ФорумКазиноWinstoria Casino - загальне обговорення

Winstoria Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized420
|
2120 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winstoria Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я намагався підтвердити свій банківський рахунок протягом кількох тижнів, але безуспішно. . Декілька разів відправляла все необхідне і дуже видиме в фінансовий відділ, як мені сказали в підтримці!!" Нічого!!!

Автоматичний переклад.
speedo4711
1 рік тому

Будь ласка, пояснити далі? Що означає "нічого"? Чи казино відхилило деякі документи, чи ви залишилися без оновлення? Ви знаєте, що не так з тими документами?

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Під цим я маю на увазі, що я не отримав жодної інформації чи відповіді

Автоматичний переклад.
speedo4711
1 рік тому

Привіт! З вашої скарги я зрозумів, що ця ситуація з перевіркою триває вже 3 тижні. Це досить неприємно, якщо мова йде лише про верифікацію банківського рахунку.

Але питання в тому, у чому проблема з документами, які ви надіслали, якщо ви кажете, що їх добре видно? Ви отримали від казино причину, чому вони їх не приймають?

Я також читав, що казино відповіло, що ви повинні отримати електронний лист від фінансового відділу. Ви сказали, що нічого не отримали. Чи пробували ви перевірити інші вкладки, наприклад «Спам» чи подібні? Іноді електронні листи також можуть потрапляти в ці папки.

Однак, оскільки ця ситуація триває вже досить довго, і я не думаю, що перевірити банківський рахунок є наукою, я вважаю, що ви вчинили правильно, подавши скаргу.

Однак у цьому випадку нам доведеться почекати та побачити, чи отримаєте ви електронний лист або чи отримаєте відповідну відповідь від казино щодо вашої справи.


Якщо це станеться, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би знати, як виникли ці відгуки. Я знав, що кілька безкоштовних обертань або дрібні гроші оплачуються за відгуки, але чи має це бути так?


Це казино є ЧИСТИМ шахрайським казино


Я подав запит на виплату банківським переказом, тому введіть Iban і натисніть «Виплата», що й відбувається. Раптом я подав запит на виплату через Mifinity, і у мене навіть більше немає облікового запису! Наразі все було скасовано загалом 6 разів, і я не отримав жодної відповіді електронною поштою чи через чат!


Це казино є чистим шахрайством, і я сподіваюся, що огляд буде відредагований тут!


Я списав гроші і сприймаю це як урок, але тоді казино треба хоча б занести в чорний список або по-іншому оцінити!


НЕ ПЛАТІТЬ НА ЦЕ!

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
nix1
11 міс. тому

Привіт щодо нашого процесу перевірки казино. Я додаю тут посібник, щоб ви могли побачити, як це робить наша команда .

Щодо проблеми, яка виникла в казино, коли ви зняли гроші за допомогою банківського переказу, все було добре, а коли ви хотіли зняти через Mifinity, вони заблокували ваш рахунок?

Дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Немає!!!


Я натиснув «БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ», ввів свій Iban і надіслав усе.

Тоді я хотів подивитися, що відбувається з моєю виплатою. Там було написано Mifinty, хоча я не платив на Mifinty.


Чарівним чином метод виведення коштів змінився з банку на Minfinty БЕЗ моїх подібних дій!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Немає!!!


Я натиснув «БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ», ввів свій Iban і надіслав усе.

Тоді я хотів подивитися, що відбувається з моєю виплатою. Там було написано Mifinty, хоча я не платив на Mifinty.


Чарівним чином метод виведення коштів змінився з банку на Minfinty БЕЗ моїх подібних дій!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ps: принаймні встигли заплатити

Автоматичний переклад.
nix1
11 міс. тому

Отже, ти кажеш, що у тебе вже є гроші? Я трохи збентежений 🙂


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Моє зняття триває вже майже 2 тижні, перша партія 500 євро була сплачена наступного дня, але потім нічого

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
jariftw
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви подали скаргу щодо цієї проблеми. З нього я прочитав, що казино попросило вас надати додаткові документи, які ви повинні надати в рамках додаткової перевірки. Не могли б ви повідомити нам, чи вдалося вам успішно підтвердити і чи виведення коштів також пройшло нормально?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я надіслав необхідні документи, але потім вони відповіли, що мій обліковий запис проходить додаткову перевірку відділом ризиків, схоже, цього не відбудеться

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

навіщо говорити, що він приймає гравців з Росії, якщо вони цього не роблять.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я надіслав необхідні документи, але потім вони відповіли, що мій обліковий запис проходить додаткову перевірку відділом ризиків, схоже, цього не відбудеться

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Звичайним явищем є те, що казино має додаткові перевірки при перевірці документів. У цьому випадку вам доведеться почекати, поки закінчиться розслідування, і подивитися, що вам скажуть і який буде остаточний результат. Поки що не потрібно бути скептичним.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

навіщо говорити, що він приймає гравців з Росії, якщо вони цього не роблять.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, чи можете ви також підтвердити, звідки ви взяли інформацію про те, що вони не приймають гравців з Росії? Це написано в Загальних положеннях та умовах чи ви дізналися якось інакше?

Цілком можливо, що умови змінилися, тому, якщо ви знайдете щось, що не збігається на нашому веб-сайті та веб-сайті казино, ви можете повідомити нас тут:

file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні я зареєструвався на Wintopia, отримав вітальний бонус і почав грати. Я вибрав Paysafe як спосіб депозиту.

Коли я потім вибрав Paysafe і пішов внести суму, а потім я побачив поле UTORG, яке мене дуже здивувало, я мав змінити пункт призначення та купити криптовалюту, тому я зняв позначку з цього поля і більше не міг внести. Тоді я спробував це зі Skrill, і знову я побачив поле зі словом Utorg і попросили купити криптовалюту.

Служба підтримки не мала жодних порад, як і підтримка, просто сказала, що я повинен використовувати інший спосіб оплати, я сказав, я зробив це та вибрав Skrill, але потім я також побачив Utorg, поки що я не чув жодного іншого відповідь служби підтримки .

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро

Прочитайте мій звіт про Wintopia, що я щойно пережив

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт Радка

Будь ласка, прочитайте мій звіт тут, на форумі, про Wintopia, і що ви про це скажете?

Автоматичний переклад.
Peter14
9 міс. тому

Привіт!

Чесно кажучи, мені нічого сказати; чесно кажучи, я не до кінця розумію, що сталося. Для мене це звучить майже як помилка, і дуже сумно, що у вас немає відповіді від казино.

Поки казино належним чином не вирішить цю проблему, я не буду робити депозит. Як щодо тебе?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого