1 рік тому
Тут ви можете обговорити WinSpinBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добрий ранок
Привіт, Даніель, я все ще не отримую свій виграшний платіж від winspinbet. Кожен день вони просять мене почекати. І те саме оновлення, на яке вони чекають, коли оновлено їхню платіжну команду. Чи можете ви допомогти мені отримати платіж?
Це можливо?
Дякую
Джозеф Селін
Good morning
Hello daniel still i dont get my winning payment from winspinbet. Every day they are asking me to wait. And same update that they are waiting for their payment team updated. Can you help me to gety payment?
Is it possible?
Thank you
Joseph Celine
Привіт, мені шкода чути, що ви ще не отримали виграш. Як довго ви чекали?
Hi, I'm sorry to hear you haven't received the winnings yet. How long time have you been waiting?
Я отримав готівку 20 березня. Але досі не отримав мої виграні гроші.
I was cashout on 20th of march. But still not received my winning money.
Привіт. Я бачу, що зрештою суму знизили.
Здається, Ніку може знадобитися ваше оновлення щодо обмеження виграшу:
«Чи вказали вони, чому ваш платіж обмежено лише 200 євро? Чи грали ви з бонусними грошима, щоб накопичити свої виграші?»
Просто натисніть це посилання, щоб отримати доступ до вашої скарги .
Hello there. I see the sum was lowered eventually.
It seems Nick could use your update regarding the winnings cap:
"Did they specify why was your payment capped to 200€ only? Did you play with bonus money to accumulate your winnings?"
Just click this link to access your complaint, please.
Cécile — ім’я працівника служби підтримки клієнтів.
«Ні, мені шкода, що я не повинен був надавати вам безкоштовні обертання, тому що вони були призначені для тестової акції в нашій системі. Але я хотів компенсувати вам це за затримку зняття коштів, і тому я дав вам безкоштовні обертання Але потім мені повідомили, що саме тому вам нарахували лише 200 євро, а не 6500 євро».
Це відповідь від працівника служби підтримки клієнтів з winspinbet.com, її ім’я я згадав вище.
І
Ви все ще ставите мені запитання, але жодних дій.
04.05.2023 р. Це сьогоднішня відповідь на мій статус щодо виведення коштів.
«Так, ми чекаємо оновлень від нашої команди, я розумію, що минуло багато часу, але коли ми отримаємо інформацію, ми повідомимо вас».
Cécile the name of customer service person.
"No, I'm sorry I was not supposed to give you free spins, because they were meant as test promotion in our system. But I wanted to make it up for you for your delayed withdrawal and that's why I gave you the free spins. But then I was informed that this was the reason why you were credited only with 200 euros and not 6500 euros"
This is the answer from customer service person from winspinbet.com her name i mentioned above.
And
Stilll you asking me questions but no any actions.
5/4/2023 and This is todays reply of my status about cashout.
"Yeah, we're waiting for updates from our team, I understand it's been a long time, but once we're informed we'll let you know."
Привіт.
Я хочу пояснити, що група розгляду скарг наполегливо працює над кожною справою, яку всі мають розглядати. Ваш футляр включено . Дізнатися свою точку зору – лише перший крок на цьому шляху. Спочатку ми збираємо повномасштабну інформацію. Щоб прояснити вашу точку зору, команда повинна зв’язатися з казино. Я просто міркую вголос, чи можете ви надати знімок екрана, на якому показано цю розмову, це було б корисно. На жаль, ви зробили дуже поганий вибір, граючи в такому поганому казино, і я сподіваюся, що казино погодиться співпрацювати з нами через скаргу. Якщо ні, я впевнений, що ви здогадаєтеся про решту🙁.
Я бажаю тобі чесного кінця.
Hello there.
I want to make clear that the complaint team is working pretty hard on every case they all have to handle. Your case is included. Getting your point of view is just the first step along the way. We gather full-scaled information first. To clarify your point of view, the team needs to get in touch with the casino. I'm just thinking aloud, can you actually provide a screenshot showing this conversation, that would be useful. Sadly, you've made a very bad pick by playing in such a bad casino, and I hope the casino will care to collaborate with us through the complaint. If not, well I'm sure you can guess the rest🙁.
I wish you a fair ending.
Я не можу стримати сміх - вибачте. Це справді щось! Що ж, ми всі робимо помилки, на жаль, якщо помиляється казино з жахливою репутацією... ну, це жах.
Будь ласка, переконайтеся, що цей знімок екрана доступний для Ніка через скаргу . Хі потрібна вся відповідна інформація більше, ніж нам тут, на форумі.
I can't stop laughing - I'm sorry. This is truly something! Well, we all make mistakes, sadly if a casino with a horrible reputation makes a mistake,...well, it's a horror.
Please, make sure this screenshot is available for Nick through the complaint. Hee needs all relevant information more than we do here on the forum.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.