ФорумКазиноWinGaga Casino - загальне обговорення

WinGaga Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від psychedelicteo
|
2066 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити WinGaga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Тут хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
psychedelicteo
2 міс. тому

Привіт, у чому конкретно вам потрібна допомога? З вами щось трапилося в цьому казино? Не могли б ви мені це описати, щоб я знав, чи ми можемо допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір Я подав заявку на відкликання з неділі, але вони досі не обробили мій запит, тоді як у службі підтримки сказали мені не хвилюватися та що вони приймуть його найближчим часом. Насправді вони багато разів наголошували мені, що це займає 1-3 робочих дні, і досі вони не мають чіткої відповіді. Я говорю про казино wingaga, яке дуже ускладнює роботу для гравців з Греції, як я бачив в інших скаргах.

Автоматичний переклад.
Nikospoul912
1 місяць тому

Калімера. Чи можу я спершу запитати вас, чому, на вашу думку, це ускладнює завдання особливо гравцям із Греції?🤔

Ви вже проходили процес верифікації в цьому казино чи це не потрібно?

У вашій скарзі Томас пояснив, що ми зазвичай надаємо казино 14 повних днів для обробки виведення коштів, перш ніж наша команда розгляду скарг зможе втрутитися. Буду тримати кулаки, щоб ви отримали гроші раніше.🤞

Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже тримаю вас в курсі, тому що офіційно казино вимагає 1-3 робочих дні для відповіді, але це не так. Я не хочу думати, що вони не заплатять. Але правильно, що всі знають, що час, який вони просять у 1-3 робочих дні, недійсний, тому що це займає надто багато часу. Щодо процесу перевірки, то я сам надіслав свої документи, щоб процес не затягувався, і на це теж не відповіли, тобто чи потрібно їм ще щось. Якби я знав, що обробка простого зняття займає більше тижня, я б не зробив депозит. Депозити, звичайно, виконуються одночасно, але зняття займає багато часу, якщо ми скасуємо наші запити. Мені більше нічого сказати.

Автоматичний переклад.
Nikospoul912
1 місяць тому

Ми щиро вдячні за вашу готовність поінформувати інших гравців. Я знаю, що порівнювати депозити та зняття здається природним, але майте на увазі, що це два дуже різні процеси.

Проте я не маю наміру додавати ще більше солі до затримки платежу. Натомість я бажаю вам гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Внесення депозиту — це, безперечно, процес, який відрізняється від зняття коштів, але так само, як клієнт платить безпосередньо, його потрібно обслуговувати краще та серйозно. удачі

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Nikospoul912
1 місяць тому

Так, це правда, але іноді можуть виникати несподівані ускладнення, які ви, звичайно, розумієте.

Сподіваюся, Ви зможете вирішити ситуацію за допомогою поданої Вами скарги .

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Все те ж саме. Вони не відповіли на зняття коштів від 11-08-24, і щоразу, коли я зв’язуюсь з ними, вони кажуть мені те саме. Тобто я мав би трохи потерпіти.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Виведення завершено через 8 днів

Автоматичний переклад.
Nikospoul912
1 місяць тому

Тож принаймні через тиждень хороших новин, коли ви отримаєте свої гроші.

Вітаю і сподіваюся, що якщо ви гратимете в цьому казино, стане тільки краще. Іноді подібні ситуації можуть траплятися, і, очевидно, якщо казино більше нічого вам сказати, саме тому ви не отримали більше нічого.

Продовжуйте насолоджуватися своїми грошима, і якщо у вас є інший досвід, ви можете поділитися, якщо він був кращим. 😊☘️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, я побачив у публікаціях різних користувачів, що ви допомагаєте вирішувати скарги гравців на різних сайтах ставок. Я також хотів би повідомити про запит на зняття коштів, який я зробив з 23 вересня (183 євро) на сайт ставок "wingaga" технічна підтримка постійно говорить мені бути терплячим і розуміти, що неможливо, оскільки немає послідовності з їхнього боку

Автоматичний переклад.
panosmantzwros006
1 тиждень тому

Привіт!

Ми справді підтримуємо гравців у різних випадках, і ми раді, що ви знайшли нас тут.

До вас кілька інших гравців із Греції повідомили про затримку виплат від цього казино/букмекерської компанії, тому, можливо, прочитання цієї теми може трохи полегшити ваш біль. Мені здається, що вони просто повільні та неефективні, коли мова заходить про зняття коштів. У будь-якому випадку, важливо вказати кілька речей щодо підтримки, яку ми пропонуємо безкоштовно.

По-перше, казино має 14 повних днів для вирішення проблеми неповного зняття; лише після того, як цей період мине, ми втрутимося. Мені здається, це повинно здатися надзвичайно довгим, але ми всі повинні прийняти це.

По-друге, ми займаємося виключно питаннями, пов’язаними з іграми в казино, без ставок на спорт. Можливо, це не важливо; Я просто хочу, щоб ти це знав.

Отже, ви можете подати скаргу тут і зараз, скориставшись цим зеленим посиланням 👈, і наші спеціалісти з першої групи реагування незабаром зв’яжуться з вами та нададуть деталі.

Наразі мені цікаво наступне: ви коли-небудь знімали гроші з цього казино раніше? Зазвичай це означає, що інформацію вашого облікового запису було перевірено та визнано придатною для подальшого зняття коштів.


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Ну, дуже дякую всім за мобілізацію, по-перше, по-друге, нещодавно завершилося виведення одного з двох, принаймні тому, що я чекаю іншого, який стався 28 вересня, ми чекаємо, що буде станеться з другим!

Автоматичний переклад.
panosmantzwros006
1 тиждень тому

привіт

Я радий, що ви отримали гроші за свою скаргу тут . Я повідомлю вашому спеціалісту, що розглядає скарги, щойно ви підтвердите, що це повна сума. це правильно?

І тоді у вас є ще один, якого ви чекаєте з 28 числа. Тому, сподіваюся, цей також незабаром буде з вами.

Будь ласка, повідомте нам про це.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

У нас все гаразд, гроші надійшли вчора, велике спасибі за інтерес і продовжуйте так само!

Автоматичний переклад.
panosmantzwros006
4 дн. тому

Дякуємо за підтвердження, і нехай у вас все буде добре.🙂🤞

Я розміщу посилання для вас тут, якщо ви думаєте про те, щоб написати про свій досвід роботи з цим казино у відгуку користувача. Це може допомогти іншим краще зрозуміти, як працює це казино.

Ви збираєтеся продовжувати там грати зараз?

Автоматичний переклад.
11 год. тому

привіт від казино wingaga, виведення повільне.. Я також читав від інших, що у них є проблема....

Автоматичний переклад.
XRISTOFOROS82
10 год. тому

І як довго ви чекаєте на вилучення?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого