Вибачте, судячи з того, як було написано, я подумав, що вони заплатили вам, а потім деактивували ваш обліковий запис. Я вважав, що «Вау» було позитивним. Я вважаю, що ви не могли написати те, що насправді думали.
Я щойно виграв 558 євро, і казино закрилося, а мої виграші все ще очікують 😩
Sorry I thought from the way it was written they paid you and then deactivated your account I thought the Wow was a positive I suppose you couldn’t write what you really thought.
I just won €558 and the casino has closed down with my winnings still pending 😩
Хочете швидко заробити?
Я залишаю вам тут найкращі казино з найкращими винагородами та БЕЗКОШТОВНИМИ БОНУСАМИ!
скористайтеся ними, поки все не закінчиться... я попереджав вас 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Чи можемо ми видалити це під вами
Can we please delete this under you
können wir das unter dir bitte löschen
Хочете швидко заробити?
Я залишаю вам тут найкращі казино з найкращими винагородами та БЕЗКОШТОВНИМИ БОНУСАМИ!
скористайтеся ними, поки все не закінчиться... я попереджав вас 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Я думаю, вам слід спершу зосередитися на дослідженні, безкоштовні бонуси не призначені для швидкого виграшу 😀😂.
Дізнайтеся більше про бонуси тут:
https://casino.guru/casino-bonuses
I think you should focus on research first, free bonuses are not designed to make win quickly 😀😂.
Learn more about bonuses here:
https://casino.guru/casino-bonuses
Ви зняли всі гроші, щоб ваш рахунок був обнулений? Або у вас ще залишилося вивести 13 000?
Have you made whitdrawls for all the money so your account where down to zero? Or did you still have 13.000 left to withdrawl?
У чаті були якісь відповіді на те, чому, чи вони просто забанили вас у чаті?
Did the chat gave any answers on why or they just banned you from the chat?
Вони кидають швидкий погляд і раптом кажуть «вони не можуть мені допомогти», а потім чат закривається. Якщо я заходжу знову, чат негайно закривається, а мені не відповідають.
They take a quick look and suddenly say "they can't help me" and then the chat is closed. If I go in again, the chat is immediately closed without responding to me.
Sie schauen kurz nach und sagen auf einmal "sie können mir nicht weiterhelfen" und dann wird der Chat geschlossen. Wenn ich nochmal reingehe wird der Chatt sofort geschlossen ohne auf mich einzugehen.
У мене так само було, мій акаунт теж деактивували 1-2 тижні тому. Подумайте, що тепер це робиться таким чином для всіх, у кого ще є відкриті платежі.
списувати гроші. Навіть мій юрист, який працює за кордоном, не отримує від них жодного відгуку.
It was the same for me, my account was also deactivated 1-2 weeks ago. Think it is now done that way for everyone who still has open payments.
write off money. Even my lawyer who works internationally does not get any feedback from them.
Ist bei mir auch so gewesen mein Konto wurde auch vor 1-2 Wochen deaktiviert. Denke es wird bei allen jetzt so gemacht welche noch offene Auszahlungen haben.
Geld abschreiben. Selbst mein Anwalt welcher International tätig ist bekommt keine Rückmeldung von denen.
Краплі просто смоктали. Також немає сенсу, що нові скарги на Wp приймаються Гуру. Я бачу, що вже є 3-4 нові скарги.
The drops just sucked. It also makes no sense that new complaints against Wp are accepted by Guru. I've seen there are already 3-4 new complaints.
Der Drops ist halt gelutscht. Ist auch völlig ohne Sinn dass neue Beschwerden gegen Wp seitens Guru angenommen werden. Habe ja gesehen es gibt schon wieder 3-4 neue Beschwerden.
Ви все ще можете увійти, і у вас залишилося 13 000 для зняття. Але я припинив свої зняття зараз, коли вони все одно не отримають виплати, тож можна почекати та сподіватися на диво в майбутньому, і вони знову почнуть виплачувати.
Гроші, які були оброблені зараз, я, на жаль, ніколи не побачу.
Can still login and have 13.000 left to withdrawl. But have stopped my withdrawls now, when they wont payout anyway so might aswell wait and hope for a miracle in the future and they start paying out again.
The money that has been proccesed now i Will never see sadly.
Якщо ви розігруєте свої гроші, то принаймні ви все ще трохи розважаєтесь. Вам більше не виплатять гроші
If you gamble away your money, then at least you still have a little fun. You will no longer get your money paid out
Verzockt dein Geld dann hast du wenigstens noch ein wenig Spielspaß. Dein Geld wirst du nicht mehr ausgezahlt bekommen
Якщо я програю їх, я їх узагалі не отримаю. Якщо я залишу їх там, принаймні надія залишиться.
Я вважаю, що вони зазнали удару, коли біткоін обвалився, а до цього вони виплатили.
Зараз я нічого не отримаю, але чому б не залишити їх там на рік і сподіватися на краще? Я не вірю, що коли-небудь більше побачу гроші, але немає сенсу їх програвати..
If I gamble them away i Will not get them at all. If I leave them there atleast the hope remains.
I Believe they took a hit when bitcoin crashed, before that they paid out.
Right now i wont get any but why not leave them there for a year and hope for the best? I don't belive i Will ever see any more money but no point in gambling them away etiher..
Так, і для чого мені заповнювати форму для органу, якими мають бути мої збитки тощо, якщо вони все одно не можуть це впоратися? Це абсолютно безглуздо
Yes, and for what do I fill out a form for the authority how high my loss etc. should be if they can't handle it anyway? It's completely pointless
Ja und für was Fülle ich dann ein Formular für die Behörde aus wie hoch mein Verlust etc. sein soll wenn sie es sowieso nicht handhaben können? Ist doch komplett Sinnfrei
Справа в тому, що рейтинг репутації казино падає з кожною невирішеною скаргою.
І інші гравці бачать, що проблема не зникає, оскільки на головній панелі казино відображаються останні скарги, а також загальна кількість скарг:
Я розумію, що це безглуздо з вашої точки зору, але ми маємо намір показати, як розвивається ситуація.
The point is that the casino's reputation score drops down with each unresolved complaint.
And other players can see that the problem persists because the recent complaints are shown on the casino's main panel, the total amount of complaints as well:
I understand that it's pointless from your point of view, but we intend to show how the situation develops.
2022-06-22 07:20:43 зняття | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 зняття | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 вилучити | ******* EUR Bank OK
Ці 3 суми відсутні на сьогоднішній день, хтось може мені допомогти? є судовий позов чи щось інше?
Ще одну суму, яка також була від 29 травня, мені перерахували.
2022-06-22 07:20:43 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
These 3 amounts are missing to this day can someone help me? is there legal action or something else?
Another amount that was also from May 29th was transferred to me.
2022-06-22 07:20:43 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
Diese 3 Beträge fehlen mir bis heute kann mir jemand helfen? kann man rechtlich vorgehen oder sonstiges ?
Ein anderer Betrag der auch vom 29.5 war der wurde mir überwiesen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.