11 міс. тому
Тут ви можете обговорити WSMCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цей сайт фальшиво рекламує як безкоштовне анонімне VPN-казино та дозволив мені робити кілька депозитів і грати там, а також надсилав мені щоденні рекламні пропозиції після мого останнього депозиту. Невдовзі я додав його на свій баланс, а незабаром кілька разів гра зависла і вийшов із системи, а потім у спливаючому вікні було написано, що мій обліковий запис закрито, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені сказали, що я повинен підтвердити, я сказав їм ні, але зрештою надав усі документи, які вони просили, а потім, коли вони сказали мені, що це очищено, я сказав їм щоб повторно відкрити мій обліковий запис, тоді вони заявили, що я перебуваю в обмеженому регіоні та не хочу його знову відкривати, і це було остаточно. Я вимагаю, щоб вони відшкодували кожен мій депозит у повному обсязі, оскільки вони чітко знали, звідки я граю, і що я використовую vpn, але дозволили мені продовжувати скидати туди гроші, а потім просто забрали мої гроші та втекли та зробили неправдиву рекламу що це за казино, яке незаконно дозволило мені вносити депозити лише для того, щоб наманити, змінити та вкрасти мої кошти
This site falsely advertises as a no kyc anonymous vpn friendly casino and allowed me to make multiple deposits and play there as well as sent me daily promos upon my last deposit I no sooner added it to my balance and soon a few times and the game froze and logged me out and then a pop up said my account was closed when I contacted support they told me I had to verify I told them no but eventually submitted all the docs they asked for and then when they told me it was cleared I told them to reopen my account at which time they stated I was in a restricted region and would not reopen it and it was final . I demand they refund every deposit I made with them in full as they clearly knew where I was playing from and that I was using a vpn but allowed me to continue dumping money in there and then just flat out took my money and ran and false advertised what kind of casino they are and illegally allowed me to deposit just to bait and switch and steal my funds
Привіт, я бачив, що ви також подали скаргу щодо цього, і це було хорошим кроком. Однак Вероніка знайшла деякі Положення та умови, які є досить суттєвими.
У будь-якому випадку, чи правильно я розумію, що казино заблокувало ваш обліковий запис лише після того, як ви надали документи для підтвердження? Чи використовували ви VPN весь час, коли відвідували веб-сайт казино? Чи вдалося вам отримати доступ до сайту казино без використання VPN?
Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам вирішити цю проблему якомога швидше.
Успіхів і в цій справі. ☘️
Hi, I saw that you started a complaint about this as well, which was a good step. However, Veronica found some Terms and Conditions which are quite substantial.
Anyway, do I understand correctly that the casino blocked your account only after you submitted your verification documents? Have you used a VPN the whole time you accessed the casino website? Have you been able to access the casino site without using a VPN?
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible.
Good luck with this case too. ☘️
Привіт. У мене така проблема з цим казино. Я швидко пройшов перевірку особи, надавши їм фотографію в паспорт і зробив селфі. Але потім попросили перевірити адресу. І дали список із 10 документів на мій вибір. Я надіслав їм виписки з банківського рахунку та виписки з банківської карти, але вони сказали, що цього недостатньо, і змусили мене надіслати щось інше. Тоді я надіслав їм виписку з державного реєстру про місце реєстрації особи, національний паспорт, електронний документ, кредитні договори з фінансовими установами. І на всіх цих документах були моє ім’я та адреса. Вони сказали, що цього недостатньо, і вимагали рахунки за комунальні послуги. Я попередив, що власником будинку є мій батько і всі комунальні послуги йдуть на його ім'я. Вони сказали, що приймуть рахунки за комунальні послуги на ім'я батька, що вони розуміють і це не страшно. Відправляла рахунки за газ, воду, опалення, світло, просили рахунки за ці послуги. Але їх не прийняли і сказали, що тепер потрібен обліковий запис для інтернету або телефону. Я їм пояснив, що у нас немає таких платіжок за комунальні послуги, ми користуємося мобільним інтернетом і сім-картками. Поповнили і зв'язок є, рахунки за це ніхто не виставляє. Але їм байдуже і вони кажуть, що це саме те, що було надано, хоча я надав багато документів, які були в їх списку. Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?
Hello. I have such a problem with this casino. I quickly passed the identity verification, providing them with a passport photo and a selfie. But then they asked to verify the address. And they gave me a list of 10 documents of my choice. I sent them bank statements and bank card statements, but they said that this was not enough and forced me to send something else. Then I sent them an extract from the state register of the place of registration of the person, a national passport, an electronic document, credit agreements with financial institutions. And all these documents had my name and address. They said that this was not enough and demanded bills for utilities. I warned that the owner of the house is my father and all utility bills come in his name. They said that they would accept utility bills in my father's name, that they understood and it was not scary. I sent utility bills for gas, water, heating, electricity, they asked for utility bills for these services. But they didn't accept them and said that now they need an account for the Internet or a phone. I explained to them that we don't have such utility bills and that we use mobile Internet and SIM cards. We topped up and there is a connection, no one issues bills for it. But they don't care and they say that this is exactly what was provided, although I provided a lot of documents that were on their list. Could you help me with this problem?
Я також зберіг своє листування з ними та онлайн-чат. У мене також є фотографії та файли всіх документів, які я їм надіслав. Я можу поділитися всім цим з вами.
I also saved my correspondence with them and online chat. I also have photos and files of all the documents I sent them. I can share all of this with you.
Привіт,
По-перше, я вважаю, що ви дуже співпрацювали, і, враховуючи кількість і різноманітність наданих документів, мені важко повірити в справжню проблему, оскільки те, що ви надали досі, це лише рахунок за комунальні послуги.
Відчувається, що казино може бути стурбоване адресою; з іншого боку, якщо ця деталь є в наданих документах, я фактично не бачу причини тиснути на рахунки за комунальні послуги.
Будь ласка, чи інші ваші документи вказують на те саме місце проживання чи адресу?
Я думаю, що казино має пояснити, чого не вистачає, і запропонувати курс дій. Чи можете ви запитати службу підтримки, яку особисту інформацію їм потрібно перевірити?
Крім того, як довго ви боретеся з цією перевіркою?
Hello,
first of all, I think you have been very cooperative and considering the amount and variety of provided documents, I find it hard to believe the real issue after what you have submitted so far is just a utility bill.
Feels like the casino may be concerned about the address; on the other hand, if this detail is available on provided documents, I do not actually see a reason for pushing on the utility bills.
Do your other documents show the same residency or address, please?
I think the casino should explain what is missing and suggest a course of action. Can you perhaps ask the support what personal detail they need to verify?
Also, how long have you been struggling with this verification?
Адреса правильна. Це не перше казино, де я реєструюся і проходжу верифікацію. Навіть не кажуть, що з адресою щось не так. Їм просто потрібен або рахунок за Інтернет, або рахунок за телефон. Хоча на сайті у них ширший перелік документів, які вони приймають для підтвердження адреси. Це дуже дивно, і я думаю, що це можуть бути шахрайські дії. Ось кілька листів від них. Після того, як я їм надаю необхідний документ, який вони власне і вимагають, вони кажуть, що потрібен інший і так далі. Це дуже дивно. Оскільки я не маю і не можу мати рахунків за Інтернет і телефон, я хмм це пояснив. Тоді я запропонував укласти договір зі своїм мобільним оператором і надати їм договір, але вони на це не погодилися. Загалом я надіслав більше 20 документів. Нічого подібного не було в жодному казино. Я завжди видавав виписку з банку, або виписку з банку, або рахунок за світло, газ, тепло чи воду. І тут я в розпачі((((
The address is correct. This is not the first casino where I register and go through verification. They don’t even say that there is something wrong with the address. They just need either an Internet bill or a phone bill. Although on the website they have a wider list of documents that they accept to confirm the address. This is very strange, and I think that this may be fraudulent actions. Here are some letters from them. After I provide them with the necessary document, which they actually require, they say that another one is needed and so on. This is very strange. Since I do not have and cannot have Internet and phone bills, I hmm explained this. Then I offered to conclude a contract with my mobile operator and provide them with the contract, but they did not agree to this. In total, I sent more than 20 documents. There was nothing like this in any casino. I always issued a bank statement, or a bank statement, or a bill for electricity, gas, heat or water. And here I am in despair((((
Майже тиждень я з ними листувався і надсилав документи. Про проблеми з моїми документами вони не говорять. Тут проблем бути не може. Вони просто кажуть, що нам потрібен рахунок за телефон або інтернет, приймають лише ці документи. А оскільки в правилах сказано інше, їм, схоже, байдуже.
I have been corresponding with them for almost a week and sending documents. They do not mention any problems with my documents. There can be no problems here. They simply say that we need a phone or internet bill, they only accept these documents. And since the rules say otherwise, they seem to not care.
Як я вже сказав, я не бачу сенсу в такому попиті. Підтвердженням адреси є рахунки за комунальні послуги разом із, наприклад, випискою з банківського рахунку. Якщо ви не платите за такими рахунками і надали багато інших документів без жодних проблем, я просто не можу зрозуміти, чому казино наполягає на комунальних платежах.
Можливо, ви б подумали над тим, щоб подати ще одну скаргу? Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, але з іншого боку, можливо, підтримці потрібно трохи підштовхнути. Будь ласка, ви також грали в ігри казино?
As I said, I see little sense in such demand. The utility bills combined with for example, a bank statement serve as proof of address. If you do not pay such bills and have provided many other documents without any issues, I just can't come up with why the casino insists on a utility bill.
Would you consider submitting another complaint, perhaps? We usually provide casinos 14 full days to verify the account, but on the other hand, maybe the support needs a little push. Have you also played casino games, please?
Я надіслав їм нові рахунки за комунальні послуги та деякі інші офіційні банківські документи вчора. Але вони все відхилили і сказали, що приймають лише рахунки за телефон чи інтернет. Усі пояснення зводяться до того, що таких рахунків немає, а в квитанції про оплату немає адреси, лише ім’я та номер мобільного телефону. Їм байдуже. До речі, я теж завантажив чеки, їх взагалі не приймають, тільки комунальні. Чи правильно я розумію, що можу подати скаргу на це казино?
I sent them new utility bills and some other official bank documents yesterday. But they rejected everything and said that they only accept phone or internet bills. All explanations are that there are no such bills, and the payment receipt has no address, only a name and a mobile phone number. They don't care. By the way, I also uploaded checks, they don't accept them at all, only utility bills. Am I right in understanding that I can file a complaint against this casino?
Ой, значить жоден документ так і не був прийнятий? добре...
Так, я намагався порекомендувати подати скаргу. На мою думку, казино повинні співпрацювати з гравцями, щоб допомогти продовжити перевірку. Сліпо наполягати на загальних правилах без розгляду реальних чи індивідуальних варіантів — не найкращий підхід.
Тому ми намагаємося підтримати гравців, якщо це необхідно, за допомогою функції скарги. Це безкоштовно, але було б добре спочатку переглянути інструкції . 👈
Я з радістю допоможу вам із будь-якими запитаннями, тому не соромтеся запитувати далі. Щоб ви знали, ми надаємо кожному казино 14 повних днів для перевірки гравця та продовження виплати, тому дії залежать від того, як довго ви намагалися перевірити себе.
Oh, so none of the documents have ever been accepted? Well...
Yes, I was attempting to recommend filing a complaint. In my opinion, casinos should cooperate with players to help proceed with the verification. Blindly insisting on general rules without considering real or individual options is not the best approach.
So, we try to support players if needed through the complaint feature. It's free but would be good to browse instructions first. 👈
I will gladly help you with any questions, so feel free to ask further. Just so you know, we allow each casino 14 full days to verify the player and proceed with the payout, so the action depends on how long you have been struggling to verify yourself.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.