ФорумКазиноWinnerCasino - загальне обговорення

WinnerCasino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Koppari
|
31782 переглядів 161 відповідей |
|
1...3 4 5...9
2 р. тому

це те саме, що мені сказали. Отримав виплату, але точно не було електронної пошти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б сказав, що вам дуже пощастило. Не кожен гравець отримав гроші.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
callumwoody1233
2 р. тому

Чудово, я радий, що тобі також вдалося виграти, і це дає надію іншим. Я все ще чекаю, 90 днів закінчуються 26 жовтня, я не можу самостійно скасувати зняття коштів, щоб перевірити, чи справді це працює так Я чекаю, поки вони скасують, і знову попрошу їх виплатити мій виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось ще тут отримував виплати від переможця?

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Привіт, мабуть так.

У вас є проблеми?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не просто загальне запитання, чи хтось отримав свої гроші, які належав. Чекаю на чергове зняття. Минуло майже 5 тижнів

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Ну, я вважаю, що 5 тижнів - це забагато.

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? У якому статусі зараз ваше відкликання? Чесно кажучи, я б знайшов собі більш пристойне казино, хіба однієї скарги мало? 🤔

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Ні, я все ще чекаю, після 90 днів очікування платіж було автоматично відхилено, я повторно подав заявку на платіж і побачу, що буде далі

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Бажаю тобі удачі 🤞.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую ! 😀 і, звичайно, я повідомлю вам про це 😊

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я зробив своє перше зняття. Чекали 6 тижнів, поки це буде оброблено. Зберіг трохи, щоб пограти. Виграв більше так виведення лота. Все ще чекаю на друге вилучення. Не розумію, що так довго

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Мушу визнати, що я маю не зовсім вдале пояснення. Я також думаю, що запит у казино нічого не приведе.

У будь-якому випадку, ви читали пост Twinsies?

"після 90 днів очікування платіж було автоматично відхилено, я повторно подав заявку на платіж і побачу, що станеться далі"

Чесно кажучи, я не знаю, як казино керує виплатами.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую ! 😀 і, звичайно, я повідомлю вам про це 😊

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Здається, я питаю занадто рано, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Трохи занадто швидко, я зв'язався в чаті, і згідно з інформацією стандартний час очікування відповіді - 7-21 робочий день, незважаючи на те, що я чекав більше 90 днів 😁

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Я щиро захоплююся вашим терпінням і позитивним підходом, перебуваючи у вашій ситуації, я думаю, що я б зараз зійшов з розуму...

Я знаю, що це не дуже надихаюча реакція, я просто не можу зрозуміти, як вони "працюють" з такими довгими термінами очікування! Я б сказав, що низька репутація цілком заслужена.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Повірте мені на слово, у мене більше немає терпіння, я чекав надто довго, і, ймовірно, чекати буде так само довго, як минулого разу, відповіді, які я отримую в чаті, такі ж, як і вперше, але ми побачимо, як це буде розвивається далі😊

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Усі мої кулаки за вас 🤞🤞👍

Почуваюся дурним, якщо просити вас повідомляти нам, ЯКЩО щось зміниться, але я сподіваюся, ви розумієте, що ми всі будемо дуже раді. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Звичайно, я розумію 😊, оскільки деяка інформація щодо вилучення все ще має статус очікування 😊

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Подобається, яке я вам поставив, не призначене для "очікуючого статусу" 🙂

Хотілося б почути щось на зразок "схвалено"! 😉

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я чекав 4 місяці, і його було повернуто назад на мій рахунок. Крім того, хтось, хто там працює, використовував мою картку? Не довіряйте цьому сайту, ви можете погуглити власників, вони шахраї з Лондона

Автоматичний переклад.
darlalasson9
2 р. тому

Як називалася компанія, для якої вони використовували вашу картку? Думаю, у мене була така ж проблема.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого