1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wizebets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Рекомендую прочитати відгуки на Trustpilot про користь сайту: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
I recommend reading the reviews on Trustpilot about the goodness of the site: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
Consiglio di visionare le recensioni riportate su Trustpilot circa la bontà del sito: https://www.trustpilot.com/review/www.wizebets.com
Додаю лише попередження:
«Ми вважаємо деякі пункти, які містяться в умовах цього казино, несправедливими».
З моєї точки зору, Trustpilot не такий надійний, як здається.
I just add a warning:
"We consider some of the clauses that appear in this casino's terms and conditions to be unfair."
From my point of view, Trustpilot is not as trustworthy as it seems.
Як і на всіх сайтах такого масштабу, є підозрілі відгуки, але якщо 8 із 10 із них негативні, очевидно, щось не так. На додаток до обмежень щодо нечесних вилучень, враховуючи те, що слоти програшні в 9 разів із 10 з точки зору абсолютного балансу, нам потрібно бачити час платежів, які сьогодні найкращі казино обробляють менше ніж за 24 години і навіть миттєво.
Like all sites of this magnitude, there are suspicious reviews but if 8 out of 10 of these are negative, there must obviously be something wrong. In addition to the limitations on unfair withdrawals given that slots are losers 9 times out of 10 in terms of absolute balance, we need to see the timing of payments that today the best casinos process in less than 24 hours and even instantly.
Come tutti i siti di tale portata vi sono recensioni sospette ma se di queste 8 su 10 sono negative evidentemente qualcosa che non va deve pur esserci. Oltre alle limitazioni sui prelievi ingiuste visto che le slots 9 volte su 10 sono perdenti in termini di bilancio assoluto, bisogna i vedere le tempistiche dei pagamenti che ad oggi i migliori casinò evadono in meno di 24 ore ed anche istantaneamente.
Я просто маю сказати, що виходячи з нашого власного досвіду, ви не можете довіряти Trustpilot. Ви можете заплатити там за що завгодно. Якщо ви хочете зашкодити чиїйсь репутації, ви можете просто створити скільки завгодно облікових записів, і їм буде байдуже, доки компанія їм не заплатить. Я був дуже розчарований, коли дізнався, як вони працюють 😕
I just need to say that based on our own experience, you can't trust to Trustpilot. You can pay there for whatever you want. If you want to harm someone's reputation, you can just create as many accounts as you want and they won't care until the company pays them. I was really disappointed when I found out how they work 😕
Особисто я час від часу переглядаю деякі компанії, і щоразу вони просять у мене відповідну документацію, щоб залишити мій досвід онлайн, інакше вони видалять його. Якщо говорити про те, що потрібно платити за позитивні відгуки, це трапляється всюди (я думаю). На жаль, Бог грошей врешті-решт перемагає все!
Personally, I review some companies from time to time and every time they ask me for the appropriate documentation to leave my experience online, otherwise they will delete it. For the talk of paying for positive reviews, this happens everywhere (I guess). Unfortunately, the God of money wins over everything in the end!
Personalmente ogni tanto recensisco alcune società ed ogni volta mi chiedono la documentazione appropriata per lasciare on line la mia esperienza avuta altrimenti la eliminano. Per il discorso di pagare per avere recensioni positive, questo accade ovunque (immagino). Il Dio denaro purtroppo alla fine vince su tutto!
У вас справді запитують документи? 😲 Що стосується Casino Guru, мій досвід показує, що кожен може публікувати все, що завгодно, і навіть коли ми надаємо докази, які свідчать про те, що огляд не ґрунтується на реальності, здебільшого взагалі не розглядаємо це.
Навіть не згадуйте про платні огляди. Щодня на Casino Guru ми отримуємо безліч підроблених відгуків про казино. Це справді дратує 😀
Do they really ask you for the documentation? 😲 When it comes to Casino Guru, my experience is that everyone can post everything and even when we present the evidence showing that the review isn't based on the reality, mostly don't deal with it at all.
Don't even mention the paid reviews. We receive plenty of fake casino reviews every day on Casino Guru. It's really annoying 😀
Вони роблять це переважно для негативних відгуків, і якщо ви не надасте документацію або інформацію, яку вони просять для перевірки, буде видалено. Але якщо відгук буде позитивним, вони нічого не вимагатимуть, ви можете просто створити купу облікових записів і просто написати відгук зі словами «добре», і нічого не станеться. Зараз я не знаю, але я пам’ятаю, що в минулому деякі компанії використовували це, щоб видаляти негативні відгуки, навіть із перевірених профілів і рецензій, добре розроблених і повних вмісту, який ви чітко бачите, що не є підробкою. На мою чесну думку, деякі компанії використовують або використовували це для покращення своїх рейтингів, і тому я більше не довіряю Trustpilot
They do that mostly for negative reviews, and if you don't provide the documentation or the information they ask for the review will be taken down. But If the review is positive they won't ask for anything, you can just creat a bunch of accounts and simply throw a review saying "nice" and nothing will happen. I don't know now, but i remember that in the past some companies used this to take down negative reviews, even from verified profiles and reviews well elaborated and full of content that you clearly can see that's not fake. In my honest opinion some companies use or used that to improve their ratings and that's why I don't trust trustpilot anymore
Нещодавно я дізнався те саме. Тому, на жаль, я співчуваю вашій думці. 🙁
Я можу підтвердити, що це справді велика справа, щоб будь-який рейтинг користувачів був неупередженим, я просто вважаю, що TP зараз набагато більше піклується лише про передплачені облікові записи. Не чесний шлях.
I recently learned the same thing. So, sadly I empathize with your opinion. 🙁
I can confirm it's truly a big deal keeping any user rating unbiased, I just believe TP only cares for the prepaid accounts much more now. Not an honest way to go.
Не грайте на wizebets. Я там грав і маю з ними проблему, але вони просто повністю ігнорують будь-яке спілкування. Це розчаровує.
Dont play at wizebets. Ive been playing there and have a issue with them but they just completly ignore any communication. Its frustrating.
Привіт Sabine1984!
Шкода це чути. Про що це було, якщо можна поділитися з нами?
Можливо, проблема пов’язана з вашою скаргою?
Hello Sabine1984!
Sorry to hear it. What was it about, if it's ok to share with us?
Is the issue related to your complaint, perhaps?
Так, це стосується моєї скарги на SE.. я все ще чекаю відповіді casinoguru, ха-ха
Сумно те, що wizebets просто ігнорує будь-яке спілкування. На жаль, для спілкування потрібен такий посередник, як casinoguru. Але я не бачу іншого способу, тому що вони ігнорують кожну електронну пошту тощо... повідомляють про скарги на trustpilot, навіть служба підтримки чату ігнорує. Це дратує.
Але, як я бачу тут, на casinoguru, вони відповідають. Тож мені просто потрібно дочекатися, поки Casinoguru розгляне мою скаргу.
Як я бачу, є більше скарг на «відповідальну гру» з wizebets.
Yes its about my SE complaint.. wich im still waiting for casinoguru to reply haha
Sad thing is wizebets just ignores all communication. It sucks you need a mediator like casinoguru to communicate. But I dont see any other way because they ignore every email etc... report complaints on trustpilot, even chat support ignores. Its annoying.
But as I can see here on casinoguru they do reply. So I just have to wait till casinoguru will pick up my complaint.
As I can see there are more complaints about "responsible gaming" with wizebets.
Я відчуваю вас і розумію, що ви малюєте досить безглузду картину, враховуючи всі обставини. 🙁
Давайте дізнаємося, що має сказати казино через скаргу.
У будь-якому разі ваша скарга розглядається, просто дайте Крістіні трохи часу, щоб продовжити її розгляд. Згідно з фактичним таймером, у неї ще є час:
Наберіться терпіння, будь ласка, є багато відкритих скарг, які потрібно вирішити 🙁
I feel you, and I understand it painted quite a silly picture, given all the circumstances. 🙁
Let's find out what the casino has to say through the complaint.
Anyway, your complaint is running, just give Kristina some time to process it further. According to the actual timer, she still has some time:
Be patient, please, there are plenty of open complaints to be solved 🙁
Так, я оновив свою скаргу, сказавши, що зараз я беру участь у дискусії в їхньому розділі огляду.
Важко мати терпіння. Ха-ха, але я теж, я розумію. Це просто важко, тому що це єдине місце, де вони відповідають.
Yes I updated my complaint saying im in a discussion now at their review section.
Its hard to have patience. Haha but I have too , I understand. Its just hard because this is the only place they respond.
Ви пробували support@wizebets.com email? У мене були деякі проблеми в минулому, і я звернувся до них за допомогою цієї електронної пошти. Зазвичай вони зв’язуються зі мною через кілька хвилин із детальними відповідями!
Did you tried support@wizebets.com email? I did have some problems in past and I did contact them using that email. They usually contact me back in a few minutes with well elaborated responses!
Ні, вони ігнорують мене та відповідають на 0 листів.
No they ignore me and answer 0 emails.
Мені шкода про це. Сподіваюся, ви все зможете вирішити!
I'm sorry about that. Hope you can solve everything!
Дякую, теж сподіваюся. Але зовнішність casinoguru тут не допоможе. Очевидно, його дозволено зняти самовиключення в будь-який час. Якщо казино каже вам, що це заборонено, лол.
Thank you , hope so too. But the looks of casinoguru is not going to help. Apparantly its allowed to take off a self exclusion at anytime. If if the casino tells you its not allowed lol.
Сміття допомога казиногуру. Самовиключення не слід скасовувати .. Wizebets навіть каже, що у своїх власних Умовах тощо. А Wizebets стверджує, що я прошу повторно відкрити свій обліковий запис, чого я не зробив.. Тоді я попросив зняти мої виграші для мене, оскільки у мене було самовиключення. А вони сказали не можна знімати !!!
Очевидно, що casinoguru стоїть за wizebets. Це фігня.
Я очікував більшого від casinoguru.
Тепер у моїй скарзі навіть сказано, що я просив скасувати своє самовиключення? Чого я не зробив! Так, у перший день, а потім вони сказали, що це заборонено, і мені потрібно почекати 3 місяці, поки буде зроблено самовиключення! Яка фігня.
Я звернувся до ліцензії Кюрасао, яку вони стверджували. Але я отримав електронний лист, що немає ліцензії.
Rubbish help casinoguru. Selfexclusion should not be taken off .. wizebets even says that in their own T&C etc. And wizebets claims I ask to reopen my account wich I did not.. i asked then to withdraw my winnings for me because I had a selfexclusion. And they said it could not be taken off !!!
Clearly casinoguru stands behind wizebets. Wich is bullshit.
I expected more from casinoguru.
Now my complaint even says I requested to take my selfexclusion taken off? Wich I did not! Yes the first day and then they said it was not allowed and I needed to wait 3 months for my self exclusion be done! What a bullshit.
Ive contacted the Curacao liscense wich they claimed to have. But I got a email they do not have a liscense.
Привіт.
Мені шкода, що ви не згодні, але щоб бути чесним і чесним, дозвольте мені додати таке пояснення, як зазначено в скарзі:
«Я хотів би підкреслити, що ми вважаємо запит на самовиключення дійсним, лише якщо він був надісланий згідно з інструкціями, викладеними в розділі казино «Відповідальне ставлення до азартних ігор». Крім того, у запиті на самовиключення має бути зазначена проблема/залежність від азартних ігор як причина для облікового запису закриття .
Оскільки здається, що ви не надіслали його на запропоновану електронну адресу ( support@wizebets.com ), і я не бачу, що ви чітко вказали проблему азартних ігор як причину, я боюся, що ми не можемо змусити казино відшкодувати ваші депозити. Не повідомляючи казино про проблему з азартними іграми, ви просто попросили просто закрити рахунок , тому казино було дозволено знову відкрити ваш рахунок у будь-який момент».
Майте це на увазі, будь ласка.
Hello there.
I'm sorry you disagree, but to be fair and square allow me to add this explanation - as stated in the complaint:
"I would like to emphasize that we consider a self-exclusion request as valid only if it was sent following the instructions stated in the casino's Responsible Gambling section. Furthermore, the self-exclusion request must state gambling problem/addiction as the reason for account closure.
Since it seems that you didn't send it to the suggested email address (support@wizebets.com) and I don't see that you clearly stated the gambling problem as a reason, I am afraid that we cannot force the casino to refund your deposits. Without informing the casino about the gambling problem you basically asked for simple account closure, therefore the casino was allowed to reopen your account whenever."
Keep that in mind, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.