ФорумКазиноWinnerama Casino - загальне обговорення

Winnerama Casino - загальне обговорення

2 р. тому від qaantumsecure
|
6075 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winnerama Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт

Я виграв велику суму близько 7 днів тому, але зараз я борюся з тим, щоб вивести свій виграш.

Я завантажив свої документи минулого тижня, і мою особу підтвердили. Я чекав 5 днів на свій виграш, а потім побачив, що їх скасовано. Я запитую їх чому, і це те, що вони сказали в електронній пошті.

Сподіваємося, що ця електронна пошта знайшла вас добре.

Зауважте, що ваш запит на виплату було відхилено через те, що у нас відсутній ваш портативний ідентифікатор із зображенням.

Будь ласка, не соромтеся завантажити зображення, на якому ви тримаєте своє посвідчення особи, на веб-сайт, на сторінці підтвердження або електронною поштою, як тільки вам буде зручно, а потім ви можете повторно надіслати запит на зняття коштів у системі.

Дякуємо за розуміння цього питання. Якщо вам потрібна будь-яка допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, ми з радістю допоможемо вам.

Потім я надіслав їм це електронною поштою, але потім мені сказали, що мені потрібно завантажити його на веб-сайт, але є можливість завантажити лише для початку перевірки, яку я намагався кілька разів, але все ще не отримав підтвердження, я навіть використовував додаток iDenfy та додаток повідомляє мені, що підтверджено, але веб-сайт каже мені розпочати перевірку. Як це може бути так важко, коли я надіслав електронною поштою всі необхідні документи, а також МІЙ посвідчення особи, яке я тримаю відповідно до вимог

Автоматичний переклад.
qaantumsecure
2 р. тому

Привіт, це нудно, це не підтримує живий чат. Я б попросив посібник PrintScreen, щоб показати вам, де і як ви можете завантажити фотографію на веб-сайт. Я б також надіслав їм усі документи у відповідь на їх електронний лист.

Давайте подивимося, як розвиватиметься ваша скарга.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дякую, я робив це багато разів службі підтримки безпеки та бухгалтерії, але не пощастило, просто продовжуючи отримувати ту саму відповідь від них. Тепер вони навіть відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І він завжди мав живий чат, але з тих пір, як я намагався отримати допомогу з цього приводу, значок було видалено, але на іншому сайті, я використовую чат, є там

Автоматичний переклад.
qaantumsecure
2 р. тому

Я був би здивований, якби вони навмисне перемістили чи приховали кнопку чату. У будь-якому випадку, ваша скарга потребує певної уваги: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тут те саме. Вони такі ж власники, як і Танжер. Це те, що вони роблять, щоб уникнути виплати виграшів. На веб-сайті AG подано 205 скарг. Вони продовжують змушувати вас 5 днів чекати і продовжують виявляти проблеми з вашим зняттям. Уникайте будь-якою ціною!!

Автоматичний переклад.
FPRagdoll
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, надішліть скаргу через наш центр вирішення проблем , якщо щось не так, як має бути, ми хотіли б розслідувати.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Куди я маю надіслати файли у форматі PDF усіх моїх електронних листів із заявками в службу підтримки? Система скарг могла обробляти лише 1 або 2 файли. Я маю близько 10, які мені потрібно надіслати. Допоможіть!

Автоматичний переклад.
Fever905
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, спробуйте надіслати 2 на допис у своїй скарзі або надішліть усі безпосередньо Ніку.

Я бачу, що ви вже опублікували стенограми.

Думаю, це теж спрацювало б.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Winnerama Casino — це банда шахраїв, які роблять жертв по всьому світу, хтось повинен зупинити цих хлопців.. Я провів кілька досліджень, і десятки людей із незавершеними платежами закривають свої рахунки без будь-якої причини чи пояснення... вони закриваються облікові записи, і вони більше не відповідають на електронні листи, через що гравці не знають, що робити.. сьогодні була моя черга. після 30 днів очікування мого платежу вони закрили мій рахунок...



file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mari.300
1 рік тому

Привіт,

добре, що ви знайшли наш сайт і подали скаргу .

Я сподіваюся, що казино зв’яжеться з нами, особливо коли ви згадали, що одну з ваших попередніх скарг, які ви подали в іншому місці, було закрито як нерозглянуту через відсутність зв’язку з боку казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

їх було занесено в чорний список у кількох місцях... у моєму випадку, окрім закриття мого облікового запису, вони не повернули мені гроші, вони навіть не надіслали електронний лист чи щось, що могло б пояснити, що сталося... Я довго розслідував скарги про казино Tangiers і Winnerama, і десятки людей повідомляють про те саме, що сталося. закриття рахунків і безпричинна конфіскація грошей.. Я сумніваюся, що тут відповідають.. тому що на більшості сайтів, які я відвідував, скарги були закриті через відсутність зв’язку з казино,..

вони теж в чорному списку в АГ..

я знаю, що втратив гроші, які вклав.. тому що їм наплювати на ці скарги, вони безкарні, і ніхто нічого не може зробити



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Власник в Канаді, його не важко знайти. Його звати Девід. Проведіть певне дослідження, і зрештою ви отримаєте номери його робочого та домашнього телефонів. Так мені заплатили.


Автоматичний переклад.
Fever905
1 рік тому

привіт Fever905

Чи можете ви допомогти мені, надавши деякі подробиці? Тим, хто не живе в Канаді, отримати цю інформацію складніше...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я провів багато досліджень, але це майже неможливо, якщо ви можете мені щось допомогти, я буду дуже вдячний


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

їх було занесено в чорний список у кількох місцях... у моєму випадку, окрім закриття мого облікового запису, вони не повернули мені гроші, вони навіть не надіслали електронний лист чи щось, що могло б пояснити, що сталося... Я довго розслідував скарги про казино Tangiers і Winnerama, і десятки людей повідомляють про те саме, що сталося. закриття рахунків і безпричинна конфіскація грошей.. Я сумніваюся, що тут відповідають.. тому що на більшості сайтів, які я відвідував, скарги були закриті через відсутність зв’язку з казино,..

вони теж в чорному списку в АГ..

я знаю, що втратив гроші, які вклав.. тому що їм наплювати на ці скарги, вони безкарні, і ніхто нічого не може зробити



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я впевнений, що наша команда обробки даних знає про чорні списки, просто ми робимо все по-іншому й вважаємо за краще проводити перевірку. Ви можете прочитати більше про це тут .

Добре, що ви подали скаргу, оскільки це дає нам додатковий простір для оцінки того, як казино реагують на проблеми гравців більш прямо. Ми просто не покладаємося на відгуки та рейтинги інших, ми віддаємо перевагу власному безпосередньому досвіду та «розслідуванням».

Давайте Winnerama Casino ще кілька днів, щоб відповісти на скаргу .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Fever905

Чи можете ви допомогти мені, надавши деякі подробиці? Тим, хто не живе в Канаді, отримати цю інформацію складніше...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не думаю, що це хороший шлях. Я був би там дуже обережний.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це стало для мене чимось особистим.. мій чоловік порадив мені відкласти це, оскільки вартість, яку вони вкрали, незначна.. однак мене засмучує те, що вони зробили з мене дурня, змусивши мене довго чекати з вибаченнями, ідіоти та в наприкінці закрити мій обліковий запис без будь-яких причин...


ви можете помітити, що вони використовують деякі печатки ""затверджене казино""


однак вони не заробили ці печатки.. вони використовують їх неналежним чином без дозволу... я зробив донос, і один із власників цих печаток відповів, що вони подзвонять у юридичний відділ, щоб змусити їх видалити..


якби казино використовувало неавторитетний знак якості від гуру казино, що б ви про це подумали?


Я беру участь у кількох групах у соціальних мережах лише у facebook Я модератор групи з понад 100 тисячами гравців, я буду просити учасників про допомогу, щоб поділитися та повідомити про цих злодіїв, щоб вони припинили красти невинних людей

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mari.300
1 рік тому

Я згодна з вашим чоловіком, але я також можу зрозуміти, що вас ніхто не обдурить і ви хочете боротися за принцип. І ви робите це тільки зараз, тому що ви подали скаргу , і вона все ще відкрита.

Я поняття не маю, про яку «неавторитетну печатку якості від гуру казино» ви говорите, але важливо, щоб ви дали нам можливість перевірити, що відбувається з вашим обліковим записом і зняттям коштів, і якщо казино не хоче зробіть це, будуть наслідки.

Просто наберіться терпіння, будь ласка, і дайте Ніку більше часу для скарги.🙏


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.