ФорумКазиноWoopwin Casino - загальне обговорення

Woopwin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від jomc7312
|
2586 переглядів 18 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Woopwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт,

Я сподіваюся, що зможу отримати допомогу тут.

Я вже деякий час грав на woopwin і ніколи не мав проблем.

Мені пощастило, і я зробив 4 кеш-аути за 2 тижні. Перший із них на суму 400 євро так і не надійшов на мій банківський рахунок.

Виведення було оброблено 04.08.22.

Через тиждень я зв’язався з woopwin, щоб повідомити про пропажу виплати. Мені сказали чекати 5 робочих днів. Я зробив це і знову зв’язався з ними. Вони запитали дату трансакції, ідентифікатор, суму та копію моєї банківської виписки з 04.08.22 по 22.04.22. Я їх надав і нічого не чув.

Я тільки сьогодні знову зв'язався з woopwin, мені сказали, що я маю чекати 11 робочих днів. Агент чату також сказав мені, що вона нічого не може зробити, а потім мене відключили від чату.

Не знаю, що мені далі..

Буду вдячний за будь-яку пораду/допомогу

Автоматичний переклад.
jomc7312
2 р. тому

Привіт,

шкода чути про вашу проблему.

Я перевірив невирішені скарги і виявив, що це казино не співпрацює з нашою командою по розгляду скарг, тому деяким гравцям не виплатили. На жаль, ці скарги є свіжими, тому я вважаю, що навіть якщо ви подасте свою скаргу, ми будемо чекати, чи будуть вони співпрацювати чи ні.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Чесно кажучи, це не пристойне казино:

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю сам, точніше я грав у Woopwin. У мене є мега скарга на роботу, але вона все одно вичерпається. Я був онлайн і бачив, як мої грошові ставки сходять. З прибутком у 2000 євро раптом нічого не було видно, оскільки з’явилося повідомлення про те, що я неактивний! Так, і я нібито був офлайн.. Незважаючи на те, що був онлайн.!!! Також смішно, що нічого неможливо довести. Обслуговування клієнтів і так званий власник ліцензії не бажають роз’яснювати та не знають про будь-яку помилку

Автоматичний переклад.
eggiist
1 рік тому

Вибачте, але завжди досить важко довести, що щось подібне сталося з гравцем. Я б сказав, що в цьому випадку може допомогти тільки постачальник ігор.

Я не прочитав вашу скаргу повністю, чи зв’язалися ви з постачальником гри?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Спочатку я звернувся до woopwin. Тоді я звернувся письмово до оператора ліцензії, тобто до постачальника гри. Але відповіді звідти не надійшло. Як не кручу, а перед очима все одно картинка. Як я граю та виграю з моєю ставкою 735 євро (2000), і раптом виграш знову зникає, і у мене є лише початковий баланс. А потім вони хочуть сказати мені, що я вийшов із системи без видимої причини.

Автоматичний переклад.
eggiist
1 рік тому

Привіт,

що ж, вам слід звернути увагу на скаргу, потрібна ваша співпраця, перевірте її тут .

Чесно кажучи, я не уявляю, як ви доведете, що це сталося. 🙁

На жаль, коли немає доказів, немає допомоги...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хороший день,


Мені потрібна підказка/порада


З 9 січня 2024 року на моєму рахунку було 815 євро, які потрібно було виплатити банківським переказом

Станом на сьогодні, 19 січня 2024 року, виплата не проведена.

Чат постійно «підсаджує» — усі обіцяні дати випускного іспиту пройшли. На електронні листи до служби підтримки навіть не відповіли.

Що ще можна зробити?

Чи було б рішенням скасувати виплату та ввести її повторно, чи це нісенітниця?


Спасибі за вашу допомогу

VG

Таміно1

Автоматичний переклад.
Tamino1
10 міс. тому

Що ж, тепер, коли ви подали скаргу, я б сказав, що ви вже знаєте, що ми маємо дотримуватися певного часу, перш ніж втрутитись.

І ні, на вашому місці я б не скасував зняття. Насправді я б попросив у казино якийсь часовий проміжок або, можливо, код транзакції, коли казино скаже, що її було здійснено. 🤔

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Беториджинал перетворився на Вупвіна, спочатку враженого, потім схвильованого. Величезною перевагою є використання VIP-менеджера... Я отримав повну підтримку з перевіркою, зняттям коштів і з кожним питанням. Коли я думаю про те, як важко іноді було з Bet і як легко це з безпосередньою контактною особою... неймовірно. Я в захваті, 100% рекомендація.

Автоматичний переклад.
skatfuchs
2 тиж. тому

Звучить дуже добре!

Як щодо того, щоб нагородити казино таким чудовим відгуком користувачів? Як, наприклад, з Hellspin?

З нетерпінням чекаємо інших подробиць, якими ви захочете поділитися!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, Радка, це мав бути мій відгук - чи я помилився?

Це правда, що Woopwin наразі є найкращим казино, яке я знаю з моменту відкриття, і все ще пропонує найкращий сервіс через кнопку VIP. Будь ласка, опублікуйте мій відгук в Інтернеті, я серйозний гравець і радий, що можу поділитися своєю думкою з іншими людьми.

Дякую та вітаю Ульфа

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

до Hellspin - на жаль, ігри Rise of Olympus або Legacy of Dead більше не можна грати там, я більше там не активний, тому що це мої улюблені ігри


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, Радка, це мав бути мій відгук - чи я помилився?

Це правда, що Woopwin наразі є найкращим казино, яке я знаю з моменту відкриття, і все ще пропонує найкращий сервіс через кнопку VIP. Будь ласка, опублікуйте мій відгук в Інтернеті, я серйозний гравець і радий, що можу поділитися своєю думкою з іншими людьми.

Дякую та вітаю Ульфа

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт Це взагалі не проблема. Нам завжди подобається читати таку інформацію на нашому форумі.

Просто перейдіть за цим посиланням , і ви зможете надіслати свій відгук користувача.😉

Автоматичний переклад.
skatfuchs
1 тиждень тому

Woopwin і betoriginal стали одним цілим, я грав з обома раніше, а зараз, звичайно, граю лише з казино woopwin. У мене ніколи не було проблем з woopwin, надшвидкі депозити та зняття коштів, виплати від 1 до 3 днів. Ммм... Так, зараз я маю виплату 10 000 євро (5x2000 євро), найвищу на сьогоднішній день (раніше це було близько 500-1000 євро), але нічого не сталося протягом 3 днів... Я сподіваюся, що довіра і позитивна думка залишається, і вони не зловживають і платять. В іншому випадку у мене не було проблем з іншими постачальниками Starscream.ltd і я заплатив.

Схрестив пальці.

Автоматичний переклад.
Blokkstarr1312
1 тиждень тому

Я радий, що у вас є слова похвали. Я також сподіваюся, що ви отримаєте гроші без проблем, але якщо щось знайдеться заздалегідь, обов'язково повідомте нас, і ми спробуємо допомогти, якщо це можливо.

Але якби ви отримували гроші раніше, я б не бачив жодних проблем. Ви грали з бонусом чи просто на реальні гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Гей, гей, Яро ,


У мене чудові новини, мої зняття схвалено , вони виплатили мені повну суму 10 000 євро (5x2000 євро) . Через 5 днів без проблем і ускладнень.

Я ніколи не очікував цього, і я дуже схвильований, щасливий і сповнений радості, оскільки це вперше, коли я отримав таку велику суму.


Все одно дякую за допомогу, якщо виникли проблеми.


З повагою та спасибі

Джером

Автоматичний переклад.
Blokkstarr1312
1 тиждень тому

Очевидно, нічого кращого не могло статися, я радий, що ви отримали свої гроші, і що це було відносно рано. 5 днів – це досить добре, а коли ви отримуєте все одразу, це ще краще.

Насолоджуйтеся своїми грошима, і я сподіваюся, що у вас буде все добре. ☘️🎉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Гей..Дякую тобі за все і гарного дня


З повагою

Джером

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого