ФорумКазиноWinSpinBet Casino - загальне обговорення

WinSpinBet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від josephceline87
|
1354 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити WinSpinBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Добрий ранок

Привіт, Даніель, я все ще не отримую свій виграшний платіж від winspinbet. Кожен день вони просять мене почекати. І те саме оновлення, на яке вони чекають, коли оновлено їхню платіжну команду. Чи можете ви допомогти мені отримати платіж?

Це можливо?

Дякую

Джозеф Селін


Автоматичний переклад.
josephceline87
1 рік тому

Привіт, мені шкода чути, що ви ще не отримали виграш. Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я отримав готівку 20 березня. Але досі не отримав мої виграні гроші.

Автоматичний переклад.
josephceline87
1 рік тому

Привіт. Я бачу, що зрештою суму знизили.

Здається, Ніку може знадобитися ваше оновлення щодо обмеження виграшу:

«Чи вказали вони, чому ваш платіж обмежено лише 200 євро? Чи грали ви з бонусними грошима, щоб накопичити свої виграші?»

Просто натисніть це посилання, щоб отримати доступ до вашої скарги .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Cécile — ім’я працівника служби підтримки клієнтів.

«Ні, мені шкода, що я не повинен був надавати вам безкоштовні обертання, тому що вони були призначені для тестової акції в нашій системі. Але я хотів компенсувати вам це за затримку зняття коштів, і тому я дав вам безкоштовні обертання Але потім мені повідомили, що саме тому вам нарахували лише 200 євро, а не 6500 євро».

Це відповідь від працівника служби підтримки клієнтів з winspinbet.com, її ім’я я згадав вище.

І

Ви все ще ставите мені запитання, але жодних дій.

04.05.2023 р. Це сьогоднішня відповідь на мій статус щодо виведення коштів.

«Так, ми чекаємо оновлень від нашої команди, я розумію, що минуло багато часу, але коли ми отримаємо інформацію, ми повідомимо вас».

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
josephceline87
1 рік тому

Привіт.

Я хочу пояснити, що група розгляду скарг наполегливо працює над кожною справою, яку всі мають розглядати. Ваш футляр включено . Дізнатися свою точку зору – лише перший крок на цьому шляху. Спочатку ми збираємо повномасштабну інформацію. Щоб прояснити вашу точку зору, команда повинна зв’язатися з казино. Я просто міркую вголос, чи можете ви надати знімок екрана, на якому показано цю розмову, це було б корисно. На жаль, ви зробили дуже поганий вибір, граючи в такому поганому казино, і я сподіваюся, що казино погодиться співпрацювати з нами через скаргу. Якщо ні, я впевнений, що ви здогадаєтеся про решту🙁.

Я бажаю тобі чесного кінця.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
josephceline87
1 рік тому

Я не можу стримати сміх - вибачте. Це справді щось! Що ж, ми всі робимо помилки, на жаль, якщо помиляється казино з жахливою репутацією... ну, це жах.

Будь ласка, переконайтеся, що цей знімок екрана доступний для Ніка через скаргу . Хі потрібна вся відповідна інформація більше, ніж нам тут, на форумі.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого