1 рік тому
Тут ви можете обговорити WinLegends Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит у казино winlegends на 80 євро, вони стягнули з мене плату в банку, але він не з’являється в казино. Після розмови з ними в чаті та електронною поштою вони не сказали мені, що відбувається? Що мені робити ?
I have made a deposit in winlegends casino 80 euros, they have charged me from the bank and it does not appear in the casino, after speaking with them via live chat and email they did not tell me what is going on?What should i do?
Прикро це чути,
Я припускаю, що казино має перевірити це в постачальника платежів, і ви повинні зробити те саме. Який спосіб оплати ви використовували?
Sorry to hear that,
I guess that the casino has to check it out with the payment provider, and you should do the same. What payment method did you use?
Дякую за відповідь. Я зробив депозит через візу. Не знаю, що сказати
Thanks for the reply. I did the deposit via visa .I dont know what to say
Потім вам слід зв’язатися зі своїм банком, щоб переконатися, що трансакція здійснена.
Ви можете це зробити?
Then you should contact your bank to make sure that the transaction has proceeded.
Can you do that?
Ні, це не найгірше. Але все одно я б вибрав казино з набагато кращими результатами. 🙂
No, it is not the worst. Bur, still I would choose a casino with a far better score. 🙂
Привіт, як справи?
Проблему вирішено? 🤞
Hello there, how are you faring?
Has the problem been solved? 🤞
ні... мій банк сказав мені, що транзакція була нормальною з 04/12... і одержувачем була книжкова та аудіовізуальна компанія... winlegends для мене легенда
no...my bank told me that the transaction was ok from 04/12...and the reciver was a book and audiovisual company...winlegends is a legend for me
Мені прикро це чути!
у разі відсутності коштів для зняття коштів, казино зазвичай мають зв’язатися зі своїм платіжним постачальником і дозволити цій компанії провести розслідування. На жаль, це розслідування може тривати досить довго.
Мені не подобається той факт, що вас ігнорують. Як щодо подання скарги ( клацніть або торкніться тут )? Ми спробуємо вам допомогти.
I'm sorry to hear this!
in case the withdrawal is missing, casinos usually have to reach their payment provider and let this company investigate. Sadly, this investigation can take quite some time.
I do not like the fact, that you're being ignored though. How about submitting a complaint (click or tap here)? We will try to help you.
вони кажуть, що вони не отримали транзакцію. як це можливо? я надіслав їм код транзакції, документ мого банку. чи можна бути на їхньому сайті, зробити депозит за допомогою картки visacard і мої гроші піти в інше місце?
they say that they did not receive the transaction. how is this possible?i sent them the code of transaction, a document of my bank. is it possible to be at their site, make a deposit via visacard and my money go somewhere else?
Вибачте, я не можу пояснити, тому я не знаю, що сталося.
Sorry, I can't explain hence I do not know what happened.
Не виняток і те, що вклади надходять різним компаніям. Сторонній платіжний постачальник зазвичай опікується кількома казино або групами, а потім відповідно розподіляє кошти. Для кожної групи або казино може бути призначена спеціальна компанія.
Ви не перший гравець, який згадує, що одержувач сильно відрізняється від власника казино. На жаль, я не відповідна особа, щоб детально пояснювати, як це працює.
(Підказка, ви можете писати грецькою мовою, просто виберіть грецьку мову, і я зможу прочитати автоматичний переклад)
It is not an exception that deposits go to different companies. The 3rd party payment provider usually takes care of several casinos or groups and then distributes the funds accordingly. Each group or casino can have an assigned special company for that.
You are not the first player to mention that the recipient is quite different from the casino owner. Sadly, I'm not the proper person to explain how this works in detail.
(Tip, you can write in greek, just set your language preferences to greek, and I will be able to read an automatic translation)
в порядку! дякую. Тепер мені потрібно подати запит на оскарження транзакції щодо моєї візи
ok! thank you Now what I have to do is request a transaction dispute on my visa
οκ! σ ευχαριστω. Πλέον αυτό που έχω να κάνω ,είναι αίτημα αμφισβήτηση συναλλαγής στη visa μου
Подумайте про це, перебуваючи на сайті, де ви вводите свої дані для транзакції карткою, а потім вам повідомляють, що гроші до них не дійшли. Смішні речі
Think about it, being on a site putting in your details for a card transaction and then being told that the money didn't reach them. Funny things
Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα
Без проблем 😉
Я б так і зробив, але не знаю, чи дозволять вам грати в казино після того, як ви заберете з них гроші.
Я б дочекався, поки казино проведе розслідування, тому що це зазвичай тривалий період із втраченими депозитами.
Але якщо ви більше не бажаєте грати в казино, продовжуйте.
Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про це.
No problem 😉
I would do that, just not sure whether the casino lets you play after you take the money back from them.
I would wait for the casino to investigate because it is usually a longer run with lost deposits.
If you however don't care to play in the casino anymore, go ahead.
Kindly let me know what you think about that.
Подумайте про це, перебуваючи на сайті, де ви вводите свої дані для транзакції карткою, а потім вам повідомляють, що гроші до них не дійшли. Смішні речі
Think about it, being on a site putting in your details for a card transaction and then being told that the money didn't reach them. Funny things
Σκέψου αυτό, να είσαι σε ένα site να βάζεις τα στοιχειά σου για μια συναλλα΄γή με κάρτα και μετά να σου λένε οτί τα χρήματα δεν έφτασαν σε αυτούς. Αστεία πράγματα
Чесно кажучи, якщо я не помиляюся, те, що ми називали «втраченим депозитом», є однією з найчастіших тем у розділі скарг 🙁. Надто часто трапляється.
Honestly, if I'm not mistaken what we called a "lost deposit" is among the most frequent topics in the complaint section 🙁. It happens too often.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.