Я бачу, ви подали відразу 2 скарги на ту саму виграну суму. Це пов’язані між собою, будь ласка? Або, можливо, у вас були проблеми з першим?
I see you submitted 2 complaints at once regarding the same sum won. Are these related to each other, please? Or did you face any issue with the first one, maybe?
Я не просто хочу нічого з цим робити, якщо треба, я навіть надсилаю 100 скарг, я хотів ці гроші.
I don't just want to do anything about it if I have to, I even send 100 complaints, I wanted that money.
Eu não simplesmente quero fazer alguma coisa quanto a isto se for preciso até mando 100 reclamações eu queria era esse dinheiro.
Я розумію ваше розчарування, але я цілком впевнений, що достатньо лише однієї скарги.
Сподіваємося, ми зможемо вам допомогти.
I understand your frustration, but I'm quite sure that just one complaint is enough.
Hopefully, we will be able to help you.
2022-04-05 19:31:45 я отримав 1000 євро, на які я чекав більше 2 місяців. Я замовив ще одну виплату, яка була> ПРИМІТКА прийнята наступного дня.
Це був платіж на адресу LTC>, де гроші НЕ З'ЯВИЛИСЯ до сьогодні.
У системі виплата > ПІДТВЕРДЖЕНО.
Я прошу про втручання команди WILDPHARO.
On 2022-04-05 19:31:45 I received 1000 euro for which I waited over 2 months. I ordered another payout which was> NOTE accepted the next day.
It was a payment to the LTC> address where the money has NOT APPEARED to this day.
In the system, the payout is> CONFIRMED.
I am asking for the intervention of the WILDPHARO team.
Привіт,
Мені шкода, що ви вирішили грати в такому поганому казино.
На даний момент ми попереджаємо гравців про різко посилені скарги щодо надзвичайно тривалого часу вилучення:
Смію сказати, що жоден представник казино тут не зверне увагу на вашу проблему. 🙁
Будь ласка, знайдіть собі краще казино .
Hello,
I'm sorry you decided to play in such a poor casino.
At the moment we warn players about severely increased complaints regarding extremely long withdrawal time:
I'd dare to say that no casino representative will pay attention to your issue here. 🙁
Please, find yourself a better casino.
Очевидно, інші гравці, які вивели гроші в той же час, отримають свої гроші.
На жаль, я все ще чекаю свого платежу.. "оброблено 5 квітня"
Obviously other players who cashed out at a similar time will get their money.
Unfortunately, I'm still waiting for my payment.. "processed April 5"
Offensichich erhalten andere Spieler, die zu ähnlichem Zeitpunkt ausgezahlt haben, ihr Geld.
Nur ich warte leider noch immer auf meine Auszahlung.. "processed 5. April"
Мені цікаво, скільки часу знадобиться, перш ніж платежі будуть оброблятися нормально.
Я також хотів би знати, що за цим стоїть, але щодо мене ми можемо лише здогадуватися 🤨.
I'm wondering how long will it takes till payments will be processed normally.
I would also like to know what is behind this, but as far as I'm concerned we can only guess 🤨.
Я спілкувався з іншим гравцем, який за два дні до мене отримав дозвіл.
Зараз гроші надійшли. Тож надія ще є, але терпіння закінчується.
I've been in contact with another player who had his withdrawal approved two days before me.
The money has now arrived. So there is still hope, but patience is at an end.
Ich bin mit einem anderen Spieler in Kontakt, der zwei Tage vor mir seine Auszahlung genehmigt bekommen hat.
Bei ihm ist das Geld jetzt eingetroffen. Die Hoffnung besteht also noch, aber die Geduld ist am Ende.
Привіт усім
У мене проблема з Casino Wildpharao, я чекатиму виплату майже 2 тижні... рахунок підтверджено, але гроші не надходять... у когось був такий самий досвід з цим казино?
Hello, everyone
I have a problem with Casino Wildpharao, I'll be waiting there for my payout for almost 2 weeks... the account is verified but the money isn't coming... has anyone had the same experience with this casino?
Hallo zusammen
ich habe ein Problem mit dem Casino Wildpharao ich warte dort schon bald 2 Wochen auf meine Auszahlung… das Konto ist Verifiziert aber das Geld kommt nicht… hat jemand gleiche Erfahrungen gemacht mit diesem Casino?
Привіт, маркомарті,
Я перемістив вашу публікацію в офіційну тему Wild Pharo.
Тепер ви можете побачити, що навіть інші гравці стикалися з труднощами на цьому сайті.
Ми застерігаємо гравців не грати там на реальні гроші, це казино має жахливу репутацію, а ліміт очікування на виведення також жахливий:
Тож, з усією повагою, вам слід приділяти більше уваги, перш ніж грати в онлайн-казино, щоб уникнути таких неприємностей, як цей. 😔
вибачте.
Hello marcomarthy,
I moved your post to the Wild Pharo's official thread.
Now you can see that even other players faced difficulties on this site.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
I'm sorry.
Привіт, люба команда гуру,
Я вніс 50,- на Wild Pharaoh і отримав бонус 50,-, який я повністю реалізував. Наприкінці у мене було 1700, з яких я заплатив 1000,-. Мій обліковий запис повністю підтверджено, але виведення все ще не було оброблено через 6 днів. Живий чат не відповідає
Просто закрийте чат, і електронні листи безпосередньо до відділу виплат залишаться без відповіді
Я грав максимальну ставку 2,50 не вище. Скріншоти, відео тощо, звичайно, доступні.
Hello dear guru team,
I deposited 50,- at Wild Pharaoh and got a 50,- bonus which I implemented completely. At the end I had 1700 of which I paid 1000,-. My account is fully verified but the withdrawal still hasn't been processed after 6 days. Live chat not responding
Just close the chat and emails directly to the payout department will go unanswered
I played max bet 2.50 no higher. Screenshots, videos etc. are of course all available.
Hallo Liebes Guru Team,
Ich habe bei Wild Pharao 50,- eingezahlt und 50,- Bonus bekommen welchen ich komplett umgesetzt habe. Hatte dann am Ende irgendwann 1700 wovon ich 1000,- ausgezahlt habe. Mein Konto ist komplett verifiziert aber die Auszahlung wurde nach 6 Tagen immernoch nicht bearbeitet. Live Chat antwortet nicht bzw.
Schließt einfach den Chat und Email direkt an die Auszahlungs Abteilung bleiben unbeantwortet
Habe Max Einsatz 2,50 gespielt nicht höher. Screenshots, Videos etc. sind natürlich alles vorhanden.
Шановний Філ89!
Вибачте, але ви зробили дуже невдалий вибір, зробивши депозит у цьому «казино».
Просто прочитайте попередні дописи та перевірте репутацію казино .
Ми застерігаємо гравців не грати там на реальні гроші, це казино має жахливу репутацію, а ліміт очікування на виведення також жахливий:
Тож, з усією повагою, вам слід приділяти більше уваги, перш ніж грати в онлайн-казино, щоб уникнути таких неприємностей, як цей. 😔
Dear Phil89,
I'm sorry but you made a very poor choice by depositing in this "casino".
Just read the previous posts and check the casino's reputation.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
Спишіть свій виграш... Я буду чекати своїх грошей майже 4 тижні... Я навіть отримав електронний лист, що мої гроші перераховані... але, звичайно, їх немає на моєму рахунку...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
Привіт,
На жаль, я не думаю, що ситуація покращиться. Ми попереджаємо гравців, що казино працює дуже повільно, коли справа доходить до виведення:
Hello,
Sadly, I do not think the situation will get better. We warn players that the casino is extremely slow when it comes to withdrawals:
Ви зверталися до юриста-міжнародника? Якщо я не отримаю свій приз, я найму міжнародного юриста.
Have you tried an international lawyer? If I don't get my prize I will engage an international lawyer.
Hast du es denn mal mit einem Internationalen Anwalt versucht? Falls ich mein Gewinn nicht bekomme werde ich einen Internationalen Anwalt einschalten.
Спишіть свій виграш... Я буду чекати своїх грошей майже 4 тижні... Я навіть отримав електронний лист, що мої гроші перераховані... але, звичайно, їх немає на моєму рахунку...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
5 травня 2022 року від Wildpharao надійшов лист, що вони переказали гроші і що я їх отримав за 2-3 дні... Ну, зараз майже 10 робочих днів... Я припускаю, що нічого не прийде
On May 5th, 2022, an email came from Wildpharao that they had transferred the money and that it was still 2-3 days before I got it... Well, it's almost 10 working days now... I assume nothing will come
Am 05.05.22 ist eine Mail gekommen von Wildpharao das sie das Geld überwiesen haben und das es noch 2-3 Tage geht bis ich es habe… Tja jetzt sind es bald 10 Arbeitstage… wird nichts mehr kommen vermute ich mal
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.