3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winhalla Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дійсно погане казино !!
Я вніс 25 євро і взяв бонус за депозит, проблеми почалися !!
не дозволив грати в будь -які ігри в цьому казино, але одразу почав вимагати документи для ідентифікації облікового запису !!
Я відразу закрив свій рахунок, тому що він почав виглядати як нечесне казино !!
свої гроші я вимагав від них десятки разів по електронній пошті, але кожного разу просто хочу документи.
Я б нікому не рекомендував казино цієї чи цієї компанії, закручуйте їх здалеку !!!
Я, мабуть, втратив 25e, але збережіть свої гроші, я більше не втратив.
Really bad casino !!
I deposited 25 euros and took the deposit bonus, the problems started !!
did not allow to play any games in this casino but immediately began to require documents for account identification !!
I closed my account right away because it started to look like a dishonest casino !!
my money i have demanded from them dozens of times by email but each time just want documents.
I would not recommend this or this company's casinos to anyone, twist these from afar !!!
i probably lost 25e but keep my money, i didn't lose any more.
Todella huono kasino!!
talletin 25 euroa ja otin talletusbonuksen,alkoivat ongelmat!!
ei antanut pelata mitään pelejä tämä kasino vaan alkoi heti vaatia asiakirjoja tilin tunnistukseen!!
suljin tilini heti koska alkoi vaikuttaa epärehelliseltä kasinolta!!
rahojani olen heiltä vaatinut takaisin kymmeniä kertoja emaililla mutta joka kerta vain haluavat asiakirjoja.
en suosittele tätä enkä tämän yhtiön kasinoita kenellekkään,kieräkää nämä kaukaa!!!
menetin varmaan 25e mutta pitäkööt rahansa,enpä hävinnyt enempää.
Це стандартний процес у деяких казино. Ваш обліковий запис може бути позначено з будь -якої причини (наприклад, у вас є та сама IP -адреса, що й у іншого гравця), тому вони хотіли підтвердити ваш обліковий запис. Щоб надіслати вам виведення коштів, їм ще потрібно підтвердити ваш обліковий запис, тому я не здивований, що вони все ще вимагають від вас документи.
This is a standard process in some casinos. You account could be flagged for any reason (for example you have the same IP address as another player) so they wanted to verify your account. In order to send you the withdrawal, they still need to verify your account so I'm not surprised they still require the documents from you.
принаймні не може мати ту саму ip -адресу або мати захоплену ip -адресу ....
немає такого аналогічного казино, проти якого ви б негайно почали просити документи і навіть не могли грати, а потім вирішили, чи варто казино грати та ідентифікуватись !!
це просто говорить вам, що є нечесне казино !!
Мене в якомусь казино позбавили інформації про кредитну картку, і тому я більше не довіряю цим лайнам.
траплялося навіть, що вкрадено людську ідентичність !!!
at least can't have the same ip address or have some captured ip address ....
there is no similar casino against which you immediately start asking for documents and can't even play and then decide whether the casino is worth playing and identifying !!
this just tells you that there is a dishonest casino !!
I was robbed of credit card information through some casino and that’s why I don’t trust these shit at all anymore.
it has happened even that there is a human identity also stolen !!!
ei voi ainakaan olla sama ip osoite vai onko joillakin kaapattu ip osoite....
ei ole yhtään samanlaista kasinoa tullut vastaan jossa aletaan heti kyselee asiakirjoja eikä voi edes pelata ja päättää sitten että onko kasino pelaamisen ja tunnistautumisen arvoinen!!
tämä vain kertoo siitä että on epärehellinen kasino!!
minulta ryöstettiin jostain kasinon kautta pankkikortin tiedot ja siksi en luota näihin paskoihin yhtään enää.
on tapahtunut sitäkin että on ihmisen identtiteetti myös varastettu!!!
Насправді я працював у дуже хорошому казино 4 роки, і ми іноді відразу закривали рахунок гравця і просили документи точно так, як ви описуєте. Знову ж таки, це відбувається у випадках, коли внутрішня система казино розглядає вас як потенційний ризик.
Тоді казино хоче негайно перевірити вас, щоб уникнути будь -яких проблем у майбутньому.
Щодо картки - я також досить стриманий щодо використання карт в Інтернеті. Ось чому я створив безкоштовний рахунок у місцевому банку, попросив у них VISA (оскільки в деяких випадках Mastercard не підтримує зняття коштів), і я зберігаю на цій картці лише невелику суму грошей. Я використовую цю картку виключно для всіх видів онлайн -платежів.
Actually I worked in a very good casino for 4 years and we sometimes closed the player's account immediately and asked for the documents exactly as you describe. Once again, it happens in cases where the casinos internal system sees you as a potential risk.
Then the casino wants to verify you immediately to avoid any issues in the future.
Regarding the card - I'm also quite reserved in terms of using cards online. That's why I created a free account in the local bank, I asked them for VISA (because in some cases, Mastercard doesn't support withdrawals) and I keep only low amount of money on that card. I use this card exclusively for all types of online payments.
Привіт.
Я щойно обговорював це з представником казино. Їхній веб-сайт знаходиться на технічному обслуговуванні, і він має бути доступний дуже скоро.
Hi.
I have just discussed it with the casino representative. Their website is under maintenance, and it should be available very soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.