ГоловнаФорумКазиноWizebets Casino - загальне обговорення

Wizebets Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Nemokid
|
10 403 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Jaro

Привіт, я зробив це безпосередньо зі свого облікового запису, і поки нічого ... ні на балансі казино, ні на банківському рахунку я надсилаю електронні листи, і вони відповідають автоматично 😔

Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт, я зробив це безпосередньо зі свого банківського рахунку, і поки нічого не відображається ні на балансі, ні на банківському рахунку ☹️

Автоматичний переклад.

Зі мною траплялося те саме, і мені сказали, що це може тривати до 48 годин (робочих днів). Якщо ви не отримали свій депозит після цього періоду, надішліть електронний лист із платіжними деталями та підтвердженням платежу та зверніться до чату служби підтримки. Я особисто рекомендую використовувати Skrill для внесення та виведення коштів у казино. Я завжди знаходжу це швидше і майже без проблем! Сподіваюся, вам вдасться вирішити цю проблему депозиту!

Автоматичний переклад.
tftcosta

Доброго ранку, зі мною такого ніколи не траплялося, і поки що нічого немає ні в казино, ні на рахунку. Я вже надіслав їм квитанцію, а вони її просто ігнорують і кажуть, що мій банк не заплатив, і це брехня..😔

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, зі мною такого ніколи не траплялося, і поки що нічого немає ні в казино, ні на рахунку. Я вже надіслав їм квитанцію, а вони її просто ігнорують і кажуть, що мій банк не заплатив, і це брехня..😔

Автоматичний переклад.

Що робити, якщо ви спробували зв’язатися з компанією, яка обробляє переказ? Я думаю, що є посередник.

Автоматичний переклад.

Привіт, я зробив це безпосередньо зі свого облікового запису, і поки нічого ... ні на балансі казино, ні на банківському рахунку я надсилаю електронні листи, і вони відповідають автоматично 😔

Автоматичний переклад.

Ну, а якщо вони не отримають зарплату, можливо, їм поки нічого вам сказати. Отже, коли ви дивитеся на свою банківську виписку, депозит уже знято з вашого рахунку, і тому платіж перераховано без проблем, так? Думаю, вам доведеться почекати, і якщо нічого не станеться, я зв’яжуся з казино та покажу їм підтвердження з банківської виписки про переказ депозиту.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я вже відправив і кажуть, що це проблема мого банку, це брехня. У мене є підтвердження оплати, яке я вже надіслав їм. Вони всі брехуни, поки нічого на балансі казино чи банківському рахунку 😔

Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт, я вже був у банку, я вже надіслав підтвердження оплати, а вони все одно кажуть, що це мій банк не зробив платіж, це брехня, у мене є підтвердження і я вже надіслав їм це, вони просто ігнорують мене, їм байдуже, вони злодії, я вже надіслав понад 20 електронних листів і нічого, крім автоматичних відповідей, що це вина мого банку, і я маю доказ... у будь-якому випадку я вже не знаю, що робити, я б хотів, щоб вони вирішили ситуацію, але я бачу, що вони нічого не збираються робити, і таким чином вони збираються обдурити своїх клієнтів 😔

Автоматичний переклад.
xanarony1

На жаль, це складний процес, і вам часто потрібно зв’язуватися з постачальником платіжних послуг. Але якщо ви це зробили і з вашого боку все гаразд, то вам, ймовірно, доведеться просто почекати. Було б корисно дізнатися, чи є у казино також сторонній постачальник, через якого воно обробляє гроші, і, отже, чи можуть вони почати розслідування. Але це лише думка, і виходячи з того, як казино спілкується з вами, це може бути не так просто.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого