4 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinGaga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у чому конкретно вам потрібна допомога? З вами щось трапилося в цьому казино? Не могли б ви мені це описати, щоб я знав, чи ми можемо допомогти?
Hello, what specifically do you need help with ? Did something happen to you at this casino ? Could you please describe it to me so I know if it would be possible for us to assist ?
добрий вечір Я подав заявку на відкликання з неділі, але вони досі не обробили мій запит, тоді як у службі підтримки сказали мені не хвилюватися та що вони приймуть його найближчим часом. Насправді вони багато разів наголошували мені, що це займає 1-3 робочих дні, і досі вони не мають чіткої відповіді. Я говорю про казино wingaga, яке дуже ускладнює роботу для гравців з Греції, як я бачив в інших скаргах.
Good evening. I have applied for a withdrawal since Sunday and they still haven't processed my request, while the support told me not to worry and that they would accept it soon. In fact, they stressed to me many times that it takes 1-3 working days and still to this day they haven't I have a clear answer. I'm talking about the wingaga casino, which makes it very difficult for us players from Greece, as I saw in other complaints.
Καλησπερα σας.εχω κάνει αίτηση ανάληψης από την Κυριακή και ακόμα δεν έχουν επεξεργαστεί το αίτημα μου ενώ στην υποστήριξη μου έλεγαν να μην ανησυχώ και ότι θα το δεχτούν σύντομα.Μαλιστα μου τόνισαν πολλές φορές ότι χρειάζονται 1-3 εργάσιμες και ακόμα μέχρι και σημερα δεν έχω μια σαφή απάντηση.Μιλαω για το καζίνο wingaga το οποίο μας δυσκολεύει παρά πολύ εμάς τους παίχτες από Ελλάδα όπως είδα και σε αλλά παράπονα.
Калімера. Чи можу я спершу запитати вас, чому, на вашу думку, це ускладнює завдання особливо гравцям із Греції?🤔
Ви вже проходили процес верифікації в цьому казино чи це не потрібно?
У вашій скарзі Томас пояснив, що ми зазвичай надаємо казино 14 повних днів для обробки виведення коштів, перш ніж наша команда розгляду скарг зможе втрутитися. Буду тримати кулаки, щоб ви отримали гроші раніше.🤞
Будь ласка, тримайте нас у курсі.
Kalimera. May I first ask you why you think that makes it difficult for players from Greece in particular?🤔
Have you already passed the verification process at this casino, or is it not necessary?
In your complaint Tomas explained that we usually give casinos 14 full days to process the withdrawal before our complaint team is able to intervene. I will keep my fingers crossed for you to receive the money earlier.🤞
Please make sure to keep us informed.
Я вже тримаю вас в курсі, тому що офіційно казино вимагає 1-3 робочих дні для відповіді, але це не так. Я не хочу думати, що вони не заплатять. Але правильно, що всі знають, що час, який вони просять у 1-3 робочих дні, недійсний, тому що це займає надто багато часу. Щодо процесу перевірки, то я сам надіслав свої документи, щоб процес не затягувався, і на це теж не відповіли, тобто чи потрібно їм ще щось. Якби я знав, що обробка простого зняття займає більше тижня, я б не зробив депозит. Депозити, звичайно, виконуються одночасно, але зняття займає багато часу, якщо ми скасуємо наші запити. Мені більше нічого сказати.
I am already keeping you informed because the casino officially asks for 1-3 business days to respond which is not the case. I don't want to imagine that they won't pay. But it is right that everyone knows that the time they ask for 1-3 business days is not valid that it is taking too long. As for the verification process, I sent my documents myself so that the process would not be delayed, and they have not responded to that either, that is, whether they need anything else. If I had known that it takes more than a week to process a simple withdrawal I wouldn't make a deposit. Deposits are of course done at the same time but withdrawals take a long time in case we cancel our requests. I have nothing else to say.
Ήδη σας κρατάω ενήμερους διότι το καζίνο επίσημα ζητάει 1-3 εργάσιμες ημέρες για να ανταποκριθει κάτι που δεν ισχύει.Δεν θέλω να φανταστώ το ότι δεν θα πληρώσει.Ειναι όμως σωστό να γνωρίζουν όλοι ότι ο χρόνος που ζητάει 1-3 εργάσιμες δεν ισχύει και ότι καθυστερεί παρά πολύ.Οσο για την διαδικασία της επαλήθευσης έστειλα από μόνος μου τα έγγραφα μου για να μην καθυστερεί η διαδικασία και δεν έχουν απαντήσει ούτε σε αυτό σχετικά δηλαδή με το αν χρειάζονται κάτι ακομα.Αν γνώριζα ότι χρειάζονται πάνω από μια εβδομάδα για να επεξεργαστούν μια απλή ανάληψη δεν θα έκανα καταθεση.Οι καταθέσεις φυσικά γίνονται την ίδια στιγμή αλλά οι αναλήψεις θέλουν πολύ χρόνο μήπως και ακυρώσουμε εμείς τα αιτήματα μας.Τιποτα άλλο δεν έχω να πω.
Ми щиро вдячні за вашу готовність поінформувати інших гравців. Я знаю, що порівнювати депозити та зняття здається природним, але майте на увазі, що це два дуже різні процеси.
Проте я не маю наміру додавати ще більше солі до затримки платежу. Натомість я бажаю вам гарного дня.
We sincerely appreciate your willingness to inform other players.I know it seems natural to compare deposits and withdrawals, but please be aware that they are two very different processes.
Yet I have no intention of adding more salt to the delayed payment. Instead, I wish you a good day.
Внесення депозиту — це, безперечно, процес, який відрізняється від зняття коштів, але так само, як клієнт платить безпосередньо, його потрібно обслуговувати краще та серйозно. удачі
Depositing is definitely a different process from withdrawing, but just as the customer pays directly, it must be served better and with seriousness. Good luck
Σίγουρα είναι μια διαφορετική διαδικασία η καταθεση από την ανάληψη αλλά όπως και ο πελάτης πληρώνει άμεσα έτσι πρέπει να εξυπηρετείται καλύτερα και με σοβαρότητα.Καλη σας συνεχεια
Так, це правда, але іноді можуть виникати несподівані ускладнення, які ви, звичайно, розумієте.
Сподіваюся, Ви зможете вирішити ситуацію за допомогою поданої Вами скарги .
Yes that is true but sometimes there can be unexpected complications which you certainly understand.
I hope you will be able to resolve the situation with the help of the complaint you have filed.
Все те ж саме. Вони не відповіли на зняття коштів від 11-08-24, і щоразу, коли я зв’язуюсь з ними, вони кажуть мені те саме. Тобто я мав би трохи потерпіти.
It's still the same. They haven't responded to a withdrawal on 11-08-24 and whenever I contact them they tell me the same things. That is, I should be a little more patient.
Ακόμα γίνεται το ίδιο.δεν έχουν απαντήσει σε ανάληψη στις 11-08-24 και όποτε επικοινωνώ μου λένε τα ίδια πράγματα.να κάνω δηλαδή λίγη υπομονή ακόμα.
Виведення завершено через 8 днів
Withdrawal completed now after 8 days
Η ανάληψη ολόκληρωθηκε τώρα μετά από 8 μερες
Тож принаймні через тиждень хороших новин, коли ви отримаєте свої гроші.
Вітаю і сподіваюся, що якщо ви гратимете в цьому казино, стане тільки краще. Іноді подібні ситуації можуть траплятися, і, очевидно, якщо казино більше нічого вам сказати, саме тому ви не отримали більше нічого.
Продовжуйте насолоджуватися своїми грошима, і якщо у вас є інший досвід, ви можете поділитися, якщо він був кращим. 😊☘️
So at least after a week of good news, when you got your money.
Congratulations and I hope that if you play in this casino it will only get better. Sometimes situations like this can happen and obviously if the casino has nothing more to say to you, that's why you didn't get anything else.
Keep enjoying your money and if you have another experience, you can share if it was better. 😊☘️
Доброго ранку, я побачив у публікаціях різних користувачів, що ви допомагаєте вирішувати скарги гравців на різних сайтах ставок. Я також хотів би повідомити про запит на зняття коштів, який я зробив з 23 вересня (183 євро) на сайт ставок "wingaga" технічна підтримка постійно говорить мені бути терплячим і розуміти, що неможливо, оскільки немає послідовності з їхнього боку
Good morning, I have seen through the posts of various users that you are helping to resolve the complaints that players have from various betting sites, I would also like to report a withdrawal request that I have made since September 23 (183 euros) on the betting site "wingaga" the technical support keeps telling me to be patient and understanding which is not possible since there is no consistency from their side
Καλημέρα σας, έχω δεί μέσα από τις αναρτήσεις διαφόρων χρηστών ότι βοηθάτε να επιλυθούν τα παράπονα που έχουν όι παίχτες από διαφορα στοιχηματικα σαιτ,θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να αναφέρω ένα αίτημα ανάληψης που έχω κάνει από της 23 Σεπτέμβρη (183 ευρώ) στο στοιχηματικο σαιτ "wingaga" η τεχνική υποστήριξη μου λέει συνεχώς να κάνω υπομονή και να δείξω κατανόηση πράγμα που δεν γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει συνέπεια από την πλευρά τούς
Привіт!
Ми справді підтримуємо гравців у різних випадках, і ми раді, що ви знайшли нас тут.
До вас кілька інших гравців із Греції повідомили про затримку виплат від цього казино/букмекерської компанії, тому, можливо, прочитання цієї теми може трохи полегшити ваш біль. Мені здається, що вони просто повільні та неефективні, коли мова заходить про зняття коштів. У будь-якому випадку, важливо вказати кілька речей щодо підтримки, яку ми пропонуємо безкоштовно.
По-перше, казино має 14 повних днів для вирішення проблеми неповного зняття; лише після того, як цей період мине, ми втрутимося. Мені здається, це повинно здатися надзвичайно довгим, але ми всі повинні прийняти це.
По-друге, ми займаємося виключно питаннями, пов’язаними з іграми в казино, без ставок на спорт. Можливо, це не важливо; Я просто хочу, щоб ти це знав.
Отже, ви можете подати скаргу тут і зараз, скориставшись цим зеленим посиланням 👈, і наші спеціалісти з першої групи реагування незабаром зв’яжуться з вами та нададуть деталі.
Наразі мені цікаво наступне: ви коли-небудь знімали гроші з цього казино раніше? Зазвичай це означає, що інформацію вашого облікового запису було перевірено та визнано придатною для подальшого зняття коштів.
Hi there!
We indeed support players on various occasions, and we are glad you've found us here.
Before you, several other players from Greece reported delayed payments from this casino/betting company, so perhaps reading this thread might ease your pain a bit. To me, it seems they are just slow and inefficient when it comes to the withdrawals. In any case, it is important to point a few things out regarding the support we offer for free.
First of all, the casino is allowed 14 full days to resolve the incomplete withdrawal; only after this period passes we will step in. I imagine it must feel like an extremely long time yet we all have to accept that.
Secondly, we solely address issues concerning casino games, no sports betting. Perhaps it is not important; I just want you to know that.
So, you are welcome to submit the complaint here and now by using this green link 👈, and our specialists from the first response team will get to you shortly with details.
For now, I wonder about following: have you ever withdrawn any money from this casino before? That would typically imply that your account information was checked and deemed suitable for further withdrawals.
Ну, дуже дякую всім за мобілізацію, по-перше, по-друге, нещодавно завершилося виведення одного з двох, принаймні тому, що я чекаю іншого, який стався 28 вересня, ми чекаємо, що буде станеться з другим!
Well, thank you all very much for the mobilization firstly, secondly, just a while ago the withdrawal of one of the two was completed at least because I am waiting for another one which happened on 9/28, we are waiting to see what will happen with the second one!
Λοιπόν σας ευχαριστώ πολύ όλους για την κινητοποίηση αρχικα, δεύτερον μόλις πρίν από λίγο ολοκληρώθηκε η ανάληψη η μία από της δύο τουλάχιστον γιατί περιμένω άλλη μία η οποία έγινε 28/9 περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με την δεύτερη!
привіт
Я радий, що ви отримали гроші за свою скаргу тут . Я повідомлю вашому спеціалісту, що розглядає скарги, щойно ви підтвердите, що це повна сума. це правильно?
І тоді у вас є ще один, якого ви чекаєте з 28 числа. Тому, сподіваюся, цей також незабаром буде з вами.
Будь ласка, повідомте нам про це.🙏
Hello there.
I am glad that you received the money from your complaint here. I will inform your complaint resolver as soon as you confirm that it is the whole amount. Is that right?
And then you have another one you are waiting for from the 28th. So hopefully this one will be with you soon as well.
Please let us know about it.🙏
У нас все гаразд, гроші надійшли вчора, велике спасибі за інтерес і продовжуйте так само!
We are fine the money all came in yesterday, thank you very much for your interest and keep up the good work!
Είμαστε εντάξει τα χρήματα μπήκαν όλα χτες,σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και συνεχίστε αυτό που κάνετε!
Дякуємо за підтвердження, і нехай у вас все буде добре.🙂🤞
Я розміщу посилання для вас тут, якщо ви думаєте про те, щоб написати про свій досвід роботи з цим казино у відгуку користувача. Це може допомогти іншим краще зрозуміти, як працює це казино.
Ви збираєтеся продовжувати там грати зараз?
Thank you for confirming, and may it all go well for you.🙂🤞
I will post a link for you here in case you're thinking about writing about your experience from this casino in a user review. It could help others better understand how this casino works.
Are you going to continue playing there now?
привіт від казино wingaga, виведення повільне.. Я також читав від інших, що у них є проблема....
hello from casino wingaga, withdrawal is slow.. I also read from others that they have an issue....
γεια σας απο casino wingaga αναληψη αργει..διαβαζω και απο αλλους οτι εχουν θεμα....
І як довго ви чекаєте на вилучення?
And how long are you waiting for your withdrawal?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.