ФорумКазиноWinOlot Casino - загальне обговорення

WinOlot Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Patriaca
|
3588 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinOlot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Привіт


Я зіграв багато грошей, щоб отримати зняття 5000 євро, і я чекав на зняття з 19 січня, вже минуло 4 робочі дні після доставки всіх документів, які вони від мене вимагали, тепер вони не навіть відповісти на мої електронні листи, вони починають погано пахнути.


Ви можете мені допомогти?


Дякую

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Patriaca
9 міс. тому

Привіт. Я розумію, що очікування вилучення протягом кількох днів може зробити вас дещо більш скептичним і, можливо, почати бути підозрілим. Я лише хотів би сказати, що коли справа доходить до першого виведення, це має бути більш трудомісткий процес, ніж зазвичай, і тому в цій ситуації чекати 4 дні цілком нормально. Я бачу, що ви вже подали скаргу . Якщо у вас є додаткова інформація, надайте її. Тим часом, можливо, вас зацікавить, як відбувається процедура подання скарги та чого очікувати, тому ця стаття 👈 напевно допоможе вам краще це зрозуміти. Дайте нам знати, коли щось у вас на думці, добре?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
9 міс. тому

Привіт! Якщо ви не можете закрити свій обліковий запис, а казино ігнорує ваш запит кілька разів, я б не став думати двічі і подаю скаргу до нас. Зробити це можна тут, за цим посиланням .

Я також додам посібник із важливою інформацією про те, чого ви можете очікувати від процесу подання скарги.

Крім того, чи спілкується казино з вами щодо вашого запиту чи повністю його ігнорує?

Крім того, коли ви говорите про азартні ігри та проблеми, пов’язані з азартними іграми, я можу поділитися посібником, у якому ви можете дізнатися корисні речі про відповідальне ставлення до азартних ігор .

Звичайно, я сподіваюся, що ви зможете закрити свій обліковий запис якомога швидше, і наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
9 міс. тому

Я бачу, що ви надіслали кілька електронних листів, і оскільки вони не відповіли, це дуже сумно. Я вважаю, що до такого запиту казино має поставитися серйозно, а не легковажно, тому, оскільки ви подали скаргу, наша команда спробує вам допомогти.

Крістіна вже відповіла вам, тому ви можете відповісти їй. Просто натисніть тут, щоб оновити свою скаргу .

Сподіваємось, це буде вирішено якомога швидше, і ви зможете закрити свій обліковий запис. Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
9 міс. тому

Ласкаво просимо.

Що стосується казино, яке хоче, щоб ви підтвердили себе, я, мабуть, співпрацював би. Це не зовсім поширене явище, але це не те, що казино могло б порушити, тож вам, звичайно, не потрібно хвилюватися, і, сподіваюся, з цього моменту це буде тільки швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Опубліковано Leeamaria видалено
9 міс. тому
Опубліковано Leeamaria видалено
9 міс. тому

Я думаю, що вона, мабуть, отримала та прочитала їх, і коли дійде ваша черга, вона відповість на вашу скаргу, тож не варто хвилюватися. Звичайно, якщо є проблема, я можу обговорити її з нею, але поки я думаю, що все добре.

Ну, давайте подивимося, чи зможуть вони закрити ваш обліковий запис, і я твердо вірю, що вони це зроблять.

Думай позитивно. 😊

Автоматичний переклад.
9 міс. тому
Опубліковано Leeamaria видалено
9 міс. тому

Так, ви вже сказали мені цю інформацію. Я також запитав своїх колег, і вони повідомили мені, що в цій ситуації казино не зазвичай вимагає документів для підтвердження, але це не неправильно, і це нормально.

Тож, як я рекомендував, я б співпрацював, а у вас є скарга, тож поки казино не закриє ваш обліковий запис, ми намагатимемося вам допомогти.

Ну, я б віддав документи в казино, а далі подивимося, як воно буде.

Ви думаєте, що зможете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
9 міс. тому

Чи намагалися ви пояснити цю ситуацію казино і чи є у вас інший варіант, який ви можете надіслати? Це звичайні документи, які вимагає казино.

Крім того, будь ласка, я сподіваюся, що ви зможете якомога швидше вирішити цю історію. Якщо що, ми тут. 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
9 міс. тому

привіт

Мені щиро прикро це чути. Ви також думали, що якщо залишити це питання невирішеним зараз, це може зашкодити вам у майбутньому? Я хочу сказати, що ми повинні спробувати закрити ваш рахунок, щоб запобігти можливим неконтрольованим депозитам.

Звичайно, вирішувати вам. Бережіть себе, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого