ФорумКазиноWinpot Casino - загальне обговорення

Winpot Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mariosuerte
|
4219 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

13 грудня я подав запит на зняття коштів... це була велика проблема з перевіркою, на перевірку знадобилося більше 10 днів, тому що вони навіть просять підтвердження депозитів, з дня, коли я подав запит на зняття (13 грудня) Я прокоментував, що це буде затверджено через 48 годин. З тих пір вони тривали довго, 48 годин перетворилися на 7 днів, і врешті мені сказали, що процес триватиме до 10 днів, сьогодні вони сказали мені щось інше, "що у них проблеми з вашим платіжним постачальником" і що вони передали мій запит до платіжного відділу, і мені слід почекати. Winpot, здається, не є надійним казино, незважаючи на дозвіл від SEGOB, будьте обережні гравці.

file

Автоматичний переклад.
Mariosuerte
1 рік тому

Я розумію, що це дратує, тому що для отримання виграшу потрібні багато років, але, наскільки казино спілкується з вами, я думаю, що він не втрачений. Ймовірно, це займе час 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все вказує на те, що вони просто відлякують мене, є кілька повідомлень і скарг від інших гравців, які мали проблеми з виведенням своїх виграшів, їхня соціальна мережа Facebook переповнена такими повідомленнями, і ви можете побачити це прямо там, і так, очевидно це щось дратує, оскільки перевірка показує несправні процеси, для яких підтримка не може надати вам жодного рішення. Станом на сьогодні я чекав 8 днів і, швидше за все, я буду чекати, тому що, безумовно, 10 днів прийдуть без жодного рішення.

Автоматичний переклад.
Mariosuerte
1 рік тому

Гадаю, вам доведеться трохи почекати. Якщо казино не зможе надіслати вам виграш протягом наступних 7 днів, не зволікайте та надішліть скаргу тут, на Casino Guru, дізнайтеся більше про процес прямо тут .

Сподіваюся, що все буде добре 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це те, що вони сказали мені сьогодні, це казино не збирається платити мені, швидше за все... Минуло 10 днів, як я подав запит на зняття коштів.

file

Автоматичний переклад.
Mariosuerte
1 рік тому

мені шкода,

Я не можу прочитати pinscreen, чи можете ви переписати вміст безпосередньо в публікації, щоб його можна було автоматично перекласти, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт радко

Вони сказали мені, що мій обліковий запис перебуває на стадії перевірки щодо моїх прибутків, вони сказали мені, що я повинен зв’язатися з ними сьогодні, але, за їхніми словами, моє зняття вже розглядається.

Раптом процес зняття коштів настільки довгий і відрізняється від їхніх умов. Я вже переконався, що мені платити не збираються, тому що вони просто раптом аргументують процес, якого не існує.

Мій запит на відкликання було подано 13 грудня, минуло більше 72 годин і більше 7 днів процесу, вони стверджують, що «Вам сказали, що ваше відкликання розглядається. Дані, які можуть означати день або багато днів залежно від конкретного випадку ."

file


file

Автоматичний переклад.
Mariosuerte
1 рік тому

Це звучить як типова ситуація, коли казино щось розслідують, але вони просто не нададуть вам жодної конкретної інформації, доки розслідування не закінчиться. Ви також повинні розуміти, що це те, що не може зробити звичайний агент служби підтримки клієнтів. Будь-хто може створити вам новий пароль або перевірити, чи є у вас бонуси на вашому рахунку, але ваш випадок зовсім інший.

Це не означає, що ви зробили щось не так. Пам’ятаю, коли я хотів верифікувати свій обліковий запис на Revolut, мені також довелося надіслати їм деякі документи, щоб підтвердити мій дохід. В основному їм знадобилося близько 3 тижнів, поки вони знайшли носія чеської мови, який був достатньо компетентним, щоб перевірити документи, які я їм надіслав.

Підсумовуючи це для вас: зрозуміло, що ви хочете отримати гроші якнайшвидше, але, очевидно, це займе деякий час. З іншого боку, я не вірю, що гроші втрачені. Просто переконайтеся, що ви не скасуєте незавершене зняття. Просто наберіться терпіння і кожні кілька днів нагадуйте їм про вашу справу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, МаріоСуерте, мене звати Маріель, і я працюю безпосередньо з Winpot. Прошу вибачення за затримку, оскільки це процес, який може тривати більше 48 годин, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Я можу допомогти вам пришвидшити це, будь ласка, надішліть мені електронний лист на адресу mdibos@winpot.mx, і я прошу вас вказати своє ім’я користувача та короткий опис проблеми, щоб я міг передати та визначити пріоритетність вашої проблеми. Дякую!

Автоматичний переклад.
Winpot Casino
1 рік тому

Привіт, просто нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У МЕНЕ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ З 15 ЧИСЛА ЦЬОГО МІСЯЦЯ, УЧОРА 22 ВОНИ ВІДПОВІЛИ МЕНІ, ЩО НАДИСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ВІДДІЛУ ПЛАТІЖІВ, НЕ ОТРИМАЮЧИ ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, МОЖЛИВО, ТОМУ ЩО ВИХІДНІ ПЕРЕХОДИЛИ І ЩО ЗАВТРА ВОНИ ЧЕКАтимуть ДНЯ 24 КВІТНЯ. Я ПРОЧИТАВ ДЕХІЛЬКО АБО БАГАТО ОГЛЯДІВ ЗАЗНАЧЕНОГО КАЗИНО І ЗВЕРХУЮЧИ НА КІЛЬКІСТЬ СКАРГ НА ЗНЯТТЯ, Я ВИРІШИВ РОБИТИ СВОЮ СИТУАЦІЮ ПУБЛІЧНИМ І НЕ ЧЕКАТИ, ДОКИ МЕНІ ВІДПОВІДУТЬ З ІНШОГО ВИБАЧЕННЯ.

Я СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЗМОЖУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ І ЩО МІЙ ВИПАДОК СТАНЕ КЕРІВНИКОМ ДЛЯ НОВИХ ПОЗИТИВНИХ КОМЕНТАРІВ І ЩО ВОНИ ЦІНУЮТЬ СВОЮ ДОВІРУ, ЯК ЦІНЮЮТЬСЯ У СВОЇХ РІЗНИХ ФІЛІЯХ...

Автоматичний переклад.
Winpot Casino
1 рік тому

Привіт, чи можна до вас звернутися з приводу подібного випадку!!??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У МЕНЕ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ З 15 ЧИСЛА ЦЬОГО МІСЯЦЯ, УЧОРА 22 ВОНИ ВІДПОВІЛИ МЕНІ, ЩО НАДИСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ВІДДІЛУ ПЛАТІЖІВ, НЕ ОТРИМАЮЧИ ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, МОЖЛИВО, ТОМУ ЩО ВИХІДНІ ПЕРЕХОДИЛИ І ЩО ЗАВТРА ВОНИ ЧЕКАтимуть ДНЯ 24 КВІТНЯ. Я ПРОЧИТАВ ДЕХІЛЬКО АБО БАГАТО ОГЛЯДІВ ЗАЗНАЧЕНОГО КАЗИНО І ЗВЕРХУЮЧИ НА КІЛЬКІСТЬ СКАРГ НА ЗНЯТТЯ, Я ВИРІШИВ РОБИТИ СВОЮ СИТУАЦІЮ ПУБЛІЧНИМ І НЕ ЧЕКАТИ, ДОКИ МЕНІ ВІДПОВІДУТЬ З ІНШОГО ВИБАЧЕННЯ.

Я СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЗМОЖУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ І ЩО МІЙ ВИПАДОК СТАНЕ КЕРІВНИКОМ ДЛЯ НОВИХ ПОЗИТИВНИХ КОМЕНТАРІВ І ЩО ВОНИ ЦІНУЮТЬ СВОЮ ДОВІРУ, ЯК ЦІНЮЮТЬСЯ У СВОЇХ РІЗНИХ ФІЛІЯХ...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будемо сподіватися, що незабаром казино знайде спосіб вирішити проблему. Як я бачу, вам вдалося подати скаргу , що було хорошим кроком.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є 2 нещодавніх незавершених зняття коштів, у них небагато. Я ЗАЛИШАЮ ФОТОДОКАЗИ. Вони змушують мене чекати, і, враховуючи скарги, які вони подали, це вже того варте, матері, вони не збираються мене відключати, це те, що я вже прокоментовано, я припускаю, якщо хтось має позитивну відповідь або якщо комусь уже заплатили, будь ласка, дайте мені знати, я буду дуже вдячний file nserió

Автоматичний переклад.
yordiyobani
1 рік тому

Ви можете пояснити, що не так? Я думаю, що ваші вилучення коштів затримано, чи не так? Чи можу я дізнатися, наприклад, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Казино повідомило вам, що відбувається?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій рахунок вже підтверджено, мені дали вчора об 11 ночі, що через суми це може зайняти 5 днів. Вміло перевірити, чи правда file тому що я маю це чекати чекати з 5

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yordiyobani
1 рік тому

Я радий, що вам вдалося підтвердити свій обліковий запис!

Давайте згадаємо, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб підтвердити обліковий запис + надіслати виграш гравцеві. Я знаю, що це досить довго, але я пропоную вам зробити все можливе, щоб співпрацювати з казино, щоб отримати гроші якомога швидше.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гаразд, я зачекаю дні, що залишилися, поки 14b закінчиться, інакше мені доведеться піти до відділення winpot, яке знаходиться тут, де я живу в Мехікалі, на бульварі Лазаро Карденас. Уточніть мої незавершені зняття коштів, тому що як це можливо, що хтось дуже легко кладе гроші, а коли справа доходить до їх зняття, ви отримуєте стільки труднощів

Автоматичний переклад.
yordiyobani
1 рік тому

Дозвольте сказати, що депозит повністю відрізняється від зняття коштів. Гравці, як правило, забувають, що депозит залежить від вільного волевиявлення - перевірка чи підтвердження не потрібні, тому що перевіряти нічого, оскільки кожен гравець підтверджує, що він буде дотримуватись умов.

Після того, як заявка на зняття коштів подана, казино повинно перевірити всі зіграні ігри, журнали та дії, щоб переконатися, що не було порушено умови. Також необхідно переконатися, що гравець дійсно є тим, за кого себе видає, тому верифікація облікового запису також необхідна.

Як бачите, депозит – лише перший крок. Проте гідне казино дозволяє гравцям негайно пройти перевірку. Я вважаю, що це розумний підхід.

Так чи інакше, я сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші!🤞🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого