ФорумКазиноWinnerCasino - загальне обговорення

WinnerCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Koppari
|
30379 переглядів 161 відповідей |
|
12 3 4...9
Додати публікацію
callumwoody123
2 р. тому

Привіт,

На жаль, деякі скарги нещодавно були проігноровані цим казино , тому це більше схоже на те, чи збираються вони платити?

Я бажаю тобі удачі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хтось уже отримав там зняття? Оскільки я на 9-му тижні очікування

Автоматичний переклад.
callumwoody1233
2 р. тому

Привіт.

9-й тиждень кажеш? Ну, це надто довго. Будь ласка, коли було підтверджено ваш обліковий запис і в якому статусі зараз ваші кошти?

Я вважаю, що вам варто подати скаргу. Зробіть це тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз на 11 тижні. Немає плати ті самі старі відмовки. Намагався знайти, з ким вони пов'язані, щоб поскаржитися. Здається, вони ні з ким не пов'язані. Це божевілля . Чи можу я щось зробити, щоб отримати свої гроші? Або настав час просто здатися? . Щодня надсилав їм повідомлення й отримував ту саму стару нудну відповідь. Хтось дійсно отримав свої гроші? Або я просто знову безпричинно базікаю, ха-ха

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
callumwoody123
2 р. тому

Звучить недобре.

Я перевірив вашу скаргу та виявив, що вона була нещодавно оновлена:

«Привіт, callumwoody123

Раніше Winner Casino мало ліцензію від E-Gaming Curacao, але ми не змогли це перевірити, тому ми не можемо підтвердити, чи Winner Casino все ще має ліцензію, тому ми вказуємо його як неліцензійне в нашому огляді казино. Однак ви можете зв’язатися ( https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint ) і подати їм скаргу. Це не найкращий орган ліцензування, але він може мати більше можливостей та інструментів, щоб допомогти гравцям. Дайте мені знати, як вони відповіли ( michal.k@casino.guru) .

Поки що казино не реагує на мене, але я буду продовжувати намагатися"

Скористайтеся посиланням, я дуже сподіваюся, що це допоможе.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ваше зняття було завершено чи залишилося в очікуванні? У мене така ж проблема, як у вас.

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

На жаль, скаргу було закрито як нерозглянуту .

Не соромтеся подати свій власний, будемо сподіватися, що ваша скарга буде вирішена.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мені сьогодні виплатили виграш. через 6 тижнів. Принаймні я їх отримав. Спасибі

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Привіт, як довго ти чекаєш? Зараз я чекаю 2 місяці і досі не маю відповіді

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Чекала 6 тижнів

Автоматичний переклад.
ianponton12
2 р. тому

Я радий, що вашу виплату завершено, це також дає надію решті, що наші виплати нарешті буде затверджено, чудово! 😊

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені сьогодні виплатили виграш. через 6 тижнів. Принаймні я їх отримав. Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я сприймаю це як дуже хороший кінець! Радий це чути. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я радий, що вашу виплату завершено, це також дає надію решті, що наші виплати нарешті буде затверджено, чудово! 😊

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені просто цікаво, чи знаєте ви, чому ваше відкликання так затримується? Ви на зв'язку з казино?

Наскільки я розумію, вам лише порадили в їхньому чаті дочекатися фінансового відділу, чи не так?

Сподіваюся, казино приєднається до вашої скарги , часу стає мало. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, мій єдиний зв’язок через чат, вони вибачаються за затримку та кажуть, що ще трохи зачекайте на відповідь від фінансового відділу, тому ми побачимо, скільки часу це займе

Автоматичний переклад.
Twinsy
2 р. тому

Мені прикро, що казино не відповіло протягом першого періоду подання скарги.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я думаю, що вони не дадуть відповіді, я спілкуюся через чат, наразі я знаю, що нової інформації про моє відкликання немає, і якщо вона з’явиться, я отримаю електронний лист із цією інформацією

Автоматичний переклад.
2 р. тому

це те саме, що мені сказали. Отримав виплату, але точно не було електронної пошти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення щодо мого платежу. Чекав 3 місяці, поки це було відхилено, оскільки були люди, які вчинили шахрайство, і вони надіслали електронний лист зі словами «якщо це не так, будь ласка, зніміть ще раз», тож я знімаю гроші, знадобилося приблизно півтора тижні, щоб отримати мій платіж, було багато Мені сказали, що люди продовжують створювати облікові записи та намагатися обдурити веб-сайт, тому вони роблять додаткові кроки для платежів тощо. Радий, що я нарешті отримав це. Просто дає людям надію, яка чекала віками. Я б порадив скасувати зняття, якщо ви чекали більше 8/9 тижнів, і зробіть зняття ще раз, оскільки вони все одно відхилять його через 90 днів.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
callumwoody1233
2 р. тому

Це дійсно хороша порада. Дякую за відгук і сподіваюся, що він допоможе іншим! Що тепер? Чи збираєтеся ви продовжувати грати в казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думаю, що вони не дадуть відповіді, я спілкуюся через чат, наразі я знаю, що нової інформації про моє відкликання немає, і якщо вона з’явиться, я отримаю електронний лист із цією інформацією

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені шкода, що все так закінчилось 🙁

Автоматичний переклад.
12 3 4...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого