2 р. тому
Тут ви можете обговорити Win MaChance Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я хотів би знати, який орган на Кюрасао ліцензував казино Machance. Тому що мені здається, що це Curacao Egaming 🇨🇼, але, надіславши скаргу зі свого порталу, вони відповіли, що це казино не під їх ліцензією CEG.
Hi, I would like to know which is the authority in Curacao that licensed Machance casino. Because to me it appears to be Curacao Egaming 🇨🇼 but by submitting the complaint from their portal they replied that this casino is not under their CEG license.
Salve, vorrei sapere qual è l'autorità di Curacao che ha concesso la licenza a Machance casinò. Perché a me risulta che sia la Curacao Egaming 🇨🇼 ma inviando il reclamo dal loro portale mi hanno risposto che questo casinò non è sotto la loro licenza CEG.
Привіт, я звернуся до свого колеги і звернусь до вас.
Hello, I will check with my colleague and get back to you.
Привіт, carsix79.
Відповідно до нижнього колонтитула веб-сайту казино, вони повинні діяти в рамках Gaming Curaçao . Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.
Hey carsix79.
According to the footer of the casino website, they should operate under the Gaming Curaçao. Let me know if you have any questions.
Дякую за відповідь.
А щоб надіслати скаргу до цього органу, як мені діяти? У них немає інструкцій на своєму сайті.
Thanks for the reply.
And to send a complaint to this authority, how should I proceed? They don't have any instructions on their site.
Grazie per la risposta.
E per inviare un reclamo a questa autorità come si deve procedere? Nel loro sito non hanno alcuna istruzione a riguardo.
Просто нагадуємо: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Я вже повідомив Jozef.k.
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
I notified Jozef.k already.
Будь ласка. У нижньому колонтитулі сайту, на який я посилався в моїй попередній відповіді, ви можете знайти форму, яку я рекомендую вам заповнити.
You are welcome. In the footer of the site I have linked in my previous reply, you can find a form that I recommend you fill out.
якщо ви маєте на увазі це, я вже зробив, але поки що я ще не отримав відповіді.
if you mean this I have already done but for now I have not received an answer yet.
se intendi questo ho già fatto ma per adesso non ho ancora ricevuto risposta.
Власне, майте на увазі, що їх відповідь може зайняти тижні, а в деяких випадках навіть місяці.
Exactly, just be aware that their reply may take weeks, in some cases even months.
Якщо так працюють регулятори Кюрасао, ви розумієте, чому казино так впевнені, що їм це завжди виходить. Відкриття ліцензованого казино Кюрасао є безпечним і прибутковим бізнесом ... ви заробляєте мільйони євро, сплачуючи кілька податків і за бажанням робите зі своїми клієнтами / гравцями те, що хочете, щоб ви були захищені від будь-яких скарг чи скарг. Для цього є тисячі і всі з повними животами.
If this is how Curacao's regulators work, you understand why casinos feel so confident they are always getting away with it. Opening a licensed Curacao casino is a safe and profitable business ... you earn millions of euros by paying few taxes and at will, do what you want to your customers / players so you are immune from any complaint or complaint. For this there are thousands and all with full bellies.
Se è questo il modo in cui funzionano le autorità regolatrici di Curacao si capisce il motivo per cui i casinò si sentono così sicuri di farla sempre franca. Aprire un casinò con licenza Curacao è un business sicuro e redditizio... incassi milioni di euro pagando poche tasse e a piacimento fai quello che vuoi verso i propri clienti /giocatori tanto si è immuni da qualsiasi denuncia o reclamo. Per questo ce ne sono migliaia e tutti con la pancia piena.
Деякі субліцензії Кюрасао викликають сумніви, але у випадку з цією це має бути корисним, і я переконаний, що ви отримаєте відповідь дуже скоро. Оскільки ви з Італії, я б дуже рекомендував вам грати в бренди за італійською ліцензією.
Some of Curaçao sublicenses are questionable, but in the case of this one it should be helpful, and I am convinced that you will receive a response very soon. Since you are from Italy, I would highly recommend you to play in the brands under the Italian license.
Привіт, доброго дня!
Я збираюся подати свою скаргу, що це привело нас до 03.04.2023. Після гри на реальні гроші, без бонусів, я отримую суму 500 євро для зняття, поки що все добре, але після зняття через стільки часу вони знову запитують у мене документи, тому що, схоже, термін їх дії закінчився. Він надав документи, і вони їх прийняли.
зняття продовжується, йдуть дні за днями, і з виправданнями, що я готовий повернути кошти завтра, ніж сьогодні до 18.04.2023, коли вони кажуть мені через 15 днів, що я не можу зняти, що це має бути 100 євро за тиждень!!!! Коли було 500 зняттів, система раптом встановила ліміт? На мій подив, я прошу у них пояснень, і вони розповідають мені, що це таке. Тепер виникла велика проблема, оскільки я зняв 100 євро, а з рештою 400 євро я вирішив зіграти, і коли я граю, я виграю суму 12 000,55 євро. Зараз я виходжу на зв'язок і що від 100 до 100 на тиждень до того ж 27 місяців 2 роки і 3 місяці отримати гроші. Я їм кажу, що збираюся повідомити юристів і подати скаргу, а вони мені кажуть, що вони заблокують мій акаунт за погрози, за те, що я вимагаю щось моє!!! Коли вони програють, вони також повертають гроші користувачам ???. Слава Богу, я маю все на скріншотах і електронних листах. Я намагаюся домовитися, а вони лише ставлять перешкоди, щоб не отримати дохід, який є, і період, умови, які вони вживають, щоб не платити. На хромованому рівні можна заробляти 500 євро на тиждень. MACHANCE Casino — це казино, яке я не знаю, чи буде воно законним. Я віддаю всі документи, які в мене є, в руки юристів, і вони будуть вивчати, як просити їх віддати мені мої гроші, тому що вони мої. Вітаємо і будьте обережні з цим казино.
Я б прислухався до порад, тому що я більше не знаю, що робити, будь ласка. Мені потрібні ці гроші. Дуже дякую
Hello, good afternoon!
I am going to present my complaint that this brings us to 04/03/2023. After playing with real money, no bonuses, I get the amount of 500 euros to withdraw, so far so good, but after withdrawing after so long they ask me for documents again because it looks like they expired. He provided documentation and they accepted it.
the withdrawal continues its course, days and days go by and with excuses that I am ready to make a refund tomorrow than today until 04/18/2023 when they tell me after 15 days that I cannot withdraw that it has to be 100 euros per week!!!! When it was 500 withdrawals, that the limit was suddenly set by the system? To my surprise I ask them for explanations and they tell me what it is. Well now comes a big problem because I make a withdrawal of 100 and with the remaining 400 euros I decide to play what when I play I win the amount of 12,000.55 euros. Now I get in touch and that from 100 to 100 per week to what is the same 27 months 2 years and 3 months to receive the money. I tell them that I am going to inform lawyers and file a complaint and they tell me that they will suspend my account for threats, for claiming something that is mine!!! When they lose they also return the money to the users ???. Thank god I have everything in screenshots and emails. I try to reach an agreement and they only put obstacles so as not to make an income, which is what there is, and period, terms and conditions that they take to avoid paying. When chrome level you can make 500 euros per week. MACHANCE Casino is a casino that I don't know if it will be legit. I put all the documents I have in the hands of lawyers and they will study how to ask them to give me my money because it is mine. Greetings and be careful with this casino.
I would listen to advice because I don't know what to do anymore please. I am in need of that money. Thank you so much
Hola buenas tardes!
Voy a exponer mi queja que esto nos lleva al día 03/04/2023. Después de jugar con dinero real nada de bonos, consigo el montante de 500 euros para retirar, hasta aquí todo bien, pero al retirar después de tanto tiempo me vuelven a pedir documentos porque se ve que caducaron. Aportó documentación y ellos me lo aceptan.
la retirada sigue su curso, pasan días y días y con excusas de que estoy en lista para hacer reembolso del día que mañana que hoy así hasta día 18/04/2023 que me dicen después de 15 días que no puedo retirar que tiene que ser 100 euros por semana!!!! Cuando era de 500 las retiradas, que el limite lo pone el sistema de repente??Ante mi sorpresa les pido explicaciones y me dicen que es lo que hay. Pues ahora viene problema grande pues realizo retirada de 100 y con los 400 euros restantes decido jugar a lo que al jugar gano la cantidad de 12.000,55 euros. Ahora me pongo contacto y que de 100 en 100 por semana a lo que es lo mismo 27 meses 2 años y 3 meses para recibir el dinero. Les digo que voy informar abogados y poner queja y me dicen que me suspenden cuenta por amenazas, por reclamar algo que es mío!!! Cuando pierden también les devuelven el dinero a los usuarios???. Gracias a dios que tengo todo en capturas de pantalla y los correos. Intento llegar acuerdo y ellos solo ponen trabas para no hacer ingreso que es lo que hay y punto términos y condiciones que ellos se toman para no pagar. Cuando nivel cromo puede realizar 500 euros por semana. MACHANCE Casino es un casino que no sé si será de fiar. Puse todo los documentos que tengo en manos de abogados y estudiarán como pedir que me den mi dinero porque es mío. Un saludo y ojo con este casinooo.
Escucharia consejos porque ya no se que hacer por favor. Estoy necesitado de ese dinero. Muchas Gracias
Вибачте, але ви ризикуєте своїм можливим виграшем із самого початку, обравши таке погане казино. 🙁
Ви це бачили?
https://es.casino.guru/MaChance-Casino-resena#tab=js-tab-reputation
Я сподіваюся, що казино відреагує на вашу скаргу , якою б малоймовірною вона не була.
Якщо можна сказати, завжди грайте в пристойному казино. Знайдіть час і знайдіть надійне джерело інформації, зробіть кілька пошуків, а потім перегляньте відгуки користувачів. Намагайтеся робити усвідомлений вибір.
I'm sorry to say that, but you put your possible winnings at risk at the whole beginning, by choosing such a bad casino. 🙁
Have you seen this?
https://es.casino.guru/MaChance-Casino-resena#tab=js-tab-reputation
I certainly hope the casino will respond to your complaint, no matter how unlikely it is.
If I may say, always play in a decent casino. Take the time and find a reliable source of information, make some searches then browse user reviews. Try to make well-informed choices.
Привіт!!
Не знав, правди не помітив. Я маю на увазі, побачивши те, що я побачив, мої гроші, які я маю на увазі, я їх не побачу? Ви б прийняли це за юристів? Або не варто. Дуже дякую
Hello!!
I didn't know, I didn't notice the truth. I mean, having seen what I have seen, my money that I have in mind, I will not see it? Would you take it for lawyers? Or it's not worth it. Thank you so much
Hola!!
Yo no lo sabía no me fijé la verdad. Ósea que visto lo visto mi dinero que tengo en cuenta no lo voy a ver?? Lo llevaríais por abogados? O no vale la pena. Muchas gracias
Я б спочатку дочекався, поки скарга досягне фінального етапу. Це повинно дати вам уявлення про те, чи має сенс консультація дорогих юристів у цьому випадку.
Спочатку дайте скаргі необхідний час. 🙏
I'd wait for the complaint to reach its final stage first. That should give you an idea of whether consulting costly lawyers makes sense in this case.
Give the complaint the necessary time first. 🙏
привіт!!
Ну, мені не доведеться чекати, щоб побачити, чи вони подадуть ознаки життя і щось скажуть, тому що я все той же, не приймаючи плату в 100 євро чи щось інше. Дуже дякую
hello!!
Well, I won't have to wait to see if they show signs of life and say something, because I'm still the same, without accepting the payment of 100 euros or anything. Thank you so much
hola!!
Pues nada me tocará esperar a ver si dan señales de vida y dicen algo, porque sigo igual, sin aceptar el pago de 100 euros ni nada. Muchas gracias
Привіт! 🙂
Отже, ви все ще плануєте відправити адвоката на їхні сліди?
Якщо можна, уважно перевірте кожне казино (огляд, відгуки користувачів, скарги), перш ніж робити депозити. 😉
Hello! 🙂
So do you still plan to send a lawyer upon their tracks?
If I may, check each casino carefully (review, user reiews, complaints) before making deposits. 😉
Чоловіче, якщо вони не дадуть відповіді і не заплатять мені гроші, мені доведеться щось з цим робити, я не можу дозволити їм залишити мої гроші. І якщо мені доведеться користуватися адвокатами, то юристами. тому я сподіваюся, що все буде добре
Man, if they don't give an answer and they don't pay me the money, I'll have to do something about it, I can't let them keep my money. And if I have to use lawyers, then lawyers. so i hope all goes well
Hombre si no dan repuesta y no me ingresan el dinero tendré que hacer algo al respecto no puedo dejar que se queden con mi dinero. Y si tengo que tirar de abogados pues de abogados. Así que espero que vaya todo bien
Просто переконайтеся, що ви добре знаєте витрати.
Успіхів і тримайте нас у курсі!
Just make sure you are well aware of the costs.
Good luck, and keep us posted!
Привіт!!
Вони щойно прийняли моє перше зняття 100 євро після 8 днів очікування, поки вони мене приймуть. Бачив те, що бачив, мені знадобиться 6 років, щоб повернути свої 12 000 євро, які я все ще маю на увазі. Мені здається соромним те, що вони роблять, і якщо вони думають, що, роблячи це, вони виграють, вони думають, що я буду грати в це, тому що це не так, я втратив бажання грати в цьому казино.
Він пояснив, як відбувався процес до першого виведення коштів і що залишилося, щоб мати можливість зробити ще один, оскільки це не дозволить вам зробити це сьогодні.
Я зробив запит на виведення 18 квітня 100 євро, після того, як відхилив виведення 500 євро, яке я зробив 3 квітня та відхилив 18 числа, через 15 днів!!! і знизити себе з 500 до 100, тому що я перебуваю на рівні хрому, і мій максимум становить 500, що я не вважаю справедливим, але краще, ніж 100, які вони мені дали зараз, що, як вони кажуть, було системою (брехня). Все для того, щоб заробити більше грошей, ніж ви вводите. Ну, з 18 по 26 квітня мені потрібен деякий час, щоб прийняти мій запит на виведення 100, тому що тепер я не можу подати запит на виведення ще наступного тижня!!!!! 1 травня я зможу зробити ще один запит, і, звичайно, він чекає ще 8 днів, ви переходите до 9, і тому ми відкладаємо виведення коштів до 15 днів, щоб мати можливість подати запит, і ви отримуєте лише два зняття на місяць, я не бачу все це чітко, коли я не прошу виведення цього тижня!!!
Я вважаю, що те, що вони роблять, є незаконним у всьому, що ви мені говорите, будь ласка, дайте мені відповідь, я вже відчайдушно хочу з ними сперечатися! Дуже дякую
Hello!!
They just accepted my first withdrawal of 100 euros after 8 days of waiting for them to accept me. Seen what has been seen, I will be 6 years to recover my 12,000 euros that I still have in mind. It seems to me a shame what they do and if they think that by doing that they will win, they think that I will play it, because it is not like that, I lost the desire to play in this casino.
He explained how the process was until making the first withdrawal and what remains to be able to make another one, because it won't let you do it today.
I made a withdrawal request on April 18 of 100 euros, after rejecting the withdrawal of 500 euros that I made on April 3 and denied on the 18th, after 15 days!!! and lower myself from 500 to 100 because I am at the chrome level and my maximum is 500, which I don't see as fair, but better than 100 that they have given me now, which they say was the system (lie). All to earn more money, than you enter. Well, from April 18 to 26, it takes me a while to accept my request for a withdrawal of 100 because now I cannot request another withdrawal until next week!!!!! On May 1 I will be able to make another request and of course it is waiting another 8 days you go to 9 and so we delay the withdrawals to 15 days to be able to request and you only receive two withdrawals a month I do not see all this clearly, when I do not request a withdrawal this week!!!
I think that what they are doing is illegal in every way that you tell me, please answer me, I am already desperate to argue with them! Thank you so much
Hola!!
Me acaban de aceptar la primera retirada de 100 euros después de 8 días de espera para que me aceptaran. Visto lo visto voy a estar 6 años para recuperar mis 12000 euros que tengo en cuenta aún. Me parece una vergüenza lo que hacen y si piensan que haciendo eso salen ganando, creen que lo jugaré, pues no es así, se me quitaron las ganas de jugar en este casino.
Explicó cómo fue el proceso hasta hacer la primera retirada y lo que queda para poder hacer otra, porque no te deja hacerla hoy.
Realice solicitud de retirada el día 18 de abril de 100 euros, después de rechazarme la retirada de 500 euros que realice el día 3 de abril y denegada el día 18, después de 15 días!!! y bajarme de 500 a 100 porque soy del nivel cromo y mi máximo es 500 que no lo veo justo pero mejor que 100 que me han puesto ahora, que dice que fue el sistema (mentira) . Todo por ganar más dinero, del que ingrese. Pues bien del 18 al 26 de abril tardo para aceptarme solicitud de retiro de 100 pues ahora no puedo volver a solicitar otro retiro hasta la semana que viene!!!!! El día 1 de mayo podré realizar otra petición y claro está espera otros 8 días te vas a 9 y así retrasamos las retiradas a 15 días para poder solicitar y solo recibes dos retiros al mes no lo veo claro todo esto, cuando yo no solicite retiro esta semana!!!
Yo creo que esto que hacen es ilegal en todos los sentidos que me decís por favor contéstarme, que estoy ya desesperado de discutir con ellos! Muchas gracias
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.