ФорумКазиноWizebets Casino - загальне обговорення

Wizebets Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Nemokid
|
7620 переглядів 53 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Самовиключення призначене для вашого захисту. Якщо ви просите це протягом 3 місяців, це має бути 3 місяці, і його не потрібно знімати. Як сказали Wizebets самі.


Тому я все одно не згоден.


Крім того, вони не мають ліцензії на Кюрасао, як ви стверджуєте. Але тепер і в суді Кюрасао я подав свою скаргу на casinoguru. Як вони також кажуть, якою б не була ваша причина самовиключення ... її НЕ слід знімати ... звичайно, не через 2 дні! І точно ні, якщо казино каже, що його не можна зняти.


Я просив самовиключення на 3 місяці. Не закриття облікового запису.


Яка користь від самовиключення, якщо ви можете зняти його, коли захочете?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Проблема в тому, що ви повинні почати розрізняти самовиключення та закриття облікового запису. Будь ласка, не змішуйте ці два інструменти.

Належний запит на самовиключення складається з причини, зазначеної як проблеми з азартними іграми, залежність або проблеми з азартними іграми. У цьому випадку виключення повинно бути явним і оборотним.

Ви зробили "лише" запит на закриття облікового запису, який можна будь-коли відкликати.

Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше. Якщо ні, я пропоную цей безкоштовний курс, присвячений безпечнішим азартним іграм:

https://casino.guru/academy/course/safer-gambling



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Деякі казино заявили у своїх Умовах та Умовах, що самовиключення буде видалено через 24 години після того, як інші запитали, що воно буде видалено через 30 днів після запиту після мінімум 30-денної зупинки, якщо ви бажаєте видалити його до завершення. Можливо, подивіться на їхні умови та знайдіть будь-яку інформацію щодо цього у випадку, якщо вони видалили за менший час, як зазначено у своїх правилах.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я чітко просив самовиключення. Якщо ви попросите про самовиключення на 3 місяці та скажете, що залежні від азартних ігор, його слід закрити.

Самоусунення на 3 місяці повинно бути 3-місячним відстрочкою від азартних ігор, незалежно від причини.

Знову ж таки, яка користь від запиту про самовиключення, якщо ви можете його скасувати.

І в 10-й раз Wizebets сказав мені в перший день, що самовиключення, яке я застосував, не може бути скасовано через їхні умови!!!!.

Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Wizebets повідомила мені в електронному листі, що його не можна видалити, доки не завершиться моє 3-місячне самовиключення. Вони сказали, що через нові правила це може закінчитися лише після 3-місячного періоду прохолоди, який я встановив. Це було в той самий день


поставити моє самовиключення. Я попросив видалити його, але це було заборонено, як ви бачите в електронному листі.


Через 2 дні його видалили, у мене є всі докази .. мені сказали.


Але casinoguru їх підтримує.


file

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Так, я здебільшого згоден. Якщо ви просите самовиключення через проблеми з азартними іграми, обліковий запис не можна відкривати повторно в майбутньому. Самовиключення не повинно бути тимчасовим рішенням. Згідно зі скаргою, ви не згадали про проблему азартних ігор, отже, запит на виключення не було подано, лише запит на тимчасове закриття облікового запису.

Я все ще намагаюся пояснити вам головну різницю. Це все з мого боку.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Не могли б ви також показати принтскрін, де ви говорите "Я просто хочу тайм-аут..." - це не запит на самовиключення. Я лише хочу допомогти вам зрозуміти проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Отже, час очікування/самовиключення, про який я просив, це те саме, що тимчасове закриття облікового запису? Це можна відкрити будь-коли? Хороший захист. НІ.

Отже, чому казино каже, що неможливо відкрити мій рахунок протягом 3 місяців, як показано на знімку екрана вище. Я ЗНАЮ, оскільки закінчувати це до завершення заданого періоду часу суперечить правилам.

Тому я все ще не розумію, чому це недійсно.



Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Ні, це не принтскрін, про який я згадував 😀. Як щодо свята?

Але це неважливо.

Спробую ще раз пояснити. Постійне, нескінченне, остаточне самовиключення є дійсним, лише якщо ви згадуєте про проблеми з азартними іграми, проблеми чи залежність. У такому випадку обліковий запис слід закрити назавжди - якнайшвидше.

Інші вимоги можуть бути відкликані гравцем у будь-який час.

Я не перевіряв, що зазначено в правилах казино, тому що це не моя компетенція, але основна ідея така, як описано. Отже, якщо ви не згадуєте, що залежні, це не постійне самовиключення.

Наступного разу я б запропонував встановити відповідні ліміти на азартні ігри - якщо казино пропонує такий інструмент. Це має вписуватися в подібну ситуацію набагато краще.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Все одно я не згоден. У багатьох казино самовиключення встановлюється на певний період часу, замість того, щоб ви самовиключилися через залежність від азартних ігор або відпустку. Ви не можете зняти самовиключення до закінчення часу очікування. Як я вже 100 разів казав, Wizebets сказав їм, що я не можу закінчити це до закінчення прохолодного періоду.

Тож навіть якби я сам виключив себе заради розваги, я б не зміг грати, навіть якби благав повторно відкрити свій обліковий запис або навіть надсилав їм квіти чи торт!!!. Але знову ви, здається, кажете «так», ви можете попросити закрити свій обліковий запис, але ви можете попросити через 10 хвилин знову відкрити його, оскільки це ваша особиста відповідальність. Лише якщо ви скажете, що залежні, це причина не відкривати знову.

Все зрозуміло😉

Я збираюся завершити обговорення на цьому, тому що зараз я вирішую це в іншому місці. Тож дякую за просвітництво! Все ще думаю, що це недійсно, і це привід підтримати казино.

Навіть якщо це чітко в письмовому вигляді, навіть коли казино сказало, що вони самі, його не можна знову відкрити. ха-ха


Все найкраще ! Більше не використовую цей сайт.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file


Кінець.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Я розумію суть, і це нормально, що ви маєте нашу думку.

Моя єдина турбота — допомогти вам уникнути подібних проблем у майбутньому, згадавши галузеві стандарти.

Але бачу - кінець. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що це одне з найкращих казино з усіх існуючих.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що це одне з найкращих казино з усіх існуючих.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про що ви говорите, у них немає спілкування

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про що ви говорите, у них немає спілкування

Автоматичний переклад.
1 рік тому

хм, це дивно. Але це справді гарне казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

хм, це дивно. Але це справді гарне казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

не отримав відповіді на всі їхні способи спілкування, я чекав годинами в чаті з Олівією Морріган Рарі Герман, надіслав 100 електронних листів, не відповів

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Погодьтеся, хренове спілкування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що це одне з найкращих казино з усіх існуючих.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, я не думаю, що це випадковість, що ви пишете пости під казино, які належать до однієї групи, і хвалите їх усіх. Або я помиляюся? Я не вважаю правильним і, звичайно, недоречним створювати штучну розмову.

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Цікаво те, що вони реагують на casinoguru. Але оскільки вони відхилили мою скаргу, я звернувся до інших чиновників, таких як Casinomeister. Відомий веб-сайт, який також розглядає скарги.

Вони зрозуміли мою скаргу та погодилися зі мною, і вони намагалися зв’язатися з ними протягом місяців. Але Wizebets просто ігнорує Casinomeister.

Так моє відчуття..


Casinoguru відхиляє мою скаргу, але wizebets відповідає на них.

Casinomeister погоджується з моєю скаргою, але його ігнорують.

Порахуйте 😂😂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

1 і 1 це 2

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого