2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wolf Winner Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, три.
Я розумію, що ви можете почувати себе погано з боку казино G SLOT , і добре, що ви подали скаргу, але чи є у вас проблеми з казино Wolf Winner ? Цікаво, чому публікувати тут?
Hello threre.
I understand that may you feel mistreated by G SLOT Casino and it's good you submitted the complaint, but do you have any issue with the Wolf Winner Casino as well? Why posting here, I wonder?
Мені дуже шкода, що я думав, що це загальне обговорення, я не розумів, що це було виключно для казино-переможця Wolk, оскільки ніколи не грав з ними та не маю історії з ними. Вибачте, мені доведеться знайти, куди йдуть мої коментарі для Gslot
I am very sorry thought this was a general discussion did not realize it was strictly for Wolk winner casino as never played with them and have no history with them Sorry will have to find where my comments go for Gslot
Зовсім немає проблем 🙂.
Я просто хочу бути впевненим, що я не пропустив жодної проблеми чи поданої скарги.
Я вже перемістив вашу оригінальну публікацію в загальне обговорення Gslot, щоб вона була більш помітною:
https://casino.guru/gslot-casino-review#tab=js-tab-discussion
Якщо ви коли-небудь захочете знайти свої попередні публікації, ви можете. Просто зайдіть у свій профіль і перейдіть до «останніх дописів» 😉:
No problem at all 🙂.
I just want to be sure that I have not missed an issue or some submitted complaint.
I already moved your original post to the Gslot general discussion so it can be more visible:
https://casino.guru/gslot-casino-review#tab=js-tab-discussion
If you ever want to find your previous posts, you can. Just go to your profile and scroll to the "latest posts" 😉:
Привіт
вони знали про мою залежність до того, як я зробив депозит, як вони могли дозволити мені це зробити? Навіть казиногуру не може мені допомогти, тому що немає ліцензії. Якщо немає ліцензії, немає захисту для гравців, чи не так?
hi
they knew my addiction before I made deposits how could they let me do it? Even casinoguru can’t help me because no license. If no license no protection for players right?
Є казино, які дуже хороші, навіть якщо у них немає ліцензії, але це досить рідкісний випадок. З іншого боку, є органи ліцензування, які абсолютно марні, коли допомагають гравцям і вирішують, що справедливо, а що нечесно.
У будь-якому випадку, коли казино ліцензоване, це дає вам можливість зв’язатися з органом ліцензування, але якщо воно не ліцензоване, це в основному означає, що ви граєте на чиємусь веб-сайті, у якого є деякі варіанти оплати, а також ігри, але ця організація не має вони не контролюються ніким, і якщо вони вирішать припинити виплату виграшів або прийняти проблемних гравців, вони можуть просто зробити це. Все залежить від власника сайту.
There are casinos that are very good even when they have no license, but that's rather a rare case. On the other hand, there are licensing authorities that are completely useless when if comes to helping players and deciding what's fair and what's not fair.
Anyway, whenever the casino is licensed, it gives you the possibility to contact the licensing authority, but when it's not licensed, then it basically means that you play on someone's website who has some payments options there and games as well, but that entity isn't controlled by anyone and if they decide to stop paying the winnings or accept problem gamblers, they can simply do so. It's all up to the website owner.
Деякі дійсно хороші казино, з якими я грав більше 10 років, — це британське казино, завжди платіть і переконайтеся, що ви повністю перевіряєтеся, перш ніж робити будь-які заходи в будь-яке казино. Найкращий спосіб залишитися без головного болю – казино Ruby ніколи не платить вам. , Найкраще казино для виплати хоче, щоб ваша перевірена ставка 365, вони фактично платять протягом 2 годин за допомогою електронного переказу, виведення такого ж методу. Чудове казино уявіть собі, що ви виграєте 1500 і отримаєте їх протягом 1 години, це було дивно, коли я виграв і отримав це протягом того ж дня і немає спокуси повернути свої виграші. Любов, щоб більше казино робило це, зрештою, коли ви робите dep, він не надходить протягом декількох хвилин, має бути однаковим для зняття коштів, не змушуючи вас чекати цілими днями, і тоді більшість гравців мають спокусу скасувати це. .
Тепер казино, які завдають головні болі та майже незаконні дії для гравців і не платять вам Leo Vegas з моменту появи ігор в Онтаріо, Gslot ВЗЯЛО 2 МІСЯЦІ, щоб заплатити мені після того, як Пітер допоміг від Гуру, Dream Vegas завжди платив мені, але вони дали мені бігали протягом 1 місяця, а потім використовували виправдання, що через те, що я був засмучений через те, що мій виграш не дали мені через кілька тижнів після того, як я отримав, вони сказали, що у мене проблеми з азартними іграми, і забанили мене, лол, тому вони ще один, хто не повинен залишатися зрозумілим з ..
Some real good casinos that I have played with over 10 years is Uk casino , always pay out and make sure you get fully verified before you make any dep into any casino best method to stay headache free too is Ruby casino same will never not pay you, Very best casino for payout wants your verified is bet 365 they actually pay within 2 hours with e transfer dep same method withdrawal great casino imagine winning 1500 and getting it within 1 hour it was amazing when I won that and got it within that same day and no temptation of reversing your winnings Love that wish more casinos did that after all when you make the dep does it not go in within minutes should be the same for withdrawals not making you wait for days and then most players get tempted to reverse it ..
Now casinos that will give headaches and almost doing illegal stuff to players and do not pay you Leo Vegas since the emerge with Ontario gaming , Gslot TOOK 2 MONTHS to pay me after Peter helped from Guru ,dream Vegas did pay me always but they gave me the run around for 1 month and then used the excuse that because I was upset about my winning not been given to me after several weeks of getting the runaround they said I had a gambling problem and banned me lol so they are another one to stay clear of ..
Привіт і дякую за вашу думку та поради.
Як я читав раніше, у вас немає досвіду роботи з казино Wolf Winner. Чи плануєте поглянути на нього в майбутньому? 🙂
Hello and thank you for your opinion and tips.
As I read earlier you have no experience with the Wolf Winner Casino though. Do plan to give it a glance in the future? 🙂
Це казино стверджує, що має ліцензію та регулюється, хоча це не так!! У всіх рекламних матеріалах, які я отримав від цього казино, зазначено, що вони ліцензовані та регулюються. Після гри з ними та серйозних проблем із грою протягом понад 24 годин я подав запит на повернення коштів, оскільки вони неправильно представили свою послугу та не надали послугу того, за що я заплатив. Я повідомляв про проблеми з грою з кількох причин, ігри закінчувалися, і якщо я починав трохи вигравати або отримував функцію, гра вимикалася, а потім з’являлося повідомлення про внутрішню помилку або повідомлення про фатальну помилку, і тоді я не міг знову отримати доступ до гри. Про це повідомлялося кілька разів, але нічого не було зроблено. З тих пір вони заблокували мій обліковий запис, і тепер служба обслуговування клієнтів відповіла мені, що вони є лише кол-центром, коли я поставив під сумнів дійсність казино. Мій обліковий запис ніколи не проходив процедуру KYC, і тепер мої електронні листи ігноруються. Велике попередження: тримайтеся подалі від цього казино. Я зв’яжуся зі своїм банком, оскільки маю достатньо доказів, щоб показати, що вони не надали послугу, за яку я заплатив, і вони неправильно представили свою послугу.
This casino is claiming to be licensed and regulated when they are not!! All advertising material I have received from this casino says that they are licensed and regulated. After playing with them and having serious game issues for over 24 hours I requested the return of funds as they have misrepresented their service and haven’t supplied the service for what I have paid for. I reported game issues for a number of reasons, the games were timing out and if I started winning a little or getting a feature the game would shut down and then there would be an internal error message or fatal error message and then I couldn’t access the game again. This was reported a number of times and nothing was done about it. They have since blocked my account and the customer service have now responded to me that they are only a call centre when I questioned the validity of the casino. My account has never been through the KYC procedure and now my emails are being ignored. Big warning to stay away from this casino. I will be contacting my bank as I have enough evidence to show they haven’t supplied a service I’ve paid for and they have misrepresented their service.
Привіт,
вибачте за ваші проблеми. Згідно з нашим оглядом , казино не має ліцензії, тому, на жаль, фактично немає жодної інстанції, до якої можна було б звернутися по допомогу.
Я розумію, що те, що ви описали, мабуть, було дуже неприємним, чи намагалися ви натомість зв’язатися з постачальником гри? Не впевнений, чи виникли ці проблеми в кількох іграх чи ні, але іноді варто спробувати.
Якщо у вас буде достатньо доказів, як ви згадали, я б також розглянув можливість подання скарги . Детальніше про процедуру тут .
Як ти гадаєш?
Hello,
sorry for your trouble. According to our review, the casino is not licensed, so sadly, there is actually no authority you can ask for help.
I understand that what you described must have been very unpleasant, did you try to contact the game provider instead? Not sure whether those issues occurred on multiple games or not, but it's sometimes worth a try.
If you have enough evidence, as you mentioned, I would also consider submitting a complaint. Learn more about the procedure here.
What do you think?
Можливо, ви пробували запитувати про це службу підтримки казино? Вони повинні відповісти на таке запитання.
Have you tried to ask the casinos support about it, perhaps? They should answer this kind of question.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.