2 р. тому
Тут ви можете обговорити WildTornado Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
тут мало що обговорювати. одне з найгірших казино, в яких я коли-небудь грав.
there is little to discuss. one of the worst casinos I've ever played at.
c'e' poco da discutere. uno dei peggiori casino' a cui abbia mai giocato.
Справді? Чому, на вашу думку, все так погано? Що сталося?
Really? Why is it so bad according to you? What happened?
Зрозуміло, що я страждаю від азартної залежності, на жаль, потворний звір. Я зареєструвався в цьому казино за допомогою своєї електронної адреси. Втім, я не пам’ятав, щоб у жовтні 2021 року його самовиключили. Ну, я грав, після чого попросив самовиключення через залежність, на що було відмовлено. Наступного дня я отримав від них електронний лист, де вони заблокували мій обліковий запис, який, здавалося, дублювався. Але, як трапилося, електронна пошта була такою ж, як і в жовтні 2021 року, і, отже, мій доступ потрібно було запобігти апріорі, тому це не так. Тоді я попросив повернути гроші, у чому мені відмовили, майже знущаючись з мене в спілкуванні з ними. Тож я підготував усі необхідні документи, включаючи стару реєстрацію. Тому я подам офіційну скаргу тим, хто подбав про гарантію своєї ліцензії на ігри.
Granted that I suffer from gambling addiction, an ugly beast sadly. I signed up for this casino with my email address. However, I did not remember being self-excluded from him in October 2021. Well, I played, after which I asked for self-exclusion for addiction, which was denied. The next day I received an email from them where they blocked my account which appeared to be duplicated. As it happens, however, the email was the same as in October 2021, and consequently my access should have been prevented a priori, so it was not. I asked for a refund then which I was denied, almost mocking me in communicating with them. So I prepared all the necessary documents, including the old registration. I will therefore proceed with a formal complaint to those who took care of guaranteeing their gaming license.
Premesso che soffro di dipendenza da gioco d'azzardo , una brutta bestia purtroppo. Mi sono iscritto a questo casino con il mio indirizzo mail . Non ricordavo pero' di essermi autoescluso dallo stesso a ottobre 2021. Bene , ho giocato , dopodiche' ho chiesto l'autoesclusione per dipendenza , che mi e' stata negata. Il giorno successivo ho ricevuto una loro mail dove mi bloccavano l'account che risultava essere duplicato. Guarda caso pero' la mail era la stessa di ottobre 2021 , e di conseguenza il mio accesso sarebbe dovuto essere impedito a priori , cosi non e' stato . Ho chiesto un rimborso allora che mi e' stato negato , quasi prendendomi in giro nelle comunicazioni con loro. Allora ho preparato tutti i documenti necessari , compresa la vecchia iscrizione. Procedero' dunque con un reclamo formale verso chi si e' occupato di garantire loro la licenza di gioco.
Привіт, Маркес199!
На жаль, це справді звучить як невдалий процес самовиключення. Мені просто не терпиться побачити, як відреагує орган ліцензування.
Ви сказали, що казино відхилило ваш запит на самовиключення, незважаючи на те, що ви згадали про проблему азартних ігор. Чи можете ви поділитися електронною поштою чи розмовою в чаті, будь ласка? Це серйозна справа, тому я хотів би побачити, як вони відхилять ваш запит.
Hello Marquez199,
Sadly, it truly sounds like a failed self-exclusion process. I'm just eager to see how the licensing authority responds.
You said that the casino denied your self-exclusion request despite the fact you mentioned the gambling problem - can you share the email, or chat conversation, please? It's a serious matter, so I'd like to see the way they reject your request.
Привіт, мабуть, це історія гри, де ви показуєте, що нічого не виграли в жодному обертанні.
На жаль, у казино завжди є перевага над гравцем, і, схоже, ви піймали досить сумну смугу програшів. Проте я б не сказав, що казино сфальсифіковане.
Одного разу я грав у гру, де я мав рівно 0 перемог із 50 спінів. Тож це те, що може статися з вами в будь-якому казино, і, на жаль, гравцям доводиться йти на такий ризик, коли вони йдуть у казино, щоб пограти. 🤔
Звичайно, що стосується будь-яких рекомендацій, найкраще було б отримати пораду від гравця з досвідом.
Я можу надати вам список казино, які можуть вам підійти.
Ви можете знайти його тут . ⬅️😉
Я завжди обов’язково проводив би деякі дослідження, перш ніж робити депозит.
Якщо ви вирішите, не соромтеся повідомити мені, як у вас справи.
Hello, I suppose this is game history, where you show that you haven't won anything from any spin.
Unfortunately, casinos always have an edge over the player and it looks like you've caught a pretty sad losing streak. Still, I wouldn't say the casino is rigged.
I once played a game where I had exactly 0 wins out of 50 spins. So it's something that can happen to you in any casino, and sadly players have to take that risk when they go to the casino to play. 🤔
Of course, as far as any recommendations are concerned, it would be best if you got some advice from a player with experience.
I can provide you with this list of casinos that might be suitable for you.
You can find it here. ⬅️😉
I would always make sure to do some research before making a deposit.
If you choose, don't hesitate to let me know how you get on.
Просто цікаво, чи це нормально, коли ваші виграші від безкоштовних обертань раптово зменшуються...? Я отримав трохи, і хоча в умовах сказано, що максимальна сума готівки становить 1000 доларів США після мого виграшу, вони зменшили її до 100 доларів... ніде не сказали та не сказали мені, тож як я можу знати, чи умови бонусу відповідають нашим правилам??? 🤔
Just wondering is it normal to have your winnings from free spins reduced out of the blue...? I got some and while the terms say max cash out is $1000 after I won they reduced it to $100... didn't say anywhere or tell me so how can I know if the bonus terms are what we go by??? 🤔
Його точно не слід так зменшувати. Кожен бонус повинен мати свої умови, і тут казино також має вказати максимальну суму виведення, окрім інших правил цього бонусу.
Чи пробували ви звертатися до служби підтримки з цього питання?
Ознайомтеся з умовами, і якщо нічого не вказано про максимальну суму зняття 100 доларів США, не соромтеся зв’язатися з нами, і наша група розгляду скарг візьме участь у цій справі, щоб спробувати її вирішити.
It surely shouldn't be reduced like that. Every bonus should have its terms, and there the casino has to state the maximum cashout as well, besides other rules of that bonus.
Have you tried to contact the support regarding this issue?
See the terms, please, and if there is nothing stated about the $100 maximum withdrawal, don't hesitate to contact us, and our complaint team will get involved in this matter to try to get it solved.
Привіт, Ромі, мені приємно бачити тебе знову! Я рідко говорю, але зазвичай ховаюся поруч, лол 😝 Я сподіваюся, що ти знаходиш радість у викликах своєї роботи 🙂
Я дуже вдячний, що ви вказали на ці речі.. замість того, щоб пояснювати тут, я вирішив попросити допомоги в команди. Ви можете прочитати всі подробиці там, і якщо, на вашу думку, я повинен знати щось, я прошу зв’язатися зі мною. Дуже дякую всім присутнім 👏❤️
Hi Romi, my pleasure seeing you again! I rarely speak up, however I’m usually lurking close by lol 😝 I hope that you’ve been finding joy in the challenges of your work 🙂
I really appreciate you pointing those things out.. instead of explaining here I decided to request for the assistance of the team. You can read all the details there and if there’s anything you think I should know, I ask you to please reach out to me. Thank you so very much to everyone here 👏❤️
дякую; Мені це дуже подобається.😉
Я бачу, що ви надіслали свою скаргу, і наша команда розгляне її якнайшвидше, тож ми чекаємо, чи можна щось зробити з нашого боку.
Будь ласка, будьте терплячі.🙏
Thank you; I do really enjoy it.😉
I can see that you have submitted your complaint and our team will review it as soon as possible, so we'll wait if there can be anything done from our side.
Please stay patient.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.