ФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

6 міс. тому від Gretche70
|
9071 переглядів 109 відповідей |
|
12 3 4...6
florianmuehleisen98
6 міс. тому

На жаль, єдиний спосіб пришвидшити процес — це бажання казино. Однак у цьому випадку я бачу, що на їхньому сайті вказані такі обмеження:

file

Тож я вважаю, що казино діє саме так, як зазначено в їхніх умовах.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, але вони не платять щодня. Сьогодні я справді чекав виплати. Тепер підтримка каже, що наступний прийде лише завтра. Тому мені знадобиться вічність, щоб виплатити 3000 євро

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
6 міс. тому

Можливо, вони повідомили вам якусь причину затримки?🤔 Іноді це трапляється, особливо якщо в казино недостатньо персоналу або перевантажено запитами на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

filefile Привіт!

Нещодавно я грав там у казино winshark і виграв досить добре порівняно з депозитами. Я успішно завершив підтвердження ігрового облікового запису. І я отримав один депозит.

Прибуток потрібно було отримати за декілька вилучень, тому що максимальна сума одного зняття становить 500 євро

Зараз зняття коштів перебувають у стані «очікування» вже шостий день, і казино дає круглі відповіді, про які фінансова команда повідомить, коли зняття буде оброблено.

Так що з цим робити?


Це не робота хорошого казино. Наприклад, якщо гравець знає ризик програшу, то чому казино не надає щедрі виграші своїм гравцям? Дивно... Заради чесної гри і казино, і гравець повинні стежити за загальною картиною


Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Привіт, якщо ви отримували зняття раніше, як ви сказали, я буду терплячим.

Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, тому, якщо вони не зможуть надіслати вам гроші, ми спробуємо вам допомогти.

Крім того, ви говорите, що ви підтверджені, тому, можливо, вони перевірять ваш ігровий процес тощо, і коли вони закінчать цей процес, вони перейдуть до виведення коштів.

Однак це лише моє припущення, яке може бути не причиною.

Тож я б зачекав і побачив, чи зв’яжеться з вами казино та скаже щось актуальне, чи нічого не зміниться, і ви подасте нам скаргу.

Я хотів би, щоб ви оновили мене.

Схрещуємо пальці, щоб усе пройшло добре. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Дякую за повідомлення! Я почекаю ці 14 днів. Якщо до того часу не спрацює, я напишу на вас скаргу.

Схрещені пальці! 👍

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Я сподіваюся, що незабаром ви зможете отримати свої гроші, тому жодне втручання нашої групи розгляду скарг не знадобиться. На жаль, вони не можуть розпочати розслідування до закінчення цього 14-денного періоду.🤷‍♀️

Будемо чекати на оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щойно виграв 130 000 датських крон, але winshark не встановлює їх для виплати, і служба підтримки не може мені допомогти


Хтось отримав свої гроші і як ви це зробили? Я хотів би, щоб гроші надійшли на мій рахунок, оскільки я виграв законно, сподіваюся, хтось може допомогти.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


Мій досвід роботи з Winhark був дуже, дуже поганим. Мені виплатили 500 євро з моїх грошей. На жаль, мені довелося відтворювати решту поетапно через довгий час очікування. Чесно кажучи, я вважав, що чекати було надто безглуздо. Я можу лише порекомендувати надсилати в службу підтримки багато повідомлень щодня. У мене таке відчуття, що якщо ви чините на них належний тиск, вони відплатять.

Автоматичний переклад.
henrikthranepedersen
4 міс. тому

Привіт!

Наразі вони виплатили мені два виплати, а ще два ще очікують на розгляд.

Я чекав цих двох успішних вилучень близько тижня, але виграші все ще відсутні.

Гадаю, вам просто доведеться почекати.

У моєму випадку залишилося 4 дні, коли цей 14-денний термін минув. Тож починає це досліджувати. Будемо сподіватися, що їм не доведеться цього робити 👍

Схоже, що фінансовий відділ перевіряє кожен твій зіграний раунд вручну, навіть якщо це був раунд 0,10 євро 😅 просто жарт... Я не знаю, чому цей фінансовий відділ відчуває себе таким первісним 🤷‍♂️ чи вони роблять це просто на мета. Просто хочу, щоб гравець скасував свої запити та втратив їх назад.


На мій погляд: гравці, звичайно, завжди знають про ризики азартних ігор. Я граю, тому що хочу виграти гроші.

Це точно, якщо хтось виграє, то хтось інший програє, тому що казино завжди виграє. Я думаю, це основне правило азартних ігор. І тому кожне казино має поважати гравців і виплачувати виграші вчасно так само швидко, як гравці роблять депозити. Ну, майже так швидко.. 😅


Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

І для цих двох успішних зняттів я щодня зв’язувався з фінансовим відділом і просив їх обробити ці запити.

Це виглядає безглуздо, так, і відділ обслуговування клієнтів/фінансовий відділ завжди відповідав на те саме повідомлення. Це було схоже на те, що "наші фінансові процедури переглядаються належним чином".... "фінансовий відділ сповіщатиме про кожну виплату електронною поштою" ... "вітаємо з виграшем"

Електронна пошта третій день поспіль викликала у мене роздратування 🤣, і я отримав ту саму відповідь, що й 7 днів... Це як автоматична електронна пошта, тому нікому не потрібно відповідати на конкретні запитання.

Надто важко говорити/писати вільно 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щойно виграв 130 000 датських крон, але winshark не встановлює їх для виплати, і служба підтримки не може мені допомогти


Хтось отримав свої гроші і як ви це зробили? Я хотів би, щоб гроші надійшли на мій рахунок, оскільки я виграв законно, сподіваюся, хтось може допомогти.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У чому ж причина, чому казино не дозволяє вам зняти гроші? Сподіваюся, ми зможемо якось допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


Мій досвід роботи з Winhark був дуже, дуже поганим. Мені виплатили 500 євро з моїх грошей. На жаль, мені довелося відтворювати решту поетапно через довгий час очікування. Чесно кажучи, я вважав, що чекати було надто безглуздо. Я можу лише порекомендувати надсилати в службу підтримки багато повідомлень щодня. У мене таке відчуття, що якщо ви чините на них належний тиск, вони відплатять.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шкода, що ви не повідомили нашу команду про ці події у своїй скарзі ; можливо, це може мати інший результат.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Ви вже отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Привіт, чому ти питаєш, ти теж тут чекаєш грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, так. Сьогодні я вперше запросив 3 зняття коштів по 500 євро. Ось чому я хотів знати, чи отримав Йоссі свої гроші. Це також викликало у мене трохи підозри, оскільки він оброблявся 6 днів. Наразі я також отримав 2 зняття по 500 євро кожен. Кожне з цих вилучень було оброблено протягом 2 днів.

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Я отримав 1000 євро, але інші 1000 ще відсутні/очікують на розгляд. Я виконав свої запити близько 11 днів тому 😮‍💨

Отже, я не маю всіх цих 🤷‍♂️

Лише сьогодні вранці я попросив «фінансову команду» виконати їх, і отримав той самий електронний лист, що «наші фінансові процедури перевіряються належним чином» 🤯

Автоматичний переклад.
Joossi
4 міс. тому

Перший раз мені дали точну дату, коли мені заплатять, а вам не? Я не розумію цієї затримки. Мені цікаво подивитися, як у мене зараз

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Вчора я отримав такий електронний лист 🤣:

file

Я не розумію, затримка 😣

Соромно, як казино виганяють своїх потенційних клієнтів 😑

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, так. Сьогодні я вперше запросив 3 зняття коштів по 500 євро. Ось чому я хотів знати, чи отримав Йоссі свої гроші. Це також викликало у мене трохи підозри, оскільки він оброблявся 6 днів. Наразі я також отримав 2 зняття по 500 євро кожен. Кожне з цих вилучень було оброблено протягом 2 днів.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тоді я був би трохи терплячим і побачив, що буде далі. Те, що ви вже отримали певні гроші, це, безперечно, позитивно, і я б ще не нервував.

У будь-якому випадку, що б не трапилося або ви отримали нову інформацію, я буду тут, і ви можете повідомити мене. 😉

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого