2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wombet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я поставив 1100 $ на висновок, сказали чекати 7 днів, зазвичай казино намагається якнайшвидше вивести, щоб гравець повернувся в гру, але навпаки намагаються вивести якомога довше, спочатку відкликання ще невідомо що буде.
I put $ 1100 on the withdrawal, they said to wait 7 days, usually the casino tries to withdraw as soon as possible so that the player returns to the game, but on the contrary, they try to withdraw as long as possible, the first withdrawal is not yet known what will happen.
Поставил на вывод 1100$ , сказали ждать 7 дней , обычно казино старается вывести поскорее чтобы игрок вернулся к игре а тут наоборот стараются выводить как можно дольше , первый вывод тут пока не известно что будет.
Привіт,
Я припускаю, що це ваш перший запит на зняття грошей у цьому казино, чи не так?
Іноді це забирає більше часу з першого разу. Ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Який варіант оплати ви вибрали?
Hello,
I'm assuming this is your first withdrawal request ever made in this casino, am I right?
Sometimes it gets more time-consuming the first time. Is your account fully verified, please?
For what payment option did you opt?
Так, перший запит. Я зробив депозит через трон, також просив виведення через трон. Уже п'ятий день, як перевірили документи. Ви стверджуєте, що мій обліковий запис повністю перевірено? або запитайте мене про це, тому що у вас є знак питання в кінці. Я не можу цього знати, і ніхто не каже мені, що я пройшов іспит або ще не пройшов, я в підвішеному стані.
Yes, first request. I made a deposit through the throne, I also requested a withdrawal through the throne. The fifth day has gone since the documents were checked. Are you claiming that my account is fully verified? or ask me about it because you have a question mark at the end. I cannot know this and no one tells me that I have passed the test or have not yet passed, I am in limbo.
Да первый запрос. Делал депозит через трон , вывод тоже запросил через трон. Пошел пятый день с момента как документы были проверены. Вы утверждаете что моя учётная запись полностью проверена ? или спрашиваете меня об этом так как у вас в конце стоит вопросительный знак. Я не могу знать этого и мне никто не говорит о том что я прошел проверку или ещё не прошел, я в подвешенном состоянии.
Привіт,
відверто кажучи, перше зняття майже завжди займає найбільше часу.
Тому я запитав, чи ваш обліковий запис повністю перевірено, знак питання означає запитання🙂.
Я думаю, що вам слід запитати в онлайн-чаті казино про вашу перевірку, щоб переконатися, що ви вже надали всі документи, які вас запитували. Тільки служба підтримки казино може сказати, чи виконана перевірка чи ні.
Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?
Hello,
frankly, the first withdrawal is almost always the most time-consuming.
Therefore I asked whether your account has been fully verified, question mark means question🙂.
I think that you should ask the casino's live chat about your verification, just to make sure that you have already provided every document you had been asked for. Only the casino support can tell whether the verification is done or not.
In what status is your withdrawal now, please?
Статус той самий, очікується. Підтримка кожного разу відповідає по-різному, потім кажуть, що ваші документи ідеальні та перевірені, наступного дня кажуть чекайте перевірки, потім кажуть, що ви можете прикріпити документи в розділі перевірки, хоча я їх приклав пару днів тому і вони вже перевіряли, кожен раз різні відповіді, сьогодні відправив їм ще документи на пошту, але начебто саппорт сам не знає пройшов я перевірку чи ні. Я звернувся до вас за допомогою, тому що ця підтримка мені не допомагає.
The status is the same, pending. Support responds differently each time, then they say your documents are perfect and verified, the next day they say wait for the verification, then they say you can attach documents in the verification section, although I attached them a couple of days ago and they have already been checked, each time different answers, today I sent them more documents by mail, but it seems that the support itself does not know whether I passed the verification or not. I turned to you for help because those support does not help me.
Статус один и тот же, в ожидании. Поддержка отвечает каждый раз по разному, то говорят ваши документы безупречны и проверены, на следующий день говорят ждите идёт проверка, то говорят вы можете прикрепить документы в разделе верификация хотя я их прикрепил пару дней назад и их проверили уже, каждый раз разные ответы , сегодня по почте отправил им больше документов, но такое ощущение что тех поддержка сама не знает прошел ли я верификацию или нет. Я и обратился к вам за помощью так как тех поддержка не помогает мне.
Привіт,
Вибачте, я не можу читати в Азбуці, тому, на жаль, не можу коментувати ці скріншоти.
Але я радий, що ти отримав свій виграш! Сподіваємося, що в майбутньому співробітники казино будуть краще орієнтуватися.
Hello,
I'm sorry, I can't read in Azbuka so sadly I can't comment on those screenshots.
But I am glad that you got your winnings! Hopefully, the casino's staff will get better oriented in the future.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.