ГоловнаФорумКазиноWinGaga Casino - загальне обговорення

WinGaga Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

5 міс. тому від psychedelicteo
|
5 070 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Tarantino
1 місяць тому

Ви вже проходили верифікацію в цьому казино, чи вона не потрібна?🤔

Я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте гроші, тож тоді зможете подати запит на ще одне виведення.

Будь ласка, тримайте нас в курсі, як це відбувається, і ми будемо готові допомогти, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Наразі жодна перевірка не потрібна, гроші на сьогодні не надійшли, не кажучи вже про затверджену виплату. Минуло вже 7 днів.

Автоматичний переклад.
Tarantino
1 місяць тому

Я бачу. Наша команда розгляду скарг може втрутитися лише після 14-денного періоду, тож сподіваємося, що до того часу ви отримаєте гроші.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось має інформацію про зняття? завтра 3-й день першого зняття, але мій рахунок ще не верифіковано

і досі чат сказав мені, що мені це не потрібно?

Автоматичний переклад.
Tarantino
1 тиждень тому

У вас вже щось є?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось має інформацію про зняття? завтра 3-й день першого зняття, але мій рахунок ще не верифіковано

і досі чат сказав мені, що мені це не потрібно?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Вам сказали, що перевірка не потрібна, так?

Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вчора я вніс 250 євро за допомогою EPS, мій банк зняв суму, і я не отримав її на своєму рахунку в казино... Служба підтримки не знає, де гроші, сумно, що ви не можете просто внести їх у 2025 році. ..


file

Автоматичний переклад.
Szabolcs
3 дн. тому

І чи зв’язувалися ви з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи справді все пройшло добре? Я також прочитав те, що ви написали вперше, і там у вас виникла проблема зі зняттям коштів, і тут ви описуєте депозит, тож чи обидві ситуації дійсні, чи ви просто не отримали гроші на свій рахунок гравця?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Я заплатив своєю карткою та виграв, але через 3 дні нічого не сталося, ні чеку, ні зняття коштів, тож я виграв приз, через кілька днів я хотів заплатити ще раз, але цього разу з EPS, і гроші не надійшли на рахунок ..тож нинішня проблема полягає в тому, що грошей немає

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого