ФорумКазиноWinpot Casino - загальне обговорення

Winpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Mariosuerte
|
7227 переглядів 41 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Radka
2 міс. тому

Зі свого досвіду я бачив сповіщення casinoguru у своїй скриньці електронної пошти, але я не натискав на них. Щоб відповісти на коментарі,

Я продовжую грати в це онлайн-казино, і воно стає дуже фальшивим, це не підключення до Інтернету, тому що я грав із мобільними даними та Wi-Fi, і все те саме.

Якщо вони змінили платформу, вони додали бали, щоб ви могли вигравати місії та заробляти медалі 🥇.

З виведенням коштів, прибутками та колекціями все покращується

Автоматичний переклад.
jafreyes1
2 міс. тому

Привіт,

Приємно бачити, що ви помітили сповіщення.

Кілька місяців тому у вас були деякі проблеми з виведенням, чи не так? Будь ласка, це вирішено?

Чесно кажучи, якщо ви вважаєте, що казино не в найкращому стані, можливо, ви можете спробувати інше. Я хотів би допомогти вам знайти останню проблему, але це майже неможливо без запуску діагностики. Розумієте, це дуже технічне питання. З мого досвіду, вам потрібно буде виключити всі можливі варіанти, щоб виявити джерело проблеми. Через це чат або підтримка також досить обмежені в пошуку рішення.

Принаймні, решта покращилася. Ви випадково хочете залишити відгук користувача про це казино? Я тобі допоможу, дай знати.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого