2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winnerama Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт
Я виграв велику суму близько 7 днів тому, але зараз я борюся з тим, щоб вивести свій виграш.
Я завантажив свої документи минулого тижня, і мою особу підтвердили. Я чекав 5 днів на свій виграш, а потім побачив, що їх скасовано. Я запитую їх чому, і це те, що вони сказали в електронній пошті.
Сподіваємося, що ця електронна пошта знайшла вас добре.
Зауважте, що ваш запит на виплату було відхилено через те, що у нас відсутній ваш портативний ідентифікатор із зображенням.
Будь ласка, не соромтеся завантажити зображення, на якому ви тримаєте своє посвідчення особи, на веб-сайт, на сторінці підтвердження або електронною поштою, як тільки вам буде зручно, а потім ви можете повторно надіслати запит на зняття коштів у системі.
Дякуємо за розуміння цього питання. Якщо вам потрібна будь-яка допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, ми з радістю допоможемо вам.
Потім я надіслав їм це електронною поштою, але потім мені сказали, що мені потрібно завантажити його на веб-сайт, але є можливість завантажити лише для початку перевірки, яку я намагався кілька разів, але все ще не отримав підтвердження, я навіть використовував додаток iDenfy та додаток повідомляє мені, що підтверджено, але веб-сайт каже мені розпочати перевірку. Як це може бути так важко, коли я надіслав електронною поштою всі необхідні документи, а також МІЙ посвідчення особи, яке я тримаю відповідно до вимог
Hi
I won a big amount about 7 days ago but now i am battling to withdraw my winnings.
I uploaded my documents last week and my identity was confirmed i waited the 5 days for my winnings and then i saw that they were canceled. I ask them why and this is what they said in email.
We hope this email finds you well.
Please note that your payout request has been declined due to the fact that we are missing your handheld picture ID.
Please feel free to upload a picture of you holding your ID on the website, under the Verification page or by email at your earliest convenience and then you may resubmit your withdrawal request in the system.
Thank you for your understanding in the matter. If you need any help please do not hesitate to contact us, we will gladly assist you.
I then proceeded to email that to them but then i was told i need to upload it on there website but there is option to upload only to initiate verification which i have tried several times but still not getting verified i even used the iDenfy app and the app tells me verified but the website tells me to initiate verification. How can it be so difficult when i have emailed all documets required as well as MY ID that i am holding as requested
Привіт, це нудно, це не підтримує живий чат. Я б попросив посібник PrintScreen, щоб показати вам, де і як ви можете завантажити фотографію на веб-сайт. Я б також надіслав їм усі документи у відповідь на їх електронний лист.
Давайте подивимося, як розвиватиметься ваша скарга.
Hello, it's tedious this one does not support live chat. I'd demand a PrintScreen manual to show you where and how you can upload the photo to the website. I would also send them all the documents as a reply to their email.
Let's see how your complaint develops.
Привіт, дякую, я робив це багато разів службі підтримки безпеки та бухгалтерії, але не пощастило, просто продовжуючи отримувати ту саму відповідь від них. Тепер вони навіть відповідають на мої електронні листи
Hi thanks i have done this numerous times to there security support and accounts department but no luck just keep getting the same reply from them. Now they are jot even answering my emails
І він завжди мав живий чат, але з тих пір, як я намагався отримати допомогу з цього приводу, значок було видалено, але на іншому сайті, я використовую чат, є там
And it always had live chat but ever since i have been trying to get assistance regarding this matter the icon has been removed yet on there other site i use the live chat is there
Я був би здивований, якби вони навмисне перемістили чи приховали кнопку чату. У будь-якому випадку, ваша скарга потребує певної уваги: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure
I would be surprised if they move or hide the live chat button on purpose. Anyway, your complaint needs some attention: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure
Тут те саме. Вони такі ж власники, як і Танжер. Це те, що вони роблять, щоб уникнути виплати виграшів. На веб-сайті AG подано 205 скарг. Вони продовжують змушувати вас 5 днів чекати і продовжують виявляти проблеми з вашим зняттям. Уникайте будь-якою ціною!!
Same thing here. They are the same owners as Tangiers. This is what they do to avoid paying out wins. There are 205 complaints filed against them on the AG website. They keep forcing the 5 day wait on you and continue to find problems with your withdraw. Avoid at all costs!!
Привіт,
Будь ласка, надішліть скаргу через наш центр вирішення проблем , якщо щось не так, як має бути, ми хотіли б розслідувати.
Hello,
kindly submit the complaint through our resolution center, if anything is not how it should be, we would like to investigate.
Куди я маю надіслати файли у форматі PDF усіх моїх електронних листів із заявками в службу підтримки? Система скарг могла обробляти лише 1 або 2 файли. Я маю близько 10, які мені потрібно надіслати. Допоможіть!
Where would I send the pdf files of all my support ticket emails? The complaint system could only handle 1 or 2 files. I have about 10 I need to send. Help!
Привіт,
Будь ласка, спробуйте надіслати 2 на допис у своїй скарзі або надішліть усі безпосередньо Ніку.
Я бачу, що ви вже опублікували стенограми.
Думаю, це теж спрацювало б.
Hello,
Kindly, try to submit 2 per post via your complaint, or alternatively send it all directly to Nick, please.
I can see that you posted transcripts already.
I guess it would work too.
Winnerama Casino — це банда шахраїв, які роблять жертв по всьому світу, хтось повинен зупинити цих хлопців.. Я провів кілька досліджень, і десятки людей із незавершеними платежами закривають свої рахунки без будь-якої причини чи пояснення... вони закриваються облікові записи, і вони більше не відповідають на електронні листи, через що гравці не знають, що робити.. сьогодні була моя черга. після 30 днів очікування мого платежу вони закрили мій рахунок...
winnerama casino is a gang of crooks that are making victims all over the world, someone needs to stop these guys.. I did several researches and dozens of people with pending payments are having their accounts closed without any reason or explanation... they close the accounts and they no longer respond to emails leaving players without knowing what to do.. today it was my turn. after 30 days waiting for my payment they closed my account...
Привіт,
добре, що ви знайшли наш сайт і подали скаргу .
Я сподіваюся, що казино зв’яжеться з нами, особливо коли ви згадали, що одну з ваших попередніх скарг, які ви подали в іншому місці, було закрито як нерозглянуту через відсутність зв’язку з боку казино.
Hello,
it is good that you find our website and submitted the complaint.
I hope that the casino will communicate with us, especially when you mentioned that one of your previous complaints you submitted elsewhere was closed as unresolved due to the lack of communication from the casino's side.
Привіт
їх було занесено в чорний список у кількох місцях... у моєму випадку, окрім закриття мого облікового запису, вони не повернули мені гроші, вони навіть не надіслали електронний лист чи щось, що могло б пояснити, що сталося... Я довго розслідував скарги про казино Tangiers і Winnerama, і десятки людей повідомляють про те саме, що сталося. закриття рахунків і безпричинна конфіскація грошей.. Я сумніваюся, що тут відповідають.. тому що на більшості сайтів, які я відвідував, скарги були закриті через відсутність зв’язку з казино,..
вони теж в чорному списку в АГ..
я знаю, що втратив гроші, які вклав.. тому що їм наплювати на ці скарги, вони безкарні, і ніхто нічого не може зробити
Hello
they were blacklisted in several places... in my case, besides closing my account, they didn't refund my money, they didn't even send an email or anything that could explain what happened...I did a long investigation complaints about tangiers casino and winnerama casino and dozens of people report the same thing that happened . closing of accounts and money confiscated for no reason.. I doubt they answer here.. because in most of the sites I visited the complaints were closed due to lack of communication from the casino,..
they are also on the blacklisted in AG..
i know i lost the money i deposited.. because they don't give a damn about these complaints,, they are unpunished and no one can do anything
Власник в Канаді, його не важко знайти. Його звати Девід. Проведіть певне дослідження, і зрештою ви отримаєте номери його робочого та домашнього телефонів. Так мені заплатили.
The owner is in Canada, he's not too hard to find. His name is David. Do some research and you'll eventually get his work and home phone numbers. That's how I got paid.
Привіт
їх було занесено в чорний список у кількох місцях... у моєму випадку, окрім закриття мого облікового запису, вони не повернули мені гроші, вони навіть не надіслали електронний лист чи щось, що могло б пояснити, що сталося... Я довго розслідував скарги про казино Tangiers і Winnerama, і десятки людей повідомляють про те саме, що сталося. закриття рахунків і безпричинна конфіскація грошей.. Я сумніваюся, що тут відповідають.. тому що на більшості сайтів, які я відвідував, скарги були закриті через відсутність зв’язку з казино,..
вони теж в чорному списку в АГ..
я знаю, що втратив гроші, які вклав.. тому що їм наплювати на ці скарги, вони безкарні, і ніхто нічого не може зробити
Hello
they were blacklisted in several places... in my case, besides closing my account, they didn't refund my money, they didn't even send an email or anything that could explain what happened...I did a long investigation complaints about tangiers casino and winnerama casino and dozens of people report the same thing that happened . closing of accounts and money confiscated for no reason.. I doubt they answer here.. because in most of the sites I visited the complaints were closed due to lack of communication from the casino,..
they are also on the blacklisted in AG..
i know i lost the money i deposited.. because they don't give a damn about these complaints,, they are unpunished and no one can do anything
Я впевнений, що наша команда обробки даних знає про чорні списки, просто ми робимо все по-іншому й вважаємо за краще проводити перевірку. Ви можете прочитати більше про це тут .
Добре, що ви подали скаргу, оскільки це дає нам додатковий простір для оцінки того, як казино реагують на проблеми гравців більш прямо. Ми просто не покладаємося на відгуки та рейтинги інших, ми віддаємо перевагу власному безпосередньому досвіду та «розслідуванням».
Давайте Winnerama Casino ще кілька днів, щоб відповісти на скаргу .
I'm sure that our data team is aware of the blacklists, we just do things differently, and we prefer to do our review. Feel free to read more about it here.
It's good that you have submitted the complaint because it gives us additional space to evaluate how casinos respond to players' issues more directly. We just do not rely on others' reviews and ratings, we prefer our own direct experiences and "investigations".
Let's give the Winnerama Casino a few more days to respond to the complaint.
це стало для мене чимось особистим.. мій чоловік порадив мені відкласти це, оскільки вартість, яку вони вкрали, незначна.. однак мене засмучує те, що вони зробили з мене дурня, змусивши мене довго чекати з вибаченнями, ідіоти та в наприкінці закрити мій обліковий запис без будь-яких причин...
ви можете помітити, що вони використовують деякі печатки ""затверджене казино""
однак вони не заробили ці печатки.. вони використовують їх неналежним чином без дозволу... я зробив донос, і один із власників цих печаток відповів, що вони подзвонять у юридичний відділ, щоб змусити їх видалити..
якби казино використовувало неавторитетний знак якості від гуру казино, що б ви про це подумали?
Я беру участь у кількох групах у соціальних мережах лише у facebook Я модератор групи з понад 100 тисячами гравців, я буду просити учасників про допомогу, щоб поділитися та повідомити про цих злодіїв, щоб вони припинили красти невинних людей
this has become something personal to me.. my husband advised me to put it aside because the value they stole is insignificant.. however what upsets me is that they made a fool of me by making me wait a long time with apologies idiots and in the end close my account without any justification...
you can notice they use some seals ""approved casino""
however they didn't earn these seals.. they are using it improperly without authorization... i made a denounce and one of the owners of these seals replied saying that they would call the legal department to force them to remove..
if a casino used an unauthoritative quality seal from the casino guru what would you think of it?
I participate in several groups on social networks only on facebook I am a moderator of a group with more than 100 thousand players, I will ask the members for help to share and report these thieves to stop stealing innocent people
Я згодна з вашим чоловіком, але я також можу зрозуміти, що вас ніхто не обдурить і ви хочете боротися за принцип. І ви робите це тільки зараз, тому що ви подали скаргу , і вона все ще відкрита.
Я поняття не маю, про яку «неавторитетну печатку якості від гуру казино» ви говорите, але важливо, щоб ви дали нам можливість перевірити, що відбувається з вашим обліковим записом і зняттям коштів, і якщо казино не хоче зробіть це, будуть наслідки.
Просто наберіться терпіння, будь ласка, і дайте Ніку більше часу для скарги.🙏
I agree with your husband, but I can also understand that nobody will fool you and you want to fight for the principle. And you're doing it just now because you have submitted the complaint and it is still open.
I have no clue about what "an unauthoritative quality seal from the casino guru" you are talking about, but it is important that you gave us the chance to check what is going on with your account and withdrawal, and if the casino won't do that, there will be consequences.
Just be patient please and give Nick more time for the complaint.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.