2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wintomato Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Даніель
Моя скарга на відшкодування депозитів була невиправданою від казино щодо Wintomato. Я надіслав їм повідомлення про закриття, але мій обліковий запис не було закрито протягом 36 годин. Я втратив ще 250 доларів. У мене є всі докази для Casinoguru, але скаргу було відхилено з невідомої причини, сказавши, що оператор вручну закриває обліковий запис гравця, це займає 3-4 дні. Ніде в їхніх положеннях та умовах не зазначено, а також 24 години з моменту отримання листа про закриття. Я думаю, casinoguru завжди відхиляє мої скарги, особливо оператори не закривають мої акаунти, коли я їх прошу. Якщо залежні від азартних ігор люди просять закрити облікові записи, оператори повинні це зробити негайно. Чому моя скарга була відхилена, навіть якщо я дотримувався умов оператора?
Hi Daniel
my deposits refunds complaint has been unjustified from casino about Wintomato. I sent the closure mail to them but my account wasn’t closed for 36 hours I lost another 250$. I have all the evidences to casinoguru but complaint was rejected for unknown reason saying manually operator close players account it takes 3-4 days. Bit it never says anywhere in their terms and conditions and 24 hours from the moment of closure letter receipt. I think casinoguru always reject my complaints especially operators not closing my accounts whenever I asked them to. If gambling addiction people ask to close the accounts the operators have to do it immediately. Why my complaint as rejected even I followed the operator terms and conditions?
Привіт,
будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді - Деніел ще не отримав сповіщення про ваш допис.
Я вважаю, що Петронела пояснила, що казино повинні переглядати електронні листи вручну, тому дія не може бути миттєвою. Дозвольте мені назвати причину:
«Негайні дії були б ідеальними, однак, як я вже згадував раніше, 3-4 дні є прийнятними».
Я можу уявити, що вам це важко, але ми живемо не в ідеальному світі. Я прошу вас розглянути можливість вжиття додаткових заходів, щоб допомогти вам припинити гру на реальні гроші, якщо це можливо.
Хіба це не допоможе перестати програвати?
Hello,
kindly use the reply button - Daniel has not been notified about your post yet.
I believe that Petronela explained that casinos must go through the emails manually so the action can't be instant. Allow me to quote the reason:
"Immediate action would be ideal, however, as I mentioned earlier 3-4 days is acceptable."
I can imagine you find it harsh, but we do not live in an ideal world. I ask you kindly to consider taking some additional measures to help you stop playing with real money, if possible.
Wouldn't that help stop losing?
Привіт
навіть казино, згадане в їхніх положеннях та умовах 24 години. Чому казиногуру каже, що 3-4 дні прийнятні. Casinoguru має розглядати скарги відповідно до умов казино, а не ваших власних умов. Було достатньо часу, щоб мій рахунок закрили, але вони цього не зробили. Досі вони також не відповіли на мої листи. Моя скарга на jvspin те саме, що мій обліковий запис не закривали протягом місяця, я втратив ще 200 доларів, але casinoguru сказав, що я не брав участь у чаті, оскільки вони мають таку можливість. Ми надсилаємо лист із проханням закрити облікові записи, але казино не хотіли закривати його, але ви кажете, що ми не маємо права на відшкодування. Дуже смішна у вас процедура.
Гравці, будь ласка, будьте обережні, коли ви відкриваєте обліковий запис у казино з посилання на casinoguru, тут щось пахне? Через комісію більшість скарг на самовиключення було відхилено.
Hi
even the casino mentioned in their terms and conditions 24 hours. Why does the casinoguru says 3-4 days is acceptable. Casinoguru have to proceed the complaints according to the casinos terms and conditions not your own terms. There was a enough time for my account to be closed but they didn’t do it. Still now they never responded to my mails as well either. My jvspin complaint the same thing my account wasn’t closed for one month I lost another 200$ but casinoguru said I didn’t jump in to live chat because they have that option. We are sending mail to close the accounts but the casinos didn’t want to close it but you are saying we are not entitled for refunds. Very funny procedure you have.
Players please careful when you open a account with casinos from casinoguru link it’s something smell is going on here? Because of the commission most of self exclusion complaints been rejected.
Привіт, я уважно прочитав вашу скаргу. Ви надіслали електронний лист із проханням закрити ваш обліковий запис у п’ятницю. У мене є особистий досвід роботи онлайн-казино у вихідні, і я також знаю, що зазвичай у них менше співробітників в офісі, тому що решта мають вихідні.
Тому закриття облікового запису може зайняти трохи більше часу. Я думаю, ви також згадали у своїй скарзі, що надіслали електронний лист, але ваш обліковий запис було закрито після того, як ви зв’язалися з ними в чаті наступного дня. Коли ви наступного дня зв’язалися з ними в чаті в прямому ефірі, ви в основному почали своє речення з «Привіт, я хочу повернути гроші, інакше я поскаржусь на CasinoGuru». Мені дуже не подобається такий підхід. Очевидно, коли ви зв’язалися з ними в чаті, після цього вони закрили ваш обліковий запис. Чому ви не звернулися до чату напередодні?
Закриття вашого облікового запису зайняло не 3-4 дні, це зайняло близько 36 годин, як ви згадали, і це сталося під час вихідних. Я не думаю, що казино зробило щось погане в цьому випадку.
Hi, I read your complaint very closely. You sent the e-mail requesting to close your account on Friday. I have a personal experience with how online casinos work during weekends and I also know that they usually have less employees in the office, because the rest has the weekend off.
That's why closing your account may took a bit longer. I think you also mentioned in your complaint that you sent the email, but your account was closed after you contacted them on a live chat on the next day. When you contacted them on the live chat on the next day, you basically started your sentence with "Hello, I want a refund, otherwise I'll complain on CasinoGuru." I really don't like that approach. Apparently, when you contacted them on the live chat, they closed your account after that. Why didn't you contact the live chat the day before?
Closing your account didn't take 3-4days, it took about 36 hours as you mentioned and it happened during a weekend. I don't think the casino did anything wrong in this case.
Привіт
Я надіслав лист із проханням закрити свій обліковий запис у п’ятницю о 5 ранку за австралійським часом, це означає, що за часом Кюрасао о 14:00 у четвер. З 14:00 четверга до 17:00 п’ятниці було достатньо часу, щоб закрити мій обліковий запис, але вони не зробили цього та не перевірили електронну пошту. Я чекав у чаті, щоб закрити мій рахунок, перш ніж зробити депозит, але ніхто не відповідає в чаті.
Я ніколи не казав у чаті, що хочу повернути гроші, я сказав, чому мій обліковий запис не закрили негайно. Ви кажете, що якщо ми надіслали лист у четвер, чи маю я право на відшкодування? Звичайні казино також повинні дотримуватися правил, не має значення, у них менше працівників, вихідні чи ні, це не наша проблема. А що, якщо ми порушимо правила, вони ніколи не повернуть гроші за самовиключення між групами? Я запитую, чому casinoguru навіть не питає оператора про це і приймає рішення на основі моїх попередніх скарг. Чи згідно з положеннями та умовами casinoguru закриття рахунку має тривати 3-4 дні? Вони вчинили неправильно, не перевіряючи електронні листи, тому що я надіслав їм листи навіть для повернення коштів, і зараз вони не отримують відповіді.
Hi
I sent the mail to close my account Friday on Australian time morning 5am it means Curacao time 2pm on Thursday. Since Thursday 2pm to Friday 5pm there was a sufficient time to close my account but they didn’t do it and check the emails. I was waiting in the chat to close my account before I made deposits but nobody answers in the chat.
i never said in the chat I want refund, I said why my account wasn’t closed immediately. Are you saying if we sent the mail on Thursday am I entitled for refund? Common casinos have to follow the rules too it doesn’t matter they have less employees or weekend or not it’s not our problem. What about if we break the rules they never refund the money for self exclusion between groups? I am asking why does casinoguru never even ask the operator about this and took a decision based on my previous complaints. Does it casinoguru terms and conditions says account closure have to take 3-4 days waiting time? They did wrong for not checking the emails because I sent the mail to them even for refunds never get reply still now.
Привіт, це казино під назвою wintomato.com — це ганьба, правда в тому, що я багато разів вносив депозити, і після того, як я програв свої депозити стільки разів, я хотів зняти свої гроші, і вони дали мені як виправдання те, що у мене є мультирахунок або що я користуюся перевагами депозитних бонусів тощо. Я дійсно не думав, що цей сайт настільки шахрайський. Я зафіксував, що це казино шахрайство, воно не платить, а також погано ставиться до користувачів, є лише 2 людини, які піклуються про все... так звані модератори чату також відвідують живу підтримку, крім того погано ставитися до людей і ображати їх. Мій досвід на цьому сайті був жахливим, я б поставив оцінку 0 зірок і повідомив би про це владі, оскільки те, що вони роблять, є несправедливим, окрім крадіжки вкладених грошей, потім вони не хочуть платити вам і знаходять багато виправдань. ..
Hello, this casino called wintomato.com is a shame, the truth is that I have deposited many times and after losing my deposits so many times I wanted to withdraw my money and they give me as an excuse that I have a multi-account or that I take advantage of the deposit bonuses and those things. I really didn't think this site was so scammy. I put it on record that this casino is a fraud, it does not pay, and it also treats users badly, there are only 2 people who take care of everything... the so-called chat moderators also attend live support, in addition to treating people badly and insulting them. My experience on this site was disastrous, I would give a 0 star rating and I would report them to the authorities since what they do is unfair besides stealing the money deposited, then they don't want to pay you and they make many excuses...
Hola es una lástima este casino llamado wintomato.com la verdad que he depositado muchas veces y después de perder tantas veces mis depositos quise retirar mi dinero y me ponen como excusa que tengo multicuenta o que me aprovecho de los bonos de depositos y esas cosas la verdad no pensé que este sitio fuera tan fraudulento. Dejo constancia de que este casino es fraude no paga además trata mal a los usuarios solo hay 2 personas que se encargan de todo... los llamados moderadores del chat también atienden el soporte en vivo además de tratar mal a las personas e insultarlas. Mi experiencia en este sitio fue desastrosa daría una puntuación de 0 estrellas y los reportaría a las autoridades ya que lo que hacen es injusto además de robarte el dinero depositado luego no quieren pagarte y ponen muchas excusas...
А хто ти такий, щоб захищати шахрайський сайт? Давайте подивимося, скажіть мені, сер, з якою владою ви стверджуєте, що не бачите нічого поганого в тому, що сайтом керують лише 2 людини, і що для зняття коштів, крім того, що вам не виплатять, потрібно чекати 72 години щоб вони сказали тобі багато виправдань? Лол
And who are you to defend a fraudulent site? Let's see, tell me, sir, with what authority do you say that you don't see anything wrong with the site being run by only 2 people and that for a withdrawal, in addition to not paying you, you have to wait 72 hours for them to tell you many excuses? LOL
Y quien eres tu para defender un sitio fraudulento? A ver dígame señor con qué autoridad dice que no ve nada de malo en que el sitio lo dirijan solamente 2 personas y que para un retiro además de no pagarte tengas que esperar 72 horas para que te digan muchas excusas? Jajaja
Привіт! Мені дуже прикро чути, що у вас виникли проблеми з цим казино. Якщо ви справді впевнені, що у вас немає іншого облікового запису, і ви знаєте, що не порушували TC, тоді без вагань надішліть скаргу тут, на нашому веб-сайті . Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello, I am very sorry to hear that you are having problems with this casino. If you are really sure that you do not have any other account and you are aware that you have not violated the TC, then do not hesitate to submit a complaint here on our website. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. I hope we are able to help you.
Wintomato — це справді унікальний сайт, на який я натрапив, але тут багато можливостей для заробітку, бонуси — приємні безкоштовні обертання за перемогу в конкурсі та час від часу розіграші, швидке зняття депозиту. Я люблю wintomato💓
Wintomato is really unique site I came across yet here lots of earnings opportunity bonus is nice free spins on winning contest and time to time giveaway, withdrawal deposit fast I love wintomato💓
Привіт! Мені цікаво, чи знаєте ви про бонус або іншу акцію, яку надає казино в обмін на написання відгуку про них? Нещодавно ми отримали незвичайну кількість відгуків про казино, і деякі гравці надіслали нам відгуки про те, що вони були мотивовані винагородою від казино, тому я хотів би зрозуміти, що відбувається.
Hi, I'm wondering, do you know about a bonus or another promotion given by the casino in exchange for writing a review on them? We've received an unusual amount of reviews on the casino recently and some of the players gave us a feedback saying that they were motivated by a reward from the casino so I'd like to figure out what's going on.
Привіт! Граю в казино wintomato.com рік, поки проблем не стикався, дизайн красивий, зручний, є різноманітні ігри. Гральні кістки, слоти, спорт. Є конкурси на будь-який смак. Я думаю, що в цьому казино вистачає, щоб провести дозвілля, і є різні бонуси. Хоча це казино, а не благодійний фонд.
Hello! I've been playing at the wintomato.com casino for a year, so far I haven't encountered any problems, the design is beautiful, convenient, there is a variety of games. Dice, slots, sports. There are competitions for every taste. I think this casino has enough to spend your leisure time and there are various bonuses. Although this is a casino, not a charitable foundation.
Я граю в іншому казино, всі знають це старе казино, і тепер я маю там платиновий рівень. Але якщо порівнювати з Wintomato, то зараз, не маючи високого рівня, я б навіть не дивився на це казино. Wintomato набагато кращий як для новачків, так і для старих гравців. Радує різноманітність ігор та конкурсів, а також бонусів. На Wintomato адмін пропонує насолоджуватися переглядом його гри на Twitch і брати участь в онлайн-змаганнях, які він оплачує))) Якщо ви тільки починаєте знайомитися з онлайн-крипто казино, я звичайно ж запропоную вам WINTOMATO. УДАЧІ!
I play at other casino, everyone knows this old casino and now I have a platinum level there. But if we compare it with Wintomato, then now, not having a high level, I would not even look at that casino. Wintomato is much better for both beginners and old players. We are pleased with the variety of games and competitions, as well as bonuses. On Wintomato, the admin offers to enjoy watching his game on Twitch and take part in online competitions, which he pays for))) If you are just starting to learn about online crypto casinos, I will of course offer you WINTOMATO. GOOD LUCK!
Казино Wintomato найкраще, незважаючи на те, що я там в лазні, іноді на мене йде дощ, веселе казино. ну і різноманітні конкурси та ігри, особливо люблю спорт
Wintomato casino is the best, despite the fact that I’m in the bathhouse there, sometimes it rains on me, it’s a fun casino. well, a variety of competitions and games, I especially like sports
Wintomato Casino - хороший ігровий сайт. Ігри чудові, також є ставки на спорт, що є плюсом, і всі бонуси досить цікаві, незважаючи на відносно високі вимоги до деяких. Виведення коштів здійснюється адміністратором сайту. Моди запускають ігри щодня. Існують також багатонаціональні чати для спілкування між людьми, які розмовляють різними мовами.
Wintomato Casino is a good gaming site. The games are great, there is also sports betting, which is a plus, and all the bonuses are quite interesting, despite the relatively high requirements for some. Withdrawal of funds is carried out by the site administrator. Mods run games every day. There are also multinational chat rooms for communication between people who speak different languages.
Мій обліковий запис azeri2112z
Вони тупо заблокували мій аккаунт через мультиакаунт, виведення склало 15 доларів загалом, попросили надати мої мультиакаунти або якісь докази, закрили чат і навіть не відповіли)
My account azeri2112z
They stupidly blocked my account due to a multi-account, the withdrawal was 15 dollars in total, asked to provide me with my multi-accounts or some kind of evidence, closed the chat and didn’t even answer)
Мой аккаунт azeri2112z
Взяли тупо заблокировали мой аккаунт по причине мультиаккаунт,вывод был 15 долларов всего,попросил предоставить мне мои мультиаккаунты или какие то доказательства,закрыли чат и даже не ответили)
Гей, ти не знаєш, що порушив би таку річ? Я думаю, що казино, коли вони звинувачують гравця в чомусь подібному, вони, мабуть, мають певні підказки, але вони не завжди повинні бути на 100%, тому, якщо ви вважаєте, що нічого подібного не могло статися в цьому випадку, і казино цього не робить відповідає вам і ігнорує вас, тоді я б рекомендував подати скаргу.
Як ви думаєте, чи підете на це, чи це не варто через суму? Крім того, ви підтвердили себе тут?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hey, you're not aware that you would violate such a thing ? I think that casinos when they accuse a player of something like that they probably have some clues but they don't always have to be 100%, so if you feel that nothing like that could have happened in this case and the casino doesn't answer you and ignores you, then I would recommend lodging a complaint.
Do you think you will go for it or is it not worth it because of the amount ? Also, have you verified yourself here?
Let me know, please.
Гаразд, дякую, я розповім нашій групі даних, і, сподіваюся, вони виправлять це, якщо це так.
У будь-якому випадку, чи вирішено вашу проблему, про яку ми писали минулого разу?
Okay thanks, I'll tell our data team and hopefully they'll fix it if that's the case.
Anyway, has your problem we wrote about last time been solved ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.