ФорумКазиноWinLegends Casino - загальне обговорення

WinLegends Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
5558 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити WinLegends Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я зробив депозит у казино winlegends на 80 євро, вони стягнули з мене плату в банку, але він не з’являється в казино. Після розмови з ними в чаті та електронною поштою вони не сказали мені, що відбувається? Що мені робити ?

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Прикро це чути,

Я припускаю, що казино має перевірити це в постачальника платежів, і ви повинні зробити те саме. Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за відповідь. Я зробив депозит через візу. Не знаю, що сказати

Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Потім вам слід зв’язатися зі своїм банком, щоб переконатися, що трансакція здійснена.

Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сайт казино не найгірший, який ви можете собі уявити

Автоматичний переклад.
Oliver23966
1 рік тому

Ні, це не найгірше. Але все одно я б вибрав казино з набагато кращими результатами. 🙂

Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Привіт, як справи?

Проблему вирішено? 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ні... мій банк сказав мені, що транзакція була нормальною з 04/12... і одержувачем була книжкова та аудіовізуальна компанія... winlegends для мене легенда

Автоматичний переклад.
1 рік тому

тепер вони навіть не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Мені прикро це чути!

у разі відсутності коштів для зняття коштів, казино зазвичай мають зв’язатися зі своїм платіжним постачальником і дозволити цій компанії провести розслідування. На жаль, це розслідування може тривати досить довго.

Мені не подобається той факт, що вас ігнорують. Як щодо подання скарги ( клацніть або торкніться тут )? Ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони кажуть, що вони не отримали транзакцію. як це можливо? я надіслав їм код транзакції, документ мого банку. чи можна бути на їхньому сайті, зробити депозит за допомогою картки visacard і мої гроші піти в інше місце?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви повідомити мені, будь ласка, яка компанія Reserved Training? Цій компанії перейшов мій депозит! Вибачте за мою погану англійську

Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Вибачте, я не можу пояснити, тому я не знаю, що сталося.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви повідомити мені, будь ласка, яка компанія Reserved Training? Цій компанії перейшов мій депозит! Вибачте за мою погану англійську

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не виняток і те, що вклади надходять різним компаніям. Сторонній платіжний постачальник зазвичай опікується кількома казино або групами, а потім відповідно розподіляє кошти. Для кожної групи або казино може бути призначена спеціальна компанія.

Ви не перший гравець, який згадує, що одержувач сильно відрізняється від власника казино. На жаль, я не відповідна особа, щоб детально пояснювати, як це працює.

(Підказка, ви можете писати грецькою мовою, просто виберіть грецьку мову, і я зможу прочитати автоматичний переклад)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

в порядку! дякую. Тепер мені потрібно подати запит на оскарження транзакції щодо моєї візи

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подумайте про це, перебуваючи на сайті, де ви вводите свої дані для транзакції карткою, а потім вам повідомляють, що гроші до них не дійшли. Смішні речі

Автоматичний переклад.
kostisgov
1 рік тому

Без проблем 😉

Я б так і зробив, але не знаю, чи дозволять вам грати в казино після того, як ви заберете з них гроші.

Я б дочекався, поки казино проведе розслідування, тому що це зазвичай тривалий період із втраченими депозитами.

Але якщо ви більше не бажаєте грати в казино, продовжуйте.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про це.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подумайте про це, перебуваючи на сайті, де ви вводите свої дані для транзакції карткою, а потім вам повідомляють, що гроші до них не дійшли. Смішні речі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, якщо я не помиляюся, те, що ми називали «втраченим депозитом», є однією з найчастіших тем у розділі скарг 🙁. Надто часто трапляється.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав апеляцію на клопотання. Чекаю відповіді від банку.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого