ГоловнаФорумКазиноWinDetta Casino - загальне обговорення

WinDetta Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від tftcosta
|
6 451 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
ffilimon
1 рік тому

Привіт. Якщо ви хочете отримати відповідь на своє запитання від казино, найкраще звернутися безпосередньо до казино в службу підтримки або в чаті, щоб відповісти на ваше запитання. Що ти думаєш ?

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що у вас виникла проблема з казино в контексті того, що ви пишете, яка була конкретна проблема? Що саме сталося, що ви не можете зняти свій виграш?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Справа в тому, що я не маю можливості написати вам, оскільки ви закрили мій рахунок через скаргу, яку я почав з вами, тому що я зробив депозит, я його втратив, я зробив інший, я виграв невелику різницю, але я переконався, що я ввів у гру x3. внесені таким чином, я міг зняти кошти, але проблема в тому, що через два дні мені вдалося зняти кошти, вони заблокували мій рахунок, і я більше не міг мати до нього доступу. dps, щоб подати вам скаргу, вони повернули баланс мого рахунку, але вони не дозволили мені отримати доступ до свого облікового запису та заблокували його. Після того, як я попросив їх дозволити мені грати, вони навели розпливчасті та непослідовні аргументи, заявивши, що виявили підозрілу активність!!! Я припускаю, що підозріла діяльність переможе... у будь-якому випадку, я запитав це тут, оскільки я не можу з ними поговорити, насправді я збираюся подати скаргу в орган, який надає ліцензії, тому що це скандально, що вони закривають ваш рахунок, коли ви хочете зняти свої прибутки (яких було небагато), звинувачуючи мене в тому, що я зіграв х3 депозит з наміром зняти свій депозит!!!, що це за звинувачення???? Я граю саме в те, що необхідно, щоб мати можливість вивести те маленьке, що я виграв!!!

Ось чому я мав намір, щоб казино повідомило вас тут, якщо ви не вийдете з мого облікового запису, я повідомлю про це органу, який видає ліцензії.

Дуже дякую, і я сподіваюся, що те, що я написав, буде корисним.

Факундо

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ffilimon
1 рік тому

Я прочитав вашу скаргу щодо цього казино, і тому, на мій погляд, було б найкраще, якби ви подали скаргу в органи влади. Здається, це єдине розумне рішення, оскільки казино гальмує свої позиції. Я не впевнений, чи це буде успішно, але ви можете принаймні спробувати.

Якщо ви підете на це, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

щодо закриття мого рахунку в Windetta Casino:


ЗАКРИТТЯ ТА РОЗІРВАННЯ НАМИ

14.5. Windetta, у свою чергу, залишає за собою право закрити ваш обліковий запис у будь-який час і припинити дію Умов користування та надіслати вам письмове повідомлення про це, використовуючи контактні дані у вашому обліковому записі. У разі будь-якого такого розірвання з нашої сторони, ми якомога швидше після вашого запиту відшкодуємо залишок на вашому рахунку.


Вони закрили рахунок без будь-якого повідомлення вночі. Ви також можете побачити, як вони дотримуються правил, які вони самі окреслили у своїх положеннях. Бажати їм банкрутства недостатньо. (:

Я сподіваюся, що кожен виграє якомога більше, щоб це сталося.

Автоматичний переклад.
Anonymized713
1 рік тому

Ну хоч причину знаєш?

Про що ви останнім часом мали з ними справу? Будь-які повідомлення, зроблені раніше оператором чату або службою підтримки

Я цілком переконаний, що це не перший випадок, коли якесь казино закриває ваш рахунок, хоча, звичайно, я можу помилятися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Мою перевірку схвалили, але тепер мені сказали, що її має перевірити постачальник ігор. Я виграв величезну суму, і тепер наголошую, що вони не виплатять мені. У когось ще була така проблема з Windetta

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я теж у такій же ситуації

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скажи, ти отримав?

Автоматичний переклад.
alessandra80oliveira
1 рік тому

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, і вони розглядають справу та роблять усе можливе, щоб її вирішити.

Це казино має досить хороший індекс безпеки, тому ви можете перевірити себе, просто перейшовши за цим посиланням . Є деякі скарги від гравців, і наша команда завжди наполегливо працює над кожним із них. Тож тримаємо пальці тут.

Наразі я люб’язно прошу вас набратися терпіння, а тим часом, якщо у вас виникнуть запитання, не соромтеся зв’язатися з нами.

Можливо, у вас були якісь новини з казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Така сама проблема. Виграв невелику суму, збільшився з 60 бразильських реалів до 200 бразильських реалів, подав запит на зняття коштів, а днями прокинувся, не зміг увійти в свій обліковий запис, оскільки написано: «Користувач вимкнено через залежність від азартних ігор» лол, що це.

Автоматичний переклад.
juchanyi
1 рік тому

Привіт! Ви коли-небудь самовиключалися з казино або просили зробити це в цьому казино? Якщо ні, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому вони написали про вимкнення вашого облікового запису через залежність від азартних ігор?

Однак я помітив, що ви подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації. Сподіваюся, ми зможемо з’ясувати, в чому проблема.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Така сама проблема. Я виграв невелику суму, збільшився з 20 євро до 250 євро, подав запит на зняття, а потім з’явилося повідомлення: «Користувач вимкнено через залежність від азартних ігор» 😡😡😡😡

Автоматичний переклад.
saraasilvaaa93
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти не єдиний, хто має таку проблему. Чи писали ви в минулому електронні листи в казино в контексті закриття свого облікового запису через залежність або щось подібне? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут і якщо так, чи успішно ви пройшли перевірку?

Я вважаю, що подання скарги було хорошим кроком у цьому випадку, і наша команда спробує з’ясувати, у чому справа. Сподіваюся, це вирішиться і все вийде добре.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мій обліковий запис підтверджено, і я не можу зняти кошти через Pix, що має бути миттєвим. Я вже дзвонив у службу підтримки, надіслав електронний лист, але ніхто не відповідає, а мої гроші залишаються замороженими. З гравцем це абсурдно, шкода, тому що мені подобалося грати в казино, але з проблемою виведення коштів важко захотіти грати знову.

Автоматичний переклад.
amandatdfr
7 міс. тому

Привіт! Я точно розумію, що це не додає вам задоволення, якщо ви не можете зняти кошти, а казино не спілкується з вами на додаток до цього.

Однак як довго ви чекали на свої гроші? Ви грали з бонусом?

Дайте мені знати, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора, я хотів би повідомити людям, що це велике шахрайство у великих виграшах. Я виграв 35 тисяч євро. Я спробував зняти це, лише дозволив мені зняти 3 тисячі, і мені сказали, що минуло 14 робочих днів, минуло 14 днів, і після підключення я знову 27 тисяч євро зникли з мого рахунку, як і очікувалося, я надіслав їм повідомлення, не знаю, що сталося з моїми грошима.. через два дні я надіслав їх знову, і вони сказали мені звернутися до відділу, який займається VIP-гравцями, і так я зробив, вони натиснули на моє повідомлення та сказали, що мою скаргу прочитано та проігноровано


Автоматичний переклад.
giannisbmx
3 міс. тому

Привіт, я не розумію, казино назвало вам причину, чому ви не бачите там своїх грошей? У мене таке відчуття, що вони вам його не дали, судячи з того, що ви говорите.

Коли ви згадуєте два тижні, це саме той час, який ми даємо казино, щоб заплатити гравцям. Відповідно до того, що я бачив, у казино є обмеження в 3000 на день, тож, ймовірно, тому вони хочуть платити вам лише стільки, і, ймовірно, більше на день не буде.

Але оскільки ваші гроші зникли без попередження, я б подав скаргу за цим посиланням , і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається.

Думаєш, підеш на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я сподіваюся, що зможу щось зробити, але я більше не бачу, щоб вони відповідали на мої повідомлення

Автоматичний переклад.
giannisbmx
3 міс. тому

Тому, якщо вони вас проігнорують, у попередній відповіді я вказав скаргу, у якій наша команда спробує вам допомогти.

Не соромтеся поглянути на це, і якщо ви думаєте, що не знаєте, що вам робити далі, продовжуйте.

Я буду тут, якщо тобі щось знадобиться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Перш за все, що я маю зробити?

Автоматичний переклад.
giannisbmx
3 міс. тому

Добре, я спробую ще раз,ось за цим посиланням (зелені літери, просто натисніть на них) ви можете подати скаргу. Ви описуєте, що з вами сталося, наша команда розгляне це, і ви проходите ту саму процедуру, що й інші гравці. Ми задамо вам кілька запитань, і якщо ми вважаємо, що казино припустилося помилки, ми зв’яжемося з ними через деякий час. Зазвичай це 14 днів, але залежно від характеру справи може бути й раніше.

Тому я сподіваюся, що допоміг вам і ви зможете подати скаргу.


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого