ГоловнаФорумКазиноWild Tokyo Casino - загальне обговорення

Wild Tokyo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від k2j6gffmsw
|
1 611 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
claudiotonti
4 дн. тому

У будь-якому разі дайте мені знати, якщо вони вам не заплатять, ми зможемо зв’язатися... Я вже зв’язався з гієнами... У мене є особиста зустріч з ними наступного тижня, і я надам усі дані... Я сподіваюся що принаймні, виходячи в ефір у прайм-тайм і в усіх соціальних мережах, принаймні ми можемо уникнути того, щоб якийсь інший гравець з Італії грав у це огидне казино, і не покладатися на ці шахрайські сайти

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Вітання з Дикого Токіо!

Дякуємо за надання необхідної інформації та документів.

Ми раді підтвердити, що ваш обліковий запис успішно перевірено на основі наданих документів.

Дякуємо за співпрацю!

Якщо у вас виникнуть запитання, ми будемо раді допомогти вам у чаті або електронною поштою

_______________________________________

З повагою,

Фінансовий департамент Дикого Токіо

Доброго ранку, РОМІ, перш за все я дякую тобі за швидку відповідь і буду тримати тебе в курсі. Я не використовував жодних БОНУСІВ!!!!! Оскільки ви можете робити запити максимум €. 500 У мене 500-500-278 на розгляді. Сьогодні я отримав цей електронний лист, але повертаюся, щоб сказати, що мій ігровий обліковий запис уже підтверджено кілька місяців тому, і після довгого очікування, я думаю, завдяки вашому втручанню, вони здійснювали мої банківські перекази кожні 3-5 днів. Я сподівався, що це станеться і цього разу, але найдивніше те, що тепер вам потрібно повернути депозит 3 рази, щоб мати можливість вивести запит, тоді мені вдалося знайти мої 3 запитані банківські перекази лише через довгий час, і коли я прошу час оплати вони повідомляють мені години роботи компетентних Офісів.. Ви техніки, ви працюєте на онлайн-сайті, який я дуже поважаю, і я запитую вас, чи може Клієнт внести 800 євро, виграти щось і потім піти божевільний, щоб мати його Виведення? І, на жаль, я, маючи велику віру в GURU CASINO, яке гарантує це, залишаюся зі страхом програти, навіть вигравши??? Час від запиту різниться від казино до казино, але потрібно надати підказку щодо відповіді. Враховуючи попередній дуже неприємний досвід, можливо, я боюся, що знову впав у це через страх, і тому, можливо, як запобіжний захід, я попросив вашої підтримки, щоб отримати свої гроші. Ми граємо для задоволення, ми виграємо і програємо, і ми це знаємо. ЯКЩО ми програємо гроші, казино справедливо отримує їх негайно, але якщо ми виграємо, ми хочемо чесності та отримання виплати. Я буду інформувати вас щодня, тому що зараз вихідні, і тому я не отримаю новин до понеділка чи вівторка. Наразі дякую за вашу підтримку, і я запитую, чи ви налаштовані оптимістично. дякую

ПЕРЕКЛАДАЙТЕ

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici compenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Дякую

КЛАУДІО


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

привіт Дякуємо, що пояснили нам ситуацію.

Я бачу, що у вас раніше були скарги на це казино, і наша команда, на щастя, змогла її вирішити. Тому тепер, коли ви бачите, що ситуація нікуди не рухається, будь ласка, не зволікайте, надсилайте скаргу знову, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам, звичайно.

Чи можу я запитати, чи вдалося вам поставити депозит? І цього разу у вас також вимагали якісь додаткові документи?

Ми обов’язково чекатимемо ваших оновлень, і, сподіваємося, це не триватиме довго, перш ніж ви отримаєте свою виплату.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Так, casino guru нічим не допомагає з цим казино... вони є афілійованими особами, і вони однакові... якщо ви уважно придивитеся, на веб-сайті казино чітко відображається логотип casino guru...

Дивно, що казино отримало оцінку 8,8 з 10 від гуру казино… якщо ви подивіться навколо та оціните гравця, воно навіть не заслуговує 2 з 10..


вони та сама мафія

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Мені дуже прикро за вашу ситуацію і за те, що ви так само ставитеся до нас.

Переглядаючи вашу скаргу тут , я, на жаль, бачу, що це складна справа, і наші руки трохи зв’язані, коли гравець не вимагає самовиключення з конкретного казино, у якому він грав.

Особливо в цьому випадку, де вони навіть написали у своїх умовах, що:

«7.4 Якщо гравець закриває свій рахунок в казино через «проблеми з азартними іграми» / «втрату самоконтролю над грою» / «ігрову залежність», в цьому випадку гравцеві забороняється грати на сайтах партнерів казино. , які вказані в ліцензії цього казино.

7.5 Гравець зобов'язується не відкривати новий рахунок. Казино не несе відповідальності за відкриття вами нового рахунку та будь-які збитки, які ви можете понести після відкриття нового рахунку. Ми залишаємо за собою право в будь-який час закрити обліковий запис, створений з порушенням цих правил».

Нам справді важко якось інервувати в цьому випадку; лише якщо ви подали запит на самовиключення з Wild Tokyo, ми зможемо це зробити.

Зверніть увагу, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у ​​всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає людям безпечно та належним чином керувати своїм доступом до азартних ігор, незалежно від того, чи означає це повне обмеження чи обмеження доступу під час уразливих періодів.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Шановна Ромі,


«7.4 Якщо гравець закриває свій рахунок в казино через «проблеми з азартними іграми» / «втрату самоконтролю над грою» / «ігрову залежність», в цьому випадку гравцеві забороняється грати на сайтах партнерів казино. , які вказані в ліцензії цього казино».


Я не юрист, але просто з цього моменту зрозуміло, що я абсолютно правий, якби вони були справді чесними, оскільки вони мають однакову систему управління, вони мали б дозволити мені зареєструватися.


залежність від азартних ігор сама по собі виключає те, що особа не може контролювати себе, у будь-якому судовому суді немає жодних сумнівів у тому, що ув’язнення є недійсним.

так що марно захищати шахраїв, краще спробуйте поговорити з нами за допомогою ваших каналів і пояснити їм ситуацію, якщо хочете..

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Шановна Ромі,

Перш за все, я підтверджую, що мені вдалося повернути депозит 3 рази (я думаю, це має бути чітко зазначено, щоб гравець знав. Це важливо!), тому що інакше я не міг би зняти навіть 1 євро. Крім того, ЩО НАБАГАТО ВАЖЛИВІШЕ: 1 БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ НА 500 ВЖЕ ПРИБУВ У БАНК, ЩЕ 500, КАЖУТЬ, В ОБРОБЦІ, І ТРЕТИНА 278,5 ЧЕКАЄ.

Якщо я отримаю другий, я повідомлю вам ........., чекаючи на прибуття третього.

Дякую, ви були дуже добрими та уважними.

КЛАУДІО

Автоматичний переклад.
9dr2k6jfcq
2 дн. тому

дякую Я щойно отримав один за 500.

Доброта

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Шановна Ромі,


«7.4 Якщо гравець закриває свій рахунок в казино через «проблеми з азартними іграми» / «втрату самоконтролю над грою» / «ігрову залежність», в цьому випадку гравцеві забороняється грати на сайтах партнерів казино. , які вказані в ліцензії цього казино».


Я не юрист, але просто з цього моменту зрозуміло, що я абсолютно правий, якби вони були справді чесними, оскільки вони мають однакову систему управління, вони мали б дозволити мені зареєструватися.


залежність від азартних ігор сама по собі виключає те, що особа не може контролювати себе, у будь-якому судовому суді немає жодних сумнівів у тому, що ув’язнення є недійсним.

так що марно захищати шахраїв, краще спробуйте поговорити з нами за допомогою ваших каналів і пояснити їм ситуацію, якщо хочете..

Автоматичний переклад.
23 год. тому

Я впевнений, що наша група розгляду скарг робить усе можливе, щоб допомогти вам. Сумнівів немає.

Звичайно, я бажаю тобі найкращого завершення всієї справи.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Шановна Ромі,

Перш за все, я підтверджую, що мені вдалося повернути депозит 3 рази (я думаю, це має бути чітко зазначено, щоб гравець знав. Це важливо!), тому що інакше я не міг би зняти навіть 1 євро. Крім того, ЩО НАБАГАТО ВАЖЛИВІШЕ: 1 БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ НА 500 ВЖЕ ПРИБУВ У БАНК, ЩЕ 500, КАЖУТЬ, В ОБРОБЦІ, І ТРЕТИНА 278,5 ЧЕКАЄ.

Якщо я отримаю другий, я повідомлю вам ........., чекаючи на прибуття третього.

Дякую, ви були дуже добрими та уважними.

КЛАУДІО

Автоматичний переклад.
23 год. тому

Дуже дякую. Ми чекатимемо повного оновлення щодо всіх ваших вилучень. Сподіваюся, це не займе багато часу.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого