ФорумКазиноWinnerCasino - загальне обговорення

WinnerCasino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від Koppari
|
31765 переглядів 161 відповідей |
|
1...7 8 9
vanpanov
1 рік тому

Дякуємо за вашу цінну думку! І за всі ваші старання!

Автоматичний переклад.
serek0586
1 рік тому

Ні, все ще чекаю, друже

Автоматичний переклад.
valentinoo0121
1 рік тому

Залишилося п'ять днів, так? Я бажаю вам успіху в цьому казино. І я також вважаю, що найкраще було б сказати, що ви повинні грати лише в належним чином ліцензовані, це особливо поганий вибір:

https://casinoguru-en.com/winnercasino-review

🙁 дотримуйтесь ліцензії UKGC, це не варте ризику, я б сказав,...


Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Золотий лев — це ще одна грабіжницька група, яка має близько 20 казино

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Привіт

обібрати?

Цікаво, чи можу я вам якось допомогти. Я впевнений, що ви знаєте про функцію скарги, але я відчуваю, що ваше ставлення виражає досвід, отриманий від втрат. Я правий? Я просто питаю, ніхто не знає.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я щодня отримую електронні листи та текстові повідомлення (не блокуються) від цих клоунів, усі вони є частиною Global Games Tech. Піратські ігри не платять, а якщо платять, доведеться чекати місяцями. Максимальні виграші Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Великі виграші подивіться на ваші оцінки та скарги

Автоматичний переклад.
Dino13
1 рік тому

filefile

УНИКАЙТЕ ВСІХ КАЗИНО, згаданих у цій темі!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щодня отримую електронні листи та текстові повідомлення (не блокуються) від цих клоунів, усі вони є частиною Global Games Tech. Піратські ігри не платять, а якщо платять, доведеться чекати місяцями. Максимальні виграші Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Великі виграші подивіться на ваші оцінки та скарги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож це, напевно, дуже дратує, коли ви говорите, що їх не можна заблокувати.

Що стосується казино, згаданих вище, з індексу безпеки, ймовірно, зрозуміло, що вони не є безпечними та бажаними, і я особисто уникав би їх.

У будь-якому разі, якщо ви постійно отримуєте від них повідомлення, чи не можна якось заблокувати їх за допомогою оператора чи щось подібне? 🤔 Просто вголос цікавлюся, чи є така можливість.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нещодавно я зареєструвався в казиноwinner, а потім у superb.bet. Обидва схожі. Я вніс близько 2500 фунтів стерлінгів на рахунок переможця з іншого приводу з надією, що я відновлю свої кошти, що я й зробив, і закінчився на 5500 фунтів стерлінгів .. зняв 1200 фунтів стерлінгів .. Сьогодні минуло більше місяця, а зняття ще не завершено.. Онлайн агенти дурні і просто вибачаються за затримку та кажуть, що незабаром буде оброблено. Було пізно читати їхні відгуки. Я зв’язався з ibas, і вони порадили кілька речей, наприклад, залучити депутата, комісію з азартних ігор Кюрасао, повідомити про шахрайство, кіберзлочинність тощо. У мене 8500 фунтів стерлінгів застрягли на обох рахунках. Я грав лише на спортивних змаганнях. Хтось успішно зняв гроші. .. Чи може хтось мені допомогти? зі мною можна зв’язатися електронною поштою aasalam79@yahoo.com


Автоматичний переклад.
Rehan1979
1 рік тому

Привіт, перш за все я хотів би висловити співчуття вашій ситуації, тому що вона, звичайно, неприємна. Я подивився на саме казино, і його індекс безпеки говорить сам за себе, навіть з попередженнями. З вашої відповіді я припускаю, що ви не побачили цього, поки не стало надто пізно.

Я також хотів би порекомендувати вам подати нам скаргу, але на нашому веб-сайті написано «Політика відсутності відповіді на скарги», що, ймовірно, закінчиться тим самим.

Однак я також бачу, що ваша справа стосується лише ставок на спорт, і ми не займаємося цим, оскільки у нас немає експертів у цій галузі, і наша точка зору не буде об’єктивною. Тому я б спробував вам допомогти хоча б розмістивши посилання, куди можна подати скаргу, хоча не знаю, чи закінчиться це тим самим. Ось вони: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

У всякому разі, я хотів би вірити, що все вирішиться, але я не впевнений. Якщо ви спробуєте будь-який із варіантів, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро

Дякуємо за вашу відповідь і пропозиції. Моя справа не про спортивні ставки, а про кошти, які вони тримають. У ставках немає нічого поганого, це обробка виведення коштів. Я перейду за цими посиланнями, і якщо ви зможете продовжити.. Я можу передати вам усі подробиці.. Дякую

Автоматичний переклад.
Rehan1979
1 рік тому

Будь ласка, і я розумію, що ви говорите про те, що ваші вилучення затримуються.

Однак я натрапив на таке речення, яке ви написали: «Я грав лише на спорті», тож у мене склалося враження, що мова йде про ставки на спорт, і тому я порекомендував вам ці посилання. Якщо ви грали в ігри казино – слоти, настільні ігри тощо, ви можете подати нам скаргу.

У будь-якому випадку, обов’язково повідомте нам, якщо дізнаєтеся щось нове. Я чекатиму і триматиму за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також не покладу сюди більше цента. У той час мені виплатили лише через 9 тижнів.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я думаю, це просто марна трата часу просити гідне пояснення з боку казино, чи не так?

9 тижнів - це занадто довго. 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

там написано, що це казино закрито??? Але я тут граю??? Я виграв невелику суму, але не можу завершити процес перевірки, оскільки в мене немає смартфона для сканування програми. У мене є старомодний текст/дзвінок лише на мобільний. Я справді не бачу способу обійти це. Будь-які пропозиції щодо завершення перевірки KYC без можливості сканування зображення. Я використовував свій ноутбук, і за посиланням я перейшов на сайт, але не на сторінку підтвердження. Дякую Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
4 міс. тому

привіт Наша команда даних уже вивчає це питання та підготує повну перевірку якнайшвидше. схоже, казино знову відкрилося або це його нове дзеркало. Скоро все дізнаємось.

Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і розповісти нам, що саме попросило казино для завершення перевірки? Надайте більше деталей, щоб ми могли вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

для підтвердження в цьому казино вам потрібно відсканувати QR-код, щоб перейти до процесу KYC. Зазвичай це веб-адреса, і я завантажую інформацію, але не можу цього зробити, оскільки в мене немає смартфона для сканування QR-коду. У мене старий (і дуже надійний) телефон Nokia, який відповідає моїм потребам. Я завантажив QR-код на сайт, який їх зчитує, але він переводить мене до постачальника KYC, а не туди, де я повинен бути. Я грав на цьому сайті вже більше року, і це мій перший виграш, тому пішов, щоб перевірити, щоб завершити зняття, але виявив, що не можу. Дякую Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
4 міс. тому

Отже, ви повідомили казино про цю ситуацію і про те, що у вас немає смартфона? Я вважаю, що вони повинні надати вам інший варіант перевірки.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

так, сказав їм, а ні, мабуть іншого варіанту немає. Я думав, що має бути. Я пройшов KYC для інших сайтів без смартфона, лише за допомогою ноутбука, але отримати посилання на мою сторінку підтвердження – це складно.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
4 міс. тому

У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу нашій команді. Це безкоштовно, і ми можемо спробувати зв’язатися з казино, щоб вирішити цю проблему. Якщо ви зацікавлені, перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це. Дайте нам знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого