10 міс. тому
Я не знаю, мій розгляд також очікує на розгляд більше 48 годин
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
1
Я не знаю, мій розгляд також очікує на розгляд більше 48 годин
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
Привіт ще раз.
Можна дізнатися, як довго ви чекали на відповідь? Я маю на увазі, що немає часових індикаторів, і я відчуваю, що це допоможе нам отримати правильну думку.
Хоча ігнорувати гравців – це найгірше. Якщо ви запитаєте мене, таке маленьке казино має ставитися до гравців як до королів. Що ж, його індекс безпеки маскується як нижчий за середній . Не серед найвищих,...
Hey there again.
May I know how long you waited for the response? I mean, there are no time indicators, and I feel it would help us to get the proper opinion.
Though ignoring players is the worst thing to do. Such a small casino should treat players like kings, if you ask me. Well, its safety index is masked as below average. Not among the highest,...
Привіт.
Пояснення у вашій скриньці; перевірте, будь ласка. Ми повернемося до вашого розгляду, щойно пов’язану скаргу буде закрито. Більше нічого немає.
Hello.
The explanation is in your inbox; check it out, please. We will get back to your review as soon as the associated complaint is closed. There is nothing more to it.
Та сама інформація для вас. Будь ласка, перевірте свою поштову скриньку. Усе, що ми робимо, пояснюється належним чином, принаймні електронною поштою.
У вашому випадку розгляд очікує на розгляд, доки відповідну скаргу не буде закрито. Не хвилюйтеся, це стандартна процедура.
The very same information for you. Please check your inbox. Everything we do is properly explained, at least by email.
In your case, the review is pending until the associated complaint is closed. Don't worry, it's standard procedure.
вони взагалі не відповідають після слів «дай мені перевірити», чат висить так, доки вони не викинуть вас з вашого облікового запису, повторно ввійдіть і чат почнеться знову
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Чи можу я запитати, чи хтось із присутніх уже отримав якісь із своїх коштів. Крім того, я знайшов дещо цікаве на їхньому сайті. Хоча вони не мають ліцензії на ігри в Кюрасао, вони кажуть, що якщо у вас є скарга, ви повинні подати її до їхньої комісії. Безсумнівно, ця неправдива заява певною мірою є незаконною, враховуючи, що вони не мають ліцензії на ігри Кюрасао?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
вони взагалі не відповідають після слів «дай мені перевірити», чат висить так, доки вони не викинуть вас з вашого облікового запису, повторно ввійдіть і чат почнеться знову
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Тож це, звичайно, незручна ситуація, якщо ви не можете отримати жодної відповіді від казино.
Однак скільки часу минуло з тих пір, як ви його отримали?
У будь-якому разі у вас є скарга , і наша команда спробує допомогти вам, сподіваємось, якомога швидше.
Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.
So it's certainly not a comfortable situation if you can't get any response from the casino.
However, how long has it been since you received one ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you, hopefully as soon as possible.
If you have any update let us know.
Чи можу я запитати, чи хтось із присутніх уже отримав якісь із своїх коштів. Крім того, я знайшов дещо цікаве на їхньому сайті. Хоча вони не мають ліцензії на ігри в Кюрасао, вони кажуть, що якщо у вас є скарга, ви повинні подати її до їхньої комісії. Безсумнівно, ця неправдива заява певною мірою є незаконною, враховуючи, що вони не мають ліцензії на ігри Кюрасао?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
Привіт! Я знайшов лише одну вирішену скаргу в цьому казино, яка більше стосувалася верифікації облікового запису, але я не з’ясував, чи отримав гравець гроші врешті-решт. Ви можете прочитати його тут .
Крім того, у цій темі пишуть лише два гравці, і наразі немає жодних ознак отримання грошей, що дуже розчаровує.
У будь-якому разі, щодо того факту, що на веб-сайті вказано, що ви можете зв’язатися з ліцензією на ігри curacao, чи можете ви також показати кілька скріншотів? Мені це здається дивним, оскільки ліцензія з Коста-Ріки, що не дуже достовірно.
Однак у вас досі немає оновлень від казино щодо виведення коштів?
Hi, I found only one resolved complaint with this casino which was more related to account verification, but I didn't find out if the player got the money in the end. You can read it here.
Also, there are only two players writing in this thread and so far there is no sign of anyone getting money, which is quite disappointing.
Anyway, as far as the fact that on the website they state that you can contact curacao gaming license, can you show some screenshots as well ? It seems strange to me since the license is from Costa Rica, which is not very credible.
However, you still have no update from the casino regarding the withdrawal ?
Дякую за знімок екрана, і я переслав цю інформацію нашій групі даних, яка перегляне її та спробує перевірити ліцензію чи те, що в ній може бути. Коли надійде оновлення, я повідомлю вам, що було знайдено.
Thank you for the screenshot and I have forwarded this information to our data team which will look at it and try to check the license, or what could be in it. When the update comes I will let you know what was found.
Привіт, я не забув про вас і дізнався наступне. Казино знаходиться в процесі придбання/продовження ліцензії на електронні ігри, тому це зазначено в Умовах і положеннях, але поточна дійсна ліцензія стосується лише Коста-Ріки. Тож у цьому випадку я не рекомендую звертатися до E-gaming щодо скарг, оскільки вони поки що там нікому не допомагають. І, на жаль, у нас немає контактів для Коста-Ріки. Отже, якщо в будь-якого гравця виникне серйозна проблема, він може подати нам скаргу, і ми спробуємо йому допомогти через наші контакти з казино.
Hi, I haven't forgotten about you and I found out the following thing. The casino is in the process of acquiring/renewing an E-gaming license, so that's why they have it mentioned in the T&Cs, but the current valid license is only Costa Rica. So in this case I don't recommend contacting E-gaming about complaining because they are not helping anyone there so far. And unfortunately, we have no contacts for Costa Rica. So if any player has a serious problem, he can file a complaint with us and we will try to help him through our contacts with the casino.
Яка користь від ваших контактів з казино, якщо казино вам не відповідає?
What's the use of your contacts with the casino if the casino doesn't answer you?
а какой толк от ваших контактов с казино, если казино вам не отвечает?
Наразі в казино не було жодної невирішеної скарги, тому ми побачимо, чи воно взагалі відповість.
Я також вважаю, що ця інформація була важливою, тому що якщо хтось зв’яжеться з органом, який є неправильним, або спробує отримати контактну інформацію про ліцензійний орган Коста-Ріки, і вони не відповідають і нічого не вирішують, ми намагаємося допомогти. Якщо нам не дадуть відповіді, казино отримає чорні бали, що вплине на індекс безпеки. Якщо ви спробуєте зв’язатися з владою Коста-Ріки, є велика ймовірність, що ви не зможете нічого вирішити. Тому я б сказав, що звернення до нас зі скаргою – це хоч якась надія. 🤷♂️
Well so far the casino hasn't had a single unresolved complaint so we'll see if it responds at all.
I also think that this information was important because if someone contacts an authority that is not correct or tries to get contact information about the Costa Rica licensing authority and they don't answer and don't solve anything, we are trying to help. If they don't answer us, the casino will get black points and it will affect the safety index. If you try to contact the Costa Rican authority, there is a good chance that you will not be able to resolve anything. So I would say that filing a complaint with us is at least some hope. 🤷♂️
Я знайшов їхній основний крипто-гаманець і позначив його як шахрайство. повідомили при цьому, щоб на них була якась реакція
I found their main crypto wallet and marked it as a scam. reported at the same time so that there would be some kind of reaction to them
я нашел их основной крипто кошелек, и пометил как скам . отрепортил заодно, чтобы пошла какая то реакция на них
Як ви дізналися, що їхній основний криптовалютний гаманець є шахрайським? Куди ви повідомили цю інформацію? Якщо ви отримаєте будь-яку відповідь, можете поділитися нею з нами, будь ласка?
How did you find out that their main cryptowallet is a scam ? Where did you report this information ? If you get any response, can you share it with us please ?
Я перевірив депозити і через txid я дізнався їхній основний гаманець, куди вони відправили мої депозити. Я подав звіт на https://tronscan.org/ для цього гаманця
I checked the deposits and through txid I found out their main wallet, where they sent my deposits. I submitted a report to https://tronscan.org/ for this wallet
проверил депозиты и через txid узнал их основной кошелек, куда они прислали мои депозиты. я подал репорт в https://tronscan.org/ на данный кошелек
що могло статися в найкращому сценарії?
У вас там лише 14 євро? 482 турецькі ліри?
what could happend in the best scenario?
You have only 14€ stuck there? 482 turkish liras?
482 USD в цьому казино, я зробив депозити на суму 260 USD
482usdt in this casino, I made deposits in the amount of 260 usdt
482usdt в данном казино,я делал депозиты в сумме 260 usdt
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.