5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wild Tokyo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я граю в казино роками.
дике казино Токіо — найгірше, в яке я грав за все своє життя. Обслуговування клієнтів рідко онлайн, відповідає автоматичними відповідями. Скажіть, що вони не мають доступу до верифікації чи відкликання. Одним словом, це велика банда бездарників! Щодо зняття коштів... Це справжній прикол! Верифікація - справжній жарт! Щоб ускладнити це, ви повинні надіслати їм той самий електронний лист принаймні 60 разів з ОДНИМИ ДОКУМЕНТАМИ, щоб запитати! Неймовірно, я такого ще не бачив! Коли вони нарешті затверджують запитуваний документ, який ви надсилали їм 72 мільйони разів, ви говорите собі, нарешті розблокуйте ці… ХА-ХА-ХА! Забудь це! Мені вдалося отримати лише одне зняття через 3 дні! Мені вдалося отримати відповідь електронною поштою, і знаєте, що вони мені відповіли…. Те, що вони не мали кінцевого терміну для виведення коштів, які вони робили, коли забажали. Я не могла в це повірити! Коротше кажучи, я все ще чекаю на зняття 500 доларів, перш ніж назавжди закрити свій рахунок у цих шахраїв. НЕ ГРАЙТЕ ТАМ!! Це справжня банда клоунів!
I have been playing in casinos for years.
wild Tokyo casino is the worst I have played in my entire life. Customer service rarely online, respond with automatic responses. Say they don't have access to verification or withdrawal. In short, these are a great gang of incompetents! As for withdrawals... These are a real joke! Verification is a real joke! To complicate it, you have to send them the same email at least 60 times with THE SAME DOCUMENTS to ask! Incredible, I've never seen that! When they finally end up approving the requested document that you sent them 72 million times, you say to yourself, finally unlock these… HAHAHA! Forget it! I managed to have just one withdrawal after 3 days! I managed to get a response by email and do you know what they replied to me…. That they had no deadline to make the withdrawals that they made them whenever they wanted. I couldn't believe it! In short, I am still waiting for a withdrawal of $500 before permanently closing my account with these fraudsters. DON’T PLAY THERE!! These are a real gang of clowns!
Je joue dans les casinos depuis des années.
wild Tokyo casino est le pire que j’ai jouer de toute ma vie. Service à la clientèle rarement en ligne , répondent avec des réponses automatique. Disent qu’ils n’ont pas accès à la vérification ni au retrait. Bref ces une belle gang d’incompétents! Pour ce qui est des retraits …. Ces une vrai joke ! La vérification une vrai joke ! Compliquer , tu dois leur envoyer minimum 60 fois le même courriel avec LES MÊME DOCUMENTS demander ! Incroyable j’ai jamais vu sa ! Quand ils finissent enfin par approuver le document demander que tu leur a envoyer 72 million de fois , tu te dis bon enfin ces débloquer … HAHAHA! Oubliez sa ! J’ai réussi à avoir un seul retrait après 3 jours ! J’ai réussi à avoir une réponse par courriel et savez vous ce qu’ils m’ont répondu …. Qu’ils n’avaient aucun délais pour effectuer les retrait qu’ils les effectuait quand il le voulaient . J’en revenais pas ! Bref j’attends toujours un retrait de 500$ avant de fermer définitivement mon compte avec ces fraudeur . NE JOUER PAS LA !! Ces une vrai gang de clown !
Отже, скільки часу ви зараз чекаєте? Знаєте, що стало приводом для того, щоб вимагати документи знову і знову? Я вважаю, що це могло бути тому, що вони були в неправильному форматі або поганої якості. Але це лише моя здогадка.🤷♀️
So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷♀️
Ромі ще один некомпетентний у цьому казино! Ваше ім’я часто пишуть у службі підтримки клієнтів. Знайте, що документи були погоджені одним і тим же документом, який я надсилав 300 разів! Ви не знімаєте коштів. Я втратив 500 доларів США на зняття коштів, зроблених не вами. Значить ви шахраї.
НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО!
Переконайтеся, що ви також не граєте на інших їхніх платформах. Я звернувся до Кюрасао щодо їхньої ліцензії.
Romi another incompetent at this casino! Your name is often written in customer service. Know that the documents had been approved with the same document that I sent 300 times! You do not make the withdrawals I lost $500 in withdrawals not made by you. So you are fraudsters.
DO NOT PLAY AT THIS CASINO!
Make sure you don't play on their other platforms either. I contacted Curaçao regarding their license.
Romi une autre incompétente de ce casino ! Ton nom est souvent écrit dans le service à la clientèle . Sache que les documents avaient été approuver avec le même document que j ai envoyer 300 fois ! Vous n’effectuer pas les retrait j’ai perdu 500$ de retrait non effectuer par vous . Donc vous êtes des fraudeur.
NE JOUER PAS SUR CE CASINO!
assurez vous de ne pas jouer sur leur autres plate-forme non plus . J’ai contacter curaçao concernant leur licence .
Ви зробили якусь помилку, насправді я не працюю в цьому казино.🤷♀️
Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, надішліть скаргу тут .
You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷♀️
If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.
Якщо вам потрібна допомога, просто дайте нам знати. Будемо чекати на оновлення.
If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.
Я зробив великий виграш, але боюся, що ніколи не побачу своїх грошей.
обліковий запис підтверджено електронним листом від відділу безпеки Wild Tokyo, який додається, але, незважаючи на це, я подав запит на зняття 1500 євро 3 траншами по 500 євро, і через 7 днів я все ще не бачу кредиту.
Я також написав у їхній фінансовий відділ, але безрезультатно, оскільки вони навіть не відповідають помилково.
Чи варто заспокоюватися, що я ніколи не побачу тих грошей?
I made a big win but I'm afraid I'll never see my money.
the account is verified with an email from the Wild Tokyo security department attached, but nevertheless I requested a withdrawal of €1500 in 3 tranches of €500 and after 7 days I still have not seen a credit.
I also wrote to their finance but to no avail since they don't even respond by mistake.
Should I put my mind at rest that I will never see that money?
ho fatto una vincita importante ma temo che non vedrò mai i miei soldi.
il conto è verificato con annessa e-mail del reparto sicurezza di Wild Tokyo, ma ciononostante ho richiesto prelievo di 1500€ in 3 tranches da 500€ e dopo 7 giorni non ho ancora visto un accredito.
ho anche scritto al loro finance ma inutilmente visto che non rispondono nemmeno per sbaglio.
devo mettermi l’anima in pace che non li vedrò mai quei soldi?
На вашому місці я б зараз не був таким скептичним. 7 днів - це не так вже й довго чекати на оплату, особливо зараз, на мою думку, у сезон відпусток.
Чи були у вас раніше там якісь успішні зняття коштів і який спосіб оплати ви використовували?
Сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, ми обов'язково спробуємо допомогти.
I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.
Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?
Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.
Я не знаю, про які різдвяні свята ви говорите, але факт залишається фактом: 7 днів для акредитації мені не здаються занадто короткими, навіть навпаки. Я розумію, що оскільки це казино не AAMS, час довше, але мені важко повірити, що доведеться чекати 10-15 днів на виведення коштів.
Щодо питання про те, чи я вже знімав кошти, так, я здійснив лише один раз у розмірі 500 євро за допомогою банківського переказу, і я також використовував той самий метод для цих нових знімань.
I don't know which Christmas holidays you're talking about, however the fact remains that 7 days for an accreditation doesn't seem too short to me, on the contrary. I understand that since it's a non-AAMS casino the timing is longer but I can hardly believe having to wait 10-15 days for a withdrawal.
Regarding the question of whether I had already made withdrawals, yes I only made one of €500 via bank transfer and I also used the same method for these new withdrawals.
Non so di quali festività natalizie tu stia parlando, comunque resta il fatto che 7 giorni per un accredito non mi pare siano pochi, anzi. Comprendo che essendo casino non aams le tempistiche siano più dilatate ma stento a credere di dover aspettare 10-15 giorni per un prelievo.
In merito alla domanda se avessi fatto già dei prelievi, sì ne ho fatto uno solo di 500€ tramite bonifico bancario e anche per questi nuovi prelievi ho utilizzato lo stesso metodo.
Я мав на увазі сезон літніх відпусток. Я вважаю, що це, мабуть, загубилося в перекладі.🤷♀️
Насправді в казино можуть відбуватися різні речі, коли виникає якась затримка зі зняттям коштів. Це може бути викликано перевантаженням зняття коштів, або в казино дійсно може бути недостатньо персоналу.
Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо ви вже мали досвід успішного виведення звідти раніше.
Будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин.
The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷♀️
There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.
I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.
Please keep us updated on any news.
Як і багато інших, мені також не вдалося затвердити свою адресу на KYC wildtokyo, і зараз я завантажив 4 документи на K yc@wildtokyo.com тепер мені цікаво, чи доведеться мені також пройти через те саме пекло, через яке, я можу прочитати, пройшли інші
Like many others, I also could not get my address approved on KYC wildtokyo and have now uploaded 4 documents to K yc@wildtokyo.com now I'm curious if I'll also have to go through the same hell that I can read others have been through
jeg har som mange andre heller ikke kunne få godkendt min adresse på KYC wildtokyo og har nu uploadet 4 dokumenter til Kyc@wildtokyo.com nu er jeg spændt på om jeg også skal igennem samme helvede som jeg kan læse andre har været
Чи можу я запитати, коли саме ви розпочали процес верифікації та яка була причина відхилення цих документів?
Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу , і Вероніці потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо.
May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?
I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.