ГоловнаФорумКазиноWild Sultan Casino - загальне обговорення

Wild Sultan Casino - загальне обговорення

1 рік тому від josephceline87
|
2 704 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wild Sultan Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, Даніель,

Я один із замовників дикого султана. 20 липня я грав у рулетку Xxxtreme lighting у казино Wild Sultan близько 13:30. Раптом гра була обдурена мені 160€. Мій останній баланс становить приблизно 460 євро

Сума моїх ставок становила 310 євро в кожному раунді. Якщо я виграю, 1-й і останній стовпці мають заплатити 50 євро, а середній стовпець — 20 євро. Таким чином, мій виграшний номер 29. Тож він повинен заплатити мені 360 євро, включаючи мій блан, але він виплачує лише 200 євро, включаючи ставку, і я програю 160 євро. Перегляньте, будь ласка, мій скріншот, на якому показано, як я ставив.

Я спробував зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, агента звуть Матьє, мені пояснили мою проблему, і я програв. Але він не хоче чути мою сторону справедливо. Він просто хоче якомога швидше закрити мій чат. А потім я побалакав з Бруно, він зареєстрував мою скаргу. Але поки що він каже, що його керівник бачить мою скаргу, тому я не можу запевнити вас у точному часі. Щоразу, коли я запитую про мою скаргу, він каже те саме, що мені справді набридло.

Я програв свої виграні 160 євро.

Я прошу пана Даніеля розглянути мою скаргу та вирішити цю проблему якомога швидше.

І казино wild-sultan повинно повернути мені гроші 160 євро.


Дякую filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Мені прикро чути про цю проблему. Проте я хотів би зазначити, що це лише повідомлення, а не скарга.

Якщо ви вважаєте, що казино погано поводилося з вами, прочитайте цей посібник, щоб підготуватися до скарги:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Тоді - переходьте до скарги:

https://casino.guru/complaints/create

З іншого боку, я б дочекався, поки казино представить свою заяву, якщо це можливо. Я маю на увазі, що я б дав на це принаймні тиждень, оскільки я вважаю, що казино має співпрацювати з постачальником ігор, і це також займає деякий час.

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

filefile


Привіт радко,

Щиро дякую за спробу допомогти мені вирішити мою проблему. Я хотів би повідомити вам, що мою проблему вирішило казино wild-sultan. Вони вибачилися і повернули мені гроші. Подивіться, будь ласка, на мої скріншоти, які я додав тут.


Джозеф Селін



Автоматичний переклад.
josephceline87
1 рік тому

привіт Це ідеально. Мені б хотілося, щоб усі казино були налаштовані таким чином і приймали б гравців, якщо вони знають, що сталася помилка. З моєї точки зору, це досить професійно, хоча це зайняло деякий час. 🙂

Чи продовжите ви грати в цьому казино після цього досвіду?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Гей, хай!!

Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, хай!!

Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не дивився

з цього кута

але це чисто

правда

На жаль

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, хай!!

Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію ваше ставлення до цієї ситуації. Мені просто було цікаво, якою є ваша думка, тому що більшість гравців з часом скажуть щось на кшталт: «це казино вирішило мою проблему, тому я збираюся продовжувати грати».

У вашому випадку ви один із небагатьох, хто дивився на це більш комплексно і дивився, я б сказав, розумно.

Тому я сподіваюся, що ви більше не потрапите в подібну ситуацію і не матимете справу з чимось подібним у майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не дивився

з цього кута

але це чисто

правда

На жаль

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цілком справедливий погляд в контексті ситуації, яка склалася у гравця в казино.

Що з вами? Ви коли-небудь стикалися з подібною проблемою? Або ви слідкуєте за досвідом інших гравців? 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хлопці, ми знаємо, чи має казино ліцензію? Чи має «Дикий Султан» ліцензію? Ймовірно, мені доведеться подати скаргу на них. Я задаю це запитання, бо десь читав, що якщо казино має ліцензія, можливо, краще для тих, хто подає скаргу? Вони просять тонни документів, які вони схвалюють, але вони не хочуть платити, і просять більше дуже особистих документів, вимагати які заборонено.. Дякую заздалегідь

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

Привіт. Ви можете перевірити, чи має це казино ліцензію, і яку ліцензію має тут 👈, просто прокрутивши вниз до інформації про орган ліцензування. Можливо, ви хочете розповісти нам щось більше про проблему, яка у вас виникла? Сподіваємось, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у цьому. Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

Отже, з чого мені почати скаргу? У мене є скріншоти ВСІХ моїх обмінів з ними в чаті; електронні листи, я сфотографував свій запит на зняття грошей і повний матеріал. Я попросив 3 зняття грошей CAD з 26 лютого 2024 року 50,00 доларів США; 600,00 $ і 60,00 $ (710,00 $) Вони сказали, що схвалять мої документи (нарешті!!), але останнє, що вони хочуть, це мої номери мого банківського рахунку для депозиту, вони сказали (його ім'я Енріке в чаті), якщо я зможу Не давайте їм цю інформацію, вони не можуть допомогти мені зі зняттям коштів! Що? Надавати особисту інформацію про свій обліковий запис??? Я зареєструвався в 7 інших онлайн-казино. Я завжди роблю депо через Interact, і вони завжди платять мені через Interact. Ніхто з них не запитував у мене особисту інформацію, як запитував "Дикий Султан", і платежі були дуже швидкими, менш ніж за 5 годин для всіх. Лише один із них надіслав мені пароль на мій мобільний для прийняття зняття коштів, що, звичайно, нормально .Коли я отримую платіж через Interact або якщо роблю один, нікому не потрібно знати номер рахунку іншого. Це знають усі на Землі. Вони блокують мене, щоб зробити депо в їхньому казино, але, звичайно, я не Зроблю депо lollllllll. Я просто не можу повірити, що ці хлопці все ще мають ліцензію. Наприклад, перейдіть на «Trust Pilot» і введіть «Wild Sultan», усі відгуки жахливі! Вони всі мають ті самі проблеми, що й я мають. Ці відгуки нещодавні (грудень 2023; січень-лютий 2024). До речі, "Дикий Султан" більше не відповідає на мої електронні листи.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

Привіт!

Не можу сказати, що повністю розумію ситуацію, але можу відразу вказати вам на скаргу: скористайтеся цим посиланням 👈

Якщо ви не заперечуєте, перегляньте також інструкції, щоб отримати уявлення про те, чого очікувати:

Інформація та інструкції щодо вирішення скарг 👈

У чому взагалі проблема? Перевірка KYC, можливо? Просто я помітив дещо в особистих деталях. Ну, я тут, якщо я вам знадоблюся.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Проблема така: вони сказали, що їм потрібна персональна інформація, пов’язана з моїм банківським рахунком, щоб зняти кошти. Номер мого банківського рахунку. У них цього немає, вони сказали, що вони нічого не можуть зробити. Як я згадав «Гуру» у своєму останньому дописі, вони можуть зробити це за допомогою Interact Payment, так само, як я роблю своє депо! Нічого іншого їм не потрібно, діти можуть це зробити! До речі, вони все ще не відповідають на електронні листи. Гаразд, я скористаюся вашим посиланням для скарги.. Цікаво, чи може комісія з азартних ігор щось зробити з цим. Яка з них і як з ними зв’язатися, я не знаю, але у вас є інформація про це, це буде чудово. Дякую.

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

Тож навіщо їм ваші банківські реквізити, якщо ви зробили депозит через Interact і хочете зняти використовуючи той самий метод, ви пробували запитати? Звичайно, це погано, якщо казино вам не відповідає, тому що, ймовірно, найкраще було б або вирішити ситуацію, або отримати трохи більше, ніж просто те, що для них це неможливо.

У цьому випадку я б скористався формою скарги, як рекомендував Radka, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це приведе. Якщо нічого не вирішиться, я б спробував комісію за азартні ігри, оскільки це може зайняти більше часу, щоб розібратися.

Ви спробуєте подати скаргу до нас?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, я спробую поскаржитися на вас. У мене є скріншоти ВСЬОГО!


Так, я сказав їм, що не обов’язково мати мою особисту інформацію, тому що це не обов’язково для Interact. Усі це знають, але (і вони також знають!) вони роблять усе, щоб не платити мені. Вони сказали: якщо у нас немає цієї інформації ми не можемо заплатити вам. Так, звичайно!

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

По суті, казино вимагає від вас основний документ, який казино вимагають від майже кожного гравця під час перевірки, тому я не бачу в цьому нічого поганого. Однак мені здається дивним, що їм потрібно підтвердити спосіб оплати, який ви взагалі не використовуєте. Я також думаю, що якщо ви хочете зняти гроші, вам, ймовірно, доведеться співпрацювати, і, очевидно, це те, що я б рекомендував.

Що ж, якщо ви збираєтеся подати скаргу, ми подивимося, що рекомендує наша команда, і куди ви потрапите.

Звичайно, якщо у вас виникнуть запитання, сміливо задавайте.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт, Радко, я щойно надіслав свою скаргу, АЛЕ я не зміг прикріпити решту своїх скріншотів. Вони дуже важливі.


Я намагався заповнити той самий документ для скарги, і я просто хочу додати решту моїх документів, але це не працює, там написано: «Ми просимо вас відповісти у вашій активній темі», але НЕМОЖЛИВО перейти до моєї теми, щоб РЕДАГУВАЙТЕ та додайте відсутні документи (4 документи). Я не бачу, де я можу це зробити. Наперед дуже дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
9 міс. тому

Привіт!

Хм, мушу сказати, що я точно не знаю, що не так. Проте, оскільки скарга очікує початкової перевірки, вона має статус «очікує на розгляд», якщо використовувати термінологію казино.

Відверто кажучи, з тієї ж причини жоден обробник вашої скарги ще не призначений.

Однак, щоб позбавити вас від моїх припущень, я вважаю, що має бути набагато простіше надсилати кожен знімок екрана електронним листом після того, як скаргу прийнято та призначено обробника.

Але це займе недовго – сподіваюся, в понеділок.

У будь-якому випадку, якщо ви зіткнетеся з іншими проблемами, просто дайте мені знати, будь ласка, я буду десь на форумі.

Автоматичний переклад.
Radka
4 тиж. тому

Привіт! У мене коротке запитання: як ви дізналися, що максимальна сума бонусу становить 5000 канадських доларів? У положеннях та умовах зазначено, що виграш обмежений бонусними коштами в 1000 разів, але учасники чату погодилися, що умови казино guru (я надіслав знімок екрана) справді правильні. Це 1000x максимальна ставка ($5), а умови написані погано? Дуже хочу дізнатися, дякую.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого