2 р. тому
Уникайте депозитів у цьому казино. Також mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
0
Уникайте депозитів у цьому казино. Також mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
Вони не заплатили. Очевидно, вони також не реагують на скарги до Casino Guru. Щодня є бонусні пропозиції, і вони не припиняються, хоча я вимагав їх десятки разів... Це вже неприємно.
They haven't paid. Apparently they don't respond to a complaint to Casino Guru either. There are bonus offers every day and they don't stop even though I've demanded it dozens of times... It's already Disturbing.
Eivät ole maksaneet. Ilmeisesti eivät vastaa myöskään casino Gurulle valitukseen. Joka päivä tulee bonus tarjouksia ja eivät lopeta vaikka olen sitä vaatinut kymmeniä kertoja.... On jo Häirintää.
Привіт,
Я переглянув скарги, але є лише одна закрита як вирішена.
Не соромтеся перевірити це самостійно:
https://casino.guru/complaints
Вибачте, але зараз не можу відповісти вам краще.
Hello,
I went through the complaints, but there is just one closed as solved.
Feel free to check it yourself:
https://casino.guru/complaints
I'm sorry, but can't answer you any better at the moment.
Я подав заявку на виплату 2 червня 2022 року. Це все ще 600 євро. І до сьогодні (01.08.2022) я не отримав свій виграш. Здебільшого в чаті ти знову й знову отримуєш одні й ті самі готові відповіді, яких я завжди відкладаю. Я розлючений. Я більше ніколи не робитиму депозитів у WinnerCasino. Я просто хочу отримати свій виграш, а потім більше нічого не чути і не читати про це казино.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Так, дуже неприємно навіть спілкуватися з ними. Завжди однакові відповіді і брехня. Переможець – шахрайство та чисте фінансування! Остерігайтеся гри в казиноwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
Я подав заявку на виплату 2 червня 2022 року. Це все ще 600 євро. І до сьогодні (01.08.2022) я не отримав свій виграш. Здебільшого в чаті ти знову й знову отримуєш одні й ті самі готові відповіді, яких я завжди відкладаю. Я розлючений. Я більше ніколи не робитиму депозитів у WinnerCasino. Я просто хочу отримати свій виграш, а потім більше нічого не чути і не читати про це казино.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Привіт,
На жаль, я б сказав, що це не найкраще місце для гри.
Ми навіть не змогли перевірити його ліцензію, тому технічно було б досить складно зв’язатися з органом ліцензування.
Найгірше те, що це казино вже проігнорувало кілька скарг і було нагороджено чорними балами.
Однак ви можете подати власну скаргу:
https://casino.guru/complaints
Бажаю удачі🤞
Hello,
sadly this is not the best place to play, I'd say.
We were not even able to verify its license, so technically it would be quite a challenge to get in touch with the licensing authority.
The worst part is, that this casino has already ignored several complaints and was awarded black points.
Feel free to submit your own complaint, however:
https://casino.guru/complaints
I wish you luck 🤞
Так, дуже неприємно навіть спілкуватися з ними. Завжди однакові відповіді і брехня. Переможець – шахрайство та чисте фінансування! Остерігайтеся гри в казиноwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
Привіт Коппарі.
Ви знайшли якісь круті казино, які варто згадати? Якщо так, не соромтеся розпочинати власну тему 😉, тому що ми можемо використати хороші новини для змін. 👍
Hello Koppari.
Have you found any cool casinos worth mentioning? If so, feel free to start your own thread 😉, because we could use some good news for a change. 👍
Вони не мають ліцензії. Все ще не виплатив мені знятий 1501 євро. Скрізь, де я про це запитую, вони надають однакові відповіді копіювати та вставляти. Ця ліцензія в CEG не існує і є брехнею. Як ми можемо попередити інших людей, щоб вони не створювали там обліковий запис і не грали? Є ідеї?
They dont have a licence. Still didnt pay me 1501euro withdrawal. Wherever I Ask for it they provide the same bullshit copy and paste answers. This licence in CEG doesnt exist and is a lie. How we can warn other people to dont create account there and dont Play?any ideas ?
Привіт,
Я вважаю, що ми вже попереджали гравців:
https://casino.guru/winnercasino-review
Крім того, той факт, що на цій сторінці показано «Кращі казино для вас», на мою думку, говорить про все.
Скажіть, скільки часу ви боролися за свій вихід?
Hello,
I believe that we have already warned players:
https://casino.guru/winnercasino-review
Furthermore, the fact that this page shows "Better casinos for you" says it all, I think.
For how long have you been fighting for your withdrawal, please?
Мені шкода, що ми не змогли зв’язатися з казино та допомогти вам отримати ваш виграш. 😔
I'm sorry we were not able to get in touch with the casino and help you collect your winnings. 😔
Чи сталося те саме з іншими..... Я закрив обліковий запис у казиноwinner, mrsloty і заборонив надсилання маркетингових повідомлень. Казино пообіцяло припинити надсилати повідомлення десятки разів, і досі надсилає їх щодня. Те ж пропонує mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Вони відправляють щодня. Як я можу зупинити повідомлення від цих казино? Вже є Порушення!
Has the same happened to others..... I have closed the account at winner, mrsloty casinos and banned the sending of marketing messages. Casino promised to stop sending messages dozens of times, and still sends them every day. Same offers mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. They ship every day. How can I stop messages from these casinos? There is already Disturbance!
Onko muilla käynyt samoin..... Olen lopettanut tilin winner, mrsloty kasinoilla ja kieltänyt markkinointi viestin lähetykset. Casino luvannut lopettaa viestien lähetyksen kymmeniä kertoja, ja silti lähettää niitä joka päivä. Samat tarjoukset mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Lähettäävät joka päivä. Miten saan näiden kasinoiden viestit loppumaan? On jo Häirintää!
Привіт Коппарі,
Я думаю, у нас уже є така дискусія про маркетингові та рекламні електронні листи . На жаль, ми не змогли знайти рішення. 🙁
Hello Koppari,
we already have this kind of debate about marketing and promos emails, I think. Sadly, we were not able to come up with a solution. 🙁
Привіт, вони заплатили тобі, але вони роблять те саме зі мною, і живий чат такий зневажливий
Hey did they end up paying you out yet they’re doing the same thing to me and the live chat are so patronising
Вони не заплатили. Я не можу «воювати» з цим казино. Casino Guru не виходив на зв'язок і також отримав платіж звідти. Я закрив акаунт і заборонив розсилку промо повідомлень, але вони приходять кожен день. У чатіwinnercasino кілька разів пообіцяли видалити мою контактну інформацію та припинити надсилати повідомлення, але вони не припиняються.... Переслідування та є шахраями!
They didn't pay. I can't "fight" with this casino. Casino Guru didn't get in touch and received a payment from there either. I have closed the account and banned the sending of promo messages, but every day they come. winnercasino chat promised several times to delete my contact information and stop sending messages, but they don't stop.... Harassment and are Scammers!
Eivät maksaneet. En jaksa "taistella" tämän kasinon kanssa. Eihän Casino Gurukaan saanut yhteyttä ja vastinetta sieltä. Olen lopettanut tilin ja kieltänyt promo viestien lähetyksen, mutta joka päivä niitä tulee. winnercasino chat luvannut useita kertoja poistaa yhteystietoni ja lopettaa viestien lähetyksen, mutta eivät lopeta.... Häirintää ja ovat Huijareita!
Привіт,
Я не наважуся сказати, чи зможемо ми зв'язатися та вирішити ваші скарги . У будь-якому випадку краще знайдіть краще казино, будь ласка.
Hello,
I do not dare to say if we will be able to get in touch and solve your complaints. In any case, better find yourself some better casino instead, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.