Звучить недобре.
Я перевірив вашу скаргу та виявив, що вона була нещодавно оновлена:
«Привіт, callumwoody123
Раніше Winner Casino мало ліцензію від E-Gaming Curacao, але ми не змогли це перевірити, тому ми не можемо підтвердити, чи Winner Casino все ще має ліцензію, тому ми вказуємо його як неліцензійне в нашому огляді казино. Однак ви можете зв’язатися ( https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint ) і подати їм скаргу. Це не найкращий орган ліцензування, але він може мати більше можливостей та інструментів, щоб допомогти гравцям. Дайте мені знати, як вони відповіли ( michal.k@casino.guru) .
Поки що казино не реагує на мене, але я буду продовжувати намагатися"
Скористайтеся посиланням, я дуже сподіваюся, що це допоможе.
Does not sound good.
I checked your complaint to find that it has been updated recently:
"Hello callumwoody123
Winner Casino used to hold a license from E-Gaming Curacao, but we were unable to verify this, so we can not confirm if Winner Casino is still licensed, that's why we are listing it as unlicensed in our casino review. However, you can still contact (https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint) and submit a complaint to them. It's not the best licensing authority but it might have more options and tools to help players. Let me know how they replied (michal.k@casino.guru).
So far the casino hasn't been responsive to me, but I will keep on trying"
Use the link, please, I really hope it helps.
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.