ФорумКазиноWintomato Casino - загальне обговорення

Wintomato Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized234
|
3792 переглядів 19 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wintomato Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт Даніель


Моя скарга на відшкодування депозитів була невиправданою від казино щодо Wintomato. Я надіслав їм повідомлення про закриття, але мій обліковий запис не було закрито протягом 36 годин. Я втратив ще 250 доларів. У мене є всі докази для Casinoguru, але скаргу було відхилено з невідомої причини, сказавши, що оператор вручну закриває обліковий запис гравця, це займає 3-4 дні. Ніде в їхніх положеннях та умовах не зазначено, а також 24 години з моменту отримання листа про закриття. Я думаю, casinoguru завжди відхиляє мої скарги, особливо оператори не закривають мої акаунти, коли я їх прошу. Якщо залежні від азартних ігор люди просять закрити облікові записи, оператори повинні це зробити негайно. Чому моя скарга була відхилена, навіть якщо я дотримувався умов оператора?

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді - Деніел ще не отримав сповіщення про ваш допис.

Я вважаю, що Петронела пояснила, що казино повинні переглядати електронні листи вручну, тому дія не може бути миттєвою. Дозвольте мені назвати причину:

«Негайні дії були б ідеальними, однак, як я вже згадував раніше, 3-4 дні є прийнятними».

Я можу уявити, що вам це важко, але ми живемо не в ідеальному світі. Я прошу вас розглянути можливість вжиття додаткових заходів, щоб допомогти вам припинити гру на реальні гроші, якщо це можливо.

Хіба це не допоможе перестати програвати?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт


навіть казино, згадане в їхніх положеннях та умовах 24 години. Чому казиногуру каже, що 3-4 дні прийнятні. Casinoguru має розглядати скарги відповідно до умов казино, а не ваших власних умов. Було достатньо часу, щоб мій рахунок закрили, але вони цього не зробили. Досі вони також не відповіли на мої листи. Моя скарга на jvspin те саме, що мій обліковий запис не закривали протягом місяця, я втратив ще 200 доларів, але casinoguru сказав, що я не брав участь у чаті, оскільки вони мають таку можливість. Ми надсилаємо лист із проханням закрити облікові записи, але казино не хотіли закривати його, але ви кажете, що ми не маємо права на відшкодування. Дуже смішна у вас процедура.

Гравці, будь ласка, будьте обережні, коли ви відкриваєте обліковий запис у казино з посилання на casinoguru, тут щось пахне? Через комісію більшість скарг на самовиключення було відхилено.

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт, я уважно прочитав вашу скаргу. Ви надіслали електронний лист із проханням закрити ваш обліковий запис у п’ятницю. У мене є особистий досвід роботи онлайн-казино у вихідні, і я також знаю, що зазвичай у них менше співробітників в офісі, тому що решта мають вихідні.

Тому закриття облікового запису може зайняти трохи більше часу. Я думаю, ви також згадали у своїй скарзі, що надіслали електронний лист, але ваш обліковий запис було закрито після того, як ви зв’язалися з ними в чаті наступного дня. Коли ви наступного дня зв’язалися з ними в чаті в прямому ефірі, ви в основному почали своє речення з «Привіт, я хочу повернути гроші, інакше я поскаржусь на CasinoGuru». Мені дуже не подобається такий підхід. Очевидно, коли ви зв’язалися з ними в чаті, після цього вони закрили ваш обліковий запис. Чому ви не звернулися до чату напередодні?

Закриття вашого облікового запису зайняло не 3-4 дні, це зайняло близько 36 годин, як ви згадали, і це сталося під час вихідних. Я не думаю, що казино зробило щось погане в цьому випадку.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт

Я надіслав лист із проханням закрити свій обліковий запис у п’ятницю о 5 ранку за австралійським часом, це означає, що за часом Кюрасао о 14:00 у четвер. З 14:00 четверга до 17:00 п’ятниці було достатньо часу, щоб закрити мій обліковий запис, але вони не зробили цього та не перевірили електронну пошту. Я чекав у чаті, щоб закрити мій рахунок, перш ніж зробити депозит, але ніхто не відповідає в чаті.

Я ніколи не казав у чаті, що хочу повернути гроші, я сказав, чому мій обліковий запис не закрили негайно. Ви кажете, що якщо ми надіслали лист у четвер, чи маю я право на відшкодування? Звичайні казино також повинні дотримуватися правил, не має значення, у них менше працівників, вихідні чи ні, це не наша проблема. А що, якщо ми порушимо правила, вони ніколи не повернуть гроші за самовиключення між групами? Я запитую, чому casinoguru навіть не питає оператора про це і приймає рішення на основі моїх попередніх скарг. Чи згідно з положеннями та умовами casinoguru закриття рахунку має тривати 3-4 дні? Вони вчинили неправильно, не перевіряючи електронні листи, тому що я надіслав їм листи навіть для повернення коштів, і зараз вони не отримують відповіді.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, це казино під назвою wintomato.com — це ганьба, правда в тому, що я багато разів вносив депозити, і після того, як я програв свої депозити стільки разів, я хотів зняти свої гроші, і вони дали мені як виправдання те, що у мене є мультирахунок або що я користуюся перевагами депозитних бонусів тощо. Я дійсно не думав, що цей сайт настільки шахрайський. Я зафіксував, що це казино шахрайство, воно не платить, а також погано ставиться до користувачів, є лише 2 людини, які піклуються про все... так звані модератори чату також відвідують живу підтримку, крім того погано ставитися до людей і ображати їх. Мій досвід на цьому сайті був жахливим, я б поставив оцінку 0 зірок і повідомив би про це владі, оскільки те, що вони роблять, є несправедливим, окрім крадіжки вкладених грошей, потім вони не хочуть платити вам і знаходять багато виправдань. ..

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

А хто ти такий, щоб захищати шахрайський сайт? Давайте подивимося, скажіть мені, сер, з якою владою ви стверджуєте, що не бачите нічого поганого в тому, що сайтом керують лише 2 людини, і що для зняття коштів, крім того, що вам не виплатять, потрібно чекати 72 години щоб вони сказали тобі багато виправдань? Лол

Автоматичний переклад.
dromalan32
2 р. тому

Привіт! Мені дуже прикро чути, що у вас виникли проблеми з цим казино. Якщо ви справді впевнені, що у вас немає іншого облікового запису, і ви знаєте, що не порушували TC, тоді без вагань надішліть скаргу тут, на нашому веб-сайті . Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Wintomato — це справді унікальний сайт, на який я натрапив, але тут багато можливостей для заробітку, бонуси — приємні безкоштовні обертання за перемогу в конкурсі та час від часу розіграші, швидке зняття депозиту. Я люблю wintomato💓

Автоматичний переклад.
Slots777
1 рік тому

Привіт! Мені цікаво, чи знаєте ви про бонус або іншу акцію, яку надає казино в обмін на написання відгуку про них? Нещодавно ми отримали незвичайну кількість відгуків про казино, і деякі гравці надіслали нам відгуки про те, що вони були мотивовані винагородою від казино, тому я хотів би зрозуміти, що відбувається.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Граю в казино wintomato.com рік, поки проблем не стикався, дизайн красивий, зручний, є різноманітні ігри. Гральні кістки, слоти, спорт. Є конкурси на будь-який смак. Я думаю, що в цьому казино вистачає, щоб провести дозвілля, і є різні бонуси. Хоча це казино, а не благодійний фонд.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в іншому казино, всі знають це старе казино, і тепер я маю там платиновий рівень. Але якщо порівнювати з Wintomato, то зараз, не маючи високого рівня, я б навіть не дивився на це казино. Wintomato набагато кращий як для новачків, так і для старих гравців. Радує різноманітність ігор та конкурсів, а також бонусів. На Wintomato адмін пропонує насолоджуватися переглядом його гри на Twitch і брати участь в онлайн-змаганнях, які він оплачує))) Якщо ви тільки починаєте знайомитися з онлайн-крипто казино, я звичайно ж запропоную вам WINTOMATO. УДАЧІ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Wintomato найкраще, незважаючи на те, що я там в лазні, іноді на мене йде дощ, веселе казино. ну і різноманітні конкурси та ігри, особливо люблю спорт

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Wintomato Casino - хороший ігровий сайт. Ігри чудові, також є ставки на спорт, що є плюсом, і всі бонуси досить цікаві, незважаючи на відносно високі вимоги до деяких. Виведення коштів здійснюється адміністратором сайту. Моди запускають ігри щодня. Існують також багатонаціональні чати для спілкування між людьми, які розмовляють різними мовами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це якось пов’язано з відгуками про казино, які ми отримуємо? Сподіваюся, що ні!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мой аккаунт azeri2112z

Взяли тупо заблокировали мой аккаунт по причине мультиаккаунт,вывод был 15 долларов всего,попросил предоставить мне мои мультиаккаунты или какие то доказательства,закрыли чат и даже не ответили)

lolz2001z
4 міс. тому

Гей, ти не знаєш, що порушив би таку річ? Я думаю, що казино, коли вони звинувачують гравця в чомусь подібному, вони, мабуть, мають певні підказки, але вони не завжди повинні бути на 100%, тому, якщо ви вважаєте, що нічого подібного не могло статися в цьому випадку, і казино цього не робить відповідає вам і ігнорує вас, тоді я б рекомендував подати скаргу.

Як ви думаєте, чи підете на це, чи це не варто через суму? Крім того, ви підтвердили себе тут?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

fileтот бонус больше не работает


lolz2001z
4 міс. тому

Гаразд, дякую, я розповім нашій групі даних, і, сподіваюся, вони виправлять це, якщо це так.

У будь-якому випадку, чи вирішено вашу проблему, про яку ми писали минулого разу?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого