ФорумКазиноWinDetta Casino - загальне обговорення

WinDetta Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від tftcosta
|
2479 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
ffilimon
7 міс. тому

Привіт. Якщо ви хочете отримати відповідь на своє запитання від казино, найкраще звернутися безпосередньо до казино в службу підтримки або в чаті, щоб відповісти на ваше запитання. Що ти думаєш ?

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що у вас виникла проблема з казино в контексті того, що ви пишете, яка була конкретна проблема? Що саме сталося, що ви не можете зняти свій виграш?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Справа в тому, що я не маю можливості написати вам, оскільки ви закрили мій рахунок через скаргу, яку я почав з вами, тому що я зробив депозит, я його втратив, я зробив інший, я виграв невелику різницю, але я переконався, що я ввів у гру x3. внесені таким чином, я міг зняти кошти, але проблема в тому, що через два дні мені вдалося зняти кошти, вони заблокували мій рахунок, і я більше не міг мати до нього доступу. dps, щоб подати вам скаргу, вони повернули баланс мого рахунку, але вони не дозволили мені отримати доступ до свого облікового запису та заблокували його. Після того, як я попросив їх дозволити мені грати, вони навели розпливчасті та непослідовні аргументи, заявивши, що виявили підозрілу активність!!! Я припускаю, що підозріла діяльність переможе... у будь-якому випадку, я запитав це тут, оскільки я не можу з ними поговорити, насправді я збираюся подати скаргу в орган, який надає ліцензії, тому що це скандально, що вони закривають ваш рахунок, коли ви хочете зняти свої прибутки (яких було небагато), звинувачуючи мене в тому, що я зіграв х3 депозит з наміром зняти свій депозит!!!, що це за звинувачення???? Я граю саме в те, що необхідно, щоб мати можливість вивести те маленьке, що я виграв!!!

Ось чому я мав намір, щоб казино повідомило вас тут, якщо ви не вийдете з мого облікового запису, я повідомлю про це органу, який видає ліцензії.

Дуже дякую, і я сподіваюся, що те, що я написав, буде корисним.

Факундо

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
ffilimon
7 міс. тому

Я прочитав вашу скаргу щодо цього казино, і тому, на мій погляд, було б найкраще, якби ви подали скаргу в органи влади. Здається, це єдине розумне рішення, оскільки казино гальмує свої позиції. Я не впевнений, чи це буде успішно, але ви можете принаймні спробувати.

Якщо ви підете на це, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

щодо закриття мого рахунку в Windetta Casino:


ЗАКРИТТЯ ТА РОЗІРВАННЯ НАМИ

14.5. Windetta, у свою чергу, залишає за собою право закрити ваш обліковий запис у будь-який час і припинити дію Умов користування та надіслати вам письмове повідомлення про це, використовуючи контактні дані у вашому обліковому записі. У разі будь-якого такого розірвання з нашої сторони, ми якомога швидше після вашого запиту відшкодуємо залишок на вашому рахунку.


Вони закрили рахунок без будь-якого повідомлення вночі. Ви також можете побачити, як вони дотримуються правил, які вони самі окреслили у своїх положеннях. Бажати їм банкрутства недостатньо. (:

Я сподіваюся, що кожен виграє якомога більше, щоб це сталося.

Автоматичний переклад.
koVVal92
7 міс. тому

Ну хоч причину знаєш?

Про що ви останнім часом мали з ними справу? Будь-які повідомлення, зроблені раніше оператором чату або службою підтримки

Я цілком переконаний, що це не перший випадок, коли якесь казино закриває ваш рахунок, хоча, звичайно, я можу помилятися.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Мою перевірку схвалили, але тепер мені сказали, що її має перевірити постачальник ігор. Я виграв величезну суму, і тепер наголошую, що вони не виплатять мені. У когось ще була така проблема з Windetta

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я теж у такій же ситуації

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Скажи, ти отримав?

Автоматичний переклад.
alessandra80oliveira
5 міс. тому

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, і вони розглядають справу та роблять усе можливе, щоб її вирішити.

Це казино має досить хороший індекс безпеки, тому ви можете перевірити себе, просто перейшовши за цим посиланням . Є деякі скарги від гравців, і наша команда завжди наполегливо працює над кожним із них. Тож тримаємо пальці тут.

Наразі я люб’язно прошу вас набратися терпіння, а тим часом, якщо у вас виникнуть запитання, не соромтеся зв’язатися з нами.

Можливо, у вас були якісь новини з казино?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Така сама проблема. Виграв невелику суму, збільшився з 60 бразильських реалів до 200 бразильських реалів, подав запит на зняття коштів, а днями прокинувся, не зміг увійти в свій обліковий запис, оскільки написано: «Користувач вимкнено через залежність від азартних ігор» лол, що це.

Автоматичний переклад.
juchanyi
4 міс. тому

Привіт! Ви коли-небудь самовиключалися з казино або просили зробити це в цьому казино? Якщо ні, чи повідомили вам у казино якусь причину, чому вони написали про вимкнення вашого облікового запису через залежність від азартних ігор?

Однак я помітив, що ви подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації. Сподіваюся, ми зможемо з’ясувати, в чому проблема.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Така сама проблема. Я виграв невелику суму, збільшився з 20 євро до 250 євро, подав запит на зняття, а потім з’явилося повідомлення: «Користувач вимкнено через залежність від азартних ігор» 😡😡😡😡

Автоматичний переклад.
saraasilvaaa93
3 тиж. тому

Привіт, я бачу, що ти не єдиний, хто має таку проблему. Чи писали ви в минулому електронні листи в казино в контексті закриття свого облікового запису через залежність або щось подібне? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут і якщо так, чи успішно ви пройшли перевірку?

Я вважаю, що подання скарги було хорошим кроком у цьому випадку, і наша команда спробує з’ясувати, у чому справа. Сподіваюся, це вирішиться і все вийде добре.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого