ФорумКазиноWinOlot Casino - загальне обговорення

WinOlot Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Patriaca
|
3696 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Leeamaria
9 міс. тому

Шкода, я думав, що зрештою це навіть вийде, але остаточне рішення залишається за вами.

Сподіваюся, у вас все буде добре, і ви більше не переживатимете подібних неприємних ситуацій.

Удачі. 😊☘️

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
1 тиждень тому

Я подав запит на зняття 4000 євро 7 листопада та негайно надав усі необхідні документи. В останньому електронному листі, який я отримав, мене повідомили, що все в порядку та що платіжний відділ продовжить операцію. Проте минуло понад 72 години, а виведення коштів досі не оброблено.

Я хотів звернути на це увагу всіх, оскільки мене турбує затримка. Якщо ця проблема не зникне, я розглядаю можливість подання скарги до Casino.Guru


(буде оновлено цю оригінальну публікацію, щойно буде прогрес.)

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
NorthhNX
1 тиждень тому

О,.. Я думаю, це не буде гарною новиною, але, згідно з вашими висновками, цього казино слід уникати.

Будь ласка, спробуйте це посилання 👈, щоб побачити, що його «репутація» встановлена ​​на дуже низьку...

Поточна проблема:

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»

Вибачте, але це підходить, вам не здається?

Як ви взагалі потрапили на таке казино? Можливо, розкриття того, як ви це знайшли, допоможе іншим триматися подалі.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я просто знайшов казино в Google, коли шукав його. Я не міг заздалегідь знати, що у Вінолота погана репутація. Однак, переглядаючи скарги, я бачу, що хоча виплати часто займають більше часу, ніж очікувалося, немає доказів того, що гравцям ніколи не платять.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи можемо ми запросити представника WinOlot Casino до цієї дискусії, щоб отримати роз’яснення щодо їхніх процедур і чому вони не намагаються виправити свою репутацію?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У казино WinOlot я подав запит на зняття 4000 євро 7 листопада та негайно надав усі необхідні документи. В останньому електронному листі, який я отримав, мене повідомили, що все в порядку та що платіжний відділ продовжить операцію. Проте минуло понад 86 годин, а виведення коштів досі не оброблено.


Я рідко граю в азартні ігри, і вніс лише 200 євро без жодних бонусів чи інших стимулів. Я граю виключно в живу рулетку.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи можемо ми запросити представника WinOlot Casino до цієї дискусії, щоб отримати роз’яснення щодо їхніх процедур і чому вони не намагаються виправити свою репутацію?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт

Я бачу, Google. Щоб принаймні уникнути найгіршого сценарію, було б розумно переглянути досвід інших гравців десь.

Хоча це чудово, що ви все ще оптимістично налаштовані, було продемонстровано, що деякі гравці ніколи не отримували свої виграші, що пояснює низький індекс безпеки. Ми навіть розглядаємо зовнішні скарги.

Однак деякі люди нарешті отримали виплату, і я сподіваюся, що ви також!

Наскільки мені відомо, їхній представник ніколи не реагував на занепокоєння форуму, що не є незвичайним.

Проте іноді вони реагують на скарги гравців. Це може бути шлях.


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Щойно подав скаргу.

Автоматичний переклад.
NorthhNX
1 тиждень тому

Я вважаю, що краще мати готовий. Якщо говорити про це, якщо ви хочете ближче ознайомитися з процесом, цей посібник допоможе вам: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

Звичайно, не соромтеся запитувати. Я докладу всіх зусиль, щоб поділитися тим, що знаю.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це казино належить Bellona NV

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вирішив скасувати зняття коштів і виграти понад 17 000 євро. Після цього вони забрали весь мій баланс. Завтра повідомлю про це в поліцію.

Автоматичний переклад.
NorthhNX
1 тиждень тому

Мабуть, мені самому дуже цікаво, куди ти потрапиш у своїй справі. Чому ви все-таки скасували відкликання?

Крім того, чи могли б ви повідомити мені, коли дізнаєтесь більше?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого