ГоловнаФорумКазиноWild Tokyo Casino - загальне обговорення

Wild Tokyo Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від k2j6gffmsw
|
1 658 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wild Tokyo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Я граю в казино роками.

дике казино Токіо — найгірше, в яке я грав за все своє життя. Обслуговування клієнтів рідко онлайн, відповідає автоматичними відповідями. Скажіть, що вони не мають доступу до верифікації чи відкликання. Одним словом, це велика банда бездарників! Щодо зняття коштів... Це справжній прикол! Верифікація - справжній жарт! Щоб ускладнити це, ви повинні надіслати їм той самий електронний лист принаймні 60 разів з ОДНИМИ ДОКУМЕНТАМИ, щоб запитати! Неймовірно, я такого ще не бачив! Коли вони нарешті затверджують запитуваний документ, який ви надсилали їм 72 мільйони разів, ви говорите собі, нарешті розблокуйте ці… ХА-ХА-ХА! Забудь це! Мені вдалося отримати лише одне зняття через 3 дні! Мені вдалося отримати відповідь електронною поштою, і знаєте, що вони мені відповіли…. Те, що вони не мали кінцевого терміну для виведення коштів, які вони робили, коли забажали. Я не могла в це повірити! Коротше кажучи, я все ще чекаю на зняття 500 доларів, перш ніж назавжди закрити свій рахунок у цих шахраїв. НЕ ГРАЙТЕ ТАМ!! Це справжня банда клоунів!

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
6 міс. тому

Отже, скільки часу ви зараз чекаєте? Знаєте, що стало приводом для того, щоб вимагати документи знову і знову? Я вважаю, що це могло бути тому, що вони були в неправильному форматі або поганої якості. Але це лише моя здогадка.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ромі ще один некомпетентний у цьому казино! Ваше ім’я часто пишуть у службі підтримки клієнтів. Знайте, що документи були погоджені одним і тим же документом, який я надсилав 300 разів! Ви не знімаєте коштів. Я втратив 500 доларів США на зняття коштів, зроблених не вами. Значить ви шахраї.

НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО!

Переконайтеся, що ви також не граєте на інших їхніх платформах. Я звернувся до Кюрасао щодо їхньої ліцензії.

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
6 міс. тому

Ви зробили якусь помилку, насправді я не працюю в цьому казино.🤷‍♀️

Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, надішліть скаргу тут .

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я подав кілька скарг, але не тут, я про це не знав. Я тоді буду! ДЯКУЮ

Автоматичний переклад.
k2j6gffmsw
6 міс. тому

Якщо вам потрібна допомога, просто дайте нам знати. Будемо чекати на оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив великий виграш, але боюся, що ніколи не побачу своїх грошей.

обліковий запис підтверджено електронним листом від відділу безпеки Wild Tokyo, який додається, але, незважаючи на це, я подав запит на зняття 1500 євро 3 траншами по 500 євро, і через 7 днів я все ще не бачу кредиту.

Я також написав у їхній фінансовий відділ, але безрезультатно, оскільки вони навіть не відповідають помилково.

Чи варто заспокоюватися, що я ніколи не побачу тих грошей?

Автоматичний переклад.
maxwin18
4 міс. тому

На вашому місці я б зараз не був таким скептичним. 7 днів - це не так вже й довго чекати на оплату, особливо зараз, на мою думку, у сезон відпусток.

Чи були у вас раніше там якісь успішні зняття коштів і який спосіб оплати ви використовували?

Сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, ми обов'язково спробуємо допомогти.


Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я не знаю, про які різдвяні свята ви говорите, але факт залишається фактом: 7 днів для акредитації мені не здаються занадто короткими, навіть навпаки. Я розумію, що оскільки це казино не AAMS, час довше, але мені важко повірити, що доведеться чекати 10-15 днів на виведення коштів.

Щодо питання про те, чи я вже знімав кошти, так, я здійснив лише один раз у розмірі 500 євро за допомогою банківського переказу, і я також використовував той самий метод для цих нових знімань.

Автоматичний переклад.
maxwin18
4 міс. тому

Я мав на увазі сезон літніх відпусток. Я вважаю, що це, мабуть, загубилося в перекладі.🤷‍♀️

Насправді в казино можуть відбуватися різні речі, коли виникає якась затримка зі зняттям коштів. Це може бути викликано перевантаженням зняття коштів, або в казино дійсно може бути недостатньо персоналу.

Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо ви вже мали досвід успішного виведення звідти раніше.

Будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як і багато інших, мені також не вдалося затвердити свою адресу на KYC wildtokyo, і зараз я завантажив 4 документи на K yc@wildtokyo.com тепер мені цікаво, чи доведеться мені також пройти через те саме пекло, через яке, я можу прочитати, пройшли інші

Автоматичний переклад.
rmeelander
4 міс. тому

Чи можу я запитати, коли саме ви розпочали процес верифікації та яка була причина відхилення цих документів?

Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу , і Вероніці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Жахливе казино, я не рекомендую там грати… не покладайтеся на 8.8 від casino guru, це абсолютно нереально, немає захисту, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, вони довго чекають на розгляд, щоб ви їх втратили…


Я попросив відшкодувати 15 000 євро, які я вклав,

Оскільки мені заборонено грати на їхньому сайті, і я вже автоматично заблокований на їхньому дочірньому сайті, мені потрібно відкрутити!

якби тільки я міг показати вам чати, які я опублікую, щойно знайду вільне місце на цьому форумі, щоб ви зрозуміли, що це за люди…


ПОПЕРЕДЖЕННЯ НЕ ГРАЙТЕ ТУТ З ЖОДНОЇ ПРИЧИНИ, ШАХРАЙСЬКИЙ САЙТ!



Я вже зв’язався з кількома італійськими журналістами, які дуже цікавляться цією темою, і я отримаю свої гроші назад…



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Wild Tokyo Casino пропонує динамічний ігровий досвід, а ігровий автомат Big Bass Bonanza виділяється своєю захоплюючою темою риболовлі та щедрими винагородами. Захоплюючі бонусні функції гри та часті виплати створюють захоплюючий і корисний досвід для гравців. Його весела механіка та високий потенціал виграшу роблять його обов’язковим для всіх, хто хоче зануритися у пригоди.

Автоматичний переклад.
9dr2k6jfcq
1 тиждень тому

Привіт, я бачу негативний досвід у казино.

Дозвольте поставити вам кілька запитань.

Ви пишете, що казино не має реального захисту, коли у вас виведення коштів, що це означає і скільки часу ви чекаєте на свої гроші?

Що означає, що вас "автоматично заблокували" на їхньому сайті? Ви маєте на увазі, що ви самовиключені чи щось інше? Ви також пишете "оскільки мені заборонено грати на їхньому сайті", чи це у вашій країні обмеження? Ви також перевіряли Правила та умови, перш ніж грати там, щоб знати про таке?

Крім того, я бачу, що ви подали скаргу , і мені дуже цікаво дізнатися, що можна вирішити.

Тож чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Мені потрібна допомога від GURU CASINO для 3 банківських переказів, які, як завжди, у WILD TOKYO CASINO' створюють відмовки для несплати. Банківські перекази складають євро. 500 + €. 500 + €. 238. Я вже отримував від них банківські перекази близько 1 року тому, я надіслав посвідчення особи (передня сторона) Кредитна картка (передня сторона), тоді, маючи можливість перевести готівку не за допомогою кредитної картки, мені довелося надіслати рахунки-фактури з моєю адресою та банком Документ з IBAN. Чим ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
claudiotonti
5 дн. тому

Чи могли б ви пояснити, що вам каже казино щодо зняття коштів і коли саме ви їх запитували?

Спробуйте надати якомога більше деталей, щоб ми могли зрозуміти, чим ми можемо допомогти в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Вітання з Дикого Токіо!

Дякуємо за надання необхідної інформації та документів.

Ми раді підтвердити, що ваш обліковий запис успішно перевірено на основі наданих документів.

Дякуємо за співпрацю!

Якщо у вас виникнуть запитання, ми будемо раді допомогти вам у чаті або електронною поштою

_______________________________________

З повагою,

Фінансовий департамент Дикого Токіо

Доброго ранку, РОМІ, перш за все я дякую тобі за швидку відповідь і буду тримати тебе в курсі. Я не використовував жодних БОНУСІВ!!!!! Оскільки ви можете робити запити максимум €. 500 У мене 500-500-278 на розгляді. Сьогодні я отримав цей електронний лист, але повертаюся, щоб сказати, що мій ігровий обліковий запис уже підтверджено кілька місяців тому, і після довгого очікування, я думаю, завдяки вашому втручанню, вони здійснювали мої банківські перекази кожні 3-5 днів. Я сподівався, що це станеться і цього разу, але найдивніше те, що тепер вам потрібно повернути депозит 3 рази, щоб мати можливість вивести запит, тоді мені вдалося знайти мої 3 запитані банківські перекази лише через довгий час, і коли я прошу час оплати вони повідомляють мені години роботи компетентних Офісів.. Ви техніки, ви працюєте на онлайн-сайті, який я дуже поважаю, і я запитую вас, чи може Клієнт внести 800 євро, виграти щось і потім піти божевільний, щоб мати його Виведення? І, на жаль, я, маючи велику віру в GURU CASINO, яке гарантує це, залишаюся зі страхом програти, навіть вигравши??? Час від запиту різниться від казино до казино, але потрібно надати підказку щодо відповіді. Враховуючи попередній дуже неприємний досвід, можливо, я боюся, що знову впав у це через страх, і тому, можливо, як запобіжний захід, я попросив вашої підтримки, щоб отримати свої гроші. Ми граємо для задоволення, ми виграємо і програємо, і ми це знаємо. ЯКЩО ми програємо гроші, казино справедливо отримує їх негайно, але якщо ми виграємо, ми хочемо чесності та отримання виплати. Я буду інформувати вас щодня, тому що зараз вихідні, і тому я не отримаю новин до понеділка чи вівторка. Наразі дякую за вашу підтримку, і я запитую, чи ви налаштовані оптимістично. дякую

ПЕРЕКЛАДАЙТЕ

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho в attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici compenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Дякую

КЛАУДІО


Автоматичний переклад.
claudiotonti
4 дн. тому

Так, casino guru нічим не допомагає з цим казино... вони є афілійованими особами, і вони однакові... якщо ви уважно придивитеся, на веб-сайті казино чітко відображається логотип casino guru...

Дивно, що казино отримало оцінку 8,8 з 10 від гуру казино… якщо ви подивіться навколо та оціните гравця, воно навіть не заслуговує 2 з 10..


вони та сама мафія

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого