ФорумКазиноWinward Casino - загальне обговорення

Winward Casino - загальне обговорення

3 р. тому від leandrosamore
|
3702 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winward Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

вимагати вилучення, через кілька днів, коли я хочу увійти, з’являється знак, що вони проходять технічне обслуговування. створити інший, коли для перевірки, і я можу ввести без проблем. Вони заблокували мій рахунок за запит на виведення коштів, який мені ніколи не зараховували.

Автоматичний переклад.
leandrosamore
3 р. тому

Я думаю, що вони, ймовірно, заблокували ваш рахунок, тому що ви створили інший, який зазвичай суперечить умовам казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так само, як rich casino та інші казино від одного власника, повні шахраї. Блокує ваш обліковий запис і викрадає весь депозит, а потім ніколи не відповідає на електронні листи, вони відмовляться повідомляти вам, хто є власником казино, тому ви нічого не можете зробити

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Я не хочу переслідувати вас із поганими намірами, але вважаю за приємне згадати, що вашу скаргу на цю скаргу було закрито як "інше – відхилено".

Тому він не підтримує термін шахрайство, хоча я розумію, що він більш точно виражає ваші почуття.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, але у них є підроблені докази, які незабаром будуть виявлені, є причина, чому вони відмовляються повідомляти нікому, хто є власником казино, і як з ними зв’язатися. Жодне законне казино не робить цього

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Чесно кажучи, це навряд чи є доказом того, що казино є шахрайством.

Шахрайство означає, що казино приймає депозити від гравців, але не турбується про виплату виграшів. Хоча я згоден, що живий чат здається важливою функцією для казино - принаймні для мене.

Але, наскільки я розумію, вас більше хвилює зв’язок із власником, а не служба підтримки клієнтів, чи не так?

Я також хотів би зазначити, що коли справа доходить до скарг , це казино виглядає зовсім непогано:

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино є частиною однієї групи, як rich casino і casino moons, вони однакові, з тією ж командою підтримки та безпеки, і все таке, rich casino має живий чат, і я маю докази того, що вони брешуть про те, коли вони відповідатимуть на мої електронні листи та ухилення від питань про те, хто є власником. В Інтернеті немає жодної інформації про те, хто є власником казино, і немає можливості зв’язатися з казино, вони не відповідають на електронні листи, я надіслав їм більше 10 електронних листів. Вони заблокували мій рахунок із повним депозитом, що є шахрайством, оскільки вони крадуть мій депозит

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

На жаль, казино, яке ви тут згадали, не має ліцензії, тому немає офіційних органів, які могли б допомогти вам повернути ваш депозит. Це проблема з казино, які не мають жодної ліцензії. Вони не обов’язково повинні бути шахраями, але якщо вони вирішать заблокувати ваш обліковий запис, включаючи ваш депозит, лише тому, що у вас може бути забагато запитань і ви їх просто дратуєте, вони можуть зробити це без жодних наслідків.

Ви кажете, що вони відмовляються сказати вам, хто є власником казино. Вони не зобов’язані повідомляти вам, хто є власником казино, і я повертаюся до того, що я описав вище: якщо ви надто наполегливі та дратівливі з їхньої точки зору, вони просто заблокували вас.


Якщо вам не байдужі власники казино і хто керує бізнесом, то вам потрібно почати грати в ліцензованих казино. Якщо ви виберете ті, що мають шведську ліцензію, ви не помилитеся.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони заблокували мій обліковий запис через день після того, як я це зробив, і відмовляються відповідати на будь-які електронні листи щодо повернення коштів. Чат у прямому ефірі бреше мені та каже, що відповість протягом 72 годин, і минули тижні з тих пір, як вони сказали це, і жодної відповіді, вони запевнили мене, що дадуть відповідь. Просто вкрасти мій депозит і заблокувати мій рахунок через день після того, як я його зробив, це, очевидно, шахрайство і незаконно, я не робив нічого, що було б причиною для цього. Після того, як вони заблокували мій обліковий запис, я став наполегливим, оскільки вони буквально вкрали мене.

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Мені дуже прикро це говорити, але згідно з вашою скаргою все сталося зовсім інакше, якщо можна сказати.

« Короткий зміст справи

Акаунт гравця заблокували з невідомої причини. Незважаючи на те, що казино довело, що гравець створив і використовував там 2 облікові записи, він усе ще заперечує це та не надав нам запитувану інформацію. Тому скаргу закрили як відхилену».

Якщо ви можете надати необхідну інформацію, не соромтеся попросити команду розгляду скарг повторно відкрити вашу скаргу. Ми прагнемо допомогти, але, на жаль, без належної співпраці з вашого боку ми просто не зможемо».


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так само, як група багатих казино, усі шахраї є частиною однієї компанії. Безсоромна брехня в чаті «підтримка відповість вам протягом 72 годин» кілька місяців тому, а зараз закрито. Обманював більше людей, ніж мене, і багато хто не слухав, хоча тепер це ясно, як день, ніде в Інтернеті немає інформації, хто володів казино, і всі електронні листи залишаються в глухому куті, навіть партнерська група неоднозначна і не відповідає, вони багато кому заборгували грошей і слід залучити до них поліцію.

Автоматичний переклад.
740zunk
1 рік тому

Якщо ви зустрінете таких гравців, надішліть їх нам, будь ласка. Ми прагнемо підтримати гравців, які цього потребують, завдяки нашому Центру вирішення проблем.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я так і зробив, але центр вирішення проблем не повірив мені, навіть якщо я мав багато доказів того, що казино обманюють людей.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого