ФорумКазиноWizebets Casino - загальне обговорення

Wizebets Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Nemokid
|
7597 переглядів 53 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wizebets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Рекомендую прочитати відгуки на Trustpilot про користь сайту: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Додаю лише попередження:

«Ми вважаємо деякі пункти, які містяться в умовах цього казино, несправедливими».

З моєї точки зору, Trustpilot не такий надійний, як здається.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Як і на всіх сайтах такого масштабу, є підозрілі відгуки, але якщо 8 із 10 із них негативні, очевидно, щось не так. На додаток до обмежень щодо нечесних вилучень, враховуючи те, що слоти програшні в 9 разів із 10 з точки зору абсолютного балансу, нам потрібно бачити час платежів, які сьогодні найкращі казино обробляють менше ніж за 24 години і навіть миттєво.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Я просто маю сказати, що виходячи з нашого власного досвіду, ви не можете довіряти Trustpilot. Ви можете заплатити там за що завгодно. Якщо ви хочете зашкодити чиїйсь репутації, ви можете просто створити скільки завгодно облікових записів, і їм буде байдуже, доки компанія їм не заплатить. Я був дуже розчарований, коли дізнався, як вони працюють 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Особисто я час від часу переглядаю деякі компанії, і щоразу вони просять у мене відповідну документацію, щоб залишити мій досвід онлайн, інакше вони видалять його. Якщо говорити про те, що потрібно платити за позитивні відгуки, це трапляється всюди (я думаю). На жаль, Бог грошей врешті-решт перемагає все!

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

У вас справді запитують документи? 😲 Що стосується Casino Guru, мій досвід показує, що кожен може публікувати все, що завгодно, і навіть коли ми надаємо докази, які свідчать про те, що огляд не ґрунтується на реальності, здебільшого взагалі не розглядаємо це.

Навіть не згадуйте про платні огляди. Щодня на Casino Guru ми отримуємо безліч підроблених відгуків про казино. Це справді дратує 😀

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вони роблять це переважно для негативних відгуків, і якщо ви не надасте документацію або інформацію, яку вони просять для перевірки, буде видалено. Але якщо відгук буде позитивним, вони нічого не вимагатимуть, ви можете просто створити купу облікових записів і просто написати відгук зі словами «добре», і нічого не станеться. Зараз я не знаю, але я пам’ятаю, що в минулому деякі компанії використовували це, щоб видаляти негативні відгуки, навіть із перевірених профілів і рецензій, добре розроблених і повних вмісту, який ви чітко бачите, що не є підробкою. На мою чесну думку, деякі компанії використовують або використовували це для покращення своїх рейтингів, і тому я більше не довіряю Trustpilot

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Нещодавно я дізнався те саме. Тому, на жаль, я співчуваю вашій думці. 🙁

Я можу підтвердити, що це справді велика справа, щоб будь-який рейтинг користувачів був неупередженим, я просто вважаю, що TP зараз набагато більше піклується лише про передплачені облікові записи. Не чесний шлях.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не грайте на wizebets. Я там грав і маю з ними проблему, але вони просто повністю ігнорують будь-яке спілкування. Це розчаровує.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Привіт Sabine1984!

Шкода це чути. Про що це було, якщо можна поділитися з нами?

Можливо, проблема пов’язана з вашою скаргою?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, це стосується моєї скарги на SE.. я все ще чекаю відповіді casinoguru, ха-ха


Сумно те, що wizebets просто ігнорує будь-яке спілкування. На жаль, для спілкування потрібен такий посередник, як casinoguru. Але я не бачу іншого способу, тому що вони ігнорують кожну електронну пошту тощо... повідомляють про скарги на trustpilot, навіть служба підтримки чату ігнорує. Це дратує.


Але, як я бачу тут, на casinoguru, вони відповідають. Тож мені просто потрібно дочекатися, поки Casinoguru розгляне мою скаргу.


Як я бачу, є більше скарг на «відповідальну гру» з wizebets.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Я відчуваю вас і розумію, що ви малюєте досить безглузду картину, враховуючи всі обставини. 🙁

Давайте дізнаємося, що має сказати казино через скаргу.

У будь-якому разі ваша скарга розглядається, просто дайте Крістіні трохи часу, щоб продовжити її розгляд. Згідно з фактичним таймером, у неї ще є час:

file

Наберіться терпіння, будь ласка, є багато відкритих скарг, які потрібно вирішити 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я оновив свою скаргу, сказавши, що зараз я беру участь у дискусії в їхньому розділі огляду.


Важко мати терпіння. Ха-ха, але я теж, я розумію. Це просто важко, тому що це єдине місце, де вони відповідають.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви пробували support@wizebets.com email? У мене були деякі проблеми в минулому, і я звернувся до них за допомогою цієї електронної пошти. Зазвичай вони зв’язуються зі мною через кілька хвилин із детальними відповідями!

Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Ні, вони ігнорують мене та відповідають на 0 листів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені шкода про це. Сподіваюся, ви все зможете вирішити!

Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Дякую, теж сподіваюся. Але зовнішність casinoguru тут не допоможе. Очевидно, його дозволено зняти самовиключення в будь-який час. Якщо казино каже вам, що це заборонено, лол.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сміття допомога казиногуру. Самовиключення не слід скасовувати .. Wizebets навіть каже, що у своїх власних Умовах тощо. А Wizebets стверджує, що я прошу повторно відкрити свій обліковий запис, чого я не зробив.. Тоді я попросив зняти мої виграші для мене, оскільки у мене було самовиключення. А вони сказали не можна знімати !!!

Очевидно, що casinoguru стоїть за wizebets. Це фігня.

Я очікував більшого від casinoguru.

Тепер у моїй скарзі навіть сказано, що я просив скасувати своє самовиключення? Чого я не зробив! Так, у перший день, а потім вони сказали, що це заборонено, і мені потрібно почекати 3 місяці, поки буде зроблено самовиключення! Яка фігня.


Я звернувся до ліцензії Кюрасао, яку вони стверджували. Але я отримав електронний лист, що немає ліцензії.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Привіт.

Мені шкода, що ви не згодні, але щоб бути чесним і чесним, дозвольте мені додати таке пояснення, як зазначено в скарзі:

«Я хотів би підкреслити, що ми вважаємо запит на самовиключення дійсним, лише якщо він був надісланий згідно з інструкціями, викладеними в розділі казино «Відповідальне ставлення до азартних ігор». Крім того, у запиті на самовиключення має бути зазначена проблема/залежність від азартних ігор як причина для облікового запису закриття .

Оскільки здається, що ви не надіслали його на запропоновану електронну адресу ( support@wizebets.com ), і я не бачу, що ви чітко вказали проблему азартних ігор як причину, я боюся, що ми не можемо змусити казино відшкодувати ваші депозити. Не повідомляючи казино про проблему з азартними іграми, ви просто попросили просто закрити рахунок , тому казино було дозволено знову відкрити ваш рахунок у будь-який момент».

Майте це на увазі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого