Написала в службу підтримки і ось відповідь, тепер чекаю відповіді з відділу скарг mfg
I wrote to support and this is the answer now I am waiting for a response from the complaint department mfg
Habe Support geschrieben und das ist die Antwort jetzt warte auf Beschwerde Abteilung eine Antwort mfg
Добре, що ви зараз маєте від них деяку інформацію. Однак нам потрібно побачити, що наша команда зможе зробити щодо всього цього у вашій скарзі.
Я просто сподіваюся, що незабаром це буде вирішено найкращим чином.
It is good that you have some information from them now. We need to see what our team will be able to do regarding all this in your complaint, though.
I just hope it will get resolved in the best way possible soon.
Я ніколи не відчував такого, коли я плачу в євро, як це може бути конвертовано в іншу валюту, до того ж я грав в ігри в євро, це жарт як на фото, я позначив лист від служби підтримки, що це означає, інша валюта
I have never experienced this when I pay in euros, how can it be that it is converted into another currency, besides I played the games in euros, that's a joke like in the photo, I have marked the letter from support, what does that mean, another currency
Das habe ich nie erlebt wenn ich euro zahle wie kann es sein das es als andere Währung umgewandelt wird außerdem die Spiele habe ich in Euro gespielt das ist doch ein Witz wie auf dem foto Schreiben von Support habe ich markiert was soll das heißen andere Währung
Я ніколи не відчував такого, коли я плачу в євро, як це може бути конвертовано в іншу валюту, до того ж я грав в ігри в євро, це жарт як на фото, я позначив лист від служби підтримки, що це означає, інша валюта
I have never experienced this when I pay in euros, how can it be that it is converted into another currency, besides I played the games in euros, that's a joke like in the photo, I have marked the letter from support, what does that mean, another currency
Das habe ich nie erlebt wenn ich euro zahle wie kann es sein das es als andere Währung umgewandelt wird außerdem die Spiele habe ich in Euro gespielt das ist doch ein Witz wie auf dem foto Schreiben von Support habe ich markiert was soll das heißen andere Währung
Це лише інформація для гравців; насправді вони грають в іншій валюті. Якщо ви граєте в євро, ви зосереджуєтеся лише на тій частині, де згадуються євро. 😉
This is just information for the players; they play in another currency, actually. If you play in euros, you only focus on the part that mentions euros. 😉
Я не можу ні написати Домініці, ні надіслати фотографії. Сьогодні отримав від неї відповідь, але не можу ні відповісти, ні відправити нічого.
I can neither write back to Dominika nor send photos. I received an answer from her today but I can neither reply nor send anything.
Kann Dominika weder zurück schreiben weder Fotos schicken habe heute Antwort erhalten von der aber weder kann ich antworten sonst was schicken
Чесно кажучи, я вас не розумію, але щоб перейти до скарги, скористайтеся цим посиланням. 👈
Якщо це не працює, перейдіть на інший браузер або пристрій.
Крім того, ось електронна адреса:
Frankly, I do not understand you, but to get to the complaint, please use this link. 👈
If it does not work, kindly switch to a different browser or device.
Alternatively, here is the email: dominika.l@casino.guru
У мене є справа, за якою опікується хтось, хто завжди відповідає в останню годину після 6 днів і завжди дає ту саму відповідь. Це стрічка, на якій я пишу, чи за партою справді сидить хтось? Напишіть щось коротко, а то її тиждень немає.
I have a case that is being looked after by someone who always answers in the last hour after 6 days and always gives the same answer. Is it a tape that I am writing with or is there really a person sitting behind the desk? Write something briefly and then she is not there for a week.
Hab Fall am laufen die mich betreut antwortet immer in letzte Stunde nach 6 Tagen und immer das gleiche antworten ist das ein Tonband mit dem ich schreibe oder sitzt da wirklich ein Mensch hinter dem schreibtisch ..schreibt kurz was dan ist sie 1 Woche erstmal nicht da
Ви маєте на увазі службу підтримки казино?
Я розумію, що це, мабуть, засмучує, але чи можна запитати, чи просили ви їх електронною поштою надіслати вам необхідні документи? Або ви спілкуєтесь лише через живий чат?
Do you mean from the casino support?
I can understand that it must be frustrating, but may I ask if you have asked them by email to send you the documents needed, though? Or do you communicate only through the live chat?
Ми пишемо їй у чаті тут, але раптом я не можу більше завантажити документи в чат, тому я надіслав фотографії електронною поштою. Казино не хоче надсилати мені мою історію ігор у форматі Excel, і я сказав про це службі підтримки, а вона продовжує писати ту саму відповідь. Вони вимагають у казино історію ігор у форматі Excel.
We're writing to her in the chat here, but suddenly I can't upload any more documents in the chat, so I sent the photos via email. The casino doesn't want to send me my game history in Excel format, and I told support that, and she keeps writing the same answer. They're asking the casino for an Excel format game history.
hier im Chat schreiben wir mit ihr aber kann auf einmal keine Dokumente mehr hier im Chat hochladen also habe ich dan per e Mail die Fotos geschickt Casino will mir keine exel Format mein soielverlauf schicken und Support habe ich das gesagt und sie schreibt immer wieder gleiche Antwort fordern sie von Casino exel Format spielverlauf
О, я бачу, ви теж вирішили закрити скаргу. Мені прикро це бачити. Хоча я вважаю, що це, мабуть, було виснажливим, тож ти просто віддав перевагу кинути. Звичайно, те, що вам більше підходить.
Oh, I see, you also decided to close the complaint. I'm sorry to see that. Though I imagine it must have felt exhausting, so you just prefer to quit. Whatever suits you best, of course.
Що ж, життя триває. Зараз я грав у казино без бонусів, нічого, 1800 євро на моєму рахунку, цього разу з депозитом, без безкоштовних обертань і без підтвердження бонусу. У мене зараз проблема. Я надіслав лицьову та зворотну сторони своєї карти проживання, де вказано моє ім’я, дата народження та адреса, але я отримую відмову. Вони хочуть фотографію кредитної картки із закритим середнім номером. Я зробив це, і його також було відхилено, саме це я використовував для внесення депозитів. Давайте подивимось. Щойно зробив нові фото і відправив :)
Well, life goes on. I have now played at the casino with no bonus, nothing, 1800 euros in my account, this time with deposited money, without free spins and without bonus verification. I have a problem right now. I sent the front and back of my residence card where my name, date of birth, address is, but I get rejections. They want a photo of the credit card with the middle number covered. I did it and it was also rejected, which is what I used to make the deposits. Let's see. I've just taken new photos and sent them off :)
Naja Leben geht weiter habe jetzt bei der Casino ohne Bonus ohne nichts 1800 Euro auf Konto diesmal mit eingezahlter Geld gespielt ohne free Spins ohne Bonus verzifiezierung habe ich grad Problem schicke meine aufenthaltskarte vorder und Rückseite wo Name Geburtsdatum Adresse steht kommt Ablehnungen die wollen von der Kredit Karte foto haben mit mittlere Ziffer gedeckt habe es auch gemacht wurde auch abgelehnt womit ich die Einzahlungen gemacht habe mal schauen gerade neue Fotos gemacht und abgeschickt 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.