ГоловнаФорумКазиноWildsino Casino - загальне обговорення

Wildsino Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Radka
|
3 250 переглядів 87 відповідей |
|
12 3 45
Jaro

Я використовую Revolut, я зв’язався з ними та повідомив, що Wildsino сказав, що проблема в Revolut. У Revolut немає проблем, я отримав виплату від Bankonbet того ж дня. Але чи знаєте ви, де Wildsino мають ліцензію на казино? Я думав, що це PAGCOR, але ось відповідь, яку я отримав від них:


Шановний пане/пані!

Це стосується повідомлення, яке ви надіслали нам 1 березня 2025 року через цей електронний лист, веб-сайт PAGCOR або електронний лист

.

Будь ласка, зверніть увагу, що станом на 18 лютого 2025 року казино Wildsino НЕ є НІ ліцензією PAGCOR, НІ акредитованою онлайн-/віддаленою ігровою платформою/постачальником послуг. Для отримання додаткової інформації зверніться до списку акредитованих постачальників послуг

і схвалені ігрові платформи на веб-сайті PAGCOR

https://www.pagcor.ph/reg ulatory/accredited-service-providers.php.

    


Автоматичний переклад.
Wenche

Дякую, скажіть, будь ласка, як довго ви чекаєте?

Що стосується ліцензії, я бачу в нашій системі та на сторінці огляду, що вони мають ліцензію Anjouan, тому PAGCOR правильно написав вам, що вони не мають ліцензії за нею. Чому ти хочеш це знати?

Автоматичний переклад.
Jaro

file

Чекаю з 21.02.2025, це перше з 3 виведень. Валюта — норвезька крона, і зараз я маю 405 000 норвезьких крон на своєму рахунку. Це багато грошей, і я буду скаржитися, куди зможу.


Автоматичний переклад.
Wenche

Вам потрібно було перевірятися в казино чи ні? Ви завантажували гроші за допомогою бонусу?

Я б уявив, що казино могло б провести розслідування геймплея з таким високим виграшем, але вони, ймовірно, скажуть вам це.

Тому, якщо ви чекаєте 2 тижні, можливо, найкраще будеподати скаргу , і ми побачимо, як вона розвиватиметься.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт і дякую за вашу відповідь, я пишу норвезькою мовою і сподіваюся, що все піде добре.

Мене не просили підтвердити мій рахунок, я отримав виплату на свій рахунок Revolut у розмірі 3000 норвезьких крон 24.02.2025. Це було перше зняття грошей після того, як я виграв 250 000 норвезьких крон на Crystal Ball GDN.

Зараз я маю три незавершених зняття коштів, перше введене 21.02.2025,

Я продовжував грати й виграв у Crystall Ball і Gonzo's Quest Red Tiger, у мене є роздруковані екрани та відео гри.

Я хотів би поскаржитися, тому що не думаю, що Wildsino має намір виплачувати мої виграші. Тепер вони сподіваються, що я програю їх, але я не зацікавлений грати на те, що я майже вважаю ігровими грошима, оскільки я не отримую жодних виплат.

Чи можете ви допомогти мені з цією процедурою подання скарги?

Автоматичний переклад.
Wenche

Дякуємо за роз'яснення ситуації.

Звичайно, що стосується скарги, не соромтеся запитувати, що потрібно. У моїй попередній відповіді я поділився посиланням (зелені літери) , натиснувши на яке, ви можете подати скаргу.

За цим посиланням ви також знайдете посібник із описом процесу, за яким ми розглядаємо скарги, щоб ви могли знайти там корисну інформацію.

Якщо виникнуть проблеми, обов’язково повідомте нам.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Почався чат

Вітаю, у мене є три незавершені зняття коштів, які вже майже два тижні не опрацьовуються. Ви хочете, щоб я надіслав документи для підтвердження свого облікового запису?

Магнус зараз спілкується в чаті

Магнус

Привіт і доброго дня! Ласкаво просимо до служби підтримки клієнтів!

Мене звуть Магнус, і я збираюся тобі допомогти сьогодні.

дякую за це

Магнус

Я цілком розумію, що ви зараз почуваєте, і ви маєте повне право бути розчарованим; хтось би був. І знову ж таки, нам щиро шкода, що ви змушені чекати на свої кошти, і хочемо подякувати вам за ваше терпіння. Однак будьте впевнені, що цю проблему тепер вирішено, і ми обробляємо зняття коштів настільки швидко, наскільки це можливо.

що? Я просто попросив верифікувати обліковий запис

Магнус

Наразі я не бачу запитів на підтвердження вашого облікового запису, але якщо документи знадобляться в майбутньому, ви отримаєте сповіщення через розділ підтвердження вашого профілю.

добре, де я можу знайти свій профіль?

Магнус

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

Так, де я можу знайти профіль?

Магнус

Ви отримаєте електронний лист, якщо буде потрібно підтвердження.

Чи можу я ще щось для вас зробити?

3 березня я отримав електронний лист від вас, Магнус, про те, що я отримаю платіж того ж дня або наступного дня, я досі не отримав сповіщення про схвалення зняття коштів або будь-який платіж на мій рахунок Revolut. Яка причина цього?

Магнус

Ні, ти помиляєшся. Ми ніколи нічого не обіцяємо.


Ваш запит (24941749) оновлено. Щоб додати більше коментарів, дайте відповідь на цей електронний лист.


Магнус (Wildsino)


3 березня 2025, 17:53 EET


Шановна Венче,

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів Wildsino!

Ми бачимо, що перший запит на зняття коштів надійшов: 21 лютого 2025 р., 10:16

Зауважте, що «обробка займає принаймні 3 робочі дні; рахується з дня, наступного після надсилання запиту», тобто 24 лютого.

Також зауважте, що «цей часовий проміжок не включає суботу, неділю та святкові дні».

У нас виникли деякі технічні проблеми з нашим стороннім постачальником платежів, через що виникла затримка, за яку ми щиро вибачаємося.

Але не хвилюйтеся, з нашого боку все виглядає добре, і, сподіваємося, ви отримаєте свої гроші до кінця дня або завтра.

Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся зв’язатися з нами електронною поштою support@Wildsino.com або через чат.

З повагою,

Wildsino.com

Магнус

"Сподіваюся"

Будь ласка, читайте уважніше.


Але не хвилюйтеся, з нашого боку все виглядає добре, і, сподіваємося, ви отримаєте свої гроші до кінця дня або завтра.


Я уважно прочитав.

Магнус

сподіваюся

Ви розумієте, що означає це слово?


Вибачте, вибачте, моя помилка!


Я дякую за чудове обслуговування клієнтів :)

Магнус

Ми ніколи нічого не можемо обіцяти, оскільки цим займається інший відділ.


Я бачу, сподіваюся, що це буде для нас усіх добре, бажаю гарних вихідних

Магнус

З радістю та подякою. Гарного дня та гарних вихідних, Венче!

Напишіть повідомлення тут...


Автоматичний переклад.
Wenche

Вибачте, я просто мав надіслати копію чату, який щойно мав із Магнусом у службі підтримки клієнтів Wildsino.

Автоматичний переклад.
Wenche

Нічого страшного, що ви його скопіювали. Я бачу, вони намагалися запевнити вас, що все буде добре. Подавши скаргу, якщо казино нічого не надіслало, ми зв’яжемося з ними, і я вірю, що це якось вирішиться, оскільки у них були технічні проблеми і вони сказали, що все повинно бути добре.

Побачимо, чи станеться щось цього тижня чи наступного. 🙂

Автоматичний переклад.

Давайте подивимось, як воно піде. Я буду оновлювати кожен день.

8.3 запит на зняття коштів. (підтвердження не вимагається, виведення коштів триває) 9.3 і 10.3 виведення коштів триває. 11.3 казино запитує документи kyc, , грошові перекази на 3-6 місяців, щоб все було видно. (дати не вказані) Примітка. мій перший депозит 7.3.2025. Я запитую в чаті, за який період часу потрібна виписка з банківського рахунку....відповідь у чаті "10.2-10.3.2023. 11.3 Я завантажую документи. Затверджене посвідчення особи, селфі, адреса, грошові перекази розглядаються. Казино 12.3 повідомляє, що розгляд документів триває 24 години.

Автоматичний переклад.
Fei21

Привіт! Я розміщую тут свій поточний процес Kyc/виведення коштів для «живого відстеження», який я буду оновлювати щодня. Відповідь, яку ви отримуєте... "ми раді повідомити вам, що в черзі є обробка"... є стандартною. Дайте мені знати, як просувається ваше відкликання

Автоматичний переклад.
Koppari

Гаразд, можливо, це буде важливо для інших гравців, а для когось, можливо, вирішальним фактором.

Тому я буду стежити за цим і списувати цю ситуацію. Поки що це виглядає досить добре, і мені цікаво знати, коли ваші документи будуть затверджені та чи дійсно це займе день.

Буду чекати новин.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Для інформації:

Я досі не отримав жодної виплати від Wildsino, лише звичайні нісенітниці про те, що мої гроші в них у безпеці та що я маю терпіти. Виведення коштів від 21.02.2025 і ще два очікуються на розгляд, загалом 14 800 норвезьких крон, а також 405 940 норвезьких крон на моєму рахунку Wildsino. У мене не було можливості верифікувати обліковий запис, але я готовий з усіма документами, якщо/коли це стане необхідним. Я додав скаргу тут і чекаю, поки її розслідуватимуть.





Автоматичний переклад.
Koppari

12.3 казино відхилило адресний документ, який є банківським документом із назвою та адресою. казино також відхилило завантажену банківську виписку 10.2.2025-10.3.2025. Я зробив свій перший депозит 7.3.2025. Казино Wildsino просить виписку з банківського рахунку "за останні 3-6 місяців, уся інформація має бути видимою та не редагованою". Вчора в чаті запитали виписку з банківського рахунку за 2023 рік....?

Автоматичний переклад.

Для інформації:

Я досі не отримав жодної виплати від Wildsino, лише звичайні нісенітниці про те, що мої гроші в них у безпеці та що я маю терпіти. Виведення коштів від 21.02.2025 і ще два очікуються на розгляд, загалом 14 800 норвезьких крон, а також 405 940 норвезьких крон на моєму рахунку Wildsino. У мене не було можливості верифікувати обліковий запис, але я готовий з усіма документами, якщо/коли це стане необхідним. Я додав скаргу тут і чекаю, поки її розслідуватимуть.





Автоматичний переклад.

Якщо ви отримаєте ті самі відповіді, що й загальні для казино, спілкування, ймовірно, не буде їхньою найсильнішою стороною. Можливо, їм більше нічого вам сказати, тому вам доведеться зосередитися на скарзі та її вирішенні. Гадаю, я ще не маю для вас нічого кращого, оскільки казино має зробити крок вперед.

Автоматичний переклад.

12.3 казино відхилило адресний документ, який є банківським документом із назвою та адресою. казино також відхилило завантажену банківську виписку 10.2.2025-10.3.2025. Я зробив свій перший депозит 7.3.2025. Казино Wildsino просить виписку з банківського рахунку "за останні 3-6 місяців, уся інформація має бути видимою та не редагованою". Вчора в чаті запитали виписку з банківського рахунку за 2023 рік....?

Автоматичний переклад.

Мені здається, що це не зовсім стандартно, але казино має право вимагати такий документ. Хіба ви не робили тут депозит у минулому? Ви також запитували, чому вам відмовили в документах? Це було тому, що вони не побачили всього у вашому документі, як ви згадали у своїй публікації?

Автоматичний переклад.
Jaro

Надіслав повну виписку за період 10.02-10.03.2025. Казино просить виписку з банківського рахунку за 3-6 місяців. Перший депозит 7.3.2025. Ти сказав Яро, що маєш право запитувати....на 2023 рік вчора був запит, а сьогодні 3-6 місяців, не було вказано в чітких термінах....лише "3-6 місяців". Я думаю, що тут, як і в багатьох інших користувачів форуму, використовується «тактика затримки».

Автоматичний переклад.

...тому що wildsino.com прийшов. Досить нове казино і вимагає банківських виписок за 2023 рік...

Автоматичний переклад.
Koppari

Так, це може бути деяка тактика затримки, але якщо вони не дали вам часові рамки на який рік, лише місяці, попросіть їх повідомити вас. Те, що вони від вас хочуть, надішліть їм і запитайте все, що вам незрозуміло. Якщо вам нічого не говорять і не допомагають, ви можете звернутися до нас.

Автоматичний переклад.

Я надіслав запитання електронною поштою про те, які саме документи потрібні... Відповіді немає. Коли я запитую в чаті, вони обіцяють дізнатись і відповісти електронною поштою... жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого