3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winward Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
вимагати вилучення, через кілька днів, коли я хочу увійти, з’являється знак, що вони проходять технічне обслуговування. створити інший, коли для перевірки, і я можу ввести без проблем. Вони заблокували мій рахунок за запит на виведення коштів, який мені ніколи не зараховували.
request a withdrawal, days later when I want to log in, a sign appears saying that they are undergoing maintenance. create another when to verify and I can enter without problems. They blocked my account for requesting a withdrawal which was never credited to me.
solicite un retiro , dias despues cuando quiero logear sale un cartel diciendo que estan en mantenimiento. cree otra cuando para verificar y puedo entrar sin problemas. me bloquearon la cuenta por solicitar un retiro el cual nunca se me fue abonado.
Я думаю, що вони, ймовірно, заблокували ваш рахунок, тому що ви створили інший, який зазвичай суперечить умовам казино.
I think they probably blocked your account because you created another one, which is usually against casino's terms and conditions.
Так само, як rich casino та інші казино від одного власника, повні шахраї. Блокує ваш обліковий запис і викрадає весь депозит, а потім ніколи не відповідає на електронні листи, вони відмовляться повідомляти вам, хто є власником казино, тому ви нічого не можете зробити
Just like rich casino and the other casino from the same owner, complete scammers. Locks youre account and steals the whole deposit then never responds to emails, they will refuse to let you know who owns the casino so you cant do anything
Я не хочу переслідувати вас із поганими намірами, але вважаю за приємне згадати, що вашу скаргу на цю скаргу було закрито як "інше – відхилено".
Тому він не підтримує термін шахрайство, хоча я розумію, що він більш точно виражає ваші почуття.
I don't want to hunt you with bad intentions, but I feel it's good to mention that your complaint against this one was closed as "other - rejected".
Hence it does not support the term scam, even though I understand that it expresses your feelings more precisely.
Так, але у них є підроблені докази, які незабаром будуть виявлені, є причина, чому вони відмовляються повідомляти нікому, хто є власником казино, і як з ними зв’язатися. Жодне законне казино не робить цього
Yes but they have faked evidence wich will be discovered soon, there is a reason they refuse to tell anyone who owns the casino and how to contact them. No legitimate casino does this
Чесно кажучи, це навряд чи є доказом того, що казино є шахрайством.
Шахрайство означає, що казино приймає депозити від гравців, але не турбується про виплату виграшів. Хоча я згоден, що живий чат здається важливою функцією для казино - принаймні для мене.
Але, наскільки я розумію, вас більше хвилює зв’язок із власником, а не служба підтримки клієнтів, чи не так?
Я також хотів би зазначити, що коли справа доходить до скарг , це казино виглядає зовсім непогано:
Honestly, this is hardly evidence that a casino is a scam.
The scam means that the casino accepts deposits from players but does not bother to pay out the winnings. Although I agree that live chat seems like an essential feature for a casino - at least to me.
But as far as I understand, you are more concerned about contacting the owner, not customer support, right?
I'd also like to mention that when it comes to complaints, this casino does not look bad at all:
Казино є частиною однієї групи, як rich casino і casino moons, вони однакові, з тією ж командою підтримки та безпеки, і все таке, rich casino має живий чат, і я маю докази того, що вони брешуть про те, коли вони відповідатимуть на мої електронні листи та ухилення від питань про те, хто є власником. В Інтернеті немає жодної інформації про те, хто є власником казино, і немає можливості зв’язатися з казино, вони не відповідають на електронні листи, я надіслав їм більше 10 електронних листів. Вони заблокували мій рахунок із повним депозитом, що є шахрайством, оскільки вони крадуть мій депозит
The casino is a part of the same group like rich casino and casino moons they are the same with the same support and security team and everything, rich casino has live chat and i have evidence of them lying about when they will respond to my emails and dodging questions about who is the owner. There is no information anywhere on the internet about who owns the casino and no way to get in contact with the casino they do not respond to emails, i have sent more then 10 emails to them. They locked my account with full deposit in it wich is a scam since they steal my deposit
На жаль, казино, яке ви тут згадали, не має ліцензії, тому немає офіційних органів, які могли б допомогти вам повернути ваш депозит. Це проблема з казино, які не мають жодної ліцензії. Вони не обов’язково повинні бути шахраями, але якщо вони вирішать заблокувати ваш обліковий запис, включаючи ваш депозит, лише тому, що у вас може бути забагато запитань і ви їх просто дратуєте, вони можуть зробити це без жодних наслідків.
Ви кажете, що вони відмовляються сказати вам, хто є власником казино. Вони не зобов’язані повідомляти вам, хто є власником казино, і я повертаюся до того, що я описав вище: якщо ви надто наполегливі та дратівливі з їхньої точки зору, вони просто заблокували вас.
Якщо вам не байдужі власники казино і хто керує бізнесом, то вам потрібно почати грати в ліцензованих казино. Якщо ви виберете ті, що мають шведську ліцензію, ви не помилитеся.
Unfortunately the casino you mentioned here have no license so there's no official authority that could help you to get your deposit back. That's the issue with casinos that don't own any license. They don't need to be scams, but if they decide to block your account including your deposit just because you might had too many questions and you're just annoying for them, they can do it without any consequences.
You say they refuse to tell you who owns the casino. They have no obligation to tell you who owns the casinos and I'm getting back to what I described above: if you very too persistent and annoying from their point of you, they just blocked you.
If you care about casino owners and who runs the business, then you need to start playing in licensed casinos. If you choose those with the Swedish license, you can't go wrong.
Вони заблокували мій обліковий запис через день після того, як я це зробив, і відмовляються відповідати на будь-які електронні листи щодо повернення коштів. Чат у прямому ефірі бреше мені та каже, що відповість протягом 72 годин, і минули тижні з тих пір, як вони сказали це, і жодної відповіді, вони запевнили мене, що дадуть відповідь. Просто вкрасти мій депозит і заблокувати мій рахунок через день після того, як я його зробив, це, очевидно, шахрайство і незаконно, я не робив нічого, що було б причиною для цього. Після того, як вони заблокували мій обліковий запис, я став наполегливим, оскільки вони буквально вкрали мене.
They blocked my account one day after i made it and refuse to answer any emails about a refund. Live chat lies to me and say they will respond within 72 hours and it has been weeks since they said that and no response, they assured me they would respond. It is obviusly a scam and illigeal to just steal my deposit and lock my account one day after i made it, i didnt do anything that would be cause for it. It was after they blocked my account i became persistent since they literally stole from me.
Мені дуже прикро це говорити, але згідно з вашою скаргою все сталося зовсім інакше, якщо можна сказати.
Акаунт гравця заблокували з невідомої причини. Незважаючи на те, що казино довело, що гравець створив і використовував там 2 облікові записи, він усе ще заперечує це та не надав нам запитувану інформацію. Тому скаргу закрили як відхилену».
Якщо ви можете надати необхідну інформацію, не соромтеся попросити команду розгляду скарг повторно відкрити вашу скаргу. Ми прагнемо допомогти, але, на жаль, без належної співпраці з вашого боку ми просто не зможемо».
I'm sorry to say that, but according to your complaint, things happened quite differently, if I may say.
The player's account got blocked for an unknown reason. Although the casino proved that the player created and used 2 accounts there, he still denies it and failed to provide us with the requested details. Therefore, the complaint was closed as rejected."
If you can present the requested details, feel free to ask the complaint team to reopen your complaint. We aim to help, but sadly without proper cooperation from your side, we just can't."
Так само, як група багатих казино, усі шахраї є частиною однієї компанії. Безсоромна брехня в чаті «підтримка відповість вам протягом 72 годин» кілька місяців тому, а зараз закрито. Обманював більше людей, ніж мене, і багато хто не слухав, хоча тепер це ясно, як день, ніде в Інтернеті немає інформації, хто володів казино, і всі електронні листи залишаються в глухому куті, навіть партнерська група неоднозначна і не відповідає, вони багато кому заборгували грошей і слід залучити до них поліцію.
Same like rich casino group, all scammers part of the same company. Lying with no shame in live chat "support will answer you in 72 hours" months ago and now closed. Scammed more people then me and many did not listen though now its clear as day, there is no information anywhere online who owned the casinos and all emails are dead ends, even the affiliate group is sketchy and do not respond, they Owe many people alot of money and police should be brought in on them.
Якщо ви зустрінете таких гравців, надішліть їх нам, будь ласка. Ми прагнемо підтримати гравців, які цього потребують, завдяки нашому Центру вирішення проблем.
If you come across such players, send them our way, please. We aim to support players in need, thanks to our Resolution Center.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.