1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wild Sultan Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, Даніель,
Я один із замовників дикого султана. 20 липня я грав у рулетку Xxxtreme lighting у казино Wild Sultan близько 13:30. Раптом гра була обдурена мені 160€. Мій останній баланс становить приблизно 460 євро
Сума моїх ставок становила 310 євро в кожному раунді. Якщо я виграю, 1-й і останній стовпці мають заплатити 50 євро, а середній стовпець — 20 євро. Таким чином, мій виграшний номер 29. Тож він повинен заплатити мені 360 євро, включаючи мій блан, але він виплачує лише 200 євро, включаючи ставку, і я програю 160 євро. Перегляньте, будь ласка, мій скріншот, на якому показано, як я ставив.
Я спробував зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, агента звуть Матьє, мені пояснили мою проблему, і я програв. Але він не хоче чути мою сторону справедливо. Він просто хоче якомога швидше закрити мій чат. А потім я побалакав з Бруно, він зареєстрував мою скаргу. Але поки що він каже, що його керівник бачить мою скаргу, тому я не можу запевнити вас у точному часі. Щоразу, коли я запитую про мою скаргу, він каже те саме, що мені справді набридло.
Я програв свої виграні 160 євро.
Я прошу пана Даніеля розглянути мою скаргу та вирішити цю проблему якомога швидше.
І казино wild-sultan повинно повернути мені гроші 160 євро.
Дякую
Hello daniel,
Im the one of the customer of wild sultan. 20th july i was played Xxxtreme lighting roulette in wild sultan casino around 1.30pm. Suddenly the game was cheated me 160€. My last balance is around 460€
My betting amount was 310€ in each round If i win, the 1st and last column should pay 50€ and middle column should pay 20€. So my winning number is 29. So it should pay for me 360€ including my blance but it pays only 200€ including bet, makes me lost 160€. Please refer my screenshot that i how i betted.
I tried to contact customer service the agent name is mathieu, i was explained my problem and lose. But he don't want to hear my side fair. He Just want to close my chat as soon as possible. And then i chatted with bruno, he registered my complaint. But until now he saying still his supervisor seeing my complaint so i cant assure you exact time. Whenever i ask about my complaint he saying the same thing i really fed up.
I lost my winning money 160€.
I request mr.daniel to review my complaint and slove this issue as soon as possible.
And wild-sultan casino should refund my money 160€.
Thank you
Привіт.
Мені прикро чути про цю проблему. Проте я хотів би зазначити, що це лише повідомлення, а не скарга.
Якщо ви вважаєте, що казино погано поводилося з вами, прочитайте цей посібник, щоб підготуватися до скарги:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Тоді - переходьте до скарги:
https://casino.guru/complaints/create
З іншого боку, я б дочекався, поки казино представить свою заяву, якщо це можливо. Я маю на увазі, що я б дав на це принаймні тиждень, оскільки я вважаю, що казино має співпрацювати з постачальником ігор, і це також займає деякий час.
Що ти сказав?
Hello there.
I'm sorry to hear about this issue. However, I would like to point out that this is merely a post, not a complaint.
If you feel the casino mistreated you, kindly read this guide to get prepared for the complaint:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Then - proceed to the complaint:
https://casino.guru/complaints/create
I would, on the other side, wait for the casino to present its statement if this is an option. I mean, I would give it at least a week, as I imagine the casino must cooperate with the game provider, and it takes some time too.
What do you say?
Привіт радко,
Щиро дякую за спробу допомогти мені вирішити мою проблему. Я хотів би повідомити вам, що мою проблему вирішило казино wild-sultan. Вони вибачилися і повернули мені гроші. Подивіться, будь ласка, на мої скріншоти, які я додав тут.
Джозеф Селін
Hello radka,
Thank you so much for trying to help me to slove my issue. I would like to inform you that my issue has been sloved by wild-sultan casino. They apologised me and refunded my money. Kindly take a look on my screenshots i attached in here.
Joseph Celine
привіт Це ідеально. Мені б хотілося, щоб усі казино були налаштовані таким чином і приймали б гравців, якщо вони знають, що сталася помилка. З моєї точки зору, це досить професійно, хоча це зайняло деякий час. 🙂
Чи продовжите ви грати в цьому казино після цього досвіду?
Hey. That's perfect. I wish all casinos were set up like this and would accommodate players if they are aware that a mistake has been made. It's quite professional from my point of view even though it took some time. 🙂
Will you continue to play at this casino after this experience ?
Гей, хай!!
Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Гей, хай!!
Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Я ніколи не дивився
з цього кута
але це чисто
правда
На жаль
I had never looked
from this angle
but it's pure
True
Unfortunately
Nunca tinha olhado
Por esse ângulo
Mais é a pura
Vdd
Infelizmente
Гей, хай!!
Чесно кажучи, я так боюся грати в цьому казино після цієї проблеми. Це питання було вирішено нелегко. Служба обслуговування клієнтів поводилася зі мною дуже погано. Казино може обдурити клієнтів, але клієнти не можуть обдурити, знаєте? Тому я не говорив їм про помилку в грі, оскільки вони не хочуть перевіряти мою проблему. Його найгірша частина. У будь-якому разі його зараз люблять, але потрібен деякий час, щоб вийти з цього напруженого pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Я розумію ваше ставлення до цієї ситуації. Мені просто було цікаво, якою є ваша думка, тому що більшість гравців з часом скажуть щось на кшталт: «це казино вирішило мою проблему, тому я збираюся продовжувати грати».
У вашому випадку ви один із небагатьох, хто дивився на це більш комплексно і дивився, я б сказав, розумно.
Тому я сподіваюся, що ви більше не потрапите в подібну ситуацію і не матимете справу з чимось подібним у майбутньому.
I understand your attitude to this situation. I was just curious what your opinion is, because most players will eventually say something like: "this casino solved my problem, so I'm going to keep playing."
In your case, you're one of the few who took a more comprehensive view and looked at it, I would say, reasonably.
So I hope you don't run into a similar situation again and have to deal with something like this in the future.
Цілком справедливий погляд в контексті ситуації, яка склалася у гравця в казино.
Що з вами? Ви коли-небудь стикалися з подібною проблемою? Або ви слідкуєте за досвідом інших гравців? 🙂
Quite a fair view in the context of the situation that the player had in the casino.
What about you ? You ever run into a similar problem ? Or do you follow other players' experiences ? 🙂
Хлопці, ми знаємо, чи має казино ліцензію? Чи має «Дикий Султан» ліцензію? Ймовірно, мені доведеться подати скаргу на них. Я задаю це запитання, бо десь читав, що якщо казино має ліцензія, можливо, краще для тих, хто подає скаргу? Вони просять тонни документів, які вони схвалюють, але вони не хочуть платити, і просять більше дуже особистих документів, вимагати які заборонено.. Дякую заздалегідь
I guys,i do we know if a casino has a licence?Does "Wild Sultan" as a license?I will probably have to make a complaint about them.I'm asking this question cause i read somewhere that if a casino has a licence,chance are better for the ones who make the complaint?They're asking for tons of documents that they approve but they don't want to pay and asking for more very personals documents that are illegal to ask..Thanks in advance
Привіт. Ви можете перевірити, чи має це казино ліцензію, і яку ліцензію має тут 👈, просто прокрутивши вниз до інформації про орган ліцензування. Можливо, ви хочете розповісти нам щось більше про проблему, яка у вас виникла? Сподіваємось, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у цьому. Чекатиме на вашу відповідь.
Hello there. You can check if, and what license does this casino have over here 👈, just by scrolling down to the information about the licensing authority. Would you like to tell us something more about the issue you are having, perhaps? Hopefully our complaint team would be able to help you out with that. Will wait for your reply.
Отже, з чого мені почати скаргу? У мене є скріншоти ВСІХ моїх обмінів з ними в чаті; електронні листи, я сфотографував свій запит на зняття грошей і повний матеріал. Я попросив 3 зняття грошей CAD з 26 лютого 2024 року 50,00 доларів США; 600,00 $ і 60,00 $ (710,00 $) Вони сказали, що схвалять мої документи (нарешті!!), але останнє, що вони хочуть, це мої номери мого банківського рахунку для депозиту, вони сказали (його ім'я Енріке в чаті), якщо я зможу Не давайте їм цю інформацію, вони не можуть допомогти мені зі зняттям коштів! Що? Надавати особисту інформацію про свій обліковий запис??? Я зареєструвався в 7 інших онлайн-казино. Я завжди роблю депо через Interact, і вони завжди платять мені через Interact. Ніхто з них не запитував у мене особисту інформацію, як запитував "Дикий Султан", і платежі були дуже швидкими, менш ніж за 5 годин для всіх. Лише один із них надіслав мені пароль на мій мобільний для прийняття зняття коштів, що, звичайно, нормально .Коли я отримую платіж через Interact або якщо роблю один, нікому не потрібно знати номер рахунку іншого. Це знають усі на Землі. Вони блокують мене, щоб зробити депо в їхньому казино, але, звичайно, я не Зроблю депо lollllllll. Я просто не можу повірити, що ці хлопці все ще мають ліцензію. Наприклад, перейдіть на «Trust Pilot» і введіть «Wild Sultan», усі відгуки жахливі! Вони всі мають ті самі проблеми, що й я мають. Ці відгуки нещодавні (грудень 2023; січень-лютий 2024). До речі, "Дикий Султан" більше не відповідає на мої електронні листи.
So where do i start for a complaint?I have screenshots of ALL of my exchange with them on the tchat;emails,i took pictures of my withdraws request and full of stuff.I asked for 3 withdraws money CAD since February 26 2024 $50.00;$600.00 and $60.00 ($710.00)They said that they approve my documents(finaly!!)but the last thing they want is my numbers of my banking account for the deposit,they said(his name is Enrique on the tchat)that if i can't give them these infos they can't help me with the withdraws!What?Giving my account personal infos???I'm register in 7 other online casinos.I always make depot by Interact and they always pay me by Interact.No one of them ask me for personals infos like "Wild Sultan" asked and payments were very fasy,less than 5 hours for all of them.Only one of them send me the password on my cell for accepting the withdraws which is ok of course.When i receive a payment by Interact or if a make one nobody need to know the account number of the other one.Everybody on the Earth know that.They block me for make a depot in their casino but of course,i'm not gonna make a depot lollllllll.I just can't believe that these guys still have a license.Per exemple,go on "Trust Pilot"and type "Wild Sultan",all the reviews are horrible!They all have the same problems that i have.These reviews are very recent (December 2023;January-February 2024)By the way"Wild Sultan" don't answer my emails anymore.
Привіт!
Не можу сказати, що повністю розумію ситуацію, але можу відразу вказати вам на скаргу: скористайтеся цим посиланням 👈
Якщо ви не заперечуєте, перегляньте також інструкції, щоб отримати уявлення про те, чого очікувати:
Інформація та інструкції щодо вирішення скарг 👈
У чому взагалі проблема? Перевірка KYC, можливо? Просто я помітив дещо в особистих деталях. Ну, я тут, якщо я вам знадоблюся.
Hey there!
Can't say I understand the situation completely, but I can point you to the complaint right away: use this link👈
If you don't mind, browse the instructions also, just to get a glimpse of what to expect:
Complaint Resolution Information and Instructions 👈
What seems to be the issue anyway? KYC verification, perhaps? It's just that I noticed something about personal details. Well, I'm here if you need me.
Проблема така: вони сказали, що їм потрібна персональна інформація, пов’язана з моїм банківським рахунком, щоб зняти кошти. Номер мого банківського рахунку. У них цього немає, вони сказали, що вони нічого не можуть зробити. Як я згадав «Гуру» у своєму останньому дописі, вони можуть зробити це за допомогою Interact Payment, так само, як я роблю своє депо! Нічого іншого їм не потрібно, діти можуть це зробити! До речі, вони все ще не відповідають на електронні листи. Гаразд, я скористаюся вашим посиланням для скарги.. Цікаво, чи може комісія з азартних ігор щось зробити з цим. Яка з них і як з ними зв’язатися, я не знаю, але у вас є інформація про це, це буде чудово. Дякую.
The issue is:they said that they need py personals info related to my bank account to make the withdraw.The number of my bank account.I they don't have this they said that there is nothing they can do. As i mention to "Guru" in my last post they can do that by Interact Payment,the same way that i make my depot!Nothing else they need,a children can do that!BTW,they still don't answer to email.Ok i'm gonna use your link for the complaint..I wonder is gambling commission can do something about that.Which one and how contact them i don't know but you have info about that it will be great.Thank you.
Тож навіщо їм ваші банківські реквізити, якщо ви зробили депозит через Interact і хочете зняти використовуючи той самий метод, ви пробували запитати? Звичайно, це погано, якщо казино вам не відповідає, тому що, ймовірно, найкраще було б або вирішити ситуацію, або отримати трохи більше, ніж просто те, що для них це неможливо.
У цьому випадку я б скористався формою скарги, як рекомендував Radka, і наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це приведе. Якщо нічого не вирішиться, я б спробував комісію за азартні ігри, оскільки це може зайняти більше часу, щоб розібратися.
Ви спробуєте подати скаргу до нас?
So why do they need your bank details if you deposited via Interact and want to withdraw using the same method, have you tried asking ? Of course it's not good if the casino doesn't answer you, because it would probably be best to either resolve the situation or get a bit more than just that it's not possible for them.
In this case I would use the complaint form as Radka recommended and our team will try to help you and we will see where it goes. If nothing is resolved then I would try gambling commission as it could take longer to sort out.
Will you try a complaint with us ?
Так, я спробую поскаржитися на вас. У мене є скріншоти ВСЬОГО!
Так, я сказав їм, що не обов’язково мати мою особисту інформацію, тому що це не обов’язково для Interact. Усі це знають, але (і вони також знають!) вони роблять усе, щоб не платити мені. Вони сказали: якщо у нас немає цієї інформації ми не можемо заплатити вам. Так, звичайно!
Yes i'm gonna try to complaint with you.I have screenshots of EVERYTHING!
Yes i told them that it's not necessary to have my personals info cause it's not necessary with Interact.Everybody knows that but(and they know too!) they do everything to not pay me.They said:If we don't have these infos we can't pay you.Yeah sure!
По суті, казино вимагає від вас основний документ, який казино вимагають від майже кожного гравця під час перевірки, тому я не бачу в цьому нічого поганого. Однак мені здається дивним, що їм потрібно підтвердити спосіб оплати, який ви взагалі не використовуєте. Я також думаю, що якщо ви хочете зняти гроші, вам, ймовірно, доведеться співпрацювати, і, очевидно, це те, що я б рекомендував.
Що ж, якщо ви збираєтеся подати скаргу, ми подивимося, що рекомендує наша команда, і куди ви потрапите.
Звичайно, якщо у вас виникнуть запитання, сміливо задавайте.
As a matter of fact, what the casino requires from you is a basic document that casinos demand from almost every player when verifying, so I wouldn't see anything wrong with that. However, I find it strange that they need to verify payment method that you don't use at all. I also think that if you want to withdraw money, you'll probably have to cooperate, and that's apparently what I'd recommend.
Well, if you're going to open a complaint, we'll see what our team recommends and where you get to.
Of course, if you have any questions, feel free to ask.
Привіт, Радко, я щойно надіслав свою скаргу, АЛЕ я не зміг прикріпити решту своїх скріншотів. Вони дуже важливі.
Я намагався заповнити той самий документ для скарги, і я просто хочу додати решту моїх документів, але це не працює, там написано: «Ми просимо вас відповісти у вашій активній темі», але НЕМОЖЛИВО перейти до моєї теми, щоб РЕДАГУВАЙТЕ та додайте відсутні документи (4 документи). Я не бачу, де я можу це зробити. Наперед дуже дякую за допомогу
Hi Radka,i just send my complaint BUT i was unable to attach the rest of my screenshots.They are very important.
I tried to fill the same document for the complaint and i just want to add the rest of my documents but it's not working,it'says:"We kindly ask you to reply in your active thread" but IMPOSSIBLE to go on my thread to EDIT and add the documents missing(4 documents)I can't see where i can do this.Thanks a lot in advance for helping me with this
Привіт!
Хм, мушу сказати, що я точно не знаю, що не так. Проте, оскільки скарга очікує початкової перевірки, вона має статус «очікує на розгляд», якщо використовувати термінологію казино.
Відверто кажучи, з тієї ж причини жоден обробник вашої скарги ще не призначений.
Однак, щоб позбавити вас від моїх припущень, я вважаю, що має бути набагато простіше надсилати кожен знімок екрана електронним листом після того, як скаргу прийнято та призначено обробника.
Але це займе недовго – сподіваюся, в понеділок.
У будь-якому випадку, якщо ви зіткнетеся з іншими проблемами, просто дайте мені знати, будь ласка, я буду десь на форумі.
Hi there!
Hmm, have to say I don't know what is wrong for sure. Yet since the complaint waits for the initial check, it's in the "pending" status, to use casino terminology.
Frankly, for the same reason, no handler has been assigned to your complaint yet.
To spare you from my conjectures, however, I believe it should be much simpler to send each screenshot as an email once the complaint is accepted and the handler assigned.
Should not take much longer, though - On Monday, I hope.
Anyway, if you come across any other issues, just let me know, please, I'll be somewhere around the forum.
Привіт! У мене коротке запитання: як ви дізналися, що максимальна сума бонусу становить 5000 канадських доларів? У положеннях та умовах зазначено, що виграш обмежений бонусними коштами в 1000 разів, але учасники чату погодилися, що умови казино guru (я надіслав знімок екрана) справді правильні. Це 1000x максимальна ставка ($5), а умови написані погано? Дуже хочу дізнатися, дякую.
Hi, I have a quick question, how did you find out the winning cap on the bonus is CA$5,000? The terms and conditions say that the winnings are capped to 1,000x bonus funds but live chat agreed that the terms on casino guru (I sent a screenshot) were indeed correct. Is it 1000x the max bet ($5) and the terms are written poorly? Eager to find out, thanks.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.