6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wild Tokyo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я граю в казино роками.
дике казино Токіо — найгірше, в яке я грав за все своє життя. Обслуговування клієнтів рідко онлайн, відповідає автоматичними відповідями. Скажіть, що вони не мають доступу до верифікації чи відкликання. Одним словом, це велика банда бездарників! Щодо зняття коштів... Це справжній прикол! Верифікація - справжній жарт! Щоб ускладнити це, ви повинні надіслати їм той самий електронний лист принаймні 60 разів з ОДНИМИ ДОКУМЕНТАМИ, щоб запитати! Неймовірно, я такого ще не бачив! Коли вони нарешті затверджують запитуваний документ, який ви надсилали їм 72 мільйони разів, ви говорите собі, нарешті розблокуйте ці… ХА-ХА-ХА! Забудь це! Мені вдалося отримати лише одне зняття через 3 дні! Мені вдалося отримати відповідь електронною поштою, і знаєте, що вони мені відповіли…. Те, що вони не мали кінцевого терміну для виведення коштів, які вони робили, коли забажали. Я не могла в це повірити! Коротше кажучи, я все ще чекаю на зняття 500 доларів, перш ніж назавжди закрити свій рахунок у цих шахраїв. НЕ ГРАЙТЕ ТАМ!! Це справжня банда клоунів!
I have been playing in casinos for years.
wild Tokyo casino is the worst I have played in my entire life. Customer service rarely online, respond with automatic responses. Say they don't have access to verification or withdrawal. In short, these are a great gang of incompetents! As for withdrawals... These are a real joke! Verification is a real joke! To complicate it, you have to send them the same email at least 60 times with THE SAME DOCUMENTS to ask! Incredible, I've never seen that! When they finally end up approving the requested document that you sent them 72 million times, you say to yourself, finally unlock these… HAHAHA! Forget it! I managed to have just one withdrawal after 3 days! I managed to get a response by email and do you know what they replied to me…. That they had no deadline to make the withdrawals that they made them whenever they wanted. I couldn't believe it! In short, I am still waiting for a withdrawal of $500 before permanently closing my account with these fraudsters. DON’T PLAY THERE!! These are a real gang of clowns!
Je joue dans les casinos depuis des années.
wild Tokyo casino est le pire que j’ai jouer de toute ma vie. Service à la clientèle rarement en ligne , répondent avec des réponses automatique. Disent qu’ils n’ont pas accès à la vérification ni au retrait. Bref ces une belle gang d’incompétents! Pour ce qui est des retraits …. Ces une vrai joke ! La vérification une vrai joke ! Compliquer , tu dois leur envoyer minimum 60 fois le même courriel avec LES MÊME DOCUMENTS demander ! Incroyable j’ai jamais vu sa ! Quand ils finissent enfin par approuver le document demander que tu leur a envoyer 72 million de fois , tu te dis bon enfin ces débloquer … HAHAHA! Oubliez sa ! J’ai réussi à avoir un seul retrait après 3 jours ! J’ai réussi à avoir une réponse par courriel et savez vous ce qu’ils m’ont répondu …. Qu’ils n’avaient aucun délais pour effectuer les retrait qu’ils les effectuait quand il le voulaient . J’en revenais pas ! Bref j’attends toujours un retrait de 500$ avant de fermer définitivement mon compte avec ces fraudeur . NE JOUER PAS LA !! Ces une vrai gang de clown !
Отже, скільки часу ви зараз чекаєте? Знаєте, що стало приводом для того, щоб вимагати документи знову і знову? Я вважаю, що це могло бути тому, що вони були в неправильному форматі або поганої якості. Але це лише моя здогадка.🤷♀️
So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷♀️
Ромі ще один некомпетентний у цьому казино! Ваше ім’я часто пишуть у службі підтримки клієнтів. Знайте, що документи були погоджені одним і тим же документом, який я надсилав 300 разів! Ви не знімаєте коштів. Я втратив 500 доларів США на зняття коштів, зроблених не вами. Значить ви шахраї.
НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО!
Переконайтеся, що ви також не граєте на інших їхніх платформах. Я звернувся до Кюрасао щодо їхньої ліцензії.
Romi another incompetent at this casino! Your name is often written in customer service. Know that the documents had been approved with the same document that I sent 300 times! You do not make the withdrawals I lost $500 in withdrawals not made by you. So you are fraudsters.
DO NOT PLAY AT THIS CASINO!
Make sure you don't play on their other platforms either. I contacted Curaçao regarding their license.
Romi une autre incompétente de ce casino ! Ton nom est souvent écrit dans le service à la clientèle . Sache que les documents avaient été approuver avec le même document que j ai envoyer 300 fois ! Vous n’effectuer pas les retrait j’ai perdu 500$ de retrait non effectuer par vous . Donc vous êtes des fraudeur.
NE JOUER PAS SUR CE CASINO!
assurez vous de ne pas jouer sur leur autres plate-forme non plus . J’ai contacter curaçao concernant leur licence .
Ви зробили якусь помилку, насправді я не працюю в цьому казино.🤷♀️
Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, надішліть скаргу тут .
You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷♀️
If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.
Якщо вам потрібна допомога, просто дайте нам знати. Будемо чекати на оновлення.
If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.
Я зробив великий виграш, але боюся, що ніколи не побачу своїх грошей.
обліковий запис підтверджено електронним листом від відділу безпеки Wild Tokyo, який додається, але, незважаючи на це, я подав запит на зняття 1500 євро 3 траншами по 500 євро, і через 7 днів я все ще не бачу кредиту.
Я також написав у їхній фінансовий відділ, але безрезультатно, оскільки вони навіть не відповідають помилково.
Чи варто заспокоюватися, що я ніколи не побачу тих грошей?
I made a big win but I'm afraid I'll never see my money.
the account is verified with an email from the Wild Tokyo security department attached, but nevertheless I requested a withdrawal of €1500 in 3 tranches of €500 and after 7 days I still have not seen a credit.
I also wrote to their finance but to no avail since they don't even respond by mistake.
Should I put my mind at rest that I will never see that money?
ho fatto una vincita importante ma temo che non vedrò mai i miei soldi.
il conto è verificato con annessa e-mail del reparto sicurezza di Wild Tokyo, ma ciononostante ho richiesto prelievo di 1500€ in 3 tranches da 500€ e dopo 7 giorni non ho ancora visto un accredito.
ho anche scritto al loro finance ma inutilmente visto che non rispondono nemmeno per sbaglio.
devo mettermi l’anima in pace che non li vedrò mai quei soldi?
На вашому місці я б зараз не був таким скептичним. 7 днів - це не так вже й довго чекати на оплату, особливо зараз, на мою думку, у сезон відпусток.
Чи були у вас раніше там якісь успішні зняття коштів і який спосіб оплати ви використовували?
Сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, ми обов'язково спробуємо допомогти.
I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.
Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?
Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.
Я не знаю, про які різдвяні свята ви говорите, але факт залишається фактом: 7 днів для акредитації мені не здаються занадто короткими, навіть навпаки. Я розумію, що оскільки це казино не AAMS, час довше, але мені важко повірити, що доведеться чекати 10-15 днів на виведення коштів.
Щодо питання про те, чи я вже знімав кошти, так, я здійснив лише один раз у розмірі 500 євро за допомогою банківського переказу, і я також використовував той самий метод для цих нових знімань.
I don't know which Christmas holidays you're talking about, however the fact remains that 7 days for an accreditation doesn't seem too short to me, on the contrary. I understand that since it's a non-AAMS casino the timing is longer but I can hardly believe having to wait 10-15 days for a withdrawal.
Regarding the question of whether I had already made withdrawals, yes I only made one of €500 via bank transfer and I also used the same method for these new withdrawals.
Non so di quali festività natalizie tu stia parlando, comunque resta il fatto che 7 giorni per un accredito non mi pare siano pochi, anzi. Comprendo che essendo casino non aams le tempistiche siano più dilatate ma stento a credere di dover aspettare 10-15 giorni per un prelievo.
In merito alla domanda se avessi fatto già dei prelievi, sì ne ho fatto uno solo di 500€ tramite bonifico bancario e anche per questi nuovi prelievi ho utilizzato lo stesso metodo.
Я мав на увазі сезон літніх відпусток. Я вважаю, що це, мабуть, загубилося в перекладі.🤷♀️
Насправді в казино можуть відбуватися різні речі, коли виникає якась затримка зі зняттям коштів. Це може бути викликано перевантаженням зняття коштів, або в казино дійсно може бути недостатньо персоналу.
Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо ви вже мали досвід успішного виведення звідти раніше.
Будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин.
The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷♀️
There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.
I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.
Please keep us updated on any news.
Як і багато інших, мені також не вдалося затвердити свою адресу на KYC wildtokyo, і зараз я завантажив 4 документи на K yc@wildtokyo.com тепер мені цікаво, чи доведеться мені також пройти через те саме пекло, через яке, я можу прочитати, пройшли інші
Like many others, I also could not get my address approved on KYC wildtokyo and have now uploaded 4 documents to K yc@wildtokyo.com now I'm curious if I'll also have to go through the same hell that I can read others have been through
jeg har som mange andre heller ikke kunne få godkendt min adresse på KYC wildtokyo og har nu uploadet 4 dokumenter til Kyc@wildtokyo.com nu er jeg spændt på om jeg også skal igennem samme helvede som jeg kan læse andre har været
Чи можу я запитати, коли саме ви розпочали процес верифікації та яка була причина відхилення цих документів?
Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу , і Вероніці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо.
May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?
I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.
Жахливе казино, я не рекомендую там грати… не покладайтеся на 8.8 від casino guru, це абсолютно нереально, немає захисту, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, вони довго чекають на розгляд, щоб ви їх втратили…
Я попросив відшкодувати 15 000 євро, які я вклав,
Оскільки мені заборонено грати на їхньому сайті, і я вже автоматично заблокований на їхньому дочірньому сайті, мені потрібно відкрутити!
якби тільки я міг показати вам чати, які я опублікую, щойно знайду вільне місце на цьому форумі, щоб ви зрозуміли, що це за люди…
ПОПЕРЕДЖЕННЯ НЕ ГРАЙТЕ ТУТ З ЖОДНОЇ ПРИЧИНИ, ШАХРАЙСЬКИЙ САЙТ!
Я вже зв’язався з кількома італійськими журналістами, які дуже цікавляться цією темою, і я отримаю свої гроші назад…
Terrible casino, I do not recommend playing there… do not rely on the 8.8 of casino guru, it is absolutely not real, no protection when you request a withdrawal, they remain pending for a long time on purpose to make you lose them…
I asked for a refund of my €15,000 deposited,
Since I am not allowed to play on their site and already auto blocked from their sister site need for spin !
if only I could show you the chats that I will publish as soon as I find a free space in this forum to make you understand what kind of people they are…
WARNING DO NOT PLAY HERE FOR ANY REASON, SCAM SITE!
I have already contacted several Italian journalists who are very interested in this topic and I will get my money back…
Casino pessimo, sconsiglio di giocarci… non basatevi sull 8.8 di casino guru, non è assolutamente reale, nessuna tutela quando richiedi il prelievo, restano in sospeso per molto tempo apposta per farteli perdere …
Ho chiesto rimborso dei miei 15000€ depositati,
Poiché non sono abilitato a giocare nel loro sito e già auto bloccato dal loro sito gemello need for spin !
se sole vi potessi far vedere le chat che pubblicherò appena trovo uno spazio libero in questo forum per farvi capire che gente è…
ATTENZIONE NON GIOCATE QUA PER NESSUN MOTIVO, SITO TRUFFA!
ho già contatto diversi giornalisti italiani molto interessati a questa tematica e io riavrò i miei soldi…
Wild Tokyo Casino пропонує динамічний ігровий досвід, а ігровий автомат Big Bass Bonanza виділяється своєю захоплюючою темою риболовлі та щедрими винагородами. Захоплюючі бонусні функції гри та часті виплати створюють захоплюючий і корисний досвід для гравців. Його весела механіка та високий потенціал виграшу роблять його обов’язковим для всіх, хто хоче зануритися у пригоди.
Wild Tokyo Casino offers a dynamic gaming experience, with the Big Bass Bonanza slot game standing out for its thrilling fishing theme and generous rewards. The game’s exciting bonus features and frequent payouts create an immersive and rewarding experience for players. Its fun mechanics and high win potential make it a must-play for anyone looking to dive into an adventure.
Привіт, я бачу негативний досвід у казино.
Дозвольте поставити вам кілька запитань.
Ви пишете, що казино не має реального захисту, коли у вас виведення коштів, що це означає і скільки часу ви чекаєте на свої гроші?
Що означає, що вас "автоматично заблокували" на їхньому сайті? Ви маєте на увазі, що ви самовиключені чи щось інше? Ви також пишете "оскільки мені заборонено грати на їхньому сайті", чи це у вашій країні обмеження? Ви також перевіряли Правила та умови, перш ніж грати там, щоб знати про таке?
Крім того, я бачу, що ви подали скаргу , і мені дуже цікаво дізнатися, що можна вирішити.
Тож чекаю на вашу відповідь.
Hi, experience I see is negative in the casino.
Let me ask you a few questions.
You write that the casino has no real protection when you have a withdrawal, what does that mean and how long do you wait for your money?
What indicates that you have been "auto blocked" from their site? Do you mean that you are self-excluded or something else? You also write "since I'm not allowed to play on their site" is it that your country is restricted? Did you also check the Terms and Conditions before you played there to know about such a thing?
Also, I see you have opened a complaint and I am very curious to see what can be resolved.
So I will wait for your reply.
Мені потрібна допомога від GURU CASINO для 3 банківських переказів, які, як завжди, у WILD TOKYO CASINO' створюють відмовки для несплати. Банківські перекази складають євро. 500 + €. 500 + €. 238. Я вже отримував від них банківські перекази близько 1 року тому, я надіслав посвідчення особи (передня сторона) Кредитна картка (передня сторона), тоді, маючи можливість перевести готівку не за допомогою кредитної картки, мені довелося надіслати рахунки-фактури з моєю адресою та банком Документ з IBAN. Чим ви можете мені допомогти?
I would like help from GURU CASINO for 3 Bank Transfers that as usual WILD TOKYO CASINO' creates excuses for not paying. The bank transfers are €. 500 + €. 500 + €. 238. I have already received Bank Transfers from them about 1 year ago, I sent Identity Card (front-back) Credit Card (front-back) then being able to cash not via Credit Card I had to send Invoices with my Address and Bank Document with IBAN. How can you help me?
Vorrei aiuto di GURU CASINO per 3 Bonifici che come al solito WILD TOKYO CASINO' crea scuse per non pagare. I bonifici sono €. 500 + €. 500 + €. 238. Ho già ricevuto circa 1 anno fa Bonifici da loro, ho inviato Carta d'Identità ( fronte-Retro) Carta di Credito ( Fronte-Retro) poi potendo incassare non tramite Carta di Credito ho dovuto inviare Fatture con mio Domicilio e Documento Bancario con IBAN . Come potete aiutarmi?
Чи могли б ви пояснити, що вам каже казино щодо зняття коштів і коли саме ви їх запитували?
Спробуйте надати якомога більше деталей, щоб ми могли зрозуміти, чим ми можемо допомогти в цій ситуації.
Could you please explain what the casino tells you regarding the withdrawals and when exactly you requested them?
Try to provide as many details as possible so we can see how we could be of any help in this situation.
Вітання з Дикого Токіо!
Дякуємо за надання необхідної інформації та документів.
Ми раді підтвердити, що ваш обліковий запис успішно перевірено на основі наданих документів.
Дякуємо за співпрацю!
Якщо у вас виникнуть запитання, ми будемо раді допомогти вам у чаті або електронною поштою
_______________________________________
З повагою,
Фінансовий департамент Дикого Токіо
Доброго ранку, РОМІ, перш за все я дякую тобі за швидку відповідь і буду тримати тебе в курсі. Я не використовував жодних БОНУСІВ!!!!! Оскільки ви можете робити запити максимум €. 500 У мене 500-500-278 на розгляді. Сьогодні я отримав цей електронний лист, але повертаюся, щоб сказати, що мій ігровий обліковий запис уже підтверджено кілька місяців тому, і після довгого очікування, я думаю, завдяки вашому втручанню, вони здійснювали мої банківські перекази кожні 3-5 днів. Я сподівався, що це станеться і цього разу, але найдивніше те, що тепер вам потрібно повернути депозит 3 рази, щоб мати можливість вивести запит, тоді мені вдалося знайти мої 3 запитані банківські перекази лише через довгий час, і коли я прошу час оплати вони повідомляють мені години роботи компетентних Офісів.. Ви техніки, ви працюєте на онлайн-сайті, який я дуже поважаю, і я запитую вас, чи може Клієнт внести 800 євро, виграти щось і потім піти божевільний, щоб мати його Виведення? І, на жаль, я, маючи велику віру в GURU CASINO, яке гарантує це, залишаюся зі страхом програти, навіть вигравши??? Час від запиту різниться від казино до казино, але потрібно надати підказку щодо відповіді. Враховуючи попередній дуже неприємний досвід, можливо, я боюся, що знову впав у це через страх, і тому, можливо, як запобіжний захід, я попросив вашої підтримки, щоб отримати свої гроші. Ми граємо для задоволення, ми виграємо і програємо, і ми це знаємо. ЯКЩО ми програємо гроші, казино справедливо отримує їх негайно, але якщо ми виграємо, ми хочемо чесності та отримання виплати. Я буду інформувати вас щодня, тому що зараз вихідні, і тому я не отримаю новин до понеділка чи вівторка. Наразі дякую за вашу підтримку, і я запитую, чи ви налаштовані оптимістично. дякую
ПЕРЕКЛАДАЙТЕ
Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici compenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Дякую
КЛАУДІО
Greetings from Wild Tokyo!
We would like to thank you for providing us with the requested information and documents.
We are pleased to confirm that your account has been successfully verified, based on provided documents.
Thank you for your cooperation!
If you have any questions, we will be happy to assist you by Live Chat or email kyc@wildtokyo.com
________________________________________
Kind regards,
Wild Tokyo Financial Department
Good morning ROMI, first of all I thank you for the quick response and I will keep you updated. I have not used any BONUS!!!!! Since you can make requests max €. 500 I have 500-500-278 pending. Today I received this email but I return to say that my Game Account had already been validated months ago and after a long wait, I think thanks to your intervention, they made my Bank Transfers every 3-5 days. I hoped it would happen this time too but what is strangest is that now you have to turn the deposit 3 times to be able to request the withdrawal then I managed to find my 3 requested bank transfers only after a long time and when I ask for the payment times they tell me the working hours of the competent Offices.. You are technicians, you work on an online site that I respect a lot and I ask you if a Customer can deposit 800 euros, win something and then go crazy to have his Withdrawal? And unfortunately I, having a lot of faith in GURU CASINO that guarantees it, remain with the fear of having lost even having won??? The times from the request vary from Casino to Casino but a hint of response must be given. Given the previous very unpleasant experience perhaps I fear I have fallen into it again out of fear and therefore, perhaps as a precaution, I asked for your support to get my money. We play for fun, we win and we lose and we know it. IF we lose the money the Casino rightly has it immediately but if we win we would like fairness and to be paid. I will keep you updated every day because now it will be the weekend and therefore I will not have news until Monday or Tuesday. Thanks for now for your support and I ask if you are optimistic. Thanks
TRANSLATE
Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho in attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Grazie
CLAUDIO
Так, casino guru нічим не допомагає з цим казино... вони є афілійованими особами, і вони однакові... якщо ви уважно придивитеся, на веб-сайті казино чітко відображається логотип casino guru...
Дивно, що казино отримало оцінку 8,8 з 10 від гуру казино… якщо ви подивіться навколо та оціните гравця, воно навіть не заслуговує 2 з 10..
вони та сама мафія
Yes casino guru does not help anything with this casino… they are affiliates and they are the same thing… if you look closely the casino has the casino guru logo clearly displayed on their website…
strangely the casino is rated 8.8 out of 10 by casino guru… if you look around and the player reviews it doesn't even deserve a 2 out of 10..
they are the same mafia
Si casino guru non aiuta niente con questo casino… sono affilliati e sono la stessa cosa… se guardi bene il casino ha bello in mostra il logo di casino Guru sul proprio sito…
stranamente il casinò è valutato 8.8 su 10 da casino guru … se guardi in giro e le recensioni dei giocatori non merita neanche un 2 su 10 ..
sono la stessa mafia
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.