2 р. тому
Тут ви можете обговорити William Hill Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я тут, тому що у мене проблема зі зняттям коштів з William Hill, сума 150 євро, але це вже 4 тижні, і мій обліковий запис перевіряється, служба підтримки навіть пообіцяла 8, що вони надішлють гроші, але їх немає. До кого мені звернутися?
Hi, im here because i have a problem with wthdrawal from william hill , amount is 150e , but its already 4 weeks and my acc is under rewiev , 8 was even promised from support that they will send the money but its not there. Who should i contact?
Привіт,
Я думаю, вам слід почекати, доки цей обліковий запис буде перевірено. До того моменту казино, швидше за все, не буде продовжувати виведення коштів. Я можу уявити, що це має бути дуже неприємно, однак.
Що це за огляд, будь ласка?
Ви вже пройшли перевірку KYC (знайте свого клієнта)?
Ви можете подати скаргу , щоб наша команда розгляду скарг могла це розглянути, але я вважаю, що було б добре, якби ви могли спочатку відповісти на ці запитання.
Як ти гадаєш?
Hello,
I think that you should wait until this account review is done. Until then the casino will not most probably proceed with any withdrawal. I can imagine that this must be very unpleasant, though.
What kind of review is it, please?
Have you already passed the KYC (know your customer) verification?
You may submit a complaint, so our Complaint Team can look into this, but I believe that it would be good if you could answer these questions, first.
What do you think?
Я двічі проводив верифікацію, останню минулого тижня, і служба підтримки була задоволена цим, і вони зробили для мене запит на скасування безпосередньо на моїй візі, як для скасування, так і для розморожування облікового запису має бути отриманий електронний лист, але я чекаю електронних листів від них останні 4 тижні . Єдиний електронний лист, який я отримав, полягає в тому, що я все ще в черзі, щоб їхня команда перевірила це.
I did verification twice, last one last week and support was happy with it, and they did the withdrawal request for me direct on my visa, for both withdrawal and unfreezing the acc should get the email but im waiting for emails from them last 4 weeks. Only email i got is that im still in a queue for their team to check it.
Не можу втриматися, але все одно думаю, що перевірка ще не закінчена.
Добре, що ви подали скаргу , чотири тижні – це надто довго. Я впевнений, що Нік докладе всіх зусиль, щоб залагодити ситуацію.
I can't help myself, but I still think that the verification is not over yet.
It's good that you submitted the complaint, four weeks are far too long. I'm sure that Nick will do his best to sort things out.
Не можу втриматися, але все одно думаю, що перевірка ще не закінчена.
Добре, що ви подали скаргу , чотири тижні – це надто довго. Я впевнений, що Нік докладе всіх зусиль, щоб залагодити ситуацію.
I can't help myself, but I still think that the verification is not over yet.
It's good that you submitted the complaint, four weeks are far too long. I'm sure that Nick will do his best to sort things out.
Я можу зробити резервну копію з великою кількістю скріншотів чату зі службою підтримки. Я розумів, що такий гігант, як Вільям Хілл, працюватиме краще, але 4 тижні здається довгим. Не задоволений спілкуванням, оскільки вони обіцяли принаймні півдюжини разів, що мене повідомлять електронною поштою, але нічого не сталося.
I can backup with plenty of screenshots of chat with support. My understaning was that gigant like william hill will perform better , but 4 weeks seems to long. Not happy with comunication, as they promised at least half dosen times that i will be informed via email, but nothing happened.
Я розумію, що ви можете відчувати себе погано, я, напевно, почувався б так само.
Я щиро сподіваюся, що ми зможемо проконсультувати цю ситуацію з персоналом казино та допомогти вам.
I understand that you may feel mistreated, I would probably feel the same way.
I truly hope that we will be able to consult this situation with the casino's staff and help you out.
Щось сталося на William Hill у 2020 році, у мене є всі докази. Чи можу я подати скаргу тут? Я також подав скаргу багато років тому до їх регулятора, але так і не отримав жодної відповіді.
Something happened on William Hill in 2020 I still have all the proof. Can I file a complaint here? I also filed a complaint years ago with their regulator but never heard anything back.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.