ГоловнаФорумКазиноWSMCasino - загальне обговорення

WSMCasino - загальне обговорення

 від aincle4fun
|
1 861 переглядів 10 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити WSMCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Цей сайт фальшиво рекламує як безкоштовне анонімне VPN-казино та дозволив мені робити кілька депозитів і грати там, а також надсилав мені щоденні рекламні пропозиції після мого останнього депозиту. Невдовзі я додав його на свій баланс, а незабаром кілька разів гра зависла і вийшов із системи, а потім у спливаючому вікні було написано, що мій обліковий запис закрито, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені сказали, що я повинен підтвердити, я сказав їм ні, але зрештою надав усі документи, які вони просили, а потім, коли вони сказали мені, що це очищено, я сказав їм щоб повторно відкрити мій обліковий запис, тоді вони заявили, що я перебуваю в обмеженому регіоні та не хочу його знову відкривати, і це було остаточно. Я вимагаю, щоб вони відшкодували кожен мій депозит у повному обсязі, оскільки вони чітко знали, звідки я граю, і що я використовую vpn, але дозволили мені продовжувати скидати туди гроші, а потім просто забрали мої гроші та втекли та зробили неправдиву рекламу що це за казино, яке незаконно дозволило мені вносити депозити лише для того, щоб наманити, змінити та вкрасти мої кошти


Автоматичний переклад.
aincle4fun

Привіт, я бачив, що ви також подали скаргу щодо цього, і це було хорошим кроком. Однак Вероніка знайшла деякі Положення та умови, які є досить суттєвими.

У будь-якому випадку, чи правильно я розумію, що казино заблокувало ваш обліковий запис лише після того, як ви надали документи для підтвердження? Чи використовували ви VPN весь час, коли відвідували веб-сайт казино? Чи вдалося вам отримати доступ до сайту казино без використання VPN?

Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам вирішити цю проблему якомога швидше.

Успіхів і в цій справі. ☘️

Автоматичний переклад.
tural3322 видалив(-ла) публікацію

Привіт. У мене така проблема з цим казино. Я швидко пройшов перевірку особи, надавши їм фотографію в паспорт і зробив селфі. Але потім попросили перевірити адресу. І дали список із 10 документів на мій вибір. Я надіслав їм виписки з банківського рахунку та виписки з банківської карти, але вони сказали, що цього недостатньо, і змусили мене надіслати щось інше. Тоді я надіслав їм виписку з державного реєстру про місце реєстрації особи, національний паспорт, електронний документ, кредитні договори з фінансовими установами. І на всіх цих документах були моє ім’я та адреса. Вони сказали, що цього недостатньо, і вимагали рахунки за комунальні послуги. Я попередив, що власником будинку є мій батько і всі комунальні послуги йдуть на його ім'я. Вони сказали, що приймуть рахунки за комунальні послуги на ім'я батька, що вони розуміють і це не страшно. Відправляла рахунки за газ, воду, опалення, світло, просили рахунки за ці послуги. Але їх не прийняли і сказали, що тепер потрібен обліковий запис для інтернету або телефону. Я їм пояснив, що у нас немає таких платіжок за комунальні послуги, ми користуємося мобільним інтернетом і сім-картками. Поповнили і зв'язок є, рахунки за це ніхто не виставляє. Але їм байдуже і вони кажуть, що це саме те, що було надано, хоча я надав багато документів, які були в їх списку. Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.

Я також зберіг своє листування з ними та онлайн-чат. У мене також є фотографії та файли всіх документів, які я їм надіслав. Я можу поділитися всім цим з вами.


Автоматичний переклад.
toniuana

Привіт,

По-перше, я вважаю, що ви дуже співпрацювали, і, враховуючи кількість і різноманітність наданих документів, мені важко повірити в справжню проблему, оскільки те, що ви надали досі, це лише рахунок за комунальні послуги.

Відчувається, що казино може бути стурбоване адресою; з іншого боку, якщо ця деталь є в наданих документах, я фактично не бачу причини тиснути на рахунки за комунальні послуги.


Будь ласка, чи інші ваші документи вказують на те саме місце проживання чи адресу?


Я думаю, що казино має пояснити, чого не вистачає, і запропонувати курс дій. Чи можете ви запитати службу підтримки, яку особисту інформацію їм потрібно перевірити?

Крім того, як довго ви боретеся з цією перевіркою?


Автоматичний переклад.

Адреса правильна. Це не перше казино, де я реєструюся і проходжу верифікацію. Навіть не кажуть, що з адресою щось не так. Їм просто потрібен або рахунок за Інтернет, або рахунок за телефон. Хоча на сайті у них ширший перелік документів, які вони приймають для підтвердження адреси. Це дуже дивно, і я думаю, що це можуть бути шахрайські дії. Ось кілька листів від них. Після того, як я їм надаю необхідний документ, який вони власне і вимагають, вони кажуть, що потрібен інший і так далі. Це дуже дивно. Оскільки я не маю і не можу мати рахунків за Інтернет і телефон, я хмм це пояснив. Тоді я запропонував укласти договір зі своїм мобільним оператором і надати їм договір, але вони на це не погодилися. Загалом я надіслав більше 20 документів. Нічого подібного не було в жодному казино. Я завжди видавав виписку з банку, або виписку з банку, або рахунок за світло, газ, тепло чи воду. І тут я в розпачі(((( filefilefile

Автоматичний переклад.

Майже тиждень я з ними листувався і надсилав документи. Про проблеми з моїми документами вони не говорять. Тут проблем бути не може. Вони просто кажуть, що нам потрібен рахунок за телефон або інтернет, приймають лише ці документи. А оскільки в правилах сказано інше, їм, схоже, байдуже.

Автоматичний переклад.
toniuana

Як я вже сказав, я не бачу сенсу в такому попиті. Підтвердженням адреси є рахунки за комунальні послуги разом із, наприклад, випискою з банківського рахунку. Якщо ви не платите за такими рахунками і надали багато інших документів без жодних проблем, я просто не можу зрозуміти, чому казино наполягає на комунальних платежах.

Можливо, ви б подумали над тим, щоб подати ще одну скаргу? Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, але з іншого боку, можливо, підтримці потрібно трохи підштовхнути. Будь ласка, ви також грали в ігри казино?

Автоматичний переклад.

Я надіслав їм нові рахунки за комунальні послуги та деякі інші офіційні банківські документи вчора. Але вони все відхилили і сказали, що приймають лише рахунки за телефон чи інтернет. Усі пояснення зводяться до того, що таких рахунків немає, а в квитанції про оплату немає адреси, лише ім’я та номер мобільного телефону. Їм байдуже. До речі, я теж завантажив чеки, їх взагалі не приймають, тільки комунальні. Чи правильно я розумію, що можу подати скаргу на це казино?

Автоматичний переклад.
toniuana

Ой, значить жоден документ так і не був прийнятий? добре...

Так, я намагався порекомендувати подати скаргу. На мою думку, казино повинні співпрацювати з гравцями, щоб допомогти продовжити перевірку. Сліпо наполягати на загальних правилах без розгляду реальних чи індивідуальних варіантів — не найкращий підхід.

Тому ми намагаємося підтримати гравців, якщо це необхідно, за допомогою функції скарги. Це безкоштовно, але було б добре спочатку переглянути інструкції . 👈

Я з радістю допоможу вам із будь-якими запитаннями, тому не соромтеся запитувати далі. Щоб ви знали, ми надаємо кожному казино 14 повних днів для перевірки гравця та продовження виплати, тому дії залежать від того, як довго ви намагалися перевірити себе.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого