ФорумКазиноWinshark Casino - загальне обговорення

Winshark Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

4 міс. тому від Gretche70
|
5569 переглядів 93 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
george234826348
4 міс. тому

Завжди раді допомогти.🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт всім,


Я також зробив депозит тут, і тепер маю дві суми для зняття. Один 1500 і один 1400. Мою адресу та мою особу перевірено. Однак я ще не отримав квитанцію про внесок. Скільки часу це зайняло у вас?


Я вже намагався вам поскаржитися, але коли відповідаю на третє питання, завжди потрапляю на поле, де нічого немає?

Я прошу вас зв’язатися з казино та трохи натиснути на казино. Зазвичай це відбувається набагато швидше, і мені це пахне шахрайством.


Оскільки це близько 3000 євро, я був би дуже вдячний.


З найкращими побажаннями


флоріан

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Привіт. Я радий, що зрештою ви успішно подали свою скаргу , і я бачу, що наша команда вже почала над нею працювати.

Можливо, ви отримали якісь новини з казино? Я бачу, що ваше перше зняття вже було виплачено, тому, сподіваюся, незабаром ви також зможете отримати решту коштів.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Ромі,


Моє перше зняття вже виплачено? Де це можна побачити? Я не отримав електронного листа про те, що моє відкликання оброблено. Я зробив це в казино, але ще нічого не отримав.


Я ще не отримав жодних новин.

З найкращими побажаннями


флоріан

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Ой, вибачте, тоді моя помилка. Мені здавалося, ви сказали у своїй скарзі, що її виплатили вчора.🤷‍♀️

Тож будемо чекати на новини, сподіваючись на позитив.🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Ромі,

то я не правильно висловився.


Загалом я виграв 3500 євро.

Через ліміти на зняття в Winshark я можу зняти лише 500 євро за одне зняття. Робити це можна тричі на день.


Я виплатив перші 3 х 500 євро, але вони ще не оброблені.


Сьогодні і завтра я маю повторити цю процедуру.


Тому прошу стежити за цим. Оскільки на кону 3500 євро, я був би вдячний, якщо б ви підтримали мене моїми виплатами.


З найкращими побажаннями


Флоріан

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Це було просто непорозуміння, жодних проблем.😉 Я сподіваюся, що казино зможе виплатити вам без будь-якого втручання нашої групи розгляду скарг. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт всім,


Перші 500 євро надійшли на мій рахунок, будь ласка, продовжуйте натискати, якщо ви навіть спілкувалися з казино.


тому, будь ласка, стежте за справою Trzdm, але це хороші новини 🙂

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Це та новина, на яку ми сподівалися, чи не так? Приємно це чути.👌

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

так, це дуже гарна новина. Ви стежите за моєю справою Trzdm?


Сподіваюся, інші виплати прийдуть швидко одна за одною 🙂

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Привіт

Ви коли-небудь писали в службу підтримки казино? Чи до самого фінансового відділу? Тому що мені написали, що є план виплат і назвали точну дату, коли будуть виплачені гроші. Тому просто запитайте, тоді ви дізнаєтесь, коли та в які дні вам виплатять гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

так, це дуже гарна новина. Ви стежите за моєю справою Trzdm?


Сподіваюся, інші виплати прийдуть швидко одна за одною 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо ви маєте на увазі, якщо наша група розгляду скарг втрутилася у вашу справу, я вважаю, що в цьому не було потреби, і казино справді оплачує ваші вилучення з власних відсотків. Сподіваюся, так і залишиться.😉

Автоматичний переклад.
Gretche70
4 міс. тому

Спасибі за вашу допомогу! Я це зроблю 🙂

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Все ясно 🙂


Давайте залишимо скаргу Trzdm відкритою, чи не так?😉 Просто щоб бути в безпеці.

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

звичайно. Ви можете закрити скаргу, коли будете готові, просто не забудьте також повідомити їх, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудово, я обов'язково це зроблю 🙂

Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Дякую.🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Ромі,

Зараз чекаю другого платежу. Фінансовий відділ теж не відповідає на мої запитання.

Все це здається мені дуже дивним. Вони платять максимум 500 євро на день. Що я справді не розумію, це те, що вони кажуть, що ви можете запросити максимум три зняття коштів, але вони перераховують лише одне.

Чи можете ви, будь ласка, зв’язатися з казино і сказати їм, щоб вони виводили три рази на день? Інакше мені знадобиться вічність, щоб отримати свої гроші. Я починаю трохи хвилюватися...

Є ще 3000 євро. На моєму рахунку є 1500 євро, які я не можу зняти через обмеження на зняття, а 1500 євро вже у фінансовому відділі й очікують на виплату.


Будь ласка, підтримайте мене в цьому, я буду дуже вдячний.


Флоріан


Автоматичний переклад.
florianmuehleisen98
4 міс. тому

Привіт. На жаль, якщо казино платить вам, ми не можемо нічого з цим зробити. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.🤞

Будемо чекати будь-яких оновлень.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт ,


Здається, вони виплатять мій другий платіж завтра. Але це не може бути правдою. Мені знадобиться щонайменше два тижні, щоб отримати свої платежі. Невже немає способу прискорити цей процес?

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.