2 р. тому
Тут ви можете обговорити Woopwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я сподіваюся, що зможу отримати допомогу тут.
Я вже деякий час грав на woopwin і ніколи не мав проблем.
Мені пощастило, і я зробив 4 кеш-аути за 2 тижні. Перший із них на суму 400 євро так і не надійшов на мій банківський рахунок.
Виведення було оброблено 04.08.22.
Через тиждень я зв’язався з woopwin, щоб повідомити про пропажу виплати. Мені сказали чекати 5 робочих днів. Я зробив це і знову зв’язався з ними. Вони запитали дату трансакції, ідентифікатор, суму та копію моєї банківської виписки з 04.08.22 по 22.04.22. Я їх надав і нічого не чув.
Я тільки сьогодні знову зв'язався з woopwin, мені сказали, що я маю чекати 11 робочих днів. Агент чату також сказав мені, що вона нічого не може зробити, а потім мене відключили від чату.
Не знаю, що мені далі..
Буду вдячний за будь-яку пораду/допомогу
Hello,
I'm hoping I can get some help here.
I have been playing on woopwin for some time and never had any issues.
I got lucky, and made 4 cashouts in 2 weeks. The first of those for amount €400 never reached my bank account.
The withdrawal was processed on 8/4/22.
After a week, I contacted woopwin to report missing cashout. I was told to wait 5 working days. I did this and contacted them again. They requested transaction date,ID and amount and copy of my bank statement from 8/4/22 till 22/4/22. I provided them and heard nothing.
I have just today been in contact with woopwin again, I've been told, I have to wait 11 working days. I was also told by chat agent that she couldn't do anything and then I was disconnected from the chat.
Not sure what I should next..
Any advice/help would be much appreciated
Привіт,
шкода чути про вашу проблему.
Я перевірив невирішені скарги і виявив, що це казино не співпрацює з нашою командою по розгляду скарг, тому деяким гравцям не виплатили. На жаль, ці скарги є свіжими, тому я вважаю, що навіть якщо ви подасте свою скаргу, ми будемо чекати, чи будуть вони співпрацювати чи ні.
https://casino.guru/complaints/unresolved
Чесно кажучи, це не пристойне казино:
Hello,
sorry to hear about your issue.
I checked unresolved complaints and found that this casino does not cooperate with our complaint team hence some players were not paid. Sadly those complaints are the fresh ones so I reckon that even if you submit your complaint too we will only be waiting if they cooperate or not.
https://casino.guru/complaints/unresolved
Frankly, this is not a decent casino:
Я граю сам, точніше я грав у Woopwin. У мене є мега скарга на роботу, але вона все одно вичерпається. Я був онлайн і бачив, як мої грошові ставки сходять. З прибутком у 2000 євро раптом нічого не було видно, оскільки з’явилося повідомлення про те, що я неактивний! Так, і я нібито був офлайн.. Незважаючи на те, що був онлайн.!!! Також смішно, що нічого неможливо довести. Обслуговування клієнтів і так званий власник ліцензії не бажають роз’яснювати та не знають про будь-яку помилку
I play myself or rather I played at Woopwin. I have a mega complaint against the running but it will fizzle out anyway. I was online and saw my money bets coming off. With a profit of 2000 €, there was suddenly nothing to see because a message came up saying I was inactive! Yes and I was supposedly offline.. Despite being online.!!! It's also hilarious that nothing can be proven. Customer service and the so-called license holder are not willing to clarify and are not aware of any fault
Ich selber spiele oder besser gesagt habe ich grspielt bei Woopwin. Eine mega Beschwerde habe ich gegen die laufen aber es wird eh im Sande verlaufen. Ich war online und sah wie von meinem Geld die Einsatzwetten abgingen. Bei einem Gewinn von 2000 € war aber plötzlich nichts mehr zu sehen da ein hinweis kam ich sei inaktiv! Ja und ich war angeblich offline.. Trotz online.!!! Urkomisch auch das nichts nachweislich vorzulegen geht. Kundenservice und sogrnannter lizenzinhaber geben sich nicht Klärung bereit und sind keiner Schuld bewusst
Вибачте, але завжди досить важко довести, що щось подібне сталося з гравцем. Я б сказав, що в цьому випадку може допомогти тільки постачальник ігор.
Я не прочитав вашу скаргу повністю, чи зв’язалися ви з постачальником гри?
I'm sorry, but it is always quite hard to prove that something like that happened to the player. I'd say that only the game provider can help in this case.
I did not read your complaint in full, still have you contacted the game provider, please?
Спочатку я звернувся до woopwin. Тоді я звернувся письмово до оператора ліцензії, тобто до постачальника гри. Але відповіді звідти не надійшло. Як не кручу, а перед очима все одно картинка. Як я граю та виграю з моєю ставкою 735 євро (2000), і раптом виграш знову зникає, і у мене є лише початковий баланс. А потім вони хочуть сказати мені, що я вийшов із системи без видимої причини.
I contacted woopwin first. Then I contacted the license operator, i.e. the game provider, in writing. But no reply has come from there. No matter how I twist and turn it, I keep seeing the picture in front of my eyes. How I play and win with my bet €735 (2000) and suddenly the win is gone again and I only have my starting balance. And then they want to tell me I was logged out for no apparent reason.
Ich habe woopwin zu erst kontaktiert. Dann habe ich den Lizenz betreiber sprich Spielanbieter schriflich kontaktiert. Doch von dort kam bis heute keinerlei Antwort. Egal, wie ich es drehe und wende, immer wieder sehe ich das bild vor augen . Wie ich mit meinem Geldeinsazz 735 € spiele ind gewinne (2000) und plötzlich der Gewinn wiedrweg idt und ich nur meinen anfangsbestand habe. Und dann will man mir sagen ich war abgemeldet ohne erkennbaren Grund.
Привіт,
що ж, вам слід звернути увагу на скаргу, потрібна ваша співпраця, перевірте її тут .
Чесно кажучи, я не уявляю, як ви доведете, що це сталося. 🙁
На жаль, коли немає доказів, немає допомоги...
Hello,
well, you should pay attention to the complaint, your cooperation is required, kindly check it out here.
Honestly, I can't imagine how would you prove that it happened. 🙁
Sadly when there's no proof, there's no help...
Хороший день,
Мені потрібна підказка/порада
З 9 січня 2024 року на моєму рахунку було 815 євро, які потрібно було виплатити банківським переказом
Станом на сьогодні, 19 січня 2024 року, виплата не проведена.
Чат постійно «підсаджує» — усі обіцяні дати випускного іспиту пройшли. На електронні листи до служби підтримки навіть не відповіли.
Що ще можна зробити?
Чи було б рішенням скасувати виплату та ввести її повторно, чи це нісенітниця?
Спасибі за вашу допомогу
VG
Таміно1
Good day,
I would need some tip/advice
Since January 9th, 2024 there have been 815 euros in my account to be paid out via bank transfer
As of today, January 19, 2024, no payment has been made.
The chat constantly "puts you off" - all promised dates for the final exam have passed. Emails to customer support have not even been responded to.
What else can you do?
Would it be a solution to cancel the payout and re-enter it or is that nonsense?
Thanks for your help
VG
Tamino1
Guten Tag,
ich wuerde einen Tipp/Rat benötigen
Seit 09.01.24 stehen in meinem Account 815 Euro zur Auszahlung per Banküberweisung
Bis heute 19.01.24 wurde keine Auszahlung veranlasst .
Vom Chat wird man dauerhaft "vertröstet" alle versprochenen Termine zur finalen Prüfung sind verstrichen. Auf Mails an den Kundensupport wurde bisher nicht einmal reagiert.
Was kann man noch tun ?
Waere es eine Lösung die Auszahlung zu stornieren und neu ein zu geben oder ist das Quatsch ?
Danke fuer Hilfe
VG
Tamino1
Що ж, тепер, коли ви подали скаргу, я б сказав, що ви вже знаєте, що ми маємо дотримуватися певного часу, перш ніж втрутитись.
І ні, на вашому місці я б не скасував зняття. Насправді я б попросив у казино якийсь часовий проміжок або, можливо, код транзакції, коли казино скаже, що її було здійснено. 🤔
Well, now that you have submitted the complaint, I'd say you already know there is a time limit we need to follow before we intervene.
And no, I would not cancel the withdrawal if I were you. Actually, I would ask the casino for some time frame or perhaps the transaction code once the casino says it was carried out. 🤔
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.