ФорумКазиноWombet Casino - загальне обговорення

Wombet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від maroun2021
|
3683 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wombet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Поставил на вывод 1100$ , сказали ждать 7 дней , обычно казино старается вывести поскорее чтобы игрок вернулся к игре а тут наоборот стараются выводить как можно дольше , первый вывод тут пока не известно что будет.

zasada35475
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що це ваш перший запит на зняття грошей у цьому казино, чи не так?

Іноді це забирає більше часу з першого разу. Ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Який варіант оплати ви вибрали?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Да первый запрос. Делал депозит через трон , вывод тоже запросил через трон. Пошел пятый день с момента как документы были проверены. Вы утверждаете что моя учётная запись полностью проверена ? или спрашиваете меня об этом так как у вас в конце стоит вопросительный знак. Я не могу знать этого и мне никто не говорит о том что я прошел проверку или ещё не прошел, я в подвешенном состоянии.


Змінено автором 2 р. тому
zasada35475
2 р. тому

Привіт,

відверто кажучи, перше зняття майже завжди займає найбільше часу.

Тому я запитав, чи ваш обліковий запис повністю перевірено, знак питання означає запитання🙂.

Я думаю, що вам слід запитати в онлайн-чаті казино про вашу перевірку, щоб переконатися, що ви вже надали всі документи, які вас запитували. Тільки служба підтримки казино може сказати, чи виконана перевірка чи ні.

Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Статус один и тот же, в ожидании. Поддержка отвечает каждый раз по разному, то говорят ваши документы безупречны и проверены, на следующий день говорят ждите идёт проверка, то говорят вы можете прикрепить документы в разделе верификация хотя я их прикрепил пару дней назад и их проверили уже, каждый раз разные ответы , сегодня по почте отправил им больше документов, но такое ощущение что тех поддержка сама не знает прошел ли я верификацию или нет. Я и обратился к вам за помощью так как тех поддержка не помогает мне.

Radka
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Посмотрим

Radka
2 р. тому

file ура наконец то спасибо!

zasada35475
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, я не можу читати в Азбуці, тому, на жаль, не можу коментувати ці скріншоти.

Але я радий, що ти отримав свій виграш! Сподіваємося, що в майбутньому співробітники казино будуть краще орієнтуватися.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого