ГоловнаФорумКазиноWild Pharao Casino - загальне обговорення

Wild Pharao Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від macan96
|
88 435 переглядів 348 відповідей |
|
1...5 6 7...18

4 тижні – це все ще мрія, ми чекали більше 1 місяця 😂 Але я дійсно відчуваю, що вони запечатуються. Саме тому, що так багато скарг надійшло до органів ліцензування.

Автоматичний переклад.

Шкода, що я теж чекаю вже 4 тижні і скоро перейду на 5-й. Я глибоко засмучений єдиним хорошим представником підтримки, який у мене там був Христина, і вона мені дуже допомогла, Пітер, а інша служба підтримки просто посилає мене до стіни, а це платіжна пошта, яка взагалі не реагує, але вони не можуть зробити більше що Я чекаю листа від команди платежів, тому що вони шукатимуть, де мій платіж.. Чесно кажучи, я боюся, що мене обдурили, і я не думаю, що дам жодному іншому казино більше шансу. Можливо, це було просто так.. якщо я не отримаю пошту протягом 1 тижня, я також скористаюся владою. Я дійсно хотів залишити хороший відгук, але, чесно кажучи, я не можу цього зробити з такими результатами виплат. Я справді розбитий серцем і, чесно кажучи, відчуваю себе зрадженим, оскільки мені довелося залишити там свою особисту інформацію. Якщо це станеться з виплатами, я також не почуваюся в безпеці зі своєю інформацією. Я дуже сподіваюся, що гроші все-таки надійдуть на мій банківський рахунок, тому я нарешті зможу дати їм хороший відгук.

Змінено
Автоматичний переклад.

4 тижні? вау, це божевілля!!

Автоматичний переклад.
petitgamer

моя виплата підтверджена з 27 квітня і я марно чекаю на неї...

Автоматичний переклад.
boraaax

Хм, тож орган ліцензування, схоже, більше не виходить на зв’язок. Або як щодо вас?

Автоматичний переклад.
Phil89

Їм потрібно трохи більше часу, у формі написано 3-6 тижнів, у мене вже є 2 відповіді, вони вже переслали це wildpharao, а потім зв’яжіться зі мною, пройшов тиждень.

Автоматичний переклад.

Тому зараз я також подав скаргу до ліцензійного органу.., чесно кажучи, у мене більше немає надії, що я отримаю гроші... але я сподіваюся, що орган закриє магазин....

Автоматичний переклад.

Тому зараз я також подав скаргу до ліцензійного органу.., чесно кажучи, у мене більше немає надії, що я отримаю гроші... але я сподіваюся, що орган закриє магазин....

Автоматичний переклад.

Я не впевнений, що орган ліцензування може таке зробити. Вони можуть позбавити ліцензії, це точно.

Хоча я далекий від віри, що вони це зроблять.

Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Я чекаю своїх грошей у 2000 євро з середини квітня, потім у чаті запитав, чому я отримав електронну адресу, на яку все одно ніхто не відповів. Співробітник тоді сказав, що вони теж ходять до стоматолога міняти гуму, я повинен розуміти, що чат нічого не вдіє і чекати, поки прийдуть гроші. Ви не могли прискорити переказ з банку. Мої гроші нібито перераховувалися тижнями. Коли в чаті запитали, що я хочу отримати квитанцію про оплату, мені сказали, що ми не можемо, зв’язатися з електронною адресою. Це казино - найкращий магазин на задньому дворі. Погана річ, що на Twitch все ще є 2-3 стримери, які рекламують. І якщо ви скажете, що у вас проблеми з казино... так, вони виплачують більше часу, але це також не стосується чату. Тож ці розтяжки також дозволяють людям стикатися з власними ножами. Це сумна частина. І ніхто не може зупинити це казино.

Автоматичний переклад.
Marco1409

Гей, які стримери рекламують казино? У вас є якась інформація для мене?

Автоматичний переклад.
Marco1409

Будь ласка, перейдіть у свій профіль, потім в історію платежів, і там ви можете побачити, що сталося з вашими грошима.

Якщо там написано відхилено, це було заброньовано назад. Якщо на ньому написано виплата та успіх, це на вашому рахунку. Також перевірте свій банківський рахунок, щоб переконатися, що він правильний!

Вибачте, я написав для Vulkan Vegas. Але, можливо, у вашому казино подібне.

У будь-якому випадку, я вважаю, що те, що вони вам кажуть, нахабне.

Змінено
Автоматичний переклад.
schreiter1910

Мене також обробляють і переводять з 09.05 і досі не отримував грошей.

вони роблять те, що хочуть, і їм це виходить

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Привіт, це не перша моя виплата там, з рахунком все правильно. Якби вони зробили це так з першого разу, я б не заплатив ні копійки більше. Зараз це здається шахрайством в казино, багато гравців стикалися з цим. Про це можна прочитати в скаргах. Ви просто встановили все на платне. І відштовхнути банк від того, де вони не могли вплинути.

Автоматичний переклад.

я також так думаю


Мої перші 2 платежі прийшли, це вже третій, чекаю їх з 27 квітня (опрацьовується з 27 квітня), але до сьогодні грошей не надійшло.

Автоматичний переклад.
boraaax

Продовжуйте питати! У казино також має бути офіс скарг!

Автоматичний переклад.
schreiter1910

😂😂😂😂😂😂😂😂

Автоматичний переклад.
Phil89

???

Автоматичний переклад.
schreiter1910

Це казино ні на що не реагує. У Casino Guru є понад 40 відкритих скарг. У авторитетних казино, безумовно, є офіс скарг. Дикий фараон точно ні. На жаль, тут ніхто не отримає своїх грошей

Автоматичний переклад.
Phil89

Мені дуже шкода. Я знаю це з Vulkan Vegas. Насправді вони серйозні. Але для мене все трохи ускладнилося.

Принаймні тепер я знаю, що ніколи не буду грати в Дикого фараона!


Всього найкращого і, можливо, це все ще працюватиме у вас через GURU.

Автоматичний переклад.

Wildpharao заблокував мій обліковий запис сьогодні... Я припускаю, що ви отримали лист від влади Лінца...

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого