1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winfest Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я завжди добре платив. Виграв 500 євро та запросив виплату. Рахунок негайно закрито. Замок Оріон.
Я про це нічого не знав, і верифікації достатньо, якщо запитується оплата, – написали в чаті. Тим часом знову і знову спілкуватися в чаті, це триває... чи потрібно мені повернути мої депозити 215 євро, а що з рештою? Я збираюся розблокувати, але не знаю, звідки взявся замок. Може хтось допоможе
I always paid well. Won €500 and requested a payout. Account closed immediately. Lock of Orion.
I didn't know anything about it and verification is sufficient if a payment is requested, the chat wrote. Meanwhile again and again to chat it is in progress...should I get my deposits back 215 euros what about the rest? I'm considering unlocking and don't know where the lock comes from. Can someone help
Hab immer schön eingezahlt. 500 Euro gewonnen und Auszahlung beantragt. Konto sofort geschlossen. Sperre von Orion.
Ich wusste davon nichts und Verifizierung reicht aus wenn Auszahlung beantragt wird schrieb der chat. Mittlerweile immer wieder um Chat es ist in Bearbeitung...meine Einzahlungen soll ich wieder bekommen 215 Euro was ist mit dem Rest? Ich überlege mich entsperren zulassen und weiß garnicht woher die Sperre kommt. Kann jemand helfen
Завжди ті самі люди в чаті, Кріс Андре та Габі. Бухгалтерія це обробляє, а у вас немає інформації, щоб написати, але що 215 євро вкладу повернуто? Крім того, тепер усі гравці мають бути перевірені негайно, і багато таких випадків зараз викликають занепокоєння! Все дуже дивно. Я маю копію всього електронною поштою та в чаті.
Always the same people in the chat, chris andre and Gaby. Accounting is processing it and you don't have any information to write, but that the 215 euro stake is paid back? Also that all players now have to be verified immediately and many such cases are now a concern! All very strange. I have a copy of everything via email and chat.
Im Chat immer die gleichen Personen, chris andre und Gaby. Buchhaltung bearbeitet es und sie haben keine Infos schreiben aber das 215 Euro Einsatz zurück bezahlt wird? Auch das nun alle Spieler sofort verifiziert werden müssen und ganze viele solche Fälle nun Anliegen! Sehr merkwürdig alles. Ich habe alles per Mail und Chat in Kopie.
Я хочу всі свої виграші! Я також розблокую себе й побачу, хто отримав, як з’явився замок. Казино не може просто скасувати мій виграш? Це не серйозне обслуговування клієнтів. Будь ласка, скажіть мені, що я можу зробити. Дуже дякую
I want all my winnings! I will also have myself unlocked and see who got how the lock came about. The casino can't just cancel my winnings? That's not serious customer service. Please tell me what I can do. Thanks very much
Ich möchte meinen kompletten Gewinn haben! Ich werde mich auch entsperren lassen und sehe ja wer wie die Sperre entstanden ist. Das Casino kann meinen Gewinn nicht einfach stornieren? Ein seriöser Kundendienst ist das nicht. Bitte schreibt mir doch was ich machen kann. Vielen Dank
Привіт,
Моє перше занепокоєння полягає в тому, що казино не приймає гравців з Німеччини, а також VPN заборонено. Але поки почекає.
Тепер зупинимося на питанні:
Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?
Ваш обліковий запис підтверджено? Як пояснили раніше в казино, вони зайняті через велику кількість поданих запитів.
Коли саме був поданий ваш запит на зняття?
Спробуймо бути спокійними, насправді неважливо, чого ти хочеш, перший процес перевірки зазвичай займає найбільше часу.
Будь ласка, дайте відповідь на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.
Hello there,
My first concern is the casino doesn't accept players from Germany, plus VPN is prohibited. But it will wait for now.
Let's focus on the issue now:
Can you access your account?
Has your account been verified? As the casino explained earlier they are occupied due to many submitted requests.
When exactly was your withdrawal request submitted?
Let's try to be calm, it doesn't actually matter what you want, the first verification process is usually the most time demanding.
Kindly answer my questions so we can move on.
Казино має німецьку ліцензію
Я заблокований, що було встановлено під час перевірки.
Верифікація була прийнята тільки для облікового запису, закритого через бан.
Я нібито в списку виплат.
Я маю повернути мої депозити в розмірі 215 євро, але я хотів би отримати інформацію з мого рахунку про те, що станеться із залишком балансу.
Розблокування не є проблемою з економічної точки зору.
Я часто просив у казино верифікацію, але її достатньо для виплати.
Я хочу знати, що робити зараз. Чат мене заспокоює, це може зайняти деякий час... як я вже сказав, я нічого не знаю про цю заборону.
15 років тому ми дозволили замкнути себе в Casono через залежність моєї свекрухи від азартних ігор.....
Тепер Winfest миттєво перевіряє кожного гравця!!!! Вони щоразу приймали мої депозити.
Дякуємо за відгук і допомогу.
проти
Casino has a German license
I'm blocked that was determined during verification.
Verification was accepted only for the account that was closed due to the ban.
I'm supposedly on the payout list.
I am supposed to get my deposits of 215 Eiro back, but I would like information from my account about what will happen to the remaining balance.
Unblocking is not a problem from an economic point of view.
I have often asked the casino for verification, but it is sufficient for a payout.
I want to know what to do now. Chat calms me down, it can take a while... as I said, I don't know anything about this ban.
15 years ago we let ourselves be locked in the Casono because of my mother-in-law's gambling addiction.....
Winfest is now instantly verifying every player now!!!! They accepted my deposits every time.
Thank you for your feedback and help.
vs
Casino hat eine Deutsche Lizenz
Ich bin gesperrt das ist bei der Verifizierung festgestellt worden.
Verifizierung wurde akzeptiert nur das Konto das wegen der Sperre geschlossen.
Ich stehe angeblich auf der Liste der Auszahlung.
Meine Einzahlungen von 215 Eiro soll ich angeblich wieder bekommen jedoch möchte ich Infos wrgen meinem Account was mit dem Restguthaben passiert.
Eine Entsperrung ist aus wirtschaftlicher Sicht kein Problem.
Ich habe das Casino öfters wegen Verifizierung angefragt jedoch reicht es bei Auszahlung aus.
Ich möchte nun wissen was ich machen soll. Chat beruhigt mich es kann dauern....ich weiß wie gesagt von dieser Sperre nichts.
Wir haben uns vor 15 Jahren wegen einer Spielsucht meiner Schwiegermutter im Casono sperren lassen.....
Winfest verifiziert nun sofort jeden Spieler jetzt!!!! Meine Einzahlungen haben sie jedesmal akzeptiert.
Vielen Dank für dein Feedback und Hilfe.
Vg
Вибачте, але я не розумію всіх деталей.
Чи не могли б ви хоч раз описати всю проблему лінійно, будь ласка?
Згадка: скільки у вас облікових записів? Який заборонений і так далі?
Дякую тобі.
I'm sorry, but I do not understand all the details.
Would you for once, describe the whole issue linearly, please?
Mention: How many accounts do you have? Which one is banned, and so on?
Thank you.
У мене є обліковий запис
Я заблокований або мій обліковий запис.
Казино не перевіряло навіть те, що я просив.
Достатньо, якщо я запрошую виплату. Тепер я зробив це. 510 євро прибутку. Перевірка тепер спрацювала, а також блокування. Близько 15 років тому я дозволив себе заблокувати в казино, зараз це набуло чинності через нові зміни в законі.
Зараз я подав заявку на розблокування замку в оазисі.
Казино також знає, що припустилося помилки, і тягне її.
Зараз майже 10 днів. Мені потрібні не лише мої депозити, я хочу свій повний прибуток. Якщо потрібно, почекаю, поки розблокується.
Мене хвилює лише те, що вони скасують мій кредит.
Winfest дійсно вимагає часу.....
I have an account
I am blocked or my account.
The casino didn't do any verification even what I asked for.
Sufficient if I request a payout. I have now done this. 510 euros profit. Verification now worked and lock too. About 15 years ago I let myself be blocked in the casino, this is now taking effect because of the new change in the law.
I have now applied for a lock at oasis to be unlocked.
The casino also knows it made a mistake and is dragging it out.
Now almost 10 days. I don't just want my deposits, I want my full profit. If necessary, I'll wait until it's unlocked.
My only concern is that they will cancel my credit.
Winfest really takes its time.....
Ich habe ein Konto.
Ich bin gesperrt bzw mein Konto.
Das Casino hat keine Verifizierung gemacht auch nicht nach dem ich nachgefragt habe.
Reicht aus wenn ich eine Auszahlung beantragen. Ich habe dies nun getan. 510 Euro Gewinn. Verifizierung nun geklappt und Sperre auch. Ich habe mich vor ca 15 Jahren im Spielcasino sperren lassen dies greift nun wegen der neuen Gesetzesänderung.
Sperre habe ich nun bei oasis beantragt zu entsperren.
Das Casino weiß auch das es einen Fehler gemacht hat und zieht es in die Länge.
Nun bald 10 Tage. Ich möchte nicht nur meine Einzahlungen haben sondern meinen kompletten Gewinn. Notfalls warte ich bis die Entsperrung erfolgt.
Ich habe nur Bedenken das sie mein Guthaben stornieren.
Winfest lässt sich da echt Zeit.....
Де саме вас забанили 15 років тому? Нові закони стосуються лише азартних ігор в Інтернеті. Якщо ти дозволив себе заблокувати десь 15 років тому, це не може ніяк вплинути на сьогоднішні закони. Ще 15 років тому азартні ігри онлайн взагалі не були актуальні за законом. Я також на Winfest і зміг без проблем перевірити себе за запитом. Це моє найважливіше особисте правило: спочатку перевірте, а потім внесіть. Мені байдуже, наскільки добре оцінено казино.
Where exactly did you get banned 15 years ago? The new laws only apply to online gambling. If you let yourself be blocked somewhere 15 years ago, that can't actually have any influence on today's laws. Since 15 years ago online gambling was not relevant at all by law. I am also at Winfest and was able to verify myself on request without any problems. This is my most important personal rule: first verify, then deposit. I don't care how good the casino is rated.
Wo genau hast du dich vor 15 Jahren sperren lassen? Die neuen Gesetze beziehen sich nur auf online gambling. Wenn du dich vor 15 Jahren irgendwo sperren lassen hast kann das eigentlich keinen Einfluss auf die heutigen Gesetze haben. Da ja vor 15 Jahren online gambling gestzlich überhaupt nicht relevant war. Ich bin auch bei Winfest und konnte mich damals problemlos auf Anfrage verfiziern. Das ist meine wichtigste eigene Regel: Erst verfizieung, dann Einzahlung. Dabei ist mir egal wie gut das Casino bewertet ist.
привіт
Так, тепер я це знаю. Однак winfest не перевірив це, навіть після запиту.
Ну, коли я зробив свою першу виплату, вони просто закрили мій рахунок.
Мої листи лише з чатом, і я завис.
Сьогодні я надіслав електронною поштою розблокування в Orion. У чаті пишуть, що 215 євро повернуть на мій рахунок paysafe. Виплата тільки тим способом, яким було внесено! Я теж цього не дуже розумію!
300 євро, якщо ви не хочете переказувати мені всю суму, тоді напишіть Крісу з чату, щоб скасувати його.
Однак я не хочу цього приймати.
Жодної відповіді на один із моїх електронних листів....тільки після запиту з чату, що це займає час і немає інформації.
Це не дружелюбність до клієнтів.
Що мені тепер робити? Чекаєте розблокування?
Vg Андреа
hey
Yes, I know that now. However, winfest did not verify it, even after asking.
Well, when I made my first payout, they just closed my account.
My mails only with chat and I'm stalled.
I emailed the unlock to Orion today. The chat writes that 215 euros will be paid back to my paysafe account. Payout only in the way that was deposited! I don't quite understand that either!
300 euros in case you don't want to transfer the whole amount to me then write Chris from the chat to cancel it.
However, I don't want to accept that.
Not a single response from one of my emails....only after a request from the chat that it takes time and there is no information.
That's not customer friendliness.
What shall I do now? Waiting for unlock?
Vg Andrea
Hey.
Ja das weiß ich nun auch.winfest hat jedoch keine Verifizierung gemacht auch nach Nachfrage.
Nun bei meiner ersten Auszahlung haben sie mir dann das Konto einfach geschlossen.
Meine Mails nur mit Chat und ich werde hingehalten.
Ich habe heute die Entsperrung an Orion per Mail verschickt. Der Chat schreibt das mir 215 Euro Einzahlungen zurück bezahlt wird auf mein paysafe Konto. Auszahlung nur auf die Art und Weise wie eingezahlt wurde! Das verstehe ich auch nicht ganz!
300 Euro um Falle das sie mir nicht den ganzen Betrsg überweisen soll dann storniert werden schreib Chris vom Chat.
Das möchte ich jedoch nicht hinnehmen.
Keine einzige Rückmeldung von einer meiner Mails....nur immer nach Anfrage vom Chat das es dauert und keine Infos da sind.
Kundenfreundlichkeit ist das nicht.
Was soll ich nun tun? Warten auf die Entsperrung?
Vg Andrea
Згідно з чатом, я мав отримати електронний лист на початку цього тижня.
Я нібито в списку ;,)
Усе дивне.
Кріс Гебі та Андре, і лише по одному в черзі. Мене тут же вітають і знову і знову нічого не можуть сказати, бо немає інформації з бухгалтерії.
I was supposed to get an email earlier this week according to the chat.
Me supposedly on the list ;,)
Everything strange.
Chris Gaby and Andre and only 1 in the queue at a time. I'm greeted right away and again and again they can't tell me anything because there's no information from accounting.
Ich sollte laut Chat Anfang dieser Woche eine Mail bekommen.
Ich angeblich auf der Liste;,)
Alles merkwürdig.
Chris Gaby und Andre und immer nur 1 in der Warteschlange. Ich werde gleich begrüßt und immer wieder sie können mir nichts sagen da keine Infos von der Buchhaltung kommen.
Тепер я отримав електронний лист, що я отримаю 145 євро.
Як складається сума і що відбувається із залишком кредиту, інформації немає.
Я маю підписати щось англійською, мабуть, відмову, я цього робити не буду.
Сподіваюся, що вся сума буде перерахована. 12 днів тому, все дуже повільно.
Я дуже сподіваюся, що зможу написати щось позитивне про казино.
Перевірка тепер проводиться негайно, принаймні казино дещо дізналося.
Зараз надійшов запит на моє розблокування, на жаль, я нічого про це не знав!
Тепер це триває, як ви думаєте, обійтися без решти? що з ним станеться. Ви не можете надати мені жодної суми!
З найкращими побажаннями
Now I got an email that I would get 145 euros payout.
How the amount is made up and what happens to the remaining credit, no information.
I'm supposed to sign something in English, probably a waiver, I won't do that.
I hope that the full amount will be transferred. 12 days ago, all very slow.
I really hope that I can write something positive about the casino.
Verification is now done immediately, at least the casino has learned something.
My unlocking has now been requested, unfortunately I didn't know anything about it!
Now it goes on, what do you think, do without the rest? what happens to it You can't credit me with any amount!
Best regards
Nun habe ich eine Mail bekommen das ich 145 Euro Auszahlung bekommen würde.
Wie der Betrag sich zusammensetzt und was mit dem Restguthaben passiert, keine Infos bekommen.
Ich soll nun was auf Englisch unterschreiben wahrscheinlich eine Verzichtserklärung, dies werde ich nicht tun.
Ich hoffe doch das der komplette Betrag überwiesen wird. 12 Tage nun her, alles sehr schleppend.
Ich hoffe doch sehr das ich noch was positives schreiben darf über das Casino.
Verifizierung wird nun sofort gemacht, immerhin hat das,Casino was gelernt.
Meine Entsperrung ist nun beantragt, ich wusste davon leider nichts!
Nun geht es weiter, was meint ihr, auf den Rest verzichten? Was passiert damit? Können mir ja nichtgeinen x beliebigen Betrag gut schreiben!
Liebe Grüße
Привіт.
Я б сказав, що краще було б співпрацювати з казино, тому що важливо першим отримати свій виграш.
Не впевнений, що правильно розумію частину, яка містить «відмову», тому не соромтеся порадити мені.
Загалом, я б потихеньку запропонував вам скаржитися.
У цій статті пояснюється, як це працює тут .
Hello there.
I'd say, it would be better to cooperate with the casino because it's important to get your winnings out first.
Not sure I understand the part containing the "waiver" correctly, so feel free to advise me.
In general, I would slowly suggest a complaint to you.
This article explains how it works here.
Так. Зараз я написав останній електронний лист і також чітко дав зрозуміти, що потім подам скаргу до відповідних органів.
Я одразу отримав відгук, що він знову обробляється на повній швидкості.
Давай просто почекаємо.
Однак, якщо я не отримаю відповіді на свої запитання, а також переказ грошей, я оприлюджую це.
Дякуємо за ваш відгук
Yes. I have now written one last email and also made it clear that I will then submit a complaint to the appropriate authorities.
I got immediate feedback that it was being processed again at full speed.
Let's just wait.
However, in the event that I do not receive an answer to my questions and also the transfer of the money, I will make it public.
thanks for your feedback
Ja. Ich habe nun noch eine letzte Mail geschrieben und das auch deutlich gemacht das ich dann Beschwerde einreichen bei entsprechenden Stellen.
Ich habe dann sofort eine Rückmeldung bekommen das es nun wieder bearbeitet wird mit Hochdruck.
Warten wir es mal ab.
Ich werde jedoch im Falle das ich keine Beantwortung meiner Fragen und auch die Überweisung des Geldes bekomme das public machen.
Danke für dein Feedback
Досить справедливо.
Коли я згадав про скаргу, я насправді мав на увазі через наш центр вирішення проблем.
Ця стаття має пояснити, як це працює .
Зважаючи на хороші оцінки казино, я вважаю, що є хороший шанс, що ми допоможемо вам набагато раніше, ніж це зробить офіційна влада. Ви коли-небудь намагалися зв’язатися з органом ліцензування? Зазвичай це досить неефективний процес.
Сподіваюся, скарга не знадобиться.
Fair enough.
Just while I mentioned the complaint I actually meant through our resolution center.
This article should explain how it works.
According to a good casino score, I believe there's a good chance we will help you much sooner than the official authority would do. Have you ever tried to contact the licensing authority before? That's usually quite a time-inefficient process.
Hopefully, the complaint won't be necessary.
Привіт. Тепер я хотів би подати скаргу.
Гуру казино, напевно, теж міг би мені допомогти.
Winfest не може відповісти мені, що відбувається з моїм обліковим записом після його розблокування.
winfest хотів заплатити мені 145 євро без обґрунтування або англійською. Думаю, застереження. Прибуток або кредит 500 євро.
Тільки завжди пише чат, що воно триває.
Думав, Winfest буде серйозним
Hello. I would now like to lodge a complaint.
Casino guru could probably help me there too.
Winfest is unable to answer me what happens to my account after unlocking it.
winfest wanted to pay me 145 euros without justification or in English. I think a disclaimer. Profit or credit is 500 euros.
Only always written by the chat that it is in progress.
Thought Winfest would be serious
Hallo. Ich würde nun gerne Beschwerde einlegen.
Casino guru könnte mir da wohl auch helfen.
Winfest ist nicht in der Lage mir zu beantworten was mit meinem Account passiert nach der Entsperrung.
145 Euro wollte winfest mir auszahlen ohne Begründung bzw auf Englisch. Ich denke eine Verzichtserklärung. Gewinn bzw Guthaben ist 500 Euro.
Nur immer vom Chat geschrieben das es in Bearbeitung ist.
Dachte Winfest wäre seriös
Я просто почекаю і побачу.
Електронний лист має надійти пізніше сьогодні. Я сподіваюся, що через повний інцидент казино буде прихильним і переведе мені гроші.
Якщо ні, то я вживу заходів.
I'll just wait and see.
An email is supposed to come later today. I hope that, due to the complete incident, casino will be accommodating and wire me my money.
If not then I will take action.
Ich warte nunmal ab.
Angeblich soll heute noch eine Mail kommen. Ich hoffe das,Casino wird aufgrund des kompletten Vorfalks kulant sein und mir mein Geld überweisen.
Wenn nicht dann werde ich aktiv.
В порядку.
Тож, якщо вам потрібна допомога – ви знаєте, де її шукати.
Будь ласка, дайте мені знати, чи отримаєте ви гроші.
Ok.
So, in case you need help - you know where to find it.
Let me know whether you get the money, please.
Зрозумів.
На щастя, Winfest повідомив мене вчора, що весь мій баланс буде переведено на мій рахунок. Тоді я почекаю і скажу тобі.
проти
Understood.
Fortunately, Winfest informed me yesterday that my entire balance will be transferred to my account. I'll wait and tell you then.
vs
Alles klar.
Winfest hat mir gestern erfreulicherweise mitgeteilt das mein komplettes Guthaben auf mein Konto überwiesen wird. Ich warte nun ab und teile es dann dir mit.
Vg
Привіт. Гроші перераховано.
Winfest, але серйозне і хороше казино.
Це зайняло деякий час, але зараз все добре.
Hello. Money has been transferred.
Winfest but serious and a good casino.
It took a while but everything is fine now.
Hallo. Geld wurde überwiesen.
Winfest doch seriös und ein gutes Casino.
Es hat zwar länger gedauert aber jetzt alles gut.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.