1 рік тому
Дякуємо за вашу цінну думку! І за всі ваші старання!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
0
Дякуємо за вашу цінну думку! І за всі ваші старання!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
Залишилося п'ять днів, так? Я бажаю вам успіху в цьому казино. І я також вважаю, що найкраще було б сказати, що ви повинні грати лише в належним чином ліцензовані, це особливо поганий вибір:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 дотримуйтесь ліцензії UKGC, це не варте ризику, я б сказав,...
Five days to go, right? I wish you great luck with this casino. And I also feel it would be best to say you should only play in properly licensed ones, this one is a particularly bad choice:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 stick with the UKGC license, this isn't worth the risk, I'd say,...
Золотий лев — це ще одна грабіжницька група, яка має близько 20 казино
Golden lion is another this rip off group appear to have about 20 casinos
Привіт
обібрати?
Цікаво, чи можу я вам якось допомогти. Я впевнений, що ви знаєте про функцію скарги, але я відчуваю, що ваше ставлення виражає досвід, отриманий від втрат. Я правий? Я просто питаю, ніхто не знає.
Hello 🙂
rip-off?
I wonder if I can help you in any way. I'm sure you know about the complaint feature, but I feel your attitude expresses experiences gained from losses - Am I correct? I'm merely asking, one never knows.
Я щодня отримую електронні листи та текстові повідомлення (не блокуються) від цих клоунів, усі вони є частиною Global Games Tech. Піратські ігри не платять, а якщо платять, доведеться чекати місяцями. Максимальні виграші Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Великі виграші подивіться на ваші оцінки та скарги
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
УНИКАЙТЕ ВСІХ КАЗИНО, згаданих у цій темі!!
AVOID ALL CASINOS mentioned in this thread!!
Я щодня отримую електронні листи та текстові повідомлення (не блокуються) від цих клоунів, усі вони є частиною Global Games Tech. Піратські ігри не платять, а якщо платять, доведеться чекати місяцями. Максимальні виграші Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Великі виграші подивіться на ваші оцінки та скарги
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
Тож це, напевно, дуже дратує, коли ви говорите, що їх не можна заблокувати.
Що стосується казино, згаданих вище, з індексу безпеки, ймовірно, зрозуміло, що вони не є безпечними та бажаними, і я особисто уникав би їх.
У будь-якому разі, якщо ви постійно отримуєте від них повідомлення, чи не можна якось заблокувати їх за допомогою оператора чи щось подібне? 🤔 Просто вголос цікавлюся, чи є така можливість.
So it must be quite annoying when you say they can't be blocked.
As for the casinos mentioned above, it's probably clear from the safety index that they are not safe and desirable and I personally would avoid them.
Anyway, If you keep getting messages from them, isn't it possible to somehow block them with an operator or something ? 🤔 I'm just wondering out loud if there is such a possibility.
Нещодавно я зареєструвався в казиноwinner, а потім у superb.bet. Обидва схожі. Я вніс близько 2500 фунтів стерлінгів на рахунок переможця з іншого приводу з надією, що я відновлю свої кошти, що я й зробив, і закінчився на 5500 фунтів стерлінгів .. зняв 1200 фунтів стерлінгів .. Сьогодні минуло більше місяця, а зняття ще не завершено.. Онлайн агенти дурні і просто вибачаються за затримку та кажуть, що незабаром буде оброблено. Було пізно читати їхні відгуки. Я зв’язався з ibas, і вони порадили кілька речей, наприклад, залучити депутата, комісію з азартних ігор Кюрасао, повідомити про шахрайство, кіберзлочинність тощо. У мене 8500 фунтів стерлінгів застрягли на обох рахунках. Я грав лише на спортивних змаганнях. Хтось успішно зняв гроші. .. Чи може хтось мені допомогти? зі мною можна зв’язатися електронною поштою aasalam79@yahoo.com
I recently registered with winner casino and then superb.bet.. Both similar . I deposited around £2500 in winner on different occasion with the hope i will do my recovery which i did and ended on £5500 .. made a withdrawl of £1200 .. Today is more than a month and withdrawl still in pending.. Online agents are stupid and just apologise for delay and saying it will be processed soon. It was too late to read their reviews. i contact ibas and they advised a few things, like involve MP , curacao gambling commision, report fraud, cybercrime etc . I have £8500 stuck in both accounts.. I did played on sports only.Does anyone withdrawl successfull. .. Can anybody help me out . i can be contacted by email aasalam79@yahoo.com
Привіт, перш за все я хотів би висловити співчуття вашій ситуації, тому що вона, звичайно, неприємна. Я подивився на саме казино, і його індекс безпеки говорить сам за себе, навіть з попередженнями. З вашої відповіді я припускаю, що ви не побачили цього, поки не стало надто пізно.
Я також хотів би порекомендувати вам подати нам скаргу, але на нашому веб-сайті написано «Політика відсутності відповіді на скарги», що, ймовірно, закінчиться тим самим.
Однак я також бачу, що ваша справа стосується лише ставок на спорт, і ми не займаємося цим, оскільки у нас немає експертів у цій галузі, і наша точка зору не буде об’єктивною. Тому я б спробував вам допомогти хоча б розмістивши посилання, куди можна подати скаргу, хоча не знаю, чи закінчиться це тим самим. Ось вони: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
У всякому разі, я хотів би вірити, що все вирішиться, але я не впевнений. Якщо ви спробуєте будь-який із варіантів, повідомте нам.
Hi, first of all I would like to express my sympathy with your situation, because it is certainly not pleasant. I have looked at the casino itself and its safety index speaks for itself even with its warnings. From your reply, I assume you didn't see it until it was too late.
I would also like to recommend you to file a complaint with us but on our website it says "No Response Policy for complaints" which will probably turn out the same way.
However, I also see that your case is only about sports betting and we do not deal with it because we do not have experts in this area and our view would not be objective. So I would try to help you at least by posting links where you could file a complaint, although I don't know if it will end the same way. Here they are: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved but I am not sure. If you try any of the options, please let us know.
Привіт Яро
Дякуємо за вашу відповідь і пропозиції. Моя справа не про спортивні ставки, а про кошти, які вони тримають. У ставках немає нічого поганого, це обробка виведення коштів. Я перейду за цими посиланнями, і якщо ви зможете продовжити.. Я можу передати вам усі подробиці.. Дякую
Hi Jaro
Thanks for your reply and suggestions. My case is not about sports bets, it is about the funds they are holding. Nothing is wrong in bets its the processing of withdrawl. I will go through these links and if you can take it further.. I can pass you all the details.. Thanks
Будь ласка, і я розумію, що ви говорите про те, що ваші вилучення затримуються.
Однак я натрапив на таке речення, яке ви написали: «Я грав лише на спорті», тож у мене склалося враження, що мова йде про ставки на спорт, і тому я порекомендував вам ці посилання. Якщо ви грали в ігри казино – слоти, настільні ігри тощо, ви можете подати нам скаргу.
У будь-якому випадку, обов’язково повідомте нам, якщо дізнаєтеся щось нове. Я чекатиму і триматиму за вас кулаки.
You're welcome, and I understand that you're talking about the fact that your withdrawals are delayed.
However, I came across this sentence that you wrote: "I did played on sports only", so I got the impression that it was about sports betting, and that's why I recommended you these links. If you played casino games - slots, table games, etc., you can file a complaint with us.
Anyway, be sure to let us know if you find out anything new. I'll be waiting and keeping my fingers crossed for you.
Я також не покладу сюди більше цента. У той час мені виплатили лише через 9 тижнів.
I won't deposit another cent here either. At that time I was only paid out after 9 weeks.
Ich werde hier auch keinen cent mehr einzahlen. Ich wurde damals erst nach 9 Wochen ausgezahlt.
Я думаю, це просто марна трата часу просити гідне пояснення з боку казино, чи не так?
9 тижнів - це занадто довго. 🙁
I guess it is just a waste of time to ask for a decent explanation from the casino's side, right?
9 weeks is far too long. 🙁
там написано, що це казино закрито??? Але я тут граю??? Я виграв невелику суму, але не можу завершити процес перевірки, оскільки в мене немає смартфона для сканування програми. У мене є старомодний текст/дзвінок лише на мобільний. Я справді не бачу способу обійти це. Будь-які пропозиції щодо завершення перевірки KYC без можливості сканування зображення. Я використовував свій ноутбук, і за посиланням я перейшов на сайт, але не на сторінку підтвердження. Дякую Кірсті
it says this casino is closed??? But I am playing here??? I have won a small amount, but unable to complete verification process as I don't have a smart phone to scan the app. I have an old fashioned text / call mobile only. I don't really see a way around this. Any suggestions on how to complete the kyc verification without being able to scan the image. I have used my laptop and the link takes me to the site - but not to my verification page. Thanks Kirsty
привіт Наша команда даних уже вивчає це питання та підготує повну перевірку якнайшвидше. схоже, казино знову відкрилося або це його нове дзеркало. Скоро все дізнаємось.
Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам, що саме попросило казино для завершення перевірки? Надайте більше деталей, щоб ми могли вам допомогти.
Hey. Our data team is already looking into this and will prepare the full review as soon as possible. it looks like the casino has opened again or it is a new mirror of it. We will learn everything soon.
Could you be more specific, please, and tell us exactly what the casino asked to complete the verification? Please provide some more details so we can be able to help you out.
для підтвердження в цьому казино вам потрібно відсканувати QR-код, щоб перейти до процесу KYC. Зазвичай це веб-адреса, і я завантажую інформацію, але не можу цього зробити, оскільки в мене немає смартфона для сканування QR-коду. У мене старий (і дуже надійний) телефон Nokia, який відповідає моїм потребам. Я завантажив QR-код на сайт, який їх зчитує, але він переводить мене до постачальника KYC, а не туди, де я повинен бути. Я грав на цьому сайті вже більше року, і це мій перший виграш, тому пішов, щоб перевірити, щоб завершити зняття, але виявив, що не можу. Дякую Кірсті
to verify at this casino you need to scan QR code to go to KYC process. Usually its a web address and I upload information, however can't do this as I don't have a smart phone to scan QR code. I have old (and very reliable) nokia phone which suits my needs. I have uploaded QR code to site which reads them but it takes me to the KYC provider and not to where I need to be. I have ben playing this site for over a year - on and off and this is my first win, so went to verify to complete withdrawal, to find I am unable to. Thanks Kirsty
Отже, ви повідомили казино про цю ситуацію і про те, що у вас немає смартфона? Я вважаю, що вони повинні надати вам інший варіант перевірки.
So did you inform the casino about this situation and that you do not own a smartphone? They should give you some other option to get verified, I believe.
так, сказав їм, а ні, мабуть іншого варіанту немає. Я думав, що має бути. Я пройшов KYC для інших сайтів без смартфона, лише за допомогою ноутбука, але отримати посилання на мою сторінку підтвердження – це складно.
yes, told them, and no, apparently there is no other option. I thought there should be. I have completed KYC for other sites without smart phone, just using laptop - but to get the link to my verification page is the hard part.
У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу нашій команді. Це безкоштовно, і ми можемо спробувати зв’язатися з казино, щоб вирішити цю проблему. Якщо ви зацікавлені, перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це. Дайте нам знати, як це відбувається.
In this case, I would suggest you make a complaint with our team. It is free of charge, and we could try to get in touch with the casino to resolve this issue. If you are interested, please follow this link to do so. Let us know how it goes.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.