ФорумКазиноWinota Casino - загальне обговорення

Winota Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Mustapha
|
2595 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winota Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Сьогодні вранці я вніс 25 євро у winota через trustly. На жаль, гроші ще не заброньовані. Вони не могли або не хотіли це пояснити належним чином. Була лише стандартна відповідь, яку я мушу чекати. Оскільки такого зі мною ніколи не траплялося в жодному іншому казино, то, повірте, це здалося мені трохи дивним. Я подивився в Google, щоб знайти огляди, і дійсно знайшов, де те саме сталося в winota. Гроші так і не з’явилися, і більше нічого від Вайноти не надходило. Я також зробив депозит лише тому, що я в основному покладаюся на гуру щодо рейтингу казино. У когось ще був такий досвід і що вони з цим робили?

Автоматичний переклад.
Gretche70
2 р. тому

Ймовірно, це сталося, тому що між Trustly і казино є технічні проблеми. Я б, мабуть, зачекав тиждень і продовжував би запитувати казино про поточний стан. Якщо гроші не надходять на ваш рахунок в казино або не повертаються на ваш банківський рахунок, ви також можете спробувати зв’язатися з Trustly самостійно, щоб прискорити процес. Якщо все не вдасться, ви повинні мати можливість надати доказ з вашого інтернет-банкінгу, який показує казино, що гроші зникли. У цьому випадку казино має повернути вам депозит.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

привіт,

Так, мені написали, що фінансовий відділ працює над цим і довірливо вже поінформований. Чесно кажучи, я просто не можу в це повірити, просто тому, що я вже читав такі відгуки з таким же корпусом. У той же час, однак, мені пишуть, що я можу ще шукати нові ігри на їхньому сайті. Але я не плачу ніде, де мої гроші туди не потрапляють. Я також надіслав знімок екрана, що його було списано з мого банківського рахунку. Я вже писав Trustly сам, на жаль, була лише одна контактна форма, яку я потім надіслав. Чи немає електронної пошти від trustly?

Автоматичний переклад.
Gretche70
2 р. тому

Я знайшов електронну адресу, яка використовується для клієнта "Global". Ви можете спробувати: us.support@trustly.com

і, звичайно, не робіть жодних подальших депозитів, якщо попередній був невдалим і гроші наразі втрачені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Даніель, дуже дякую за це. Я щойно побачив, що отримав платіж від trustly. Чи тому, що я сам довірливо писав, чи це влаштувало казино, не знаю. Тому що з самого казино більше нічого не надходило. Для мене зрозуміло, що я більше не хочу робити депозити там, навіть якщо тут казино оцінено дуже добре. Ще раз дякую за відповіді 🙂

Автоматичний переклад.
Gretche70
2 р. тому

Це зрозуміло. Особливо, якщо ви все ще не маєте належного пояснення від казино. Я радий, що ви отримали принаймні гроші назад, хоча це було зайвим клопотом.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого