i did! Do not get involved with Starscream ltd. at all! I promise that you will regret it, and do not trust all casino review pages with " the most trust worthy reviews in the world " they are getting paid and wont even help or let you share your true story
У такому випадку я б пропонував вам подати скаргу тут нашій команді, і вони глибше дослідять цю проблему та спробують її вирішити. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна інша допомога.
In this case, I would suggest you file a complaint here with our team, and they will look deeper into this issue and try to solve it. Just follow this link to do so, please, and let us know if you need any other help.
Привіт! Я просто вважаю, що маю запитати про ваш прогрес. Як справи, може щось нове?
Hi there, I simply felt that I should ask about your progress. How is it going, something new, perhaps?
Ні, вони конфіскували понад 2000 у казино x7, тому що вони додали 75 доларів бонусу на мій рахунок, навіть не бажаючи цього, і всі мої виграші після цього бонусу зникли, я навіть зробив депозит і зробив справді великий виграш у грі за власні гроші , вони все вкрали. Там написано, що на моєму рахунку 1000 доларів, я думаю, що це гроші, які я виграв до того, як вони змогли додати бонусні гроші, але, здається, я не можу їх зняти. Це чекає пару днів, нічого не відбувається. Це не вперше, у мене також конфіскували тисячі доларів на Locowin, і після цього я пообіцяв собі більше ніколи не грати з бонусами, а тепер вони додають бонуси, навіть не питаючи замість цього
No they have confiscated over 2000 on x7 casino because they added 75 dollar bonus into my account without me even wanting it and all my wins after that bonus is gone, I did even deposit and made a real big win on a game with my own money, they stole it all. It says I have 1000 dollar on my account I guess that’s the money I won before they could add bonus money, but doesn’t seem to be able to withdraw it. It have been pending a couple of days nothing happens. Isn’t the first time this happens, I got thousands of dollar confiscated on Locowin as well and after that I promised myself never play with bonus again, and now they add bonuses without even asking instead
Я бачу, що наша команда вже почала працювати над вашою скаргою , тож сподіваюся, що незабаром вони зможуть дізнатися більше та вирішити цю проблему.
Тим часом, якщо у вас є якісь оновлення, зверніться; ми хотіли б їх почути.
I can see that our team has already started working on your complaint, so hopefully they will be able to find out more soon and solve this issue.
In the meantime, if you have any updates, please come forward; we would like to hear them.
уникайте цього шахрайського казино, мій виведення коштів очікує 7 днів, і кожен день вони кажуть, що я повинен почекати, тому 100% не отримаю виведення
avoid this scam casino, my cashout is now pending 7 days and every day they say that i should wait, so 100% will not get my cashout
Як пояснювалося у вашій скарзі, ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?
Наберіться терпіння та намагайтеся уникати ранніх висновків.
As explained in your complaint, we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene.
May I ask if your account is fully verified at this casino and if you had any successful withdrawals there before?
Please be patient and try to avoid any early conclusions.
можуть видалити мою скаргу, вони просто скасовують моє виведення коштів і залишають лише мій депозит на моєму рахунку
тому не рекомендую там грати
can delete my complaint, they just cancel my cashout and left only my deposit on my account
so do not recommend to play there
Насправді, це дуже вагомий привід продовжувати розгляд скарги. Казино вирішило анулювати ваш виграш, але це не означає, що це справедливе рішення, тому, щоб дізнатися це, перейдіть до скарги та надайте всі подробиці про цю нову подію. Якщо ви закриєте скаргу зараз, казино не буде тиснути, якщо його дії були несправедливими, і ви також втратите шанс отримати підтримку. Не дуже гарна ідея, якщо ви запитаєте мене.
Оновіть його прямо зараз, натомість перейшовши до скарги . 👈
In fact, this is a very valid reason to keep the complaint running. The casino has decided to void your winnings, but that does not mean it is a fair solution, so, in order to find out, access the complait and provide every detail about this new event. If you close the compalint now, the casino won't be puush in case its actions were unfair and you will also lose chance to get support. Not a good idea, if you ask me.
Update it right now by accessing the complaint instead. 👈
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.