1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winstoria Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагався підтвердити свій банківський рахунок протягом кількох тижнів, але безуспішно. . Декілька разів відправляла все необхідне і дуже видиме в фінансовий відділ, як мені сказали в підтримці!!" Нічого!!!
I've been trying to verify my bank account for several weeks to no avail. . I sent all the necessary and very visible to the finance department several times as I was told by support!!" Nothing!!!
Seit mehreren Wochen versuche ich vergeblich das Bankkonto zu verifizieren. . Ich habe mehrmals alle nötigen und sehr gut sichtbar , an die Finanzabteilung wie es mir es vom Support gesagt wurde geschickt!!" Nichts!!!
Будь ласка, пояснити далі? Що означає "нічого"? Чи казино відхилило деякі документи, чи ви залишилися без оновлення? Ви знаєте, що не так з тими документами?
Дайте мені знати, будь ласка.
Care to explain further, please? What does it mean "nothing"? Has the casino rejected some documents, or are you left without an update? Do you know what was wrong with those documents?
Let me know, please.
Привіт! З вашої скарги я зрозумів, що ця ситуація з перевіркою триває вже 3 тижні. Це досить неприємно, якщо мова йде лише про верифікацію банківського рахунку.
Але питання в тому, у чому проблема з документами, які ви надіслали, якщо ви кажете, що їх добре видно? Ви отримали від казино причину, чому вони їх не приймають?
Я також читав, що казино відповіло, що ви повинні отримати електронний лист від фінансового відділу. Ви сказали, що нічого не отримали. Чи пробували ви перевірити інші вкладки, наприклад «Спам» чи подібні? Іноді електронні листи також можуть потрапляти в ці папки.
Однак, оскільки ця ситуація триває вже досить довго, і я не думаю, що перевірити банківський рахунок є наукою, я вважаю, що ви вчинили правильно, подавши скаргу.
Однак у цьому випадку нам доведеться почекати та побачити, чи отримаєте ви електронний лист або чи отримаєте відповідну відповідь від казино щодо вашої справи.
Якщо це станеться, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.
Hi, I understand from your complaint that this verification situation has been going on for 3 weeks. This is quite unpleasant if it is just a matter of verifying a bank account.
But the question is, what is the problem with the documents you sent, since you say they are clear to see? Did you get a reason from the casino why they don't accept them?
I also read that the casino replied that you should receive an email from the finance department. You mentioned that you didn't receive anything. Have you tried checking other tabs like Spam or similar? Sometimes emails can end up in those folders as well.
However, since this situation has been going on for quite a while and I don't think it's any science to verify a bank account, I think you did the right thing by filing a complaint.
However, in this case, we will have to wait and see if you get the email or if you get any relevant reply from the casino regarding your case.
If this happens, please do not hesitate to let us know.
Я хотів би знати, як виникли ці відгуки. Я знав, що кілька безкоштовних обертань або дрібні гроші оплачуються за відгуки, але чи має це бути так?
Це казино є ЧИСТИМ шахрайським казино
Я подав запит на виплату банківським переказом, тому введіть Iban і натисніть «Виплата», що й відбувається. Раптом я подав запит на виплату через Mifinity, і у мене навіть більше немає облікового запису! Наразі все було скасовано загалом 6 разів, і я не отримав жодної відповіді електронною поштою чи через чат!
Це казино є чистим шахрайством, і я сподіваюся, що огляд буде відредагований тут!
Я списав гроші і сприймаю це як урок, але тоді казино треба хоча б занести в чорний список або по-іншому оцінити!
НЕ ПЛАТІТЬ НА ЦЕ!
I would like to know how these reviews came about. I was aware that the few free spins or small change paid for reviews, but does that have to be the case?
This casino is a PURE scam casino
I requested a payout via bank transfer so enter Iban and press payout, which happens. Suddenly I requested the payout via Mifinity and I don't even have an account anymore! The whole thing has now been canceled a total of 6 times and I haven't received anything by email or via Live chat an answer!
This casino is a pure scam and I hope that the review will be edited here!
I wrote off the money and see it as a lesson, but then the casino should at least be blacklisted or rated differently!
DON'T PAY INTO IT!
Ich würde gerne mal wissen wie diese Bewertungen zustande kamen.Mir war bewusst das die paar Freispiele oder kleingeld für Bewertungen zahlen aber muss das sein?
Dieses Casino ist ein REINES Scam Casino
Habe eine Auszahlung beantragt per Banküberweisung also geb Iban ein und drücke auf Auszahlen was passiert.Auf einmal habe ich die Auszahlung per Mifinity beantragt und ich habe da nicht mal mehr einen Acc!Das ganze wurde jetzt insgesagt 6x gecancelt ich erhalte weder per Mail noch via Livechat eine Antwort!
Dieses Casino ist ein reiner Scam und ich hoffe das die Bewertung hier bearbeitet wird!
Ich hab das Geld abgeschrieben und sehs als Lehrgeld aber dann sollte das Casino zumindest blacklisted oder anders bewertet werden!
ZAHLT DA BLOSS NICHT EIN!
Привіт щодо нашого процесу перевірки казино. Я додаю тут посібник, щоб ви могли побачити, як це робить наша команда .
Щодо проблеми, яка виникла в казино, коли ви зняли гроші за допомогою банківського переказу, все було добре, а коли ви хотіли зняти через Mifinity, вони заблокували ваш рахунок?
Дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.
Hello regarding our casino review process, I am attaching a guide here so you can see how our team does it.
Regarding the problem that occurred in the casino, when you withdrew via bank transfer everything was fine and when you wanted to withdraw via Mifinity they blocked your account ?
Let me know so we can try to help you.
Немає!!!
Я натиснув «БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ», ввів свій Iban і надіслав усе.
Тоді я хотів подивитися, що відбувається з моєю виплатою. Там було написано Mifinty, хоча я не платив на Mifinty.
Чарівним чином метод виведення коштів змінився з банку на Minfinty БЕЗ моїх подібних дій!
No!!!
I clicked on BANK TRANSFER, entered my Iban and sent the whole thing.
Then I wanted to see what was going on with my payout. It said Mifinty even though I didn't pay out on Mifinty.
Magically, the withdrawal method changed from bank to Minfinty WITHOUT me doing anything like that!
Nein!!!
Ich habe auf BANKTRANSFER geklickt meine Iban eingegeben und das ganze abgeschickt.
Dann wollte ich gucken was mit meiner Auszahlung is da steht dann Mifinty obwohl ich nicht auf Mifinty ausgezahlt habe.
Magischerweise ändert sich die Auszahlungsmethode von Bank auf Minfinty OHNE das ich sowas getan hatte!
Немає!!!
Я натиснув «БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ», ввів свій Iban і надіслав усе.
Тоді я хотів подивитися, що відбувається з моєю виплатою. Там було написано Mifinty, хоча я не платив на Mifinty.
Чарівним чином метод виведення коштів змінився з банку на Minfinty БЕЗ моїх подібних дій!
No!!!
I clicked on BANK TRANSFER, entered my Iban and sent the whole thing.
Then I wanted to see what was going on with my payout. It said Mifinty even though I didn't pay out on Mifinty.
Magically, the withdrawal method changed from bank to Minfinty WITHOUT me doing anything like that!
Nein!!!
Ich habe auf BANKTRANSFER geklickt meine Iban eingegeben und das ganze abgeschickt.
Dann wollte ich gucken was mit meiner Auszahlung is da steht dann Mifinty obwohl ich nicht auf Mifinty ausgezahlt habe.
Magischerweise ändert sich die Auszahlungsmethode von Bank auf Minfinty OHNE das ich sowas getan hatte!
Отже, ти кажеш, що у тебе вже є гроші? Я трохи збентежений 🙂
So, are you saying you have the money already? I'm a bit confused 🙂
Привіт, я бачу, що ви подали скаргу щодо цієї проблеми. З нього я прочитав, що казино попросило вас надати додаткові документи, які ви повинні надати в рамках додаткової перевірки. Не могли б ви повідомити нам, чи вдалося вам успішно підтвердити і чи виведення коштів також пройшло нормально?
Hi, I see that you have opened a complaint about this problem. From it I read that the casino asked you for additional documents that you have to provide as part of the additional verification. Could you please let us know if you were able to verify successfully and if the withdrawal was also okay ?
Я надіслав необхідні документи, але потім вони відповіли, що мій обліковий запис проходить додаткову перевірку відділом ризиків, схоже, цього не відбудеться
I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen
Я надіслав необхідні документи, але потім вони відповіли, що мій обліковий запис проходить додаткову перевірку відділом ризиків, схоже, цього не відбудеться
I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen
Звичайним явищем є те, що казино має додаткові перевірки при перевірці документів. У цьому випадку вам доведеться почекати, поки закінчиться розслідування, і подивитися, що вам скажуть і який буде остаточний результат. Поки що не потрібно бути скептичним.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
It is a common thing that the casino has some additional checks when it verifies documents. In this case you have to wait until the investigation is done and see what they tell you and what the final result will be. No need to be skeptical just yet.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт, чи можете ви також підтвердити, звідки ви взяли інформацію про те, що вони не приймають гравців з Росії? Це написано в Загальних положеннях та умовах чи ви дізналися якось інакше?
Цілком можливо, що умови змінилися, тому, якщо ви знайдете щось, що не збігається на нашому веб-сайті та веб-сайті казино, ви можете повідомити нас тут:
Hello, can you also confirm where you got the information that they don't accept players from Russia ? Is it written in the Terms and Conditions or did you find it out some other way ?
It is possible that the terms may have changed, so if you find something that doesn't match on our website and on the casino website, you can let us know here:
Сьогодні я зареєструвався на Wintopia, отримав вітальний бонус і почав грати. Я вибрав Paysafe як спосіб депозиту.
Коли я потім вибрав Paysafe і пішов внести суму, а потім я побачив поле UTORG, яке мене дуже здивувало, я мав змінити пункт призначення та купити криптовалюту, тому я зняв позначку з цього поля і більше не міг внести. Тоді я спробував це зі Skrill, і знову я побачив поле зі словом Utorg і попросили купити криптовалюту.
Служба підтримки не мала жодних порад, як і підтримка, просто сказала, що я повинен використовувати інший спосіб оплати, я сказав, я зробив це та вибрав Skrill, але потім я також побачив Utorg, поки що я не чув жодного іншого відповідь служби підтримки .
I registered at Wintopia today, got a welcome bonus and started playing. I chose Paysafe as my deposit method.
When I then selected Paysafe and went to deposit the amount, and then I saw a UTORG field that really surprised me, I was supposed to change the destination and buy crypto, so I unchecked the field and could no longer deposit .Then I tried this with Skrill, and again I saw the field with the word Utorg and was asked to buy crypto.
The customer service didn't have any advice, nor did the support, just said I should use another payment method, I said, I did it and chose Skrill, but then I also saw Utorg, so far I haven't heard any other answer from support .
Ich habe mich heute bei Wintopia angemeldet,mir einen Willkommensbonus holen und spielen. Gewählt habe ich Paysafe als Einzahlungsmethode.
Als ich dann Paysafe ausgewählt habe und den Betrag ging ich auf einzahlen,und dann sah ich ein Feld UTORG das mich sehr erstaunt hat,ich sollte die Destination wechseln und Krypto kaufen,also nahm ich den Haken aus dem Feld und konnte so nicht mehr einzahlen.Dann versuchte ich das mit Skrill,und wieder sah ich das Feld mit dem Wort Utorg und wurde aufgefordert Krypto zu kaufen.
Der Kundendienst wusste keine Rat,der Support auch nicht,sagte nur ich solle eine andere Zahlungsmethode nehmem,ich sagte ,ich habe es getan und Skrill gewählt,aber auch da bekam ich Utorg zu sehen,bis jetzt habe ich keine andere Antwort vom Support gehört.
Привіт Яро
Прочитайте мій звіт про Wintopia, що я щойно пережив
Hello Jaro
Read my report about Wintopia what I just experienced
Hallo Jaro
Lies einmal meinen Bericht über Wintopia was ich gerade erlebt habe
Привіт Радка
Будь ласка, прочитайте мій звіт тут, на форумі, про Wintopia, і що ви про це скажете?
Hello Radka
Please read my report here in the forum about Wintopia, and what do you say about it?
Hallo Radka
Lies bitte einmal meinen Bericht hier im Forum über Wintopia,und was sagst du dazu ?
Привіт!
Чесно кажучи, мені нічого сказати; чесно кажучи, я не до кінця розумію, що сталося. Для мене це звучить майже як помилка, і дуже сумно, що у вас немає відповіді від казино.
Поки казино належним чином не вирішить цю проблему, я не буду робити депозит. Як щодо тебе?
Hello there!
Frankly, I have nothing to say; to be honest, I do not fully understand what happened. To me, it almost sounds like a bug, and it's super sad that you have no response from the casino.
Until the casino properly addresses this issue, I wouldn't deposit. How about you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.