2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
13 грудня я подав запит на зняття коштів... це була велика проблема з перевіркою, на перевірку знадобилося більше 10 днів, тому що вони навіть просять підтвердження депозитів, з дня, коли я подав запит на зняття (13 грудня) Я прокоментував, що це буде затверджено через 48 годин. З тих пір вони тривали довго, 48 годин перетворилися на 7 днів, і врешті мені сказали, що процес триватиме до 10 днів, сьогодні вони сказали мені щось інше, "що у них проблеми з вашим платіжним постачальником" і що вони передали мій запит до платіжного відділу, і мені слід почекати. Winpot, здається, не є надійним казино, незважаючи на дозвіл від SEGOB, будьте обережні гравці.
On December 13 I requested a withdrawal... it was a big problem doing the verification, it took more than 10 days for it to be verified because they even ask for proof of deposits, from the day I requested my withdrawal (December 13) I They commented that it would be approved in 48 hours. Since then, they have been long, the 48 hours turned into 7 days and in the end they told me that the process would take up to 10 days, today they told me something else "that they had problems with your payment provider" and that they had escalated my request to the payment department and that I should wait. Winpot does not seem to be a trustworthy casino despite having a permit from SEGOB, be careful players.
El día 13 de diciembre solicité un retiro... fue un gran problema hacer la verificación pasaron más de 10 días para que logrará la verificación porque te piden hasta los comprobantes de depósitos, desde el día que solicité mi retiro (13 de diciembre) me comentaron que quedaría aprobado en 48 hrs desde entonces me han venido largas, las 48 hrs se convirtieron en 7 días y al final me dijeron que el proceso llegaba a tardar hasta 10 días, el día de hoy me comentaron otra cosa "que tenían problemas con su proveedor de pagos" y que habían escalado mi solicitud al departamento de pagos y que debía esperar. Winpot no parece ser un casino confiable a pesar de tener un permiso de SEGOB, mucho cuidado jugadores.
Я розумію, що це дратує, тому що для отримання виграшу потрібні багато років, але, наскільки казино спілкується з вами, я думаю, що він не втрачений. Ймовірно, це займе час 😕
I can understand it's annoying, because it takes ages to get your winnings, but as far as the casino communicates with you, I think it's not lost. It will probably just take time 😕
Все вказує на те, що вони просто відлякують мене, є кілька повідомлень і скарг від інших гравців, які мали проблеми з виведенням своїх виграшів, їхня соціальна мережа Facebook переповнена такими повідомленнями, і ви можете побачити це прямо там, і так, очевидно це щось дратує, оскільки перевірка показує несправні процеси, для яких підтримка не може надати вам жодного рішення. Станом на сьогодні я чекав 8 днів і, швидше за все, я буду чекати, тому що, безумовно, 10 днів прийдуть без жодного рішення.
Everything seems to indicate that they are just putting me off, there are several reports and complaints from other players who have had problems withdrawing their winnings, their Facebook social network is full of these messages and you can see it right there, and yes, obviously it's something annoying because since verification shows deficient processes for which support cannot give you any solution. As of today I have been waiting for 8 days and most likely I am going to wait because surely the 10 days will come without any solution.
Todo parece indicar que solo me están dando largas, hay varios reportes y quejas de otros jugadores que han tenido problemas para retirar sus ganancias, su red social Facebook está llena de estos mensajes y puedes constarlo ahí mismo, y sí obviamente es algo molesto porque desde la verificación se notan los procesos deficientes para los cuales soporte no puede darte ninguna solución. Hasta el día de hoy tengo 8 días esperando y muy probablemente me voy a quedar esperando porque seguramente llegarán los 10 días sin ninguna solución.
Гадаю, вам доведеться трохи почекати. Якщо казино не зможе надіслати вам виграш протягом наступних 7 днів, не зволікайте та надішліть скаргу тут, на Casino Guru, дізнайтеся більше про процес прямо тут .
Сподіваюся, що все буде добре 🤞
I guess you have to wait a bit now. If the casino fails to send you the winnings in the next 7 days, do not hesitate and submit a complaint here on Casino Guru, learn more about the process right here.
I hope it will be ok, though 🤞
Це те, що вони сказали мені сьогодні, це казино не збирається платити мені, швидше за все... Минуло 10 днів, як я подав запит на зняття коштів.
This is what they tell me today, this casino is not going to pay me, it is most likely... 10 days have passed since I requested my withdrawal.
Esto es lo que me comentan el día de hoy, este casino no me va a pagar, es lo más probable... Ya pasaron 10 días desde que solicité mi retiro.
мені шкода,
Я не можу прочитати pinscreen, чи можете ви переписати вміст безпосередньо в публікації, щоб його можна було автоматично перекласти, будь ласка?
I'm sorry,
I can't read the pinscreen, can you re rewrite the content directly o the post, so it can be auto-translated, please?
привіт радко
Вони сказали мені, що мій обліковий запис перебуває на стадії перевірки щодо моїх прибутків, вони сказали мені, що я повинен зв’язатися з ними сьогодні, але, за їхніми словами, моє зняття вже розглядається.
Раптом процес зняття коштів настільки довгий і відрізняється від їхніх умов. Я вже переконався, що мені платити не збираються, тому що вони просто раптом аргументують процес, якого не існує.
Мій запит на відкликання було подано 13 грудня, минуло більше 72 годин і більше 7 днів процесу, вони стверджують, що «Вам сказали, що ваше відкликання розглядається. Дані, які можуть означати день або багато днів залежно від конкретного випадку ."
hello radka
They had told me that my account was under a review process regarding my earnings, they told me that I had to contact them today but according to them my withdrawal was already under review.
Suddenly the withdrawal process is so long and different from their terms and conditions. I am already convinced that they are not going to pay me because they are only suddenly arguing a process that does not exist.
My withdrawal was requested on December 13, more than 72 hours have passed and more than 7 days of the process they argue this "You were told that your withdrawal is under review. Data that can mean a day or many days depending on the specific case. "
Hola Radka
Me habían comentado que mi cuenta estaba bajo un proceso de revisión sobre mis ganancias, me comentario que tenía que comunicarme el día de hoy pero que según ellos mi retiro ya estaba en revisión.
De pronto el proceso de retiro es tan largo y diferente a sus términos y condiciones. Estoy ya convencido de que no van a pagarme porque únicamente argumentan de pronto un proceso que no existe.
Mi retiro fue solicitado el 13 de diciembre, han pasado más de 72 hrs y más de 7 días del proceso ellos argumentan esto "Se le dijo que su retiro está bajo revisión. Datos que puede significar un días o muchos días dependiendo del caso específico."
Це звучить як типова ситуація, коли казино щось розслідують, але вони просто не нададуть вам жодної конкретної інформації, доки розслідування не закінчиться. Ви також повинні розуміти, що це те, що не може зробити звичайний агент служби підтримки клієнтів. Будь-хто може створити вам новий пароль або перевірити, чи є у вас бонуси на вашому рахунку, але ваш випадок зовсім інший.
Це не означає, що ви зробили щось не так. Пам’ятаю, коли я хотів верифікувати свій обліковий запис на Revolut, мені також довелося надіслати їм деякі документи, щоб підтвердити мій дохід. В основному їм знадобилося близько 3 тижнів, поки вони знайшли носія чеської мови, який був достатньо компетентним, щоб перевірити документи, які я їм надіслав.
Підсумовуючи це для вас: зрозуміло, що ви хочете отримати гроші якнайшвидше, але, очевидно, це займе деякий час. З іншого боку, я не вірю, що гроші втрачені. Просто переконайтеся, що ви не скасуєте незавершене зняття. Просто наберіться терпіння і кожні кілька днів нагадуйте їм про вашу справу.
That sounds like a typical situation where the casinos investigates something, but they simply won't give you any specific information until the investigation is over. You also need to understand that this is something that can't be done by a regular customer support agent. Anyone can generate you a new password or check if you have bonuses on your account, but your case is very different.
It doesn't have to mean you did something wrong. I remember when I wanted to verify my account on Revolut, I also had to send them some documents to verify my income. It basically took them about 3 weeks until they found a native Czech speaker who was competent enough to verify the documents that I sent them.
To sum it up for you - It's clear that you want your money as soon as possible, but apparently, it will take some time. On the other hand, I don't believe the money is lost. Just make sure you don't cancel the pending withdrawal. Just be patient and remind them about your case every few days.
Привіт, МаріоСуерте, мене звати Маріель, і я працюю безпосередньо з Winpot. Прошу вибачення за затримку, оскільки це процес, який може тривати більше 48 годин, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Я можу допомогти вам пришвидшити це, будь ласка, надішліть мені електронний лист на адресу mdibos@winpot.mx, і я прошу вас вказати своє ім’я користувача та короткий опис проблеми, щоб я міг передати та визначити пріоритетність вашої проблеми. Дякую!
Hello MarioSuerte, my name is Mariel and I work directly with Winpot. I apologize for the delay as it is a process that can take more than 48 hours, especially when it comes to the first withdrawal. I can help you expedite it please send me an email to mdibos@winpot.mx and I ask you to please include your username and a brief description of the problem so I can escalate and prioritize your problem. Thank you!
Hola MarioSuerte, mi nombre es Mariel y trabajo directamente con Winpot. Te pido disculpas por la demora ya que es un proceso que puede durar mas de 48 horas sobre todo cuando se trata del primer retiro. Yo puedo ayudarte a agilizarlo por favor envíame un correo a mdibos@winpot.mx y te pido que por favor me incluyas tu nombre de usuario y una breve descripción del problema de esta forma podré escalar y dar prioridad a tu problema. Gracias!
Привіт, просто нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Hello, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
У МЕНЕ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ З 15 ЧИСЛА ЦЬОГО МІСЯЦЯ, УЧОРА 22 ВОНИ ВІДПОВІЛИ МЕНІ, ЩО НАДИСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ВІДДІЛУ ПЛАТІЖІВ, НЕ ОТРИМАЮЧИ ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, МОЖЛИВО, ТОМУ ЩО ВИХІДНІ ПЕРЕХОДИЛИ І ЩО ЗАВТРА ВОНИ ЧЕКАтимуть ДНЯ 24 КВІТНЯ. Я ПРОЧИТАВ ДЕХІЛЬКО АБО БАГАТО ОГЛЯДІВ ЗАЗНАЧЕНОГО КАЗИНО І ЗВЕРХУЮЧИ НА КІЛЬКІСТЬ СКАРГ НА ЗНЯТТЯ, Я ВИРІШИВ РОБИТИ СВОЮ СИТУАЦІЮ ПУБЛІЧНИМ І НЕ ЧЕКАТИ, ДОКИ МЕНІ ВІДПОВІДУТЬ З ІНШОГО ВИБАЧЕННЯ.
Я СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЗМОЖУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ І ЩО МІЙ ВИПАДОК СТАНЕ КЕРІВНИКОМ ДЛЯ НОВИХ ПОЗИТИВНИХ КОМЕНТАРІВ І ЩО ВОНИ ЦІНУЮТЬ СВОЮ ДОВІРУ, ЯК ЦІНЮЮТЬСЯ У СВОЇХ РІЗНИХ ФІЛІЯХ...
I HAVE A WITHDRAWAL REQUEST SINCE THE 15TH OF THIS MONTH, YESTERDAY THE 22ND THEY ANSWERED ME THAT THEY HAVE BEEN SENDING MESSAGES TO THEIR PAYMENTS DEPARTMENT WITHOUT GETTING ANY RESPONSE, PROBABLY BECAUSE THE WEEKEND WAS CROSSED AND THAT THEY WILL WAIT FOR THE DAY OF TOMORROW MONDAY APRIL 24. I HAVE BEEN READING THE FEW OR MANY REVIEWS OF SAID CASINO AND GIVEN THE NUMBER OF COMPLAINTS THERE ARE ABOUT THE WITHDRAWALS, I HAVE DECIDED TO MAKE MY SITUATION PUBLIC AND NOT WAIT FOR THEM TO ANSWER ME WITH ANOTHER EXCUSE.
I HOPE I CAN REACH THEM AND THAT MY CASE WILL BE A GUIDELINE FOR NEW AND POSITIVE COMMENTS, AND THAT THEY MAKE VALUE THEIR CREDIBILITY AS THEY DO IN THEIR DIFFERENT BRANCHES...
TENGO UNA SOLICITUD DE RETIRO DESDE EL DIA 15 DEL PRESENTE MES, EL DIA DE AYER 22 ME RESPONDIERON QUE HAN ESTADO MANDANDO MENSAJES A SU DEPARTAMENTO DE PAGOS SIN OBTENER RESPUESTA ALGUNA, QUE PROBABLEMENTE PORQUE SE ATRAVESO EL FIN DE SEMANA Y QUE ESPERARA AL DIA DE MAÑANA LUNES 24 DE ABRIL. HE ESTADO LEYENDO LAS POCAS O MUCHAS RESEÑAS DE DICHO CASINO Y DADO A LA CANTIDAD DE QUEJAS QUE HAY AL RESPECTO CON LOS RETIROS, HE DECIDIDO HACER PUBLICA MI SITUACION Y NO ESPERAR A QUE ME RESPONDAN CON OTRA EXCUSA.
ESPERO PUEDA LLEGAR HASTA ELLOS Y QUE MI CASO SEA PAUTA DE NUEVOS Y POSITIVOS COMENTARIOS, Y QUE HAGAN VALER SU CREDIBILIDAD COMO LO HACEN EN SUS DIFERENTES SUCURSALES...
Привіт, чи можна до вас звернутися з приводу подібного випадку!!??
Hello, can I contact you about a similar case!!??
Hola, puedo contactarte para lo de un caso similar!!??
У МЕНЕ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ З 15 ЧИСЛА ЦЬОГО МІСЯЦЯ, УЧОРА 22 ВОНИ ВІДПОВІЛИ МЕНІ, ЩО НАДИСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ВІДДІЛУ ПЛАТІЖІВ, НЕ ОТРИМАЮЧИ ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, МОЖЛИВО, ТОМУ ЩО ВИХІДНІ ПЕРЕХОДИЛИ І ЩО ЗАВТРА ВОНИ ЧЕКАтимуть ДНЯ 24 КВІТНЯ. Я ПРОЧИТАВ ДЕХІЛЬКО АБО БАГАТО ОГЛЯДІВ ЗАЗНАЧЕНОГО КАЗИНО І ЗВЕРХУЮЧИ НА КІЛЬКІСТЬ СКАРГ НА ЗНЯТТЯ, Я ВИРІШИВ РОБИТИ СВОЮ СИТУАЦІЮ ПУБЛІЧНИМ І НЕ ЧЕКАТИ, ДОКИ МЕНІ ВІДПОВІДУТЬ З ІНШОГО ВИБАЧЕННЯ.
Я СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЗМОЖУ ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НИМИ І ЩО МІЙ ВИПАДОК СТАНЕ КЕРІВНИКОМ ДЛЯ НОВИХ ПОЗИТИВНИХ КОМЕНТАРІВ І ЩО ВОНИ ЦІНУЮТЬ СВОЮ ДОВІРУ, ЯК ЦІНЮЮТЬСЯ У СВОЇХ РІЗНИХ ФІЛІЯХ...
I HAVE A WITHDRAWAL REQUEST SINCE THE 15TH OF THIS MONTH, YESTERDAY THE 22ND THEY ANSWERED ME THAT THEY HAVE BEEN SENDING MESSAGES TO THEIR PAYMENTS DEPARTMENT WITHOUT GETTING ANY RESPONSE, PROBABLY BECAUSE THE WEEKEND WAS CROSSED AND THAT THEY WILL WAIT FOR THE DAY OF TOMORROW MONDAY APRIL 24. I HAVE BEEN READING THE FEW OR MANY REVIEWS OF SAID CASINO AND GIVEN THE NUMBER OF COMPLAINTS THERE ARE ABOUT THE WITHDRAWALS, I HAVE DECIDED TO MAKE MY SITUATION PUBLIC AND NOT WAIT FOR THEM TO ANSWER ME WITH ANOTHER EXCUSE.
I HOPE I CAN REACH THEM AND THAT MY CASE WILL BE A GUIDELINE FOR NEW AND POSITIVE COMMENTS, AND THAT THEY MAKE VALUE THEIR CREDIBILITY AS THEY DO IN THEIR DIFFERENT BRANCHES...
TENGO UNA SOLICITUD DE RETIRO DESDE EL DIA 15 DEL PRESENTE MES, EL DIA DE AYER 22 ME RESPONDIERON QUE HAN ESTADO MANDANDO MENSAJES A SU DEPARTAMENTO DE PAGOS SIN OBTENER RESPUESTA ALGUNA, QUE PROBABLEMENTE PORQUE SE ATRAVESO EL FIN DE SEMANA Y QUE ESPERARA AL DIA DE MAÑANA LUNES 24 DE ABRIL. HE ESTADO LEYENDO LAS POCAS O MUCHAS RESEÑAS DE DICHO CASINO Y DADO A LA CANTIDAD DE QUEJAS QUE HAY AL RESPECTO CON LOS RETIROS, HE DECIDIDO HACER PUBLICA MI SITUACION Y NO ESPERAR A QUE ME RESPONDAN CON OTRA EXCUSA.
ESPERO PUEDA LLEGAR HASTA ELLOS Y QUE MI CASO SEA PAUTA DE NUEVOS Y POSITIVOS COMENTARIOS, Y QUE HAGAN VALER SU CREDIBILIDAD COMO LO HACEN EN SUS DIFERENTES SUCURSALES...
Будемо сподіватися, що незабаром казино знайде спосіб вирішити проблему. Як я бачу, вам вдалося подати скаргу , що було хорошим кроком.
Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається!
Let's hope the casino finds a way to solve the problem soon. As I can see, you managed to submit the complaint, which was a good step.
Let us know how it goes, please!
У мене є 2 нещодавніх незавершених зняття коштів, у них небагато. Я ЗАЛИШАЮ ФОТОДОКАЗИ. Вони змушують мене чекати, і, враховуючи скарги, які вони подали, це вже того варте, матері, вони не збираються мене відключати, це те, що я вже прокоментовано, я припускаю, якщо хтось має позитивну відповідь або якщо комусь уже заплатили, будь ласка, дайте мені знати, я буду дуже вдячний nserió
I have 2 recent pending withdrawals, they do not have much I LEAVE PHOTO EVIDENCE They have me waiting and given the complaints that they have made, it was already worth it, mothers, they are not going to turn me off, it is what I already commented, I assume if someone has a positive response or if someone has already been paid, please let me know I would really appreciate it nserió
Yo tengo 2 retiros pendientes recientes no tienen mucho DEJO FOTO DE EVIDENCIA me tienen esperando y dado las quejas que an echo ya valió madres no me van apagar es lo que ya comente asuponer si alguien tiene respuesta posositiva o si a alguien ya le pagaron porfa avísen me se los agradecería de corazón nserió
Ви можете пояснити, що не так? Я думаю, що ваші вилучення коштів затримано, чи не так? Чи можу я дізнатися, наприклад, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Казино повідомило вам, що відбувається?
Дай мені знати.
Can you explain what's wrong? I guess your withdrawals as delayed, right? May I know whether your account is fully verified for instance?
Did the casino tell you what's happening?
Let me know.
Мій рахунок вже підтверджено, мені дали вчора об 11 ночі, що через суми це може зайняти 5 днів. Вміло перевірити, чи правда тому що я маю це чекати чекати з 5
My account is already verified, what they gave me yesterday at 11 at night was that due to the amounts it could take 5 days. Skillful to see if true because I have it wait waitwaiting since 5
Mi cuenta ya esta verificada lo que que me dieron ayer alas 11 de la noche fue que debido alos montos puede tardar 5 días. Hábiles aver si siertopor que lo tengo esperesperaesperando desde el 5
Я радий, що вам вдалося підтвердити свій обліковий запис!
Давайте згадаємо, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб підтвердити обліковий запис + надіслати виграш гравцеві. Я знаю, що це досить довго, але я пропоную вам зробити все можливе, щоб співпрацювати з казино, щоб отримати гроші якомога швидше.🙏
I'm glad you managed to verify your account!
Let's now mention we allow casinos 14 full days to verify the account + send the winnings to the player. I know it's quite a long time, still, I suggest you do your best to cooperate with the casino to get the money as soon as possible.🙏
Гаразд, я зачекаю дні, що залишилися, поки 14b закінчиться, інакше мені доведеться піти до відділення winpot, яке знаходиться тут, де я живу в Мехікалі, на бульварі Лазаро Карденас. Уточніть мої незавершені зняття коштів, тому що як це можливо, що хтось дуже легко кладе гроші, а коли справа доходить до їх зняття, ви отримуєте стільки труднощів
Ok, I'll wait the remaining days for 14b to come to an end, otherwise I'll have to go to the winpot branch, which is here where I live in Mexicali, on Lázaro Cárdenas Blvd. Clarify my pending withdrawals because how is it possible that one puts money very easily but when it comes to withdrawing it, so many travas put you
Ok esperare los días restantes para que se cumplan 14b si no tendré que ir ala sucursal de winpot que esta aquí donde vivo yo en mexicali por el blv lázaro cárdenas a que me pasen con un gerente o encargado de departamento de depósitos o algo a que me aclaren mis retiros pendientes por que como es posible que uno le meta dinero bien fácil pero ala hora de sacarlo tantas travas te ponen
Дозвольте сказати, що депозит повністю відрізняється від зняття коштів. Гравці, як правило, забувають, що депозит залежить від вільного волевиявлення - перевірка чи підтвердження не потрібні, тому що перевіряти нічого, оскільки кожен гравець підтверджує, що він буде дотримуватись умов.
Після того, як заявка на зняття коштів подана, казино повинно перевірити всі зіграні ігри, журнали та дії, щоб переконатися, що не було порушено умови. Також необхідно переконатися, що гравець дійсно є тим, за кого себе видає, тому верифікація облікового запису також необхідна.
Як бачите, депозит – лише перший крок. Проте гідне казино дозволяє гравцям негайно пройти перевірку. Я вважаю, що це розумний підхід.
Так чи інакше, я сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші!🤞🤞
Allow me to say that deposit is completely different from withdrawals. Players tend to forget the deposit is subject o free will - no check or verification is needed because there is nothing to verify since every player confirms he will abide by the terms and conditions.
Once the withdrawal is submitted, the casino must check all games played, logs, and activities to make sure no terms and conditions have been breached. It's also necessary to ensure the player is really who he claims to be, so account verification is also necessary.
As you can see, the deposit is just a first step. A decent casino, however, allows players to get verified immediately. I believe this is a reasonable approach.
One way or another, I hope you'll get the money soon!🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.