2 р. тому
Тоді в чому проблема за словами підтримки казино?
Then what's the problem according to the casino support?
0
Тоді в чому проблема за словами підтримки казино?
Then what's the problem according to the casino support?
Привіт Даніель,
нічого не сказано про те, де проблема
ось у чому справа. ви просто не отримуєте ніякої інформації
там просто сказано, що вони нібито щодня звертаються до фінансового відділу щодо грошей.
Проте інформації про це немає.
Ви даремно чекали грошей з 27 квітня 2022 року. Сьогодні 27 травня 2022 року, а це означає, що наближаються вихідні, думаю більше нічого не буде. Я думаю про себе.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Наскільки я зараз помітив, більшість людей отримує це через 4-5 тижнів.. Я чекаю у себе з 02.05, а воно ще не прийшло 😕 Завжди тільки пишуть, питають у фінансовому відділі, а потім зазвичай тижнями радіомовчання 😆 Так само, якщо мої гроші не прийдуть, я спробую отримати авторитетного міжнародного юриста, який потім вимагатиме мій прибуток + усі мої депозити назад. Мені цікаво, що буде далі
From what I've noticed now, most people get it after 4-5 weeks.. I've been waiting at my place since 02.05 and it hasn't come yet 😕 They always only write, they ask the finance department and then there's usually radio silence for weeks 😆 Like that Also, if my money doesn't come, I'll try to get a reputable international lawyer who will then demand my profit + all my deposits back. I'm curious what will happen next
So was ich jetzt mitbekommen habe, kommt es bei den allermeisten nach 4-5 Wochen.. Ich warte seit 02.05 bei mir ist auch bisher nicht gekommen 😕 Sie schreiben immer nur sie fragen die Finanzabteilung und danach ist meistens wieder für Wochen Funkstille 😆 Wie dem auch sei, falls mein Geld nicht kommt werde ich versuche mir einen Seriösen Internationalen Anwalt zu nehmen der dann mein Gewinn + meine ganze Einzahlungen zurück fordert. Bin gespannt wie es weiter geht
Привіт,
Я також дізнався, що прибл. час очікування трохи більше місяця. Чесно кажучи, я сподіваюся, що це навіть не загостриться.
Схрещені пальці!
Hello,
I also find out that the approx. waiting time is slightly over a month. Honestly, I hope it would not even escalate.
Fingers crossed!
Гей, Філле, ми зробимо це разом. ?
Я чекаю своїх грошей з 27 квітня...
Hey phill shall we do it together. ?
I've been waiting for my money since April 27th...
Hey phill sollen wir es gemeinsam machen. ?
ich warte seid den 27.04 auf mein Geld….
Привіт,
Я знаю, що більшість ліцензій Кюрасао не оплачуються як дійсний орган, який підтримує гравців, але все ж я б почав з ліцензійного органу просто тому, що це безкоштовно.
Hello,
I know that most of Curacao's licenses don't pay as a valid authority that supports players but still, I would start with the licensing authority simply because it's cost-free.
@boorax ваша скарга ще відкрита? На жаль, шахта була закрита як невирішена гуру казино. Щось таке не працює разом, я теж хотів подати колективний позов, але це не працює в Німеччині
@boorax is your complaint still open? Unfortunately, mine was just closed as unresolved by Casino Guru. Something like that doesn't work together, I also wanted to file a class action lawsuit, but that doesn't work in Germany
@boorax ist denn deine Beschwerden noch offen? Meine wurde gerade leider als ungelöst geschlossen von Casino Guru. Zusammen geht sowas nicht ich wollte auch eine Sammelklage machen sowas geht aber nicht in Deutschland
Моя скарга ще відкрита.
стоїть в очікуванні відповіді від казино.
Але грошей все одно немає.
My complaint is still open.
stands awaiting response from the casino.
But the money is still not there.
Meine Beschwerde ist noch offen.
steht warten auf Antwort vom Casino.
Das Geld ist aber noch immer nicht drauf.
Привіт, Філе, з тобою щось трапилося?
Hey Phil, did something happen to you?
Hey Phil hat sich bei dir was getan ?
Привіт, ні, на жаль, ні. Вони вже 2 тижні хочуть надіслати мені підтвердження оплати, вказуючи, що мої гроші були перераховані, але я так і не отримав підтвердження оплати, як і мої гроші. Не для вас теж, правда?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Привіт, Філе, я чекаю з 27 квітня 2022 року на свої гроші, які я виплатив 😀 Даремно моя скарга все ще відкрита, але наразі жодної реакції від самого казино.
у чаті вони також нічого не роблять електронною поштою, але не відповідають на електронні листи. 😀
Hey Phil I've been waiting since April 27th, 2022 for my money which I paid out 😀 in vain my complaint is still open but currently no reaction from the casino itself.
in the chat they don't do anything either by email, but they don't respond to an email. 😀
Hey Phil Ich warte seid dem 27.04.2022 auf mein geld was ich ausgezahlt habe 😀 vergebens meine Beschwerde ist noch offen aber aktuell keine Reaktion vom Casino selber.
im Chat machen die auch nichts bitte per mail aber auf ne mail wird nicht reagiert. 😀
Привіт, boraaax.
Чесно кажучи, я сподівався, що ви вже отримаєте свій виграш. Здається, час очікування знову збільшився (якщо можна так позитивно).
Hello, boraaax.
Honestly, I was hoping you should get your winnings by now. It seems that the waiting time has increased again (if I may be so positive).
Привіт, ні, на жаль, ні. Вони вже 2 тижні хочуть надіслати мені підтвердження оплати, вказуючи, що мої гроші були перераховані, але я так і не отримав підтвердження оплати, як і мої гроші. Не для вас теж, правда?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
На жаль, якщо вони не обробили платіж, вони не можуть надати підтвердження, я думаю. 🙁
Але є ще трохи надії. Іншим платили час від часу, не кажучи, що всім.
Sadly, if they did not process the payment they can't provide confirmation, that's my guess. 🙁
But there is still a little hope. Others were paid occasionally, not saying that all of them.
Час очікування збільшується...
Це дуже, дуже сумнівно, я насправді просто чекаю, поки сторінка повністю закриється.
The waiting time increases….
It's just very, very dubious, I'm actually just waiting for the page to close completely.
Die Wartezeit erhöht….
es ist halt sehr sehr unseriös, ich warte eigentlich nur darauf das die Seite komplett schließt.
Кажуть, що мій платіж оброблено. Але я не можу надати жодних доказів
my payment is said to have been processed. But I can't provide any proof
meine Zahlung wurde angeblich bearbeitet. Können mir aber keinen Nachweis liefern
я думаю так
Чекати грошей 1,5 місяця важко.
I think so
Waiting 1.5 months for money is tough.
Ich glaube schon
1,5 Monate auf Geld warten ist schon heftig.
Звичайно, це так. Жодних питань з цього приводу!
Я просто хотів сказати, що багато шахрайських казино не платять і, на жаль, досі працюють.
Sure, it is. No questions about it!
I just wanted to say that many scam casinos don't pay and sadly, still operates.
Тому я більше не граю в цьому казино. 🙂 вони шкодять собі! Якби було так само з виплатою грошей, як це було в перші два рази, я б продовжував грати там, але тепер у них на одного клієнта менше. Даремно чекаю грошей, думаю більше не прийдуть, але як тільки гроші прийдуть, я геть геть.
That's why I don't play at this casino anymore. 🙂 they harm themselves! If it were the same with paying out money as it was the first two times, I would have continued playing there, but now they have one fewer customers. I'm waiting for the money in vain I think it won't come again, but as soon as the money comes I'm completely out of it.
deshalb spiele ich aktuell auf diesem Casino auch nicht mehr. 🙂 die schaden sich ja selber! Würde das mit Geld Auszahlen so sein wie bei den ersten beiden Male hätte ich ja da weiter gespielt, aber jetzt haben die halt ein kunden weniger. Ich warte auf das Geld vergebens denke das wird auch nicht mehr kommen aber sobald das Geld kommt bin ich da komplett raus.
Привіт Даніель,
нічого не сказано про те, де проблема
ось у чому справа. ви просто не отримуєте ніякої інформації
там просто сказано, що вони нібито щодня звертаються до фінансового відділу щодо грошей.
Проте інформації про це немає.
Ви даремно чекали грошей з 27 квітня 2022 року. Сьогодні 27 травня 2022 року, а це означає, що наближаються вихідні, думаю більше нічого не буде. Я думаю про себе.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Це сумно, але я не здивований. Ви не побачите такої поведінки в казино, які мають хороший рейтинг на нашому веб-сайті. Звичайно, між казино та гравцем можуть виникнути суперечки, але відсутність зв’язку та надзвичайно довгий час очікування на виведення є ознаками поганих казино.
That's sad, but I'm not surprised. You don't see that type of behaviour in casinos that have good rating on our website. Of course, there can be some dispute between the casino and the player, but the lack of communication and extremely long waiting time for withdrawals are signs of bad casinos.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.