ФорумКазиноWinOlot Casino - загальне обговорення

WinOlot Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Patriaca
|
1538 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinOlot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт


Я зіграв багато грошей, щоб отримати зняття 5000 євро, і я чекав на зняття з 19 січня, вже минуло 4 робочі дні після доставки всіх документів, які вони від мене вимагали, тепер вони не навіть відповісти на мої електронні листи, вони починають погано пахнути.


Ви можете мені допомогти?


Дякую

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Patriaca
3 міс. тому

Привіт. Я розумію, що очікування вилучення протягом кількох днів може зробити вас дещо більш скептичним і, можливо, почати бути підозрілим. Я лише хотів би сказати, що коли справа доходить до першого виведення, це має бути більш трудомісткий процес, ніж зазвичай, і тому в цій ситуації чекати 4 дні цілком нормально. Я бачу, що ви вже подали скаргу . Якщо у вас є додаткова інформація, надайте її. Тим часом, можливо, вас зацікавить, як відбувається процедура подання скарги та чого очікувати, тому ця стаття 👈 напевно допоможе вам краще це зрозуміти. Дайте нам знати, коли щось у вас на думці, добре?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я справді більше не знаю, що робити... Я намагався закрити свій рахунок протягом 3 днів на тій підставі, що маю проблему з азартними іграми... але казино winOlot не цікавиться. .. Я вже відправив 5 листів і був, мабуть, 10 у підтримці (ніхто не хоче допомогти) ... Раджу всім грати там, тому що якщо вони не встигають закрити обліковий запис ... як вони збираються впоратися зі зняттям коштів 🙈 ... Сподіваюся, Casino Guru може мені допомогти (у мене є скріншоти всієї історії). Наразі мені вдалося назавжди закрити свій рахунок у кожному казино, але казино WinOlot абсолютно заважає.

Автоматичний переклад.
Leeamaria
3 міс. тому

Привіт! Якщо ви не можете закрити свій обліковий запис, а казино ігнорує ваш запит кілька разів, я б не став думати двічі і подаю скаргу до нас. Зробити це можна тут, за цим посиланням .

Я також додам посібник із важливою інформацією про те, чого ви можете очікувати від процесу подання скарги.

Крім того, чи спілкується казино з вами щодо вашого запиту чи повністю його ігнорує?

Крім того, коли ви говорите про азартні ігри та проблеми, пов’язані з азартними іграми, я можу поділитися посібником, у якому ви можете дізнатися корисні речі про відповідальне ставлення до азартних ігор .

Звичайно, я сподіваюся, що ви зможете закрити свій обліковий запис якомога швидше, і наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Щиро дякую… Я зробив. Сподіваюся, ви можете мені допомогти, я справді не знаю, що робити. Служба підтримки спілкується лише зі мною, вже 6 днів каже мені бути терплячим, і відповідальний відділ зв’яжеться зі мною електронною поштою (але нічого не відбувається). Немає відчуття, що вони колись його закриють. Це дуже нервово щодня розмовляти зі службою обслуговування клієнтів і просити їх нарешті закрити мій обліковий запис...

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
Leeamaria
3 міс. тому

Я бачу, що ви надіслали кілька електронних листів, і оскільки вони не відповіли, це дуже сумно. Я вважаю, що до такого запиту казино має поставитися серйозно, а не легковажно, тому, оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує вам допомогти.

Крістіна вже відповіла вам, тому ви можете відповісти їй. Просто натисніть тут, щоб оновити свою скаргу .

Сподіваємось, це буде вирішено якомога швидше, і ви зможете закрити свій обліковий запис. Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, перш за все дякую за допомогу, і, звичайно, як тільки щось зміниться, я повідомлю вас про це. Так, мені також дуже сумно, що це казино не сприймає це питання серйозно.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

filefile Зараз я отримав електронний лист із проханням надіслати їм документи (щоб підтвердити себе... як ніби..... чи повинен я відповідати на нього? Відколи вам потрібно підтверджуватися, якщо ви хочете закрити обліковий запис.. це казино мене вбиває😥

Автоматичний переклад.
Leeamaria
3 міс. тому

Ласкаво просимо.

Що стосується казино, яке хоче, щоб ви підтвердили себе, я, мабуть, співпрацював би. Це не зовсім поширене явище, але це не те, що казино могло б порушити, тож вам, звичайно, не потрібно хвилюватися, і, сподіваюся, з цього моменту це буде тільки швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вчора я надіслав новий електронний лист, у якому трохи перефразував усе (завдяки підказці Крістіни). Я щойно отримав відповідь... що тепер ти просто хочеш знати причину... Я відразу відповів... (🙈хоча я вже сказав причину 10 разів), сподіваюся, зараз його закриють .ps . . Я не знаю, чи дійшли мої електронні листи до Крістіни (тому я публікую більшість із них тут.. з повагою ✌🏻ps, але сам факт того, що ви відповіли на електронний лист, дає мені надію

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

оновлення 😔вони наполягають на верифікації... я не бачу в цьому сенсу (чисте переслідування)... мені просто залишити обліковий запис відкритим? Хіба це не має більшого сенсу, ніж надсилати їм такі конфіденційні документи? Моя довіра до цього казино закінчилася (мені ніколи не доводилося верифікувати себе, щоб закрити рахунок), тож що є меншим злом? Ви справді радите мені перевірити? Хто мені гарантує, що його тоді закриють? Я справді в це не вірю 😔… з повагою

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вчора я надіслав новий електронний лист, у якому трохи перефразував усе (завдяки підказці Крістіни). Я щойно отримав відповідь... що тепер ти просто хочеш знати причину... Я відразу відповів... (🙈хоча я вже сказав причину 10 разів), сподіваюся, зараз його закриють .ps . . Я не знаю, чи дійшли мої електронні листи до Крістіни (тому я публікую більшість із них тут.. з повагою ✌🏻ps, але сам факт того, що ви відповіли на електронний лист, дає мені надію

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я думаю, що вона, мабуть, отримала та прочитала їх, і коли дійде ваша черга, вона відповість на вашу скаргу, тож не варто хвилюватися. Звичайно, якщо є проблема, я можу обговорити її з нею, але поки я думаю, що все добре.

Ну, давайте подивимося, чи зможуть вони закрити ваш обліковий запис, і я твердо вірю, що вони це зроблять.

Думай позитивно. 😊

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

оновлення 😔вони наполягають на верифікації... я не бачу в цьому сенсу (чисте переслідування)... мені просто залишити обліковий запис відкритим? Хіба це не має більшого сенсу, ніж надсилати їм такі конфіденційні документи? Моя довіра до цього казино закінчилася (мені ніколи не доводилося верифікувати себе, щоб закрити рахунок), тож що є меншим злом? Ви справді радите мені перевірити? Хто мені гарантує, що його тоді закриють? Я справді в це не вірю 😔… з повагою

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, ви вже сказали мені цю інформацію. Я також запитав своїх колег, і вони повідомили мені, що в цій ситуації казино не зазвичай вимагає документів для підтвердження, але це не неправильно, і це нормально.

Тож, як я рекомендував, я б співпрацював, а у вас є скарга, тож поки казино не закриє ваш обліковий запис, ми намагатимемося вам допомогти.

Ну, я б віддав документи в казино, а далі подивимося, як воно буде.

Ви думаєте, що зможете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Добре, тоді я знаю, я намагаюся мислити позитивно, тому що проблема полягає в тому, що... навіть якби я хотів перевірити себе, вони вимагали рахунок за електрику чи електрику/інтернет тощо з моїм ім’ям, а в мене нічого подібного тому що за все це платить мій чоловік. Дякую за гарну відповідь 🌻Ps 🙈 Можливо, це було нерозумно з мого боку поставити цьому погану оцінку. З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Leeamaria
3 міс. тому

Чи намагалися ви пояснити цю ситуацію казино і чи є у вас інший варіант, який ви можете надіслати? Це звичайні документи, які вимагає казино.

Крім того, будь ласка, я сподіваюся, що ви зможете якомога швидше вирішити цю історію. Якщо що, ми тут. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт... казино не відповіло на це... але це нормально, справа надто сильно впливає на моє здоров'я, і навіть якби я міг (а я не можу), я б не верифікувався там . Я впевнений, що казино могло закрити мій обліковий запис за секунду (як і всі казино із залежністю від азартних ігор). Я дякую вам за допомогу, але я думаю, що ми повинні закрити справу як нерозкриту, тому що в мене вже немає сил. З повагою 🌻

Автоматичний переклад.
Leeamaria
3 міс. тому

привіт

Мені щиро прикро це чути. Ви також думали, що якщо залишити це питання невирішеним зараз, це може зашкодити вам у майбутньому? Я хочу сказати, що ми повинні спробувати закрити ваш рахунок, щоб запобігти можливим неконтрольованим депозитам.

Звичайно, вирішувати вам. Бережіть себе, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт 🙋‍♀️ не хвилюйся, я не буду робити там неконтрольовані депозити... і не надсилатиму їм жодних документів, тому що вони нібито лише тоді можуть закрити мій рахунок...🌻✌🏻Я вийшов, всього вам найкращого.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого