3 р. тому
Тут ви можете обговорити Woocasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино добре з технічної точки зору та вибору ігор. Але ... часто трапляються ситуації, коли депозити, зроблені за допомогою Mifinity, зникають. Два рази Mifinity змушував Вуказино додавати гроші на мій рахунок, але останній нічого не допомагало. Обслуговування клієнтів пропонує лише готові до надсилання шаблони відповідей, які вони "досліджують" віками. Гроші вилучили
Casino is good from technical point of view and choice of games. But...there are often situation when deposits made by means of Mifinity disappear. Two times Mifinity forced Woocasino to add money to my account but last one nothing helped. Customer service offers only ready to send patterns of replies, they " investigate" for ages. Money was confiscated
Який спосіб оплати ви використовували для депозиту в казино? Крипто?
What kind of payment method have you used to deposit in the casino? Crypto?
Я використовував Mifinity в польській валюті PLN, депозит становив 500 злотих (близько 110 євро). Гроші були відраховані з мого рахунку, і Mifinity надіслав мені письмове дуже детальне підтвердження, що вони були передані Вукасіно, але вони проігнорували це і сказали, що провели своє розслідування. Одного разу запитавши, що вони зробили і який результат розслідування, вони відмовилися відповідати і надіслали лише відповіді, готові за замовчуванням.
I used Mifinity in Polish currency PLN , deposit was 500 PLN (; around 110 euro) . Money was deducted from my account and Mifinity sent me written very detailfull confirmation it was transfered to Woocasino but they ignored it and said they had their investigation. Once asked what had they done and what is the result of investigation they refused to answer and sent only default ready answers.
Тоді я пропоную вам подати скаргу, якщо ви все ще пропускаєте деякі свої депозити. Ви не несете відповідальність за те, щоб гроші надходили на рахунок казино. Якщо ви використовували метод, який вони підтримують, гроші були відраховані з вашого рахунку, а постачальник платежів підтвердив, що вони надіслали гроші, то це справа казино та постачальника платежів. Вони повинні почати спілкуватися разом.
Then I suggest you to submit a complaint if you still miss some of your deposits. It's not your responsibility to make sure the money will reach the casinos account. If you used a method they support, the money was deducted from your account and the payment provider confirmed they sent the money, then it's a matter of the casino and the payment provider. They should start talking together.
Гаразд, я надішлю скаргу до кінця тижня. Дякую за Ваші поради, і Ви зацікавлені
Ok, I will submit the complaint by the end of the week. Thanks for Your advice and U are interested in
Наступного разу вам, мабуть, варто пошукати казино з кращою репутацією. Я бачу багато скарг, поданих гравцями проти цієї групи казино. Близько 50 % вирішено, тому подивимось, чи вдасться нам допомогти 🙂
Next time, you should probably look for a casino with better reputation. I can see many complaints submitted by players against this group of casinos. About 50 % are solved so let's see if we manage to help 🙂
Це не так просто, оскільки багато казино заблоковані Інтернет -провайдерами, тому у мене обмежений вибір. На жаль, я відкрив гуру казино дуже пізно, після того, як зробив багато поганих виборів
Its not that easy as very many casinos are blocked by internet providers so I have limited choice. Unfortunately I discovered casino guru very late after I made many bad choices
Сподіваюся, наш веб -сайт допоможе вам знайти те, що ви шукаєте🙂
I hope our website will help you to find what you're looking for 🙂
Привіт, у мене є запитання: я виграв у Wooocasino. Я хотів погасити це, але ви не йдете, хоча я виграв там місяць тому, і вони показали мені гроші, як правило, на рахунок, і тепер я хотів би, щоб мені не потрібно було проходити через Mifinity, тому я налаштував доданий Mifinity номер рахунку номер картки я відправив документи і вже 5 днів і нічого не відбувається. Коли я їм весь час пишу, мені потрібно підтвердити обліковий запис чи що. Я роблю все знову і знову і нічого .. І я хочу перевести гроші з Woocasino на Mifinity ... Або на свій рахунок ... Будь ласка, допоможіть ... Дякую
Hello, I have a question I have a win in Wooocasino. I wanted to pay it off, but you don't go even though I won there a month ago and they showed me the money normally to the account and now I wish I didn't have to go through Mifinity so I set up Mifinity added the account number card number I sent the documents and it's been 5 days and nothing is not happening. When I write to them all the time, I have to confirm the account or something. I do everything over and over again and nothing .. And I want to transfer money from Woocasino to Mifinity ... Or on my account ... Please help ... Thank you
Dobrý den,mám dotaz mám výhru ve Wooocasino. Chtěla jsem to vyplatit, ale nejdete i když před měsícem jsem tam taky vyhrála a předvedly mi peníze normálně na účet a teď prej ne že musím přes Mifinity tak jsem založila Mifinity přidala číslo účtu číslo karty poslala jsem dokumenty a už je to 5 den a nic se neděje. Když jim píšu tak pořád že mám potvrdit účet nebo co. Dělám vše pořád dokola a nic.. A chci prevez peníze z Woocasina na Mifinity... Nebo na můj účet... Prosím pomoc... Děkuji
Здрастуйте,
Ви вже пройшли повну верифікацію облікового запису, будь ласка? Без цього вилучення не може відбуватися. Наскільки я розумію, ви маєте зв’язок із казино, це хороший знак, але наступного разу спробуйте знайти казино з кращою репутацією, будь ласка.
Можливо, чеська буде краще 🙂. Привіт, ви повністю підтвердили? Поки ви не доведете, що це справді ви, казино не виплатить виграш. Якщо я правильно зрозумів, ви на зв’язку і працюєте над перевіркою, чи не так? Рекомендації: наступного разу інвестуйте свої гроші лише в казино, які мають хорошу репутацію на нашому сайті. У цьому казино ми фіксуємо багато скарг від гравців, і гравець не завжди може отримати те, що він виграв.
Hello,
have you already passed full account verification, please? The withdrawal cannot proceed without it. As far as I understand you are in touch with the casino, it's a good sign, however, next time try to find a casino with a better reputation, please.
Maybe Czech will be better 🙂. Hi, have you fully verified? Until you prove that it really is you, the casino will not proceed to pay out the winnings. If I understand correctly, you're in touch and you're working on verification, aren't you? Recommendations for the next time, you should only invest your money in casinos that have a good reputation on our website. At this casino, we record a lot of complaints from players and it is not always possible for a player to get what he has won.
Hello,
have you already passed full account verification, please? The withdrawal can't proceed without it. As far as I understand you are in touch with the casino, it's a good sign, however, next time try to find a casino with a better reputation, please.
Možná bude lepší čeština 🙂. Ahoj, už máš svůj účet plně ověřen? Dokud neprokážeš, že jsi to opravdu Ty, tak kasino nepřikročí v výplatě výhry. Jestli to chápu dobře, tak jste v kontaktu a řešíte spolu právě ověření, že? Doporučení pro příště, vkládej raději své peníze pouze do kasin, které mají na našem webu dobru pověst. U tohoto kasina evidujeme hodně stížností ze strany hráčů né vždy se podaří, aby hráč dostal co vyhrál.
Мені все одно говорить, що йому потрібні якісь документи, які я все надіслав, і щось для перевірки облікового запису. Пишу їм за порадою, а вони ні на що не здатні...
It still tells me that he needs some documents which I sent everything and something to verify the account. I write to them for advice and they are not capable of anything ...
Pořád mi to píše že potřebuje nějaký dokumenty což jsem poslala vše a něco ověření konta. Píšu jim o radu a nejsou ničeho schopný...
Отже, у вас проблеми зі своїм обліковим записом MyFinity, і ви не знаєте, як він працює. Я знайшов кілька корисних відео на YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE
Якщо це не допоможе знову спробувати підтримку електронного гаманця, вони єдині, хто може сказати вам, що не так. Особисто я думаю, що ви неправильно завантажили документ. Я також впевнений, що ви можете знайти посібник щодо завантаження документів у самій програмі. Перевірте формат, розмір тощо. Якщо я не помиляюсь, ці документи не можна вирізати чи чергувати будь-яким чином, а лише друкувати екрани.
So you're struggling with your MyFinity account, well not sure how it works. I found some helpful videos on YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE
If it does not help try the e-wallet support again, they are the only ones who can tell you what's wrong. I personally think that you upload the document the wrong way. I'm also sure you can find a guide on how to upload documents in the app itself. Check the format, size, etc. If I'm not mistaken these documents must not be cut or alternated in any way, just pure print screens.
Очевидно, що Mifinity чогось не вистачає, і вам потрібно надіслати це їм. Коли ви переходите до свого облікового запису в Mifinity, чи бачите ви завантажені документи, які очікують на схвалення? Напевно, було б гарною ідеєю зв’язатися безпосередньо з Mifinity і запитати, що ще їм потрібно для підтвердження облікового запису. Казино не має до цього жодного відношення.
Obviously Mifinity is missing something and you need to send it to them. When you go to your account at Mifinity, do you see any uploaded documents waiting for approval? It would probably be a good idea to contact Mifinity directly and ask them exactly what else they need to verify their account. The casino has nothing to do with this.
Evidentně Mifinity něco chybí a je potřeba jim to poslat. Když na Mifinity půjdete do svého účtu, vidíte tam nějaké nahrané dokumenty čekající na schválení? Asi by bylo dobré kontaktovat přímo Mifinity a zeptat se jich, co přesně ještě k ověření účtu potřebují. Kasino s tímhle nemá nic společného.
Привіт, так, я був на своєму рахунку і документи вислали все, що хотіли, але пройшов тиждень і нічого... Я хотів би їм подзвонити, але нажаль я чех і не знаю жодної іноземної мови ... Я більше не знаю, що я роблю. ..
Hello, yes, I was on my account and the documents are sent everything they wanted, but it's been a week and nothing ... I would like to call them, but unfortunately I'm Czech and I don't know any foreign language ... I don't know what I do anymore. ..
Dobrý den, ano byla jsem na mém účtu a dokomunty jsou poslané vše co chtěly ale už je to týden a nic... Ráda bych jim zavolala ale bohužel jsem Češka a a neumím žádnou cizí řeč... Už jsem bez nadějná nevím co už...
Привіт, я не знайшов жодного телефону на їхньому сайті. Але я б спробував використовувати Перекладач Google і надсилати перекладені повідомлення в їхні соціальні мережі – усі вони використовують:
Hi, I did not find any telephone contact on their website. But I would try to use Google Translator and send translated messages to their social media - they all use:
Ahoj, na jejich stránkách jsem žádný telefonický kontakt nenašla. Ale zkusila bych použít Google Translátor a posílat přeložené zprávy na jejich sociální média - používají všechna:
Я написав до Mifinity, тому мені цікаво, чи отримаю я якусь відповідь і допоможу мені в іншому випадку, дякую
I wrote to Mifinity so I wonder if I will get any answer and help me otherwise thank you so far
Napsala jsem na Mifinity tak jsem zvědavá jestli dostanu nějakou odpověď a pomůžou mi jinak zatím děkuji
Все гаразд, будь ласка, повідомте нам, як справи. Можливо, в майбутньому комусь підійде. Можливо, вони вам допоможуть.
It's okay, please let us know how it's going. Maybe it suits someone else in the future. Maybe they'll help you.
Není za co, dej nám prosím vědět jak se to vyvíjí. Třeba se to v budoucnu hodí někomu dalšímu. Snad Ti pomůžou.
Привіт, хтось грав в азартні ігри онлайн за допомогою Woo Casino? На мене чекали безкоштовні спіни, тому я використав їх і виграв на них, я продовжував вигравати все більше і більше протягом двох чи близько того днів і в кінцевому підсумку перерахував 5000 доларів США двома окремими сумами платежу. Спочатку я перерахував 1000 доларів, а потім 4000 доларів. Відразу після виведення коштів казино Woo надсилає мені електронний лист із заявою про те, що у мене дублікат облікового запису, і що ВСІ крила мають бути конфісковані та повернуті в руки казино. Я боровся з цим лише тому, що у мене немає двох облікових записів, у мене був тільки один, а по-друге, тому що це не 50 доларів, а 5000 доларів! Я розлючений. Не грайте в Woo Casino. Якби я міг дати йому оцінку, вона була б мінус 5000 лол.
Hey, has anyone gambled online using Woo Casino? I had free spins awaiting me so I used them and won from them, I continued to win more and more over two or so days and ended up cashing out $5000 in two separate payment amounts. First I cashed out $1000 and then $4000. Straight after cashing out, Woo casino send me an email stating that I have a duplicate account and that ALL wings must be confiscated and taken back in the hands of the Casino. I have been fighting this only because I don't have 2 accounts, I have only ever had the one and secondly, because it isn't $50 it is $5000! I am furious. Do not play on Woo Casino. If I could give it a rating it would be negative 5000 lol.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.