3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winota Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Сьогодні вранці я вніс 25 євро у winota через trustly. На жаль, гроші ще не заброньовані. Вони не могли або не хотіли це пояснити належним чином. Була лише стандартна відповідь, яку я мушу чекати. Оскільки такого зі мною ніколи не траплялося в жодному іншому казино, то, повірте, це здалося мені трохи дивним. Я подивився в Google, щоб знайти огляди, і дійсно знайшов, де те саме сталося в winota. Гроші так і не з’явилися, і більше нічого від Вайноти не надходило. Я також зробив депозит лише тому, що я в основному покладаюся на гуру щодо рейтингу казино. У когось ще був такий досвід і що вони з цим робили?
I deposited 25 euros at winota this morning via trustly. Unfortunately, the money has not yet been booked. They couldn't or wouldn't explain it properly. There was only a standard answer I should wait. Since this has never happened to me in any other casino, with trustly, it struck me as a bit strange. I looked at Google for reviews and really found which ones where the same thing happened at winota. The money never appeared and nothing more came from winota. I also only deposited because I mostly rely on guru for how the casino is rated. Has anyone else had such experiences and what did they do about it?
Ich habe heute morgen bei winota 25 euro über trustly eingezahlt. Leider ist das Geld bis jetzt nicht verbucht worden. Richtig erklären konnten oder wollten sie es nicht. Es kam nur eine standart Antwort ich solle noch warten. Da mir das noch in keinem anderen Casino passiert ist, mit trustly, kam mir das etwas seltsam vor. Ich schaute bei Google nach Bewertungen und fand wirklich welche denen das gleiche passiert ist bei winota. Das Geld war nie aufgetaucht und von winota kam auch nichts mehr. Ich habe auch nur eingezahlt weil ich mich meistens auf guru verlasse, wie das Casino bewertet ist. Hat noch jemand solche Erfahrungen gemacht und was dagegen unternommen?
Ймовірно, це сталося, тому що між Trustly і казино є технічні проблеми. Я б, мабуть, зачекав тиждень і продовжував би запитувати казино про поточний стан. Якщо гроші не надходять на ваш рахунок в казино або не повертаються на ваш банківський рахунок, ви також можете спробувати зв’язатися з Trustly самостійно, щоб прискорити процес. Якщо все не вдасться, ви повинні мати можливість надати доказ з вашого інтернет-банкінгу, який показує казино, що гроші зникли. У цьому випадку казино має повернути вам депозит.
It probably happened, because there are technical issues between Trustly and the casino. I'd probably wait a week and keep asking the casino about the current state. If the money doesn't reach your casino account or don't come back to your bank account, you may also try contacting Trustly on your own to speed up the process. If everything fails, then you should be able to provide a proof from your internet banking, showing the casino that the money is gone. In that case, the casino should refund you the deposit.
привіт,
Так, мені написали, що фінансовий відділ працює над цим і довірливо вже поінформований. Чесно кажучи, я просто не можу в це повірити, просто тому, що я вже читав такі відгуки з таким же корпусом. У той же час, однак, мені пишуть, що я можу ще шукати нові ігри на їхньому сайті. Але я не плачу ніде, де мої гроші туди не потрапляють. Я також надіслав знімок екрана, що його було списано з мого банківського рахунку. Я вже писав Trustly сам, на жаль, була лише одна контактна форма, яку я потім надіслав. Чи немає електронної пошти від trustly?
Hi there,
Yes, they wrote to me that the finance department is working on it and trustly is already informed. To be honest, I just can't believe it, just because I've already read such reviews with the same case. At the same time, however, they write to me that I could still look around for new games on their website. But I don’t pay anywhere where my money doesn’t get there. I've also sent a screenshot that it was debited from my bank account. I have already written to Trustly myself, unfortunately there was only one contact form that I then sent. Is there no email from trustly?
Hallo,
Ja sie schrieben mir das die finanzabteilung daran arbeitet und trustly auch schon informiert ist. Nur daran glauben kann ich da ehrlich gesagt nicht, alleine weil ich schon solche Bewertungen mit dem gleichen Fall gelesen habe. Gleichzeitig schreiben die mir aber, ich könnte mich ja noch auf ihrer seite umschauen, nach neuen Spielen. Ich zahle aber nicht irgendwo ein wo mein Geld nicht ankommt. Ich habe auch schon ein Screenshot gesendet das es von meinem Bankkonto abgebucht wurde. Trustly selbst habe ich auch schon angeschrieben, da gab es leider nur ein kontaktformular, das ich dann auch gesendet habe. Gibt es keine email von trustly?
Я знайшов електронну адресу, яка використовується для клієнта "Global". Ви можете спробувати: us.support@trustly.com
і, звичайно, не робіть жодних подальших депозитів, якщо попередній був невдалим і гроші наразі втрачені
I found an email address that is used for "Global" customer. You may give it a try: us.support@trustly.com
and of course, don't make any further deposits if the previous one failed and the money is lost for now
Привіт, Даніель, дуже дякую за це. Я щойно побачив, що отримав платіж від trustly. Чи тому, що я сам довірливо писав, чи це влаштувало казино, не знаю. Тому що з самого казино більше нічого не надходило. Для мене зрозуміло, що я більше не хочу робити депозити там, навіть якщо тут казино оцінено дуже добре. Ще раз дякую за відповіді 🙂
Hello Daniel, thank you very much for that. I just saw that I got the payment back from trustly. Whether it was because I wrote trustly myself or whether the casino arranged it, I don't know. Because nothing more came from the casino itself. For me it is clear that I no longer want to deposit there, even if the casino is rated very good here. Thanks again for the answers 🙂
Hallo Daniel, vielen dank dafür. Habe gerade gesehen das ich von trustly die zahlung wieder zurückbekommen habe. Ob es jetzt daran gelegen hat das ich trustly selbst anschrieb oder ob das Casino es veranlasst hat, keine Ahnung. Denn von dem Casino selbst kam nichts mehr. Für mich klar das ich dort nicht mehr einzahlen möchte, auch wenn das casino hier mit sehr gut bewertet wird. Nochmals danke für die Antworten 🙂
Це зрозуміло. Особливо, якщо ви все ще не маєте належного пояснення від казино. Я радий, що ви отримали принаймні гроші назад, хоча це було зайвим клопотом.
It's understandable. Especially if you still don't have any proper explanation from the casino. I'm glad you received your money back at least, even though it was unnecessary hassle.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.