ФорумКазиноWoocasino - загальне обговорення

Woocasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Plbloke
|
8082 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
carissamaycook
1 рік тому

привіт

Я б сказав, що має бути щось, що переконало казино, що щось не так. Якщо ви шукаєте допомоги, надішліть скаргу.

Ви можете почати прямо тут .

Ми побачимо, як казино зрозуміло, що ви створили кілька облікових записів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Товариші-гравці... Хочу повідомити вам, що в минулому мене рекомендували інші казино, і тепер настав час відплатити за послугу та порадити… Нещодавно я почав грати та приєднався до WOO CASINO!!!! Відразу кажучи, у мене немає часу на огляди, я граю по-крупному і маю гроші, мені не потрібно сидіти на форумі та скаржитися чи давати поради, АЛЕ коли щось ПРАВИЛЬНЕ, чесне та послідовне... Керівництво постійно піклується про ваш досвід гри. Я вважаю, що слід віддати належне, і гравці повинні висловити свою вдячність казино, яке робить правильні речі та піклується про їх... У мене є менеджер, її звати Стейсі. Я спілкуюся з нею навіть у вихідні дні. Вона буде працювати далі й далі, щоб переконатися, що мій досвід є найкращим, що вони можуть надати….. мої виплати виплачуються миттєво… винятки, коли мені надають більше, ніж я можу порахувати…. І всі ігри послідовні та справедливі…… знову я хочу сказати велике спасибі моїй керівній за все, що вона зробила для мене, і скільки стресу я завдав їм, і підтримку, яку вони показали, коли я застудився!!! Мене ніколи не підводили бонуси, які насправді працюють .. лол .. Чесно кажучи, я рекомендую Woo Casino..10 з 10, а мій менеджер 11 з 10...


У мене немає афілійованих чи зв’язків, які просто пояснюють це. Раніше я був тут із усіма казино і скаржився, але, чесно кажучи, я не можу звинуватити казино. Це справедливе чесне казино, особливо коли ви граєте онлайн, і ви не контролюєте чи не знаєте, що це казино робить, але я можу відверто сказати, що я витрачаю багато грошей, тому я розумію, в які ігри слід грати, а в які ігри не варто грати і ігри в казино дуже послідовні. Вони дуже розуміють індивідуальну підтримку, особливо коли ви отримуєте статус VIP і маєте чудового менеджера, як я. Я сумніваюся, що у вас буде поганий досвід роботи в казино Work. Я не бачу, що у вас поганий досвід гри. Очевидно, вам потрібно мати контроль. Завжди під час азартних ігор, але настійно рекомендую WOO CASINO




Автоматичний переклад.
Yoshy2323
8 міс. тому

Привіт, я радий, що вам тут подобається і що ви добре проводите час у цьому казино. Таких відгуків небагато, і найчастіше гравці приходять із проблемами, тому я думаю, що кожне казино цінує такі відгуки.

Однак, наприклад, коли ви згадуєте зняття грошей, скільки часу вони займають і який спосіб оплати ви використовуєте для зняття грошей?

Крім того, якщо вам було цікаво (я знаю, що ви писали, що не дуже робите огляди), ви можете написати тут одинвідгук користувачів . Я думаю, що це також буде корисно для гравців, які вирішують, грати тут чи ні.

У будь-якому випадку, дякую за ваш досвід. 🙂 😊

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Не довіряйте цьому казино, вони вас обдурять

Автоматичний переклад.
Keybill2112
6 міс. тому

Привіт, не могли б ви описати, що ви маєте на увазі? Чи є у вас неприємний досвід роботи з казино? Не соромтеся уточнити.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

О, так, я зробив депозит цим хлопцям, мої кошти зникли, минуло 5 днів, а їх досі немає ні на моєму рахунку в казино, ні на особистому


Автоматичний переклад.
Keybill2112
6 міс. тому

Вибачте за цю проблему, але чи можу я запитати, яке саме казино ви маєте на увазі? Ви вже отримали якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я закінчив тестування цього казино. Незабаром чекайте на мій огляд.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому

Ми будемо з нетерпінням чекати цього.

Принаймні це був хороший досвід?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ми будемо з нетерпінням чекати цього.

Принаймні це був хороший досвід?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

так, але я не запитував зняття коштів, я не хотів мати такий самий поганий досвід, як той, який мав із казино lemon.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Що ж, виправте мене, якщо я помиляюся, але це робить навмисну ​​втрату балансу вірогідним варіантом... Знаєте, якби я тестував казино, мене б особливо цікавили зняття коштів і процес KYC. Просто підказка, звичайно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Я не ризикував шансом отримати величезний виграш і забрати кошти, як це сталося в минулому, тому що я помітив, що мій обліковий запис не було зареєстровано на повне ім’я (давно я зареєструвався в цьому казино з тестовим обліковим записом не повний)

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

О, добре. тепер я розумію

Ви зверталися до служби підтримки з цього приводу?

Завжди найкраще виправити це за допомогою служби підтримки, щоб уникнути будь-яких майбутніх проблем. Вони повинні бути в змозі допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Ні, я вже був достатньо травмований жахливим досвідом із лимонним казино. Я грав там лише для того, щоб перевірити казино.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 тиждень тому

Нічого страшного. я розумію

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого