Хм, цікаво, що ви зробили комплімент казино та спробували написати відгук із тимчасової адреси електронної пошти.
Звучить як не дуже надійна думка для мене.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Хм, цікаво, що ви зробили комплімент казино та спробували написати відгук із тимчасової адреси електронної пошти.
Звучить як не дуже надійна думка для мене.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Я так не думаю, але ніколи нічого не виключено. Але я не люблю, коли хтось штучно створює таку розмову. У більшості випадків я все одно не отримую відповіді на свій допис, що лише підтверджує, що це нечесна думка. 🤔
I don't think so, but nothing is ever ruled out. But I don't like it when someone artificially creates such a conversation. Most of the time I don't get a reply to my post anyway, which just reinforces that it's not an honest opinion. 🤔
привіт
Не грайте в цьому казино
З дуже простої причини
Перевірка просто неможлива.
Дякую
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
привіт
Не грайте в цьому казино
З дуже простої причини
Перевірка просто неможлива.
Дякую
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
Вітаю, для початку варто сказати, чому ви такої думки. Що сталося в казино, коли ви назвали їх шахраями? Не могли б ви мені це описати?
Greetings, to begin with, it would be appropriate to say why you are of this opinion. What happened in the casino when you called them scammers? Could you describe it for me please?
читати всі відгуки Jaro. Вони стверджують, що на їхньому сайті є всілякі гарантії/чесні ставки, яких просто немає. Також ліцензії, яких вони не мають. Крім того, вони незаконно пропонують послуги в моїй країні. Можливо, й інші країни. Вони агресивно орієнтуються на клієнтів, якщо їм так не пощастило зареєструватися там. як тільки ви зареєструєтесь, ви ніколи не зможете виїхати! 🙂 Крім того, тепер покінчено з «гуру» казино, оскільки вони, звісно, тут, щоб захищати індустрію, яка заробляє гроші на тому, щоб робити людей хворими, залежними та жалюгідними та ще більше підвищувати ставки (вибачте за каламбур) тотальною хижацькою поведінкою. Мені цікаво, чи мій пост буде видно тут приблизно через місяць.
Тож всім користувачам велике прощання: не користуйтеся цим сайтом чи форумом, це повне лайно, і він не має жодної об’єктивності чи наміру допомогти вам будь-яким способом, який буде вам вигідним. І в тому ж ключі: велика купа гною щодня, цілий день для всіх людей, які «працюють» на гуру казино. Нехай ваша карма вдарить вас у незручне місце в той момент, коли ви цього не очікували. Або просто у вас свербіж, до якого ви не можете дотягнутися двічі на день. До побачення!
read all the reviews Jaro. They claim all sorts of safeguards/fair betting on their site which is just not there. Also licences, which they dont have. Also they are illegally offering services in my country. Probably other countries too. They aggressively target clients if they are so unlucky to have registered there. once you check in, you can never check out! 🙂 Also, now done with casino 'guru' as they of course are here to protect the industry which makes it's money out of making people sick, addicted and miseralble and upping the ante further (forgive the pun) by total predatory behaviour. Am curious if my post will be visible here in a month or so.
So a big wave of goodbye to all users: don't use this site or this forum, its total crap and has no objectivity or intention to aid you in any way that is beneficial to you. And in the same vein: a big pile of dung every, all day to all the people who 'work' for casino guru. May your karma hit you in an uncomfortable spot at a moment you hadn't expected it. Or just have an itch you cannot reach twice a day. Bye!
Я не розумію, звідки це взялося і чому гравці не повинні використовувати наші форуми тощо. Я просив ваш досвід, а не відгуки інших гравців.
Чому ми повинні захищати казино, я теж не розумію. Як ми захищали казино, ви нічого конкретно не сказали. Я справді не розумію, чому ви атакуєте когось із нас, але якщо ви говорите такі загальні речі та звинувачуєте нас у чомусь, що не можете підтвердити доказами, ваш обліковий запис буде забанено.
Я не хотів, щоб це пішло таким чином, і я не хотів погрожувати, але, окрім того, що розбиваєте нас і не говорите нічого конкретного, ви більше нічого не робите.
I don't understand where it came from and why players shouldn't use our forums and the like. I was asking for your experience not for reviews of other players.
Why we should protect casinos I don't understand either. How did we protect the casino, you didn't say anything specific. I don't really understand why you are attacking any of us, but if you say such general things and accuse us of something you can't back up with evidence, your account will be banned.
I didn't mean for it to go that way, and I don't mean to be threatening, but other than trashing us and saying nothing specific, you're not doing anything else.
мій власний досвід роботи з цим казино. Вас не можна перевірити. Раніше також мав ліцензію від Курукао. Запитавши після цього (дивіться інші повідомлення на форумі), вони тепер раптово згадують Коста-Ріку. Це сміх. Що стосується адміністраторів форуму: всі ці пом’якшувальні речі ви публікуєте тут, на форумах, коли хтось критикує чи злиться на casnino. Чи можете ви сказати мені, як і ким фінансується цей веб-сайт? Я бачу, що компанія працює з поштової скриньки на Сейшельських островах....
my own experiences with this casino. You cant be verified. Also used to have a license from Curucao. Upon asking after this (see other forum posts) they now suddenly refer to Costa Rica. Its a laugh. Re administrators of the forum: all this mitigating stuff you all post here on forums whenever someone is being critical or angry at a casnino. Can you tell me how this website is funded and by who? I see the company operates from a P.O. box in the Seychelles....
Що ж, ми підійшли до суті питання, чому я радий, і дякую вам за те, що поки що не виникало проблем.
По-перше, щодо верифікації, у чому, здається, проблема, коли це неможливо, казино вам це якось пояснило? Ліцензія, яку має казино, належить Коморським островам, і більшість казино переходять на такі ліцензії, оскільки Кюрасао нещодавно позбавив їх ліцензій. Але GCB все ще працює, тому вони повинні мати обидва.
У мене також немає проблем, коли хтось конструктивно критикує нас або казино, але якщо гравці мовчать, не кажучи нічого конкретного, у мене це проблема.
Щодо вашого запитання про те, звідки фінансується веб-сайт, я не можу точно сказати, але я знайшов це на ньому. Чи можете ви показати мені, де ви знайшли компанію з Сейшельських островів?
Well, we've gotten to the heart of the matter, which I'm glad about, and thank you for keeping it trouble-free, so far.
First of all, about the verification, what seems to be the problem when it is not possible, did the casino explain it to you somehow? The license that the casino has is Comoros and most casinos are switching to such licenses, since Curacao has recently taken their licenses down. But GCB is still in operation, so they should have both.
I also have no problem when someone constructively criticizes us or the casino, but if players shut up without saying anything specific I have an issue with it.
Regarding your question about where the website is funded, I can't say exactly, but I found this written on it. Can you show me where you found the company from Seychelles?
ну... веб-сайт, про який я запитував і згадував у другій частині своєї попередньої відповіді... був Casino Guru. А ось скріншот вашої власної поштової скриньки 😛
well.... the website I was asking about and referring to in the latter part of my previous reply... was Casino Guru. And here is a screenshot of your own p.o. box 😛
ха-ха, а тепер мої дописи потрібно переглядати перед публікацією. Цікаво, чи ми коли-небудь прочитаємо про адресу Casino Guru на Сейшельських островах і про те, як воно фінансується. (Я відповів на запитання зі знімком екрана поштової скриньки, згаданої на власному веб-сайті Гуру. Моє зауваження стосувалося того, як фінансується Гуру та де вони розташовані, а не про сайт казино Wizebets)
haha, and now my posts need to be reviewed before posting. I wonder if we will ever read about Casino Guru's Seychelles address and the way it is funded. (I replied to the question with a screenshot of the P.O.Box mentioned on Guru's own website. My remark was about how Guru is funded and where they are located, not about the Wizebets casino site)
Так, ви маєте рацію, я думав, що ви говорите про казино, вибачте. У мене виникла така ідея, оскільки ви пишете її під цим конкретним казино, тож наступного разу ви можете розпочати власну тему про це.
Пости іноді потрапляють в систему через слова, які можуть бути зафіксовані як спам. У минулому чи зараз було багато атак, коли дописи, яких там не повинно бути, потрапляли в мережу, просто щоб уникнути перевантаження форуму. Іноді це трапляється зі звичайними публікаціями, тому їх потрібно затверджувати. Не потрібно шукати те, чого немає.
Про те, як ми фінансуємося, я розберу все, що потрібно.
Фінансування та доходи:
Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.
Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, оскільки, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців у вашій країні тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожної країни. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.
Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.
Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам займатися багатьма видами діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.
Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).
Це насправді так просто – ми отримуємо комісійні, хоча я особисто переконаний, що процес справедливий і відповідає головному принципу, який ми вважаємо найважливішим – бути справедливими та чесними – з будь-ким.
Сподіваюся, я прояснив усе, що вам потрібно.
Oh well then yes you're right I thought you were talking about the casino sorry. I had that idea because you're writing it under this particular casino, so next time you can start your own thread about it.
Posts occasionally fall into the system because of words that can be recorded as spam. There have been many attacks in the past or present where posts that should not be there have fallen into the net, just to avoid the forum being overwhelmed. Occasionally this happens to normal posts and therefore they have to be approved. You don't have to look for something that is not there.
About how we are funded I will break down everything you need.
Fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in your country etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
I hope I clarified everything you need.
Привіт, я зробив депозит у п'ятницю, і досі він не з'явився на моєму рахунку в казино. Я вже зв’язався з ними, і вони відповідають мені лише автоматично та на запис.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Депозит був зроблений банківським переказом? Якщо це так і банк не підтримує миттєвий переказ, то він буде оброблений лише протягом робочих днів. Якщо це так, ви повинні отримати кошти між сьогоднішнім і завтрашнім днем.
Was the deposit made by bank transfer? If that's the case and the bank doesn't support instant transfer, then it will only be processed within working days. If this is the case, you should receive the funds between today and tomorrow.
O depósito foi por transferência bancária? Se for esse o caso e o banco não suporte transferência instantânea então a mesma só será processada em dias úteis. Se assim for deves receber os fundos entre hoje ou amanhã.
Привіт, я зробив депозит у п'ятницю, і досі він не з'явився на моєму рахунку в казино. Я вже зв’язався з ними, і вони відповідають мені лише автоматично та на запис.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Привіт, я бачу, що інший гравець вже розповів вам, як це працює у випадку банківського переказу. Чи можете ви сказати мені, який спосіб оплати ви використовували? Що вам сказало казино?🙂
Hi, I see that another player has already told you how it works in case of a bank transfer. Can you tell me which payment method you used? What did the casino tell you?🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.