Почався чат
Вітаю, у мене є три незавершені зняття коштів, які вже майже два тижні не опрацьовуються. Ви хочете, щоб я надіслав документи для підтвердження свого облікового запису?
Магнус зараз спілкується в чаті
Магнус
Привіт і доброго дня! Ласкаво просимо до служби підтримки клієнтів!
Мене звуть Магнус, і я збираюся тобі допомогти сьогодні.
дякую за це
Магнус
Я цілком розумію, що ви зараз почуваєте, і ви маєте повне право бути розчарованим; хтось би був. І знову ж таки, нам щиро шкода, що ви змушені чекати на свої кошти, і хочемо подякувати вам за ваше терпіння. Однак будьте впевнені, що цю проблему тепер вирішено, і ми обробляємо зняття коштів настільки швидко, наскільки це можливо.
що? Я просто попросив верифікувати обліковий запис
Магнус
Наразі я не бачу запитів на підтвердження вашого облікового запису, але якщо документи знадобляться в майбутньому, ви отримаєте сповіщення через розділ підтвердження вашого профілю.
добре, де я можу знайти свій профіль?
Магнус
Чи можу я ще чимось вам допомогти?
Так, де я можу знайти профіль?
Магнус
Ви отримаєте електронний лист, якщо буде потрібно підтвердження.
Чи можу я ще щось для вас зробити?
3 березня я отримав електронний лист від вас, Магнус, про те, що я отримаю платіж того ж дня або наступного дня, я досі не отримав сповіщення про схвалення зняття коштів або будь-який платіж на мій рахунок Revolut. Яка причина цього?
Магнус
Ні, ти помиляєшся. Ми ніколи нічого не обіцяємо.
Ваш запит (24941749) оновлено. Щоб додати більше коментарів, дайте відповідь на цей електронний лист.
Магнус (Wildsino)
3 березня 2025, 17:53 EET
Шановна Венче,
Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів Wildsino!
Ми бачимо, що перший запит на зняття коштів надійшов: 21 лютого 2025 р., 10:16
Зауважте, що «обробка займає принаймні 3 робочі дні; рахується з дня, наступного після надсилання запиту», тобто 24 лютого.
Також зауважте, що «цей часовий проміжок не включає суботу, неділю та святкові дні».
У нас виникли деякі технічні проблеми з нашим стороннім постачальником платежів, через що виникла затримка, за яку ми щиро вибачаємося.
Але не хвилюйтеся, з нашого боку все виглядає добре, і, сподіваємося, ви отримаєте свої гроші до кінця дня або завтра.
Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся зв’язатися з нами електронною поштою support@Wildsino.com або через чат.
З повагою,
Wildsino.com
Магнус
"Сподіваюся"
Будь ласка, читайте уважніше.
Але не хвилюйтеся, з нашого боку все виглядає добре, і, сподіваємося, ви отримаєте свої гроші до кінця дня або завтра.
Я уважно прочитав.
Магнус
сподіваюся
Ви розумієте, що означає це слово?
Вибачте, вибачте, моя помилка!
Я дякую за чудове обслуговування клієнтів :)
Магнус
Ми ніколи нічого не можемо обіцяти, оскільки цим займається інший відділ.
Я бачу, сподіваюся, що це буде для нас усіх добре, бажаю гарних вихідних
Магнус
З радістю та подякою. Гарного дня та гарних вихідних, Венче!
Напишіть повідомлення тут...
The chat started
Hi, I have three pending withdrawals that have now been unprocessed for almost two weeks, do you want me to send documents to verify my account?
Magnus is chatting now
Magnus
Hello and good day! Welcome to the customer support service!
My name is Magnus, and I'm going to help you today.
thank you for that
Magnus
I totally understand how you are feeling right now, and you have all the right to be frustrated; anyone would be. And again, we are truly sorry that you have to wait for your funds and would like to thank you for your patience. However, rest assured that this issue has now been resolved and that we are processing withdrawals as fast as we possibly can.
what? I just asked to verify the account
Magnus
I can't see any request for verification of your account at the moment, but if documents are needed in the future, you will be notified via the verification section of your profile.
ok, where do I find my profile?
Magnus
Is there anything else I can help you with?
Yes, where can I find the profile?
Magnus
You will receive an email if a confirmation is needed.
Is there anything else I can do for you now?
I received an email on March 3rd from you Magnus that I would receive the payment the same day or the next day, I still have not received notification that the withdrawal has been approved or any payment to my Revolut account, What is the reason for that?
Magnus
No, you're wrong. We never promise anything.
Your request (24941749) has been updated. To add more comments, reply to this email.
Magnus (Wildsino)
March 3, 2025, 17:53 EET
Dear Wenche,
Thank you for contacting our Wildsino Customer Service team!
We see that the first withdrawal was requested: Feb 21, 2025, 10:16
Please note that it "takes at least 3 business days to process; counted from the day after the request was made", which is Feb 24.
Also note that "this time frame does not include Saturdays, Sundays, and holidays."
We have had some technical issues with our third-party payment provider, hence the delay, for which we sincerely apologize.
But don't worry, everything looks good on our side, and hopefully you will receive your money by the end of the day or tomorrow.
If you have any questions, do not hesitate to contact us via email support@Wildsino.com or via Live Chat.
Best regards,
Wildsino.com
Magnus
"Hopefully"
Please read more carefully.
But don't worry, everything looks good on our side, and hopefully you will receive your money by the end of the day or tomorrow.
I have read carefully.
Magnus
hopefully
Do you understand what that word means?
Oh, you got me there, sorry, my mistake!
I say thank you for the fantastic customer service :)
Magnus
We can never promise anything, since it is handled by another department.
I see, hope this works out for the best for all of us, have a nice weekend
Magnus
With pleasure and thanks. Have a nice day and a good weekend, Wenche!
Write a message here...
Chatten startet
Hei, jeg har tre ventende uttak som nå har statt ubehandlet i snart to uker, ønsker dere at jeg skal sende dokumenter for å verifisere kontoen min?
Magnus chatter nå
Magnus
Hei og god dag! Velkommen til kundesupporttjenesten!
Jeg heter Magnus, og jeg skal hjelpe deg i dag.
takk for det
Magnus
I totally understand how you are feeling right now, and you have all the right to be frustrated; anyone would be. And again, we are truly sorry that you have to wait for your funds and would like to thank you for your patience. However, rest assured that this issue has now been resolved and that we are processing withdrawals as fast as we possibly can.
hva? jeg spurte bare om å verifisere kontoen
Magnus
Jeg kan ikke se noen forespørsel om verifisering av kontoen din for øyeblikket, men hvis det blir behov for dokumenter i fremtiden, vil du bli varslet via verifiseringsdelen i profilen din.
ok, hvor finner jeg profilen min?
Magnus
Er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?
ja hvor finner jeg profilen?
Magnus
Du vil motta en e-post hvis det er behov for en bekreftelse.
Er det noe annet jeg kan gjøre for deg nå?
jeg fikk en mail 3. mars fra deg Magnus om at jeg ville motta utbetalingen samme dag eller dagen etter, jeg har fortsatt ikke fått melding om at uttaket er godkjent eller noen utbetaling på min Revolut konto, Hva er grunnen til det?
Magnus
Nei, du tar feil. Vi lover aldri noe.
Forespørselen din (24941749) er blitt oppdatert. For å legge til flere kommentarer, svar på denne e-posten.
Magnus (Wildsino)
3. mars 2025, 17:53 EET
Kjære Wenche,
Takk for at du kontaktet vårt Wildsino Kundeservice-team!
Vi ser at det første uttaket ble bedt om: Feb 21, 2025, 10:16
Vær oppmerksom på at det «tar minst 3 virkedager å behandle; regnet fra dagen etter dagen forespørselen ble gjort», som er Feb 24.
Vær også oppmerksom på at «denne tidsrammen omfatter ikke lørdager, søndager og helligdager.»
Vi har hatt noen tekniske problemer med tredjeparts betalingsleverandør, derav forsinkelsen, som vi beklager på det sterkeste.
Men ikke bekymre deg, alt ser bra ut på vår side, og forhåpentligvis vil du motta pengene dine innen utgangen av dagen eller i morgen.
Hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss via e-post support@Wildsino.com eller via Live Chat.
Beste hilsener,
Wildsino.com
Magnus
«Forhåpentligvis»
Vennligst les mer nøye.
Men ikke bekymre deg, alt ser bra ut på vår side, og forhåpentligvis vil du motta pengene dine innen utgangen av dagen eller i morgen.
Jeg har lest nøye
Magnus
forhåpentligvis
Forstår du hva det ordet betyr?
å, der tok du meg, sorry, min feil!
jeg sier takk for en fantastidk kundeservice :)
Magnus
Vi kan aldri love noe, siden det håndteres av en annen avdeling.
skjønner, håper dette ordner seg til det beste for oss alle, ha en fin helg
Magnus
Med glede og takker. Ha en fin dag videre og en god helg, Wenche!
Skriv en beskjed her...
Автоматичний переклад.