ФорумКазиноWoocasino - загальне обговорення

Woocasino - загальне обговорення

3 р. тому від Plbloke
|
7801 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Woocasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Казино добре з технічної точки зору та вибору ігор. Але ... часто трапляються ситуації, коли депозити, зроблені за допомогою Mifinity, зникають. Два рази Mifinity змушував Вуказино додавати гроші на мій рахунок, але останній нічого не допомагало. Обслуговування клієнтів пропонує лише готові до надсилання шаблони відповідей, які вони "досліджують" віками. Гроші вилучили

Автоматичний переклад.
Plbloke
3 р. тому

Який спосіб оплати ви використовували для депозиту в казино? Крипто?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я використовував Mifinity в польській валюті PLN, депозит становив 500 злотих (близько 110 євро). Гроші були відраховані з мого рахунку, і Mifinity надіслав мені письмове дуже детальне підтвердження, що вони були передані Вукасіно, але вони проігнорували це і сказали, що провели своє розслідування. Одного разу запитавши, що вони зробили і який результат розслідування, вони відмовилися відповідати і надіслали лише відповіді, готові за замовчуванням.

Автоматичний переклад.
Plbloke
3 р. тому

Тоді я пропоную вам подати скаргу, якщо ви все ще пропускаєте деякі свої депозити. Ви не несете відповідальність за те, щоб гроші надходили на рахунок казино. Якщо ви використовували метод, який вони підтримують, гроші були відраховані з вашого рахунку, а постачальник платежів підтвердив, що вони надіслали гроші, то це справа казино та постачальника платежів. Вони повинні почати спілкуватися разом.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Гаразд, я надішлю скаргу до кінця тижня. Дякую за Ваші поради, і Ви зацікавлені

Автоматичний переклад.
Plbloke
3 р. тому

Наступного разу вам, мабуть, варто пошукати казино з кращою репутацією. Я бачу багато скарг, поданих гравцями проти цієї групи казино. Близько 50 % вирішено, тому подивимось, чи вдасться нам допомогти 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Це не так просто, оскільки багато казино заблоковані Інтернет -провайдерами, тому у мене обмежений вибір. На жаль, я відкрив гуру казино дуже пізно, після того, як зробив багато поганих виборів

Автоматичний переклад.
Plbloke
3 р. тому

Сподіваюся, наш веб -сайт допоможе вам знайти те, що ви шукаєте🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, у мене є запитання: я виграв у Wooocasino. Я хотів погасити це, але ви не йдете, хоча я виграв там місяць тому, і вони показали мені гроші, як правило, на рахунок, і тепер я хотів би, щоб мені не потрібно було проходити через Mifinity, тому я налаштував доданий Mifinity номер рахунку номер картки я відправив документи і вже 5 днів і нічого не відбувається. Коли я їм весь час пишу, мені потрібно підтвердити обліковий запис чи що. Я роблю все знову і знову і нічого .. І я хочу перевести гроші з Woocasino на Mifinity ... Або на свій рахунок ... Будь ласка, допоможіть ... Дякую

Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

Здрастуйте,

Ви вже пройшли повну верифікацію облікового запису, будь ласка? Без цього вилучення не може відбуватися. Наскільки я розумію, ви маєте зв’язок із казино, це хороший знак, але наступного разу спробуйте знайти казино з кращою репутацією, будь ласка.

Можливо, чеська буде краще 🙂. Привіт, ви повністю підтвердили? Поки ви не доведете, що це справді ви, казино не виплатить виграш. Якщо я правильно зрозумів, ви на зв’язку і працюєте над перевіркою, чи не так? Рекомендації: наступного разу інвестуйте свої гроші лише в казино, які мають хорошу репутацію на нашому сайті. У цьому казино ми фіксуємо багато скарг від гравців, і гравець не завжди може отримати те, що він виграв.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мені все одно говорить, що йому потрібні якісь документи, які я все надіслав, і щось для перевірки облікового запису. Пишу їм за порадою, а вони ні на що не здатні...

Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

Отже, у вас проблеми зі своїм обліковим записом MyFinity, і ви не знаєте, як він працює. Я знайшов кілька корисних відео на YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE

Якщо це не допоможе знову спробувати підтримку електронного гаманця, вони єдині, хто може сказати вам, що не так. Особисто я думаю, що ви неправильно завантажили документ. Я також впевнений, що ви можете знайти посібник щодо завантаження документів у самій програмі. Перевірте формат, розмір тощо. Якщо я не помиляюсь, ці документи не можна вирізати чи чергувати будь-яким чином, а лише друкувати екрани.


Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

Очевидно, що Mifinity чогось не вистачає, і вам потрібно надіслати це їм. Коли ви переходите до свого облікового запису в Mifinity, чи бачите ви завантажені документи, які очікують на схвалення? Напевно, було б гарною ідеєю зв’язатися безпосередньо з Mifinity і запитати, що ще їм потрібно для підтвердження облікового запису. Казино не має до цього жодного відношення.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт, так, я був на своєму рахунку і документи вислали все, що хотіли, але пройшов тиждень і нічого... Я хотів би їм подзвонити, але нажаль я чех і не знаю жодної іноземної мови ... Я більше не знаю, що я роблю. ..

Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

Привіт, я не знайшов жодного телефону на їхньому сайті. Але я б спробував використовувати Перекладач Google і надсилати перекладені повідомлення в їхні соціальні мережі – усі вони використовують:

https://www.mifinity.com/contact/

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я написав до Mifinity, тому мені цікаво, чи отримаю я якусь відповідь і допоможу мені в іншому випадку, дякую

Автоматичний переклад.
magyarova20
2 р. тому

Все гаразд, будь ласка, повідомте нам, як справи. Можливо, в майбутньому комусь підійде. Можливо, вони вам допоможуть.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось грав в азартні ігри онлайн за допомогою Woo Casino? На мене чекали безкоштовні спіни, тому я використав їх і виграв на них, я продовжував вигравати все більше і більше протягом двох чи близько того днів і в кінцевому підсумку перерахував 5000 доларів США двома окремими сумами платежу. Спочатку я перерахував 1000 доларів, а потім 4000 доларів. Відразу після виведення коштів казино Woo надсилає мені електронний лист із заявою про те, що у мене дублікат облікового запису, і що ВСІ крила мають бути конфісковані та повернуті в руки казино. Я боровся з цим лише тому, що у мене немає двох облікових записів, у мене був тільки один, а по-друге, тому що це не 50 доларів, а 5000 доларів! Я розлючений. Не грайте в Woo Casino. Якби я міг дати йому оцінку, вона була б мінус 5000 лол. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого