ГоловнаФорумКазиноWizebets Casino - загальне обговорення

Wizebets Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Nemokid
|
8 499 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
C078
1 рік тому

Точно 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що казино чесне і не залишає своїх клієнтів у біді. У мене були запитання, і служба підтримки швидко на них відповіла.

Автоматичний переклад.
MykeOwens
1 рік тому

Хм, цікаво, що ви зробили комплімент казино та спробували написати відгук із тимчасової адреси електронної пошти.

Звучить як не дуже надійна думка для мене.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, цікаво, що ви зробили комплімент казино та спробували написати відгук із тимчасової адреси електронної пошти.

Звучить як не дуже надійна думка для мене.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що він власник казино

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Я так не думаю, але ніколи нічого не виключено. Але я не люблю, коли хтось штучно створює таку розмову. У більшості випадків я все одно не отримую відповіді на свій допис, що лише підтверджує, що це нечесна думка. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт


Не грайте в цьому казино

З дуже простої причини

Перевірка просто неможлива.

Дякую

Автоматичний переклад.
ruiingles
1 рік тому

Так, вони злодії

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт


Не грайте в цьому казино

З дуже простої причини

Перевірка просто неможлива.

Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Ваша проблема підтвердження в цьому казино все ще зберігається? Яка конкретна проблема була у вас?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

шахраї, напевно. Також не припинять розсилати спам за допомогою надокучливого спам-бота типу людини (AI)

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
puto2gxe5
1 місяць тому

Вітаю, для початку варто сказати, чому ви такої думки. Що сталося в казино, коли ви назвали їх шахраями? Не могли б ви мені це описати?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

читати всі відгуки Jaro. Вони стверджують, що на їхньому сайті є всілякі гарантії/чесні ставки, яких просто немає. Також ліцензії, яких вони не мають. Крім того, вони незаконно пропонують послуги в моїй країні. Можливо, й інші країни. Вони агресивно орієнтуються на клієнтів, якщо їм так не пощастило зареєструватися там. як тільки ви зареєструєтесь, ви ніколи не зможете виїхати! 🙂 Крім того, тепер покінчено з «гуру» казино, оскільки вони, звісно, ​​тут, щоб захищати індустрію, яка заробляє гроші на тому, щоб робити людей хворими, залежними та жалюгідними та ще більше підвищувати ставки (вибачте за каламбур) тотальною хижацькою поведінкою. Мені цікаво, чи мій пост буде видно тут приблизно через місяць.

Тож всім користувачам велике прощання: не користуйтеся цим сайтом чи форумом, це повне лайно, і він не має жодної об’єктивності чи наміру допомогти вам будь-яким способом, який буде вам вигідним. І в тому ж ключі: велика купа гною щодня, цілий день для всіх людей, які «працюють» на гуру казино. Нехай ваша карма вдарить вас у незручне місце в той момент, коли ви цього не очікували. Або просто у вас свербіж, до якого ви не можете дотягнутися двічі на день. До побачення!

Автоматичний переклад.
puto2gxe5
1 місяць тому

Я не розумію, звідки це взялося і чому гравці не повинні використовувати наші форуми тощо. Я просив ваш досвід, а не відгуки інших гравців.

Чому ми повинні захищати казино, я теж не розумію. Як ми захищали казино, ви нічого конкретно не сказали. Я справді не розумію, чому ви атакуєте когось із нас, але якщо ви говорите такі загальні речі та звинувачуєте нас у чомусь, що не можете підтвердити доказами, ваш обліковий запис буде забанено.

Я не хотів, щоб це пішло таким чином, і я не хотів погрожувати, але, окрім того, що розбиваєте нас і не говорите нічого конкретного, ви більше нічого не робите.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

мій власний досвід роботи з цим казино. Вас не можна перевірити. Раніше також мав ліцензію від Курукао. Запитавши після цього (дивіться інші повідомлення на форумі), вони тепер раптово згадують Коста-Ріку. Це сміх. Що стосується адміністраторів форуму: всі ці пом’якшувальні речі ви публікуєте тут, на форумах, коли хтось критикує чи злиться на casnino. Чи можете ви сказати мені, як і ким фінансується цей веб-сайт? Я бачу, що компанія працює з поштової скриньки на Сейшельських островах....

Автоматичний переклад.
puto2gxe5
1 місяць тому

Що ж, ми підійшли до суті питання, чому я радий, і дякую вам за те, що поки що не виникало проблем.

По-перше, щодо верифікації, у чому, здається, проблема, коли це неможливо, казино вам це якось пояснило? Ліцензія, яку має казино, належить Коморським островам, і більшість казино переходять на такі ліцензії, оскільки Кюрасао нещодавно позбавив їх ліцензій. Але GCB все ще працює, тому вони повинні мати обидва.

У мене також немає проблем, коли хтось конструктивно критикує нас або казино, але якщо гравці мовчать, не кажучи нічого конкретного, у мене це проблема.

Щодо вашого запитання про те, звідки фінансується веб-сайт, я не можу точно сказати, але я знайшов це на ньому. Чи можете ви показати мені, де ви знайшли компанію з Сейшельських островів?

file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

ну... веб-сайт, про який я запитував і згадував у другій частині своєї попередньої відповіді... був Casino Guru. А ось скріншот вашої власної поштової скриньки 😛 file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

ха-ха, а тепер мої дописи потрібно переглядати перед публікацією. Цікаво, чи ми коли-небудь прочитаємо про адресу Casino Guru на Сейшельських островах і про те, як воно фінансується. (Я відповів на запитання зі знімком екрана поштової скриньки, згаданої на власному веб-сайті Гуру. Моє зауваження стосувалося того, як фінансується Гуру та де вони розташовані, а не про сайт казино Wizebets)

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
puto2gxe5
4 тиж. тому

Так, ви маєте рацію, я думав, що ви говорите про казино, вибачте. У мене виникла така ідея, оскільки ви пишете її під цим конкретним казино, тож наступного разу ви можете розпочати власну тему про це.

Пости іноді потрапляють в систему через слова, які можуть бути зафіксовані як спам. У минулому чи зараз було багато атак, коли дописи, яких там не повинно бути, потрапляли в мережу, просто щоб уникнути перевантаження форуму. Іноді це трапляється зі звичайними публікаціями, тому їх потрібно затверджувати. Не потрібно шукати те, чого немає.

Про те, як ми фінансуємося, я розберу все, що потрібно.

Фінансування та доходи:

Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, оскільки, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців у вашій країні тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожної країни. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.

Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам займатися багатьма видами діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).

Це насправді так просто – ми отримуємо комісійні, хоча я особисто переконаний, що процес справедливий і відповідає головному принципу, який ми вважаємо найважливішим – бути справедливими та чесними – з будь-ким.

Сподіваюся, я прояснив усе, що вам потрібно.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, я зробив депозит у п'ятницю, і досі він не з'явився на моєму рахунку в казино. Я вже зв’язався з ними, і вони відповідають мені лише автоматично та на запис.

Автоматичний переклад.
xanarony1
2 дн. тому

Депозит був зроблений банківським переказом? Якщо це так і банк не підтримує миттєвий переказ, то він буде оброблений лише протягом робочих днів. Якщо це так, ви повинні отримати кошти між сьогоднішнім і завтрашнім днем.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, я зробив депозит у п'ятницю, і досі він не з'явився на моєму рахунку в казино. Я вже зв’язався з ними, і вони відповідають мені лише автоматично та на запис.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, я бачу, що інший гравець вже розповів вам, як це працює у випадку банківського переказу. Чи можете ви сказати мені, який спосіб оплати ви використовували? Що вам сказало казино?🙂

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого