3 р. тому
Тут ви можете обговорити Winabet365 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вам потрібно звернутися безпосередньо до служби підтримки клієнтів казино, але це може бути просто тому, що казино не підтримує карткові платежі. Ви можете зв’язатися з ними тут: https://www.winabet365.com/contact-us
You need to ask the casino's customer support directly, but it can be simply because the casino doesn't support card payments. You can contact them here: https://www.winabet365.com/contact-us
Мені дійсно було цікаво, чому ви так погано оцінили магазин, поки я не натрапив на умови бонусів, і тепер рейтинг здається мені занадто щедрим.
бонусні умови:
Максимальна сума виграшу від бонусу, яку можна перевести на реальні гроші, становить 100 євро при першому депозиті 100 євро. При внесенні першого депозиту на меншу суму максимальна сума бонусного виграшу, яку можна перевести на реальні гроші, становить 100% від першого депозиту. Для першого депозиту з бонусом 10 євро максимальний бонус, який можна зняти реальними грошима, становить 10 євро.
більше немає питань...!!
i was really wondering why you rated the store so badly until i came across the bonus terms and conditions and now the rating seems far too generous to me.
bonus terms and conditions:
The maximum amount of winnings from the bonus that can be transferred to real money is 100 euros for a first deposit of 100 euros. When making a first deposit of a lower amount, the maximum amount of bonus winnings that can be transferred to real money is 100% of the first deposit. For a first deposit with bonus of €10, the maximum bonus that can be withdrawn in real money is €10.
there are no more questions...!!
ich hab mich wirklich gefragt warum ihr den laden so schlecht bewertet habt bis ich auf die bonus agb's gestoßen bin und nun erscheint mir die bewertung noch viel zu großzügig.
bonus agb's:
Der maximale Betrag an Gewinnen aus dem Bonus, der in echtes Geld überwiesen werden kann, beträgt 100 Euro für eine erste Einzahlung von 100 Euro. Bei einer ersten Einzahlung mit einem niedrigeren Betrag beträgt der maximale Betrag an Bonusgewinnen, der auf echtes Geld überwiesen werden kann, 100% der ersten Einzahlung. Für eine erste Einzahlung mit Bonus von 10€ beträgt der maximale Bonus, der in echtem Geld abgehoben werden kann, 10€.
da hat man keine fragen mehr...!!
Привіт, я зареєструвався в цьому казино, але воно не має підтримки, і я не закінчую умови? чи в якій частині бо я скрізь шукав правди і не знайшов.
Hello, I registered in this casino, but it does not have support and I do not end the conditions? or in which part is it because I searched everywhere for the truth and did not find it.
Hola me registre en este casino , pero no tiene soporte y ni termino de condiciones? o en que parte esta porque la verdad busque por todos lados y no encontre.
Привіт.
Чи можу я знати, які правила чи умови ви шукаєте?
Я знайшов терміни розділу в нижньому розділі під «правилами»:
Спробуйте це і дайте мені знати.
Hello.
May I know which rules or terms you are looking for?
I found section terms in the lower section under the "regulations":
Try that and let me know.
Зі служби підтримки в реальному часі або електронною поштою, якщо у мене виникнуть незручності.
From live support or via email in case I have any inconvenience.
Del soporte en vivo o via mail por si llego a tener algun inconveniente.
Згідно з оглядом, я боюся, що це казино не підтримує живий чат.
Щодо електронної пошти:
З усіма запитами клієнтів, будь ласка, надсилайте нам електронну адресу: helpdesk@winabet365.com
і вкажіть своє ім'я та номер рахунку.
Телефон: +35722059031
According to the review, this casino doesn't support live chat, I'm afraid.
Regarding the email:
For all customer queries, please email us at: helpdesk@winabet365.com
and quote your name and account number.
Phone Number: +35722059031
Доброго дня, я зробив депозит вчора без бонусу, сума 150$, я отримав виграш у казино, і у мене був кінцевий баланс 980, при спробі вивести платформа повідомляє «обмежений клієнт дії», я думав, що це було через відсутність процесу перевірки, я надіслав документи, але мене не підтвердили, я надіслав електронний лист, минуло 16 годин, а вони не відповіли, і вони не підтримують чат у реальному часі, і я бачив інші подібні скарги, як це вирішити? Можливо, звернення до ліцензіара допоможе?
Good afternoon, I deposited yesterday, without bonus, the amount of 150$, I got winnings at the casino, and I had the final balance of 980, when trying to withdraw, the platform informs "restricted customer of action", I thought it was due to lack verification process, I sent the documents but I wasn't verified, I sent an email, it's been 16 hours and they haven't responded, and they don't support live chat, and I've seen other similar complaints, how do I resolve it? Maybe contacting the licensor will do the trick?
Boa tarde, depositei ontem, sem bônus, o valor de 150$, obtive ganhos no cassino, e fiquei com o saldo final de 980, ao tentar retirar, a plataforma informa "cliente restrito de ação", pensei que é por conta de falta de verificação, mandei os documentos porém não fui verificado, mandei e-mail, se passaram 16 horas e não responderam, e não suportam chat ao vivo, e vi outras reclamações parecidas, como resolvo? Talvez entrar em contato com a licenciadora resolva?
Привіт.
Я б не сказав, що ліцензійний орган допоможе вам миттєво. 🙁 Скажімо так, що минуло лише кілька днів, я б чекав, поки казино пояснить, або, краще, спочатку підтвердив би ваш обліковий запис.
Перша перевірка зазвичай найскладніша, тому я б дав їй щонайменше тиждень. Просто спробуйте зв’язатися з казино, якщо можливо.
Я думаю, ви сподівалися на більш приємну відповідь. 🤞
Hello.
I wouldn't say the licensing authority will help you out instantly. 🙁 Let's just say it has been just a few days so far, I would wait for the casino to explain or preferably to verify your account at first.
The first verification is usually the most complicated, so I would give it at least a week. Just try to get in touch witht he casino, if possible.
You were hoping for more pleasing reply, I imagine. 🤞
Привіт! Оскільки у вас виникли проблеми з обробкою платежів кредитною карткою, я хотів би обговорити, як ми можемо допомогти. У нас є рішення для кредитних карток, яке, як відомо, є стабільною основою галузі. Як зв’язатися з потрібною людиною, щоб поговорити про це?
Дякую тобі,
КК
Hello, since you have issues processing credit card payments, I would like to discuss how we can assist. We have a credit card solution that is known to be the stable backbone of the industry. How do I get in touch with the right person to speak about this?
Thank you,
KK
Привіт. Будь ласка, не рекламуйте будь-які компанії на цьому форумі. Зверніть увагу на правила 👈.
Hello. Please do not promote any businessesses on this forum. Mind the rules 👈.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.