ФорумКазиноWild Tokyo Casino - загальне обговорення

Wild Tokyo Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від k2j6gffmsw
|
1214 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wild Tokyo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Я граю в казино роками.

дике казино Токіо — найгірше, в яке я грав за все своє життя. Обслуговування клієнтів рідко онлайн, відповідає автоматичними відповідями. Скажіть, що вони не мають доступу до верифікації чи відкликання. Одним словом, це велика банда бездарників! Щодо зняття коштів... Це справжній прикол! Верифікація - справжній жарт! Щоб ускладнити це, ви повинні надіслати їм той самий електронний лист принаймні 60 разів з ОДНИМИ ДОКУМЕНТАМИ, щоб запитати! Неймовірно, я такого ще не бачив! Коли вони нарешті затверджують запитуваний документ, який ви надсилали їм 72 мільйони разів, ви говорите собі, нарешті розблокуйте ці… ХА-ХА-ХА! Забудь це! Мені вдалося отримати лише одне зняття через 3 дні! Мені вдалося отримати відповідь електронною поштою, і знаєте, що вони мені відповіли…. Те, що вони не мали кінцевого терміну для виведення коштів, які вони робили, коли забажали. Я не могла в це повірити! Коротше кажучи, я все ще чекаю на зняття 500 доларів, перш ніж назавжди закрити свій рахунок у цих шахраїв. НЕ ГРАЙТЕ ТАМ!! Це справжня банда клоунів!

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
5 міс. тому

Отже, скільки часу ви зараз чекаєте? Знаєте, що стало приводом для того, щоб вимагати документи знову і знову? Я вважаю, що це могло бути тому, що вони були в неправильному форматі або поганої якості. Але це лише моя здогадка.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Ромі ще один некомпетентний у цьому казино! Ваше ім’я часто пишуть у службі підтримки клієнтів. Знайте, що документи були погоджені одним і тим же документом, який я надсилав 300 разів! Ви не знімаєте коштів. Я втратив 500 доларів США на зняття коштів, зроблених не вами. Значить ви шахраї.

НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО!

Переконайтеся, що ви також не граєте на інших їхніх платформах. Я звернувся до Кюрасао щодо їхньої ліцензії.

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
5 міс. тому

Ви зробили якусь помилку, насправді я не працюю в цьому казино.🤷‍♀️

Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, надішліть скаргу тут .

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав кілька скарг, але не тут, я про це не знав. Я тоді буду! ДЯКУЮ

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
5 міс. тому

Якщо вам потрібна допомога, просто дайте нам знати. Будемо чекати на оновлення.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зробив великий виграш, але боюся, що ніколи не побачу своїх грошей.

обліковий запис підтверджено електронним листом від відділу безпеки Wild Tokyo, який додається, але, незважаючи на це, я подав запит на зняття 1500 євро 3 траншами по 500 євро, і через 7 днів я все ще не бачу кредиту.

Я також написав у їхній фінансовий відділ, але безрезультатно, оскільки вони навіть не відповідають помилково.

Чи варто заспокоюватися, що я ніколи не побачу тих грошей?

Автоматичний переклад.
maxwin18
3 міс. тому

На вашому місці я б зараз не був таким скептичним. 7 днів - це не так вже й довго чекати на оплату, особливо зараз, на мою думку, у сезон відпусток.

Чи були у вас раніше там якісь успішні зняття коштів і який спосіб оплати ви використовували?

Сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, ми обов'язково спробуємо допомогти.


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я не знаю, про які різдвяні свята ви говорите, але факт залишається фактом: 7 днів для акредитації мені не здаються занадто короткими, навіть навпаки. Я розумію, що оскільки це казино не AAMS, час довше, але мені важко повірити, що доведеться чекати 10-15 днів на виведення коштів.

Щодо питання про те, чи я вже знімав кошти, так, я здійснив лише один раз у розмірі 500 євро за допомогою банківського переказу, і я також використовував той самий метод для цих нових знімань.

Автоматичний переклад.
maxwin18
3 міс. тому

Я мав на увазі сезон літніх відпусток. Я вважаю, що це, мабуть, загубилося в перекладі.🤷‍♀️

Насправді в казино можуть відбуватися різні речі, коли виникає якась затримка зі зняттям коштів. Це може бути викликано перевантаженням зняття коштів, або в казино дійсно може бути недостатньо персоналу.

Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо ви вже мали досвід успішного виведення звідти раніше.

Будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як і багато інших, мені також не вдалося затвердити свою адресу на KYC wildtokyo, і зараз я завантажив 4 документи на K yc@wildtokyo.com тепер мені цікаво, чи доведеться мені також пройти через те саме пекло, через яке, я можу прочитати, пройшли інші

Автоматичний переклад.
rmeelander
3 міс. тому

Чи можу я запитати, коли саме ви розпочали процес верифікації та яка була причина відхилення цих документів?

Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу , і Вероніці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого