Привіт всім,
Я також зробив депозит тут, і тепер маю дві суми для зняття. Один 1500 і один 1400. Мою адресу та мою особу перевірено. Однак я ще не отримав квитанцію про внесок. Скільки часу це зайняло у вас?
Я вже намагався вам поскаржитися, але коли відповідаю на третє питання, завжди потрапляю на поле, де нічого немає?
Я прошу вас зв’язатися з казино та трохи натиснути на казино. Зазвичай це відбувається набагато швидше, і мені це пахне шахрайством.
Оскільки це близько 3000 євро, я був би дуже вдячний.
З найкращими побажаннями
флоріан
Hello everyone,
I also deposited here and now have two amounts to withdraw. One 1500 and one 1400. My address and my identity have been verified. However, I haven't received my deposit receipt yet. How long did this take for you?
I have already tried to make a complaint to you but when I answer the third question I always get to a field where there is nothing there?
I ask you to contact the casino & put some pressure on the casino.. normally this happens much faster & it smells like a scam to me.
Since it's about 3000€, I would be very grateful.
Best regards
florian
Hallo zusammen,
habe ebenfalls hier eingezahlt& habe nun zwei Beträge zum auszahlen. Einmal 1500 & einmal 1400. Meine Adresse & meine Identität sind verifiziert. Meine Einzahlungsbeleg allerdings noch nicht. Wie lange hat dies bei euch gedauert ?
Ich habe bereits versucht eine Beschwerde bei euch zu erstellen komme aber bei der 3. Frage immer auf ein Feld wo nichts steht?
Ich bitte euch, sich mit dem Casino in Verbindung zu setzen & dem Casino etwas Druck zu machen.. normalerweise geht das alles viel schneller & es riecht für mich nach scam.
Da es um fast 3000€ geht wäre ich euch sehr dankbar.
viele Grüße
florian
Привіт. Я радий, що зрештою ви успішно подали свою скаргу , і я бачу, що наша команда вже почала над нею працювати.
Можливо, ви отримали якісь новини з казино? Я бачу, що ваше перше зняття вже було виплачено, тому, сподіваюся, незабаром ви також зможете отримати решту коштів.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.
Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.
Please let us know whenever you have any updates.
Привіт Ромі,
Моє перше зняття вже виплачено? Де це можна побачити? Я не отримав електронного листа про те, що моє відкликання оброблено. Я зробив це в казино, але ще нічого не отримав.
Я ще не отримав жодних новин.
З найкращими побажаннями
флоріан
Hello Romi,
My first withdrawal has already been paid out? Where can you see that? I haven't received an email saying that my withdrawal has been processed. I made it in the casino but I haven't received anything yet.
I haven't received any news yet.
Best regards
florian
Hallo Romi,
meine erste Auszahlung ist bereits ausgezahlt wurden? Wo siehst du das ? Ich habe noch keine email erhalten das meine Auszahlung bearbeitet wurde. Ich habe sie im Casino getätigt aber erhalten habe ich noch nichts.
bis jetzt habe ich noch keine Neuigkeiten erhalten.
viele Grüße
florian
Ой, вибачте, тоді моя помилка. Мені здавалося, ви сказали у своїй скарзі, що її виплатили вчора.🤷♀️
Тож будемо чекати на новини, сподіваючись на позитив.🤞
Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.🤷♀️
So we will wait for the news, hoping for some positive ones.🤞
Привіт Ромі,
то я не правильно висловився.
Загалом я виграв 3500 євро.
Через ліміти на зняття в Winshark я можу зняти лише 500 євро за одне зняття. Робити це можна тричі на день.
Я виплатив перші 3 х 500 євро, але вони ще не оброблені.
Сьогодні і завтра я маю повторити цю процедуру.
Тому прошу стежити за цим. Оскільки на кону 3500 євро, я був би вдячний, якщо б ви підтримали мене моїми виплатами.
З найкращими побажаннями
Флоріан
Hello Romi,
then I expressed myself incorrectly.
I won a total of 3500€.
Due to the withdrawal limits at Winshark, I can only withdraw €500 per withdrawal. You can do this three times per day.
I have paid out the first 3 x 500€ but they have not been processed yet.
I have to do this procedure again today and tomorrow too.
Therefore, I ask you to keep an eye on it. Since 3500€ is at stake, I would be grateful if you could support me with my payouts.
Best regards
Florian
Hallo Romi,
dann habe ich mich falsch ausgedrückt.
ich habe insgesamt 3500€ gewonnen.
durch die auszahlungslimits bei winshark kann ich nur 500€ pro Auszahlung auszahlen. Dies kann man pro Tag 3x machen.
die ersten 3 x 500€ habe ich ausgezahlt aber bearbeitet wurden diese noch nicht.
diese Vorgehensweise muss ich heute nochmal machen & morgen auch.
deshalb bitte ich euch dort mal ein Auge drauf zu haben , da es um 3500€ geht wäre ich euch dankbar wenn ihr mich unterstützt bei meinen Auszahlungen.
viele Grüße
Florian
Це було просто непорозуміння, жодних проблем.😉 Я сподіваюся, що казино зможе виплатити вам без будь-якого втручання нашої групи розгляду скарг. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
It was just a misunderstanding, no problem at all.😉 I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.
Привіт всім,
Перші 500 євро надійшли на мій рахунок, будь ласка, продовжуйте натискати, якщо ви навіть спілкувалися з казино.
тому, будь ласка, стежте за справою Trzdm, але це хороші новини 🙂
Hello everyone,
The first 500€ have arrived in my account, please keep up the pressure if you have even spoken to the casino.
so please keep an eye on the Trzdm case, but that's good news 🙂
Hallo zusammen,
die ersten 500€ sind auf meinem Konto angekommen, bitte weiter Druck machen sofern ihr mit dem Casino überhaupt gesprochen hattet.
also bitte den Fall Trzdm im Auge behalten, aber sind schon mal gute Nachrichten 🙂
Це та новина, на яку ми сподівалися, чи не так? Приємно це чути.👌
This is the news we hoped for, right? It's great to hear it.👌
так, це дуже гарна новина. Ви стежите за моєю справою Trzdm?
Сподіваюся, інші виплати прийдуть швидко одна за одною 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Привіт
Ви коли-небудь писали в службу підтримки казино? Чи до самого фінансового відділу? Тому що мені написали, що є план виплат і назвали точну дату, коли будуть виплачені гроші. Тому просто запитайте, тоді ви дізнаєтесь, коли та в які дні вам виплатять гроші.
Hello
Have you ever written to the casino's support team? Or to the finance department itself? Because they wrote to me that there is a payout plan and told me the exact date when the money will be paid out. So just ask, then you'll know when and on which days your money will be paid out.
Hallo
Hast du mit dem Support von dem Casino denn schon mal geschrieben. Oder mit der Finanzabteilung selbst? Denn mir hatten sie geschrieben das es einen Auszahlungsplan gibt und mir das genaue Datum geschrieben wann das Geld raus geht. Also frage doch einfach mal nach, dann weist du wann , an welchen tagen dein Geld ausgezahlt wird
так, це дуже гарна новина. Ви стежите за моєю справою Trzdm?
Сподіваюся, інші виплати прийдуть швидко одна за одною 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Якщо ви маєте на увазі, якщо наша група розгляду скарг втрутилася у вашу справу, я вважаю, що в цьому не було потреби, і казино справді оплачує ваші вилучення з власних відсотків. Сподіваюся, так і залишиться.😉
If you mean if our complaint team intervened in your case, I would believe that there was no need to do that and the casino really pays your withdrawal from their own interest. I hope it'll stay that way.😉
Спасибі за вашу допомогу! Я це зроблю 🙂
Thanks for your help! I will do that 🙂
Danke für deine Hilfe! Das werde ich machen 🙂
Все ясно 🙂
Давайте залишимо скаргу Trzdm відкритою, чи не так?😉 Просто щоб бути в безпеці.
All clear 🙂
Let's leave the complaint Trzdm open for now, right?😉 just to be on the safe side.
Alles klar 🙂
wir lassen die Beschwerde Trzdm mal noch offen oder?😉 nur zur Sicherheit.
звичайно. Ви можете закрити скаргу, коли будете готові, просто не забудьте також повідомити їх, будь ласка.
Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.
Привіт Ромі,
Зараз чекаю другого платежу. Фінансовий відділ теж не відповідає на мої запитання.
Все це здається мені дуже дивним. Вони платять максимум 500 євро на день. Що я справді не розумію, це те, що вони кажуть, що ви можете запросити максимум три зняття коштів, але вони перераховують лише одне.
Чи можете ви, будь ласка, зв’язатися з казино і сказати їм, щоб вони виводили три рази на день? Інакше мені знадобиться вічність, щоб отримати свої гроші. Я починаю трохи хвилюватися...
Є ще 3000 євро. На моєму рахунку є 1500 євро, які я не можу зняти через обмеження на зняття, а 1500 євро вже у фінансовому відділі й очікують на виплату.
Будь ласка, підтримайте мене в цьому, я буду дуже вдячний.
Флоріан
Hello Romi,
I am now waiting for the second payment. The finance department is not answering my questions either.
This all seems very strange to me. They only pay out a maximum of €500 per day. What I really don't understand is that they say you can request a maximum of three withdrawals, but they only transfer one.
Can you please contact the casino and tell them to make their three withdrawals per day? Otherwise it will take me forever to get my money. I'm starting to get a little worried...
There are still €3000 outstanding. €1500 is in my account that I cannot withdraw due to the withdrawal limits and €1500 is already in the finance department waiting to be paid out.
Please support me in this, I would be really grateful.
Florian
Hallo Romi,
mittlerweile warte ich auf die zweite Auszahlung. Die Finanzabteilung antwortet auch nicht auf meine Fragen.
Mir kommt das alles sehr komisch vor. Sie zahlen auch nur 500€ maximal am Tag aus. Was ich wirklich nicht verstehe, angegeben haben sie maximal 3 Auszahlungen kann man beantragen, aber überweisen tun sie nur eine.
Könnt ihr euch bitte mit dem Casino in Verbindung setzen & Ihnen mitteilen das sie doch bitte ihre drei Auszahlungen pro Tag durchführen sollen. Ich werde sonst ewig brauchen um mein Geld zu erhalten. So langsam macht es mir ein wenig Angst...
Es sind immer noch 3000€ offen. 1500€ sind auf meinem Konto die ich aufgrund der auszahlungsbegrenzungen nicht auszahlen kann und 1500€ liegen bereits bei der Finanzabteilung und warten auf Auszahlung.
Bitte unterstützt mich hierbei, ich wäre euch wirklich dankbar.
Florian
Привіт. На жаль, якщо казино платить вам, ми не можемо нічого з цим зробити. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.🤞
Будемо чекати будь-яких оновлень.
Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.🤞
We will wait for any updates.
Привіт ,
Здається, вони виплатять мій другий платіж завтра. Але це не може бути правдою. Мені знадобиться щонайменше два тижні, щоб отримати свої платежі. Невже немає способу прискорити цей процес?
Hello ,
It seems they will be paying out my second payment tomorrow. But that can't be true. It will take me at least two weeks to receive my payments. Is there no way to speed up this process?
Hallo ,
sie zahlen scheinbar meine zweite auszahlung morgen aus. Es kann doch aber nicht sein, ich werde locker 2 Wochen brauchen bis ich meine Auszahlungen erhalte. Gibt es da keine Möglichkeit diesen Vorgang zu beschleunigen?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.