ФорумКазиноWinfest Casino - загальне обговорення

Winfest Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
2556 переглядів 19 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Winfest Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я завжди добре платив. Виграв 500 євро та запросив виплату. Рахунок негайно закрито. Замок Оріон.

Я про це нічого не знав, і верифікації достатньо, якщо запитується оплата, – написали в чаті. Тим часом знову і знову спілкуватися в чаті, це триває... чи потрібно мені повернути мої депозити 215 євро, а що з рештою? Я збираюся розблокувати, але не знаю, звідки взявся замок. Може хтось допоможе

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Завжди ті самі люди в чаті, Кріс Андре та Габі. Бухгалтерія це обробляє, а у вас немає інформації, щоб написати, але що 215 євро вкладу повернуто? Крім того, тепер усі гравці мають бути перевірені негайно, і багато таких випадків зараз викликають занепокоєння! Все дуже дивно. Я маю копію всього електронною поштою та в чаті.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу всі свої виграші! Я також розблокую себе й побачу, хто отримав, як з’явився замок. Казино не може просто скасувати мій виграш? Це не серйозне обслуговування клієнтів. Будь ласка, скажіть мені, що я можу зробити. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

Привіт,

Моє перше занепокоєння полягає в тому, що казино не приймає гравців з Німеччини, а також VPN заборонено. Але поки почекає.

Тепер зупинимося на питанні:

Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?

Ваш обліковий запис підтверджено? Як пояснили раніше в казино, вони зайняті через велику кількість поданих запитів.

Коли саме був поданий ваш запит на зняття?

Спробуймо бути спокійними, насправді неважливо, чого ти хочеш, перший процес перевірки зазвичай займає найбільше часу.

Будь ласка, дайте відповідь на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино має німецьку ліцензію

Я заблокований, що було встановлено під час перевірки.

Верифікація була прийнята тільки для облікового запису, закритого через бан.

Я нібито в списку виплат.

Я маю повернути мої депозити в розмірі 215 євро, але я хотів би отримати інформацію з мого рахунку про те, що станеться із залишком балансу.

Розблокування не є проблемою з економічної точки зору.

Я часто просив у казино верифікацію, але її достатньо для виплати.

Я хочу знати, що робити зараз. Чат мене заспокоює, це може зайняти деякий час... як я вже сказав, я нічого не знаю про цю заборону.

15 років тому ми дозволили замкнути себе в Casono через залежність моєї свекрухи від азартних ігор.....

Тепер Winfest миттєво перевіряє кожного гравця!!!! Вони щоразу приймали мої депозити.

Дякуємо за відгук і допомогу.

проти

Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

Вибачте, але я не розумію всіх деталей.

Чи не могли б ви хоч раз описати всю проблему лінійно, будь ласка?

Згадка: скільки у вас облікових записів? Який заборонений і так далі?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є обліковий запис

Я заблокований або мій обліковий запис.

Казино не перевіряло навіть те, що я просив.

Достатньо, якщо я запрошую виплату. Тепер я зробив це. 510 євро прибутку. Перевірка тепер спрацювала, а також блокування. Близько 15 років тому я дозволив себе заблокувати в казино, зараз це набуло чинності через нові зміни в законі.

Зараз я подав заявку на розблокування замку в оазисі.

Казино також знає, що припустилося помилки, і тягне її.

Зараз майже 10 днів. Мені потрібні не лише мої депозити, я хочу свій повний прибуток. Якщо потрібно, почекаю, поки розблокується.

Мене хвилює лише те, що вони скасують мій кредит.

Winfest дійсно вимагає часу.....



Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

Де саме вас забанили 15 років тому? Нові закони стосуються лише азартних ігор в Інтернеті. Якщо ти дозволив себе заблокувати десь 15 років тому, це не може ніяк вплинути на сьогоднішні закони. Ще 15 років тому азартні ігри онлайн взагалі не були актуальні за законом. Я також на Winfest і зміг без проблем перевірити себе за запитом. Це моє найважливіше особисте правило: спочатку перевірте, а потім внесіть. Мені байдуже, наскільки добре оцінено казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Так, тепер я це знаю. Однак winfest не перевірив це, навіть після запиту.

Ну, коли я зробив свою першу виплату, вони просто закрили мій рахунок.

Мої листи лише з чатом, і я завис.

Сьогодні я надіслав електронною поштою розблокування в Orion. У чаті пишуть, що 215 євро повернуть на мій рахунок paysafe. Виплата тільки тим способом, яким було внесено! Я теж цього не дуже розумію!

300 євро, якщо ви не хочете переказувати мені всю суму, тоді напишіть Крісу з чату, щоб скасувати його.

Однак я не хочу цього приймати.

Жодної відповіді на один із моїх електронних листів....тільки після запиту з чату, що це займає час і немає інформації.

Це не дружелюбність до клієнтів.

Що мені тепер робити? Чекаєте розблокування?

Vg Андреа



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Згідно з чатом, я мав отримати електронний лист на початку цього тижня.

Я нібито в списку ;,)

Усе дивне.

Кріс Гебі та Андре, і лише по одному в черзі. Мене тут же вітають і знову і знову нічого не можуть сказати, бо немає інформації з бухгалтерії.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я отримав електронний лист, що я отримаю 145 євро.

Як складається сума і що відбувається із залишком кредиту, інформації немає.

Я маю підписати щось англійською, мабуть, відмову, я цього робити не буду.

Сподіваюся, що вся сума буде перерахована. 12 днів тому, все дуже повільно.

Я дуже сподіваюся, що зможу написати щось позитивне про казино.

Перевірка тепер проводиться негайно, принаймні казино дещо дізналося.

Зараз надійшов запит на моє розблокування, на жаль, я нічого про це не знав!


Тепер це триває, як ви думаєте, обійтися без решти? що з ним станеться. Ви не можете надати мені жодної суми!


З найкращими побажаннями



Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що краще було б співпрацювати з казино, тому що важливо першим отримати свій виграш.

Не впевнений, що правильно розумію частину, яка містить «відмову», тому не соромтеся порадити мені.

Загалом, я б потихеньку запропонував вам скаржитися.

У цій статті пояснюється, як це працює тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так. Зараз я написав останній електронний лист і також чітко дав зрозуміти, що потім подам скаргу до відповідних органів.

Я одразу отримав відгук, що він знову обробляється на повній швидкості.

Давай просто почекаємо.

Однак, якщо я не отримаю відповіді на свої запитання, а також переказ грошей, я оприлюджую це.

Дякуємо за ваш відгук

Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

Досить справедливо.

Коли я згадав про скаргу, я насправді мав на увазі через наш центр вирішення проблем.

Ця стаття має пояснити, як це працює .

Зважаючи на хороші оцінки казино, я вважаю, що є хороший шанс, що ми допоможемо вам набагато раніше, ніж це зробить офіційна влада. Ви коли-небудь намагалися зв’язатися з органом ліцензування? Зазвичай це досить неефективний процес.

Сподіваюся, скарга не знадобиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Тепер я хотів би подати скаргу.

Гуру казино, напевно, теж міг би мені допомогти.

Winfest не може відповісти мені, що відбувається з моїм обліковим записом після його розблокування.

winfest хотів заплатити мені 145 євро без обґрунтування або англійською. Думаю, застереження. Прибуток або кредит 500 євро.

Тільки завжди пише чат, що воно триває.

Думав, Winfest буде серйозним

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто почекаю і побачу.

Електронний лист має надійти пізніше сьогодні. Я сподіваюся, що через повний інцидент казино буде прихильним і переведе мені гроші.

Якщо ні, то я вживу заходів.

Автоматичний переклад.
kuckuck66
1 рік тому

В порядку.

Тож, якщо вам потрібна допомога – ви знаєте, де її шукати.

Будь ласка, дайте мені знати, чи отримаєте ви гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зрозумів.

На щастя, Winfest повідомив мене вчора, що весь мій баланс буде переведено на мій рахунок. Тоді я почекаю і скажу тобі.

проти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Гроші перераховано.

Winfest, але серйозне і хороше казино.

Це зайняло деякий час, але зараз все добре.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого