ГоловнаФорумКазиноWinhalla Casino - загальне обговорення

Winhalla Casino - загальне обговорення

3 р. тому від mcclane2020
|
4 410 переглядів 6 відповідей |
|
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winhalla Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Дійсно погане казино !!

Я вніс 25 євро і взяв бонус за депозит, проблеми почалися !!

не дозволив грати в будь -які ігри в цьому казино, але одразу почав вимагати документи для ідентифікації облікового запису !!

Я відразу закрив свій рахунок, тому що він почав виглядати як нечесне казино !!

свої гроші я вимагав від них десятки разів по електронній пошті, але кожного разу просто хочу документи.

Я б нікому не рекомендував казино цієї чи цієї компанії, закручуйте їх здалеку !!!

Я, мабуть, втратив 25e, але збережіть свої гроші, я більше не втратив.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Це стандартний процес у деяких казино. Ваш обліковий запис може бути позначено з будь -якої причини (наприклад, у вас є та сама IP -адреса, що й у іншого гравця), тому вони хотіли підтвердити ваш обліковий запис. Щоб надіслати вам виведення коштів, їм ще потрібно підтвердити ваш обліковий запис, тому я не здивований, що вони все ще вимагають від вас документи.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

принаймні не може мати ту саму ip -адресу або мати захоплену ip -адресу ....

немає такого аналогічного казино, проти якого ви б негайно почали просити документи і навіть не могли грати, а потім вирішили, чи варто казино грати та ідентифікуватись !!

це просто говорить вам, що є нечесне казино !!

Мене в якомусь казино позбавили інформації про кредитну картку, і тому я більше не довіряю цим лайнам.

траплялося навіть, що вкрадено людську ідентичність !!!


Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Насправді я працював у дуже хорошому казино 4 роки, і ми іноді відразу закривали рахунок гравця і просили документи точно так, як ви описуєте. Знову ж таки, це відбувається у випадках, коли внутрішня система казино розглядає вас як потенційний ризик.

Тоді казино хоче негайно перевірити вас, щоб уникнути будь -яких проблем у майбутньому.

Щодо картки - я також досить стриманий щодо використання карт в Інтернеті. Ось чому я створив безкоштовний рахунок у місцевому банку, попросив у них VISA (оскільки в деяких випадках Mastercard не підтримує зняття коштів), і я зберігаю на цій картці лише невелику суму грошей. Я використовую цю картку виключно для всіх видів онлайн -платежів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

це зникло з Інтернету.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
2 р. тому

Привіт.

Я щойно обговорював це з представником казино. Їхній веб-сайт знаходиться на технічному обслуговуванні, і він має бути доступний дуже скоро.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого