ГоловнаФорумКазиноWild Tokyo Casino - загальне обговорення

Wild Tokyo Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

9 міс. тому від k2j6gffmsw
|
4 681 переглядів 73 відповідей |
|
1...3 4
2 тиж. тому

Я подав скаргу, подивимося, що буде, і я доповім. MfG

Автоматичний переклад.
sisdagi5
2 тиж. тому

Зараз я бачу вашу скаргу , і Домініці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, надайте її, де це можливо.🙏

Буду чекати тут на ваші новини.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Написала в службу підтримки і ось відповідь, тепер чекаю відповіді з відділу скарг file mfg

Автоматичний переклад.
sisdagi5
2 тиж. тому

Добре, що ви зараз маєте від них деяку інформацію. Однак нам потрібно побачити, що наша команда зможе зробити щодо всього цього у вашій скарзі.

Я просто сподіваюся, що незабаром це буде вирішено найкращим чином.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я ніколи не відчував такого, коли я плачу в євро, як це може бути конвертовано в іншу валюту, до того ж я грав в ігри в євро, це жарт як на фото, я позначив лист від служби підтримки, що це означає, інша валюта file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я ніколи не відчував такого, коли я плачу в євро, як це може бути конвертовано в іншу валюту, до того ж я грав в ігри в євро, це жарт як на фото, я позначив лист від служби підтримки, що це означає, інша валюта file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це лише інформація для гравців; насправді вони грають в іншій валюті. Якщо ви граєте в євро, ви зосереджуєтеся лише на тій частині, де згадуються євро. 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

😁 ти правий ☺️

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Зараз я бачу вашу скаргу , і Домініці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, надайте її, де це можливо.🙏

Буду чекати тут на ваші новини.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я не можу ні написати Домініці, ні надіслати фотографії. Сьогодні отримав від неї відповідь, але не можу ні відповісти, ні відправити нічого.

Автоматичний переклад.
Опубліковано sisdagi5 видалено
sisdagi5
1 тиждень тому

Чесно кажучи, я вас не розумію, але щоб перейти до скарги, скористайтеся цим посиланням. 👈

Якщо це не працює, перейдіть на інший браузер або пристрій.

Крім того, ось електронна адреса:



Автоматичний переклад.
4 дн. тому

У мене є справа, за якою опікується хтось, хто завжди відповідає в останню годину після 6 днів і завжди дає ту саму відповідь. Це стрічка, на якій я пишу, чи за партою справді сидить хтось? Напишіть щось коротко, а то її тиждень немає.

Автоматичний переклад.
sisdagi5
3 дн. тому

Ви маєте на увазі службу підтримки казино?

Я розумію, що це, мабуть, засмучує, але чи можна запитати, чи просили ви їх електронною поштою надіслати вам необхідні документи? Або ви спілкуєтесь лише через живий чат?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Ми пишемо їй у чаті тут, але раптом я не можу більше завантажити документи в чат, тому я надіслав фотографії електронною поштою. Казино не хоче надсилати мені мою історію ігор у форматі Excel, і я сказав про це службі підтримки, а вона продовжує писати ту саму відповідь. Вони вимагають у казино історію ігор у форматі Excel.

Автоматичний переклад.
sisdagi5
2 дн. тому

О, я бачу, ви теж вирішили закрити скаргу. Мені прикро це бачити. Хоча я вважаю, що це, мабуть, було виснажливим, тож ти просто віддав перевагу кинути. Звичайно, те, що вам більше підходить.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Що ж, життя триває. Зараз я грав у казино без бонусів, нічого, 1800 євро на моєму рахунку, цього разу з депозитом, без безкоштовних обертань і без підтвердження бонусу. У мене зараз проблема. Я надіслав лицьову та зворотну сторони своєї карти проживання, де вказано моє ім’я, дата народження та адреса, але я отримую відмову. Вони хочуть фотографію кредитної картки із закритим середнім номером. Я зробив це, і його також було відхилено, саме це я використовував для внесення депозитів. Давайте подивимось. Щойно зробив нові фото і відправив :)

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

filefile Тепер чекайте схвалення 🥱

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого