3 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinOlot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Я зіграв багато грошей, щоб отримати зняття 5000 євро, і я чекав на зняття з 19 січня, вже минуло 4 робочі дні після доставки всіх документів, які вони від мене вимагали, тепер вони не навіть відповісти на мої електронні листи, вони починають погано пахнути.
Ви можете мені допомогти?
Дякую
Hello
I have played a lot of money to get a withdrawal of 5000 euros, and I have been waiting for my withdrawal since 01/19, 4 business days have already passed after delivering all the documents they have asked of me, now they don't even answer my emails, they are things starting to smell bad.
Might you help me ?
Thank you
Hola
He jugado mucho dinero para llegar una retiro de 5000 euros, y llevo desde el día 19/01 esperando mi retiro, han pasado ya 4 días hábiles después de entregar todo los documentos que me han pedido, ahora ni me contestan los emails, me está comenzando a oler mal la cosa.
Me podrías ayudar ?
Gracias
Привіт. Я розумію, що очікування вилучення протягом кількох днів може зробити вас дещо більш скептичним і, можливо, почати бути підозрілим. Я лише хотів би сказати, що коли справа доходить до першого виведення, це має бути більш трудомісткий процес, ніж зазвичай, і тому в цій ситуації чекати 4 дні цілком нормально. Я бачу, що ви вже подали скаргу . Якщо у вас є додаткова інформація, надайте її. Тим часом, можливо, вас зацікавить, як відбувається процедура подання скарги та чого очікувати, тому ця стаття 👈 напевно допоможе вам краще це зрозуміти. Дайте нам знати, коли щось у вас на думці, добре?
Hello. I can understand that to wait for a withdrawal for days could make you somehow more skeptical and maybe start to be suspicious. I just would like to say that when it comes to the first withdrawal, it should be a more time-consuming process than usual, and therefore in this situation to wait 4 days is quite normal. I can see that you have already submitted a complaint. If you have any additional information, please do provide those. In the meantime maybe you will be interested in how the complaint procedure is done and what to expect, so this article 👈 will surely help you to better understand that. Let us know when something's on your mind, ok?
Привіт, я справді більше не знаю, що робити... Я намагався закрити свій рахунок протягом 3 днів на тій підставі, що маю проблему з азартними іграми... але казино winOlot не цікавиться. .. Я вже відправив 5 листів і був, мабуть, 10 у підтримці (ніхто не хоче допомогти) ... Раджу всім грати там, тому що якщо вони не встигають закрити обліковий запис ... як вони збираються впоратися зі зняттям коштів 🙈 ... Сподіваюся, Casino Guru може мені допомогти (у мене є скріншоти всієї історії). Наразі мені вдалося назавжди закрити свій рахунок у кожному казино, але казино WinOlot абсолютно заважає.
Hello, I really don't know what to do anymore... I've been trying to close my account for 3 days on the grounds that I have a problem with gambling addiction... but the casino winOlot isn't interested... I've already sent 5 emails and was probably 10 in support (no one wants to help) ... I advise everyone to play there because if they don't manage to close an account ... how are they going to handle a withdrawal 🙈 ... I hope Casino Guru can help me (I have screenshots of the whole story ) I've been able to permanently close my account in every casino so far, but WinOlot casino is totally in the way.
Hallo , ich weiß wirklich nicht mehr weiter … ich versuche seit 3 Tagen mein Konto mit der Begründung das ich ein Problem mit spielsucht habe , zu schließen … aber das casino winOlot interessiert es nicht … ich habe 5 E-Mails schon verschickt und war bestimmt 10 mal im Support ( keiner will helfen ) … ich rate jedem ab dort zu spielen , weil wenn sie es nicht schaffen ein Konto zu schließen … wie wollen die eine Auszahlung bewältigen 🙈… ich hoffe Casino Guru kann mir helfen ( habe Screenshots von der ganzen Geschichte ) ich konnte bis jetzt in jedem Casino mein Konto dauerhaft schließen aber WinOlot casino stellt sich total quer .
Привіт! Якщо ви не можете закрити свій обліковий запис, а казино ігнорує ваш запит кілька разів, я б не став думати двічі і подаю скаргу до нас. Зробити це можна тут, за цим посиланням .
Я також додам посібник із важливою інформацією про те, чого ви можете очікувати від процесу подання скарги.
Крім того, чи спілкується казино з вами щодо вашого запиту чи повністю його ігнорує?
Крім того, коли ви говорите про азартні ігри та проблеми, пов’язані з азартними іграми, я можу поділитися посібником, у якому ви можете дізнатися корисні речі про відповідальне ставлення до азартних ігор .
Звичайно, я сподіваюся, що ви зможете закрити свій обліковий запис якомога швидше, і наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації. Схрещені пальці. 🤞
Hi, if you are unable to close your account and the casino is ignoring your request for more times, then I wouldn't think twice and file a complaint with us. You can do so here on this link.
I will also include a guide with important information on what you can expect from the complaint process.
Furthermore, does the casino communicate with you about your request or does it completely ignore it ?
Also, when you talk about gambling and gambling problems, I can share a guide where you can find out helpful things about responsible gambling.
Of course, I hope you will be able to close your account as soon as possible and our team will try to help you in this situation. Fingers crossed. 🤞
Щиро дякую… Я зробив. Сподіваюся, ви можете мені допомогти, я справді не знаю, що робити. Служба підтримки спілкується лише зі мною, вже 6 днів каже мені бути терплячим, і відповідальний відділ зв’яжеться зі мною електронною поштою (але нічого не відбувається). Немає відчуття, що вони колись його закриють. Це дуже нервово щодня розмовляти зі службою обслуговування клієнтів і просити їх нарешті закрити мій обліковий запис...
Thank you very much… I did. I hope you can help me, I really don't know what to do. The customer service only communicates with me, has been telling me for 6 days to be patient and the responsible department will contact me by email (but nothing happens) . Doesn't feel like they'll ever close it. It's very nerve wracking to talk to customer service every day and ask them to finally close my account...
Vielen Dank … hab ich getan . Ich hoffe ihr könnt mir weiterhelfen, ich weiß echt nicht mehr weiter.Der Kundendienst kommuniziert nur mit mir , sagt mir seit 6 Tagen , ich soll Geduld haben und die zuständigen Abteilung, wird sich bei mir per e Mail melden ( aber es passiert nichts ) . Fühlt sich nicht so an als würden sie es jemals schließen.Es zerrt sehr an meinen Nerven , täglich mit dem Kundendienst zu reden und sie darum zu bitten , endlich mein Konto zu schließen …
Я бачу, що ви надіслали кілька електронних листів, і оскільки вони не відповіли, це дуже сумно. Я вважаю, що до такого запиту казино має поставитися серйозно, а не легковажно, тому, оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує вам допомогти.
Крістіна вже відповіла вам, тому ви можете відповісти їй. Просто натисніть тут, щоб оновити свою скаргу .
Сподіваємось, це буде вирішено якомога швидше, і ви зможете закрити свій обліковий запис. Якщо щось зміниться, дайте мені знати.
I see you've sent a few emails and since they haven't replied it's quite sad. I think such a request should be taken seriously by the casino and not lightly, so since you have filed a complaint, our team will try to help you.
Kristina has already replied to you, so you can respond back to her. Just click right here to update your complaint.
Hopefully this will be resolved as soon as possible and you will be able to close your account. If anything changes let me know.
Привіт, перш за все дякую за допомогу, і, звичайно, як тільки щось зміниться, я повідомлю вас про це. Так, мені також дуже сумно, що це казино не сприймає це питання серйозно.
Hello, first of all thank you for the help and of course as soon as something changes I will let you know and yes, I also find it very sad that this casino doesn't take the matter seriously.
Hallo , erstmal danke für die Hilfe und klar sobald sich was ändert , werde ich es Ihnen mitteilen und ja , ich find das auch sehr traurig , das dieses Casino die Angelegenheit nicht ernst nimmt .
Зараз я отримав електронний лист із проханням надіслати їм документи (щоб підтвердити себе... як ніби..... чи повинен я відповідати на нього? Відколи вам потрібно підтверджуватися, якщо ви хочете закрити обліковий запис.. це казино мене вбиває😥
I have now received an email that I should send them documents (to verify myself... as if.....do I have to answer it? Since when do you have to verify yourself if you want to close an account.. this casino is killing me 😥
Habe jetzt eine e Mail erhalten , das ich denen Dokumente schicken soll ( mich verifizieren soll … als ob …..muss ich darauf antworten? Seit wann muss man sich verifizieren wenn man ein Konto schließen will .. dieses Casino macht mich fertig 😥
Ласкаво просимо.
Що стосується казино, яке хоче, щоб ви підтвердили себе, я, мабуть, співпрацював би. Це не зовсім поширене явище, але це не те, що казино могло б порушити, тож вам, звичайно, не потрібно хвилюватися, і, сподіваюся, з цього моменту це буде тільки швидше. 🙂
You're welcome.
As for the casino wanting you to verify yourself, I would probably cooperate. It's not completely common, but it's nothing that the casino would violate, so you certainly don't have to worry, and hopefully it will only go faster from here on. 🙂
Вчора я надіслав новий електронний лист, у якому трохи перефразував усе (завдяки підказці Крістіни). Я щойно отримав відповідь... що тепер ти просто хочеш знати причину... Я відразу відповів... (🙈хоча я вже сказав причину 10 разів), сподіваюся, зараз його закриють .ps . . Я не знаю, чи дійшли мої електронні листи до Крістіни (тому я публікую більшість із них тут.. з повагою ✌🏻ps, але сам факт того, що ви відповіли на електронний лист, дає мені надію
Yesterday I sent a new email where I rephrased everything a bit (thanks to Kristina's tip). I just received an answer... that now you just want to know the reason... I replied straight away... (🙈even though I've already said the reason 10 times ) hope it will be closed now .ps .. I don't know if my emails have reached Kristina (that's why I'm posting most of it here .. best regards ✌🏻ps but just the fact that you responded to the email gives me hope
Ich habe gestern noch eine neue e Mail gesendet wo ich alles etwas umformuliert habe ( dank Kristinas Tipp ) grade kam eine Antwort… das Sie jetzt nur noch den Grund wissen wollen … ich hab direkt geantwortet… ( 🙈obwohl ich den Grund schon 10 mal gesagt habe ) hoffe es wird jetzt geschlossen .ps .. ich weiß nicht ob meine e Mails Kristina erreicht haben ( deswegen poste ich hier das meiste .. liebe Grüße ✌🏻ps aber alleine das sie auf die e mail reagiert haben , macht mir schon Hoffnung
оновлення 😔вони наполягають на верифікації... я не бачу в цьому сенсу (чисте переслідування)... мені просто залишити обліковий запис відкритим? Хіба це не має більшого сенсу, ніж надсилати їм такі конфіденційні документи? Моя довіра до цього казино закінчилася (мені ніколи не доводилося верифікувати себе, щоб закрити рахунок), тож що є меншим злом? Ви справді радите мені перевірити? Хто мені гарантує, що його тоді закриють? Я справді в це не вірю 😔… з повагою
update 😔they insist on verification... I don't see the point in it (pure harassment)... should I just leave the account open? Doesn't that make more sense than sending them such confidential documents? My trust in this casino is over (I've never had to verify myself to close an account) so what's the lesser evil? Are you really advising me to verify? Who guarantees me that it will be closed then? I really don’t believe in it 😔… kind regards
update 😔sie bestehen auf die Verifizierung … ich seh den Sinn darin nicht ( reine Schikane ) … sollte ich das Konto einfach offen lassen ? Ist das nicht sinnvoller als denen so vertrauliche Dokumente zu schicken ? Mein Vertrauen zu diesem Casino ist hinüber ( noch nie musste ich mich verifizieren um ein Konto zu schließen ) was ist jetzt das kleinere Übel ? Ratet ihr mir echt zu Verifizierung ? Wer garantiert mir das es dann geschlossen wird? Ich glaube da echt nicht dran 😔… liebe grüße
Вчора я надіслав новий електронний лист, у якому трохи перефразував усе (завдяки підказці Крістіни). Я щойно отримав відповідь... що тепер ти просто хочеш знати причину... Я відразу відповів... (🙈хоча я вже сказав причину 10 разів), сподіваюся, зараз його закриють .ps . . Я не знаю, чи дійшли мої електронні листи до Крістіни (тому я публікую більшість із них тут.. з повагою ✌🏻ps, але сам факт того, що ви відповіли на електронний лист, дає мені надію
Yesterday I sent a new email where I rephrased everything a bit (thanks to Kristina's tip). I just received an answer... that now you just want to know the reason... I replied straight away... (🙈even though I've already said the reason 10 times ) hope it will be closed now .ps .. I don't know if my emails have reached Kristina (that's why I'm posting most of it here .. best regards ✌🏻ps but just the fact that you responded to the email gives me hope
Ich habe gestern noch eine neue e Mail gesendet wo ich alles etwas umformuliert habe ( dank Kristinas Tipp ) grade kam eine Antwort… das Sie jetzt nur noch den Grund wissen wollen … ich hab direkt geantwortet… ( 🙈obwohl ich den Grund schon 10 mal gesagt habe ) hoffe es wird jetzt geschlossen .ps .. ich weiß nicht ob meine e Mails Kristina erreicht haben ( deswegen poste ich hier das meiste .. liebe Grüße ✌🏻ps aber alleine das sie auf die e mail reagiert haben , macht mir schon Hoffnung
Я думаю, що вона, мабуть, отримала та прочитала їх, і коли дійде ваша черга, вона відповість на вашу скаргу, тож не варто хвилюватися. Звичайно, якщо є проблема, я можу обговорити її з нею, але поки я думаю, що все добре.
Ну, давайте подивимося, чи зможуть вони закрити ваш обліковий запис, і я твердо вірю, що вони це зроблять.
Думай позитивно. 😊
I think she must have received and read them and when it is your turn, she will answer your complaint, so no need to worry. Of course, if there is a problem, I can discuss it with her, but for now I think everything is fine.
Well, let's see if they can close your account and I firmly believe that they will.
Think positive. 😊
оновлення 😔вони наполягають на верифікації... я не бачу в цьому сенсу (чисте переслідування)... мені просто залишити обліковий запис відкритим? Хіба це не має більшого сенсу, ніж надсилати їм такі конфіденційні документи? Моя довіра до цього казино закінчилася (мені ніколи не доводилося верифікувати себе, щоб закрити рахунок), тож що є меншим злом? Ви справді радите мені перевірити? Хто мені гарантує, що його тоді закриють? Я справді в це не вірю 😔… з повагою
update 😔they insist on verification... I don't see the point in it (pure harassment)... should I just leave the account open? Doesn't that make more sense than sending them such confidential documents? My trust in this casino is over (I've never had to verify myself to close an account) so what's the lesser evil? Are you really advising me to verify? Who guarantees me that it will be closed then? I really don’t believe in it 😔… kind regards
update 😔sie bestehen auf die Verifizierung … ich seh den Sinn darin nicht ( reine Schikane ) … sollte ich das Konto einfach offen lassen ? Ist das nicht sinnvoller als denen so vertrauliche Dokumente zu schicken ? Mein Vertrauen zu diesem Casino ist hinüber ( noch nie musste ich mich verifizieren um ein Konto zu schließen ) was ist jetzt das kleinere Übel ? Ratet ihr mir echt zu Verifizierung ? Wer garantiert mir das es dann geschlossen wird? Ich glaube da echt nicht dran 😔… liebe grüße
Так, ви вже сказали мені цю інформацію. Я також запитав своїх колег, і вони повідомили мені, що в цій ситуації казино не зазвичай вимагає документів для підтвердження, але це не неправильно, і це нормально.
Тож, як я рекомендував, я б співпрацював, а у вас є скарга, тож поки казино не закриє ваш обліковий запис, ми намагатимемося вам допомогти.
Ну, я б віддав документи в казино, а далі подивимося, як воно буде.
Ви думаєте, що зможете впоратися з цим?
Yes, you already told me that information. I also asked my colleagues and they informed me that it's not usual for the casino to ask for verification documents in this situation, but it's not wrong and it's fine.
So as I recommended, I would cooperate and you have a complaint so as long as the casino doesn't close your account, we would still try to help you.
Well, I would deliver the documents to the casino and we'll see how it goes from there.
You think you can manage that?
Добре, тоді я знаю, я намагаюся мислити позитивно, тому що проблема полягає в тому, що... навіть якби я хотів перевірити себе, вони вимагали рахунок за електрику чи електрику/інтернет тощо з моїм ім’ям, а в мене нічого подібного тому що за все це платить мій чоловік. Дякую за гарну відповідь 🌻Ps 🙈 Можливо, це було нерозумно з мого боку поставити цьому погану оцінку. З найкращими побажаннями
Ok then I know, I try to think positively, because the problem is... even if I wanted to verify myself, they ask for a electricity or electric/internet bill etc with my name on it and I don't have anything like that because my husband pays for all of this. Thanks for the nice answer 🌻Ps 🙈 Maybe it wasn't smart of me to give this a bad rating. Best regards
Ok dann weiß ich Bescheid , ich Versuch positiv zu denken ,weil Problem ist auch … selbst wenn ich mich verifizieren wollte , die verlangen Strom oder Elektrik/ Internet Rechnung usw mit meinem Namen drauf und sowas hab ich nicht , da dies alles mein Mann bezahlt .danke für die nette Antwort 🌻Ps 🙈evt wars nicht schlau von mir , die hier schlecht zu bewerten . Liebe grüße
Чи намагалися ви пояснити цю ситуацію казино і чи є у вас інший варіант, який ви можете надіслати? Це звичайні документи, які вимагає казино.
Крім того, будь ласка, я сподіваюся, що ви зможете якомога швидше вирішити цю історію. Якщо що, ми тут. 🙂
Have you tried to explain this situation to the casino and do you have any other alternative you could send ? These are normal documents that the casino asks for.
Also, you're welcome, I hope you can resolve this saga as soon as possible. If anything we are here. 🙂
привіт... казино не відповіло на це... але це нормально, справа надто сильно впливає на моє здоров'я, і навіть якби я міг (а я не можу), я б не верифікувався там . Я впевнений, що казино могло закрити мій обліковий запис за секунду (як і всі казино із залежністю від азартних ігор). Я дякую вам за допомогу, але я думаю, що ми повинні закрити справу як нерозкриту, тому що в мене вже немає сил. З повагою 🌻
hi... casino didn't respond to that... but that's ok, the case is taking too much of a toll on my health and even if I could (which I can't), I wouldn't verify myself there. I'm sure that the casino could have closed my account within a second (like all casinos have done with gambling addiction) I thank you for your help but I think we should close the case as unsolved because I have no strength left. Kind regards 🌻
hi … casino hat nicht drauf reagiert darauf … aber das ok , mir schlägt der Fall zu sehr auf die Gesundheit und selbst wenn ich könnte ( was ich nicht kann ) , würde ich mich nicht verifizieren dort . Bin mir sicher das , das Casino mein Konto innerhalb einer Sekunde hätte schließen können ( so wie es alle Casinos getan haben bei Spielsucht ) ich bedanke mich für eure Hilfe aber ich denke wir sollten den Fall als ungelöst schließen weil ich keine Kraft mehr habe . Liebe Grüße 🌻
привіт
Мені щиро прикро це чути. Ви також думали, що якщо залишити це питання невирішеним зараз, це може зашкодити вам у майбутньому? Я хочу сказати, що ми повинні спробувати закрити ваш рахунок, щоб запобігти можливим неконтрольованим депозитам.
Звичайно, вирішувати вам. Бережіть себе, будь ласка.
Hi there.
I'm truly sorry to hear that. Did you also consider that leaving this matter unresolved now may harm you in the future? My point is that we should try to get your account closed to prevent possible uncontrolled deposits.
Of course, the decision is yours to make. Take care of yourself, please.
Привіт 🙋♀️ не хвилюйся, я не буду робити там неконтрольовані депозити... і не надсилатиму їм жодних документів, тому що вони нібито лише тоді можуть закрити мій рахунок...🌻✌🏻Я вийшов, всього вам найкращого.
Hello 🙋♀️ don't worry, I won't make any uncontrolled deposits there... and I won't send them any documents because they supposedly only then can close my account...🌻✌🏻I'm out, all the best to you all.
Hallo 🙋♀️ keine Sorge , ich werde dort keine unkontrollierten Einzahlungen machen … und ich werden denen keine Dokumente schicken weil sie angeblich erst dann mein Konto schließen können …🌻✌🏻ich bin raus , alles gute für euch alle .
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.