3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wild Pharao Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино не виплачує гроші, було сказано 3-5 робочих днів, які вже закінчилися. Надходять електронні листи, і жоден обліковий запис не повністю перевірений, тому жодних документів не бракує, я їх уточнив. У чаті ви завжди непривітні і говорите про загальні умови, які нереальні, термін минув і ви просто не платите гроші.
На це казино було чимало скарг.
ДУЖЕ НЕСЕРЙЗНО!!!
Casino does not pay out money it was said 3 to 5 working days that are already over. Emails are coming in and no account is fully verified, so no documents are missing, I clarified them. In the chat you are always unfriendly and talk about general terms and conditions that are unrealistic, the deadline has expired and you simply do not pay the money.
There have been quite a few complaints about this casino.
VERY UNSERIOUS !!!
Casino zahlt geld nicht aus es hat geheißen 3 bis 5 werktage die schon vorbei sind Emails kommen auch keine konto ist vollständig verifiziert also Dokumente fehlen auch keine habe ich abgeklärt. Im chat sind sie immer unfreundlich und reden von agbs die unrealistisch sind die frist ist abgelaufen und sie zahlen das geld einfach nicht aus.
Es gibt etliche Beschwerden über dieses casino.
SEHR UNSERIÖS!!!
Це зовсім нове казино, тому ми ще не маємо великого досвіду роботи з ними, але немає жодної поданої скарги, яка б не була вирішена. Я б сказав, що це хороший знак, і я вірю, що ви скоро отримаєте свій виграш 🙂
It's quite a new casino so we don't have much experience with them yet, but there's not a single submitted complaint that wouldn't be resolved. I'd say that's a good sign and I believe you'll received your winnings soon 🙂
привіт,
коли щось буде зроблено проти цього казино? Він не відповідає на листи, не виплачує жодних виграшів і навіть не відповідає на ваші запити. У кожній країні світу виграші є шахрайськими і не виплачуються. Люди платять цьому провайдеру свої тяжко зароблені гроші, радіють, коли щось виграно, і ці люди просто тримають гроші при собі. Я також не розумію, чому ваш рейтинг досі 7,3 для казино, яке обманює своїх клієнтів. Ви повинні попередити людей про цього провайдера ... Я не знаю жодного казино на вашому сайті, яке має більше чорних точок і все ще оцінюється як добре.
З повагою
Свен
Hi there,
when will something be done against this casino? It doesn't respond to any emails, doesn't pay out any winnings, and doesn't even respond to your inquiries. It is in every country in the world that winnings are fraudulent and not paid out. People pay their hard-earned money to this provider, are happy when something has been won and these people just keep the money to themselves. I also don't understand why your rating is still 7.3 for a casino that cheats its customers. You would have to warn people about this provider ... I don't know of any casino on your site that has more black points and is still rated as good.
Kind regards
Sven
Hallo,
wann wird endlich etwas gegen dieses Casino unternommen? Es reagiert auf keinerlei E-Mails, zahlt keine Gewinne aus und reagiert nicht mal auf eure Anfragen. Es ist in jedem Land dieser Welt Betrug Gewinne nicht auszuzahlen. Die Menschen zahlen ihr hart erarbeitetes Geld bei diesem Anbieter ein, freuen sich wenn etwas gewonnen wurde und diese Leute behalten das Geld einfach für sich. Ich verstehe auch nicht warum eure Bewertung immer noch auf 7,3 steht, für ein Casino was seine Kunden betrügt. Ihr müsstest die Leute vor diesem Anbieter warnen...Ich kenne kein Casino auf eurer Seite, was mehr schwarze Punkte hat und trotzdem so gut bewertet wird.
Mit freundlichen Grüßen
Sven
Привіт, Свен,
Дозвольте звернути вашу увагу, що це казино заслужило дуже погану репутацію. Це не 7,3 - це 1,5. Не соромтеся перевірити самі.
Наскільки я бачу, перша скарга, яку ви подали, закрита як вирішена. Проте у вас є друга скарга з тією ж проблемою. Сподіваюся, цього достатньо, щоб перестати там грати. Нагадуємо, там ви також можете побачити репутацію.
Тож прямо до справи - не грайте там, ми не рекомендуємо так добре, як ви 🙂
Hello Sven,
allow me to bring to your attention, that this casino earned a very bad reputation. It's not 7.3 - it's 1.5. Feel free to check for yourself.
As far as I can see, the first complaint you've submitted is now closed as solved. Still, you have the second complaint there with the same issue. Hope it's enough for you to stop playing there. Kind reminder, you can see the reputation there too.
So straight to the point - do not play there, we do not recommend it as well as you 🙂
Привіт, гуру казино,
Минулими вихідними я зробив депозит у Wild Pharaoh Casino і отримав бонус. Тепер я очистив депозит 50 євро та бонус. Я попросив виплату 400 євро. Однак подані мною документи не перевірятимуться, і моя виплата не оброблятиметься. Тепер я чекаю 1 тиждень на підтвердження та виплату. Підтримка в реальному часі закриває чат на запитання про моє зняття коштів, а фінансовий відділ не відповідає на мої листи. Що я можу зробити в цьому випадку. Це вже кілька людей, як я прочитав на форумі.
MFG Андре
Hello casino guru,
I made a deposit at Wild Pharaoh Casino last weekend and received a bonus. Now I have cleared the 50 euro deposit and the bonus. I have requested a payout of 400 euros. However, my submitted documents will not be checked and my payout will not be processed. Now I've been waiting 1 week for my verification and my payout. Live support closes the chat for questions about my withdrawal and the finance department doesn't respond to my emails. What can I do in this case. It is already several people as I have read in the forum.
MFG Andre
Hallo Casino Guru,
ich habe am letzten Wochenende eine Einzahlung beim Wild Pharao Casino getätigt und einen Bonus erhalten. Nun habe ich die 50 Euro Einzahlung und den Bonus freigespielt. Ich habe eine Auszahlung von 400 Euro beantragt. Es werden aber meine eingereichten Dokumente nicht überprüft und meine Auszahlung nicht bearbeitet. Nun warte ich schon 1 Woche auf meiner Verfizierung und meine Auszahlung. Der Live Support schließt den Chat bei Fragen um meine Auszahlung und die Finanzabteilung reagiert nicht auf meine Emails. Was kann ich in diesem Fall tun. Es geht schon mehren Leute so wie ich im Forum gelesen habe.
MFG Andre
Привіт Андре.
Ви можете спробувати подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create
Проте зараз на це казино відкрита 71 скарга. У гравців така ж проблема, як і у вас. Чесно кажучи, я не впевнений, чи зможемо ми допомогти в цій ситуації.
Наступного разу: будь ласка, внесіть депозит лише в рекомендованих казино, прочитайте відгуки користувачів, щоб отримати більшу картину.
Hello Andre.
You can try submitting a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
However, there are now 71 opened complaints against this casino. Players have a very similar problem as you do. Honestly, I'm not sure if we would be able to help in this situation.
For the next time: please deposit only in recommended casinos, read user reviews to get a bigger picture.
Я отримав свої гроші. Таким чином, справа закрита.
I have received my money. The case is thus closed.
Ich habe mein Geld erhalten. Der Fall ist damit abgeschlossen.
Тож скільки всього часу ви чекали?
So how long time have you been waiting in total?
Привіт. 24.01.22 подано запит на виведення 100 євро, рахунок верифікований і гроші не виведені. Чат дає пошту куди звертатися, там не відповідають. Скажи мені що робити?
Hello. 01/24/22 filed a request for the withdrawal of 100 euros, the account was verified and the money was not withdrawn. Chat gives mail where to contact, they do not answer there. Tell me what to do?
Здравствуйте. 24.01.22 подал запос на вывод 100 евро аккаунт верифицирован денеги не вывели. Чат дает почту куда обращаться , там не отвечают. Подскажите что делать?
Погана річ у цьому казино: воно приймає депозити Paysafe без підтвердженого рахунку PaySafeCard, а також іноземні картки PaySafe, які викупляються з Німеччини.
І це хоча в Німеччині це заборонено законом.
Саме це робить цю компанію дуже сумнівною. А після створення сайту він здається просто клоном казино «Джокерино».
Тому ви можете лише порадити не грати в неї.
The bad thing about this casino, it accepts Paysafe deposits without a verified PaySafeCard account, and foreign PaySafe cards which are redeemed from Germany.
And that although this is prohibited by law in Germany.
That alone makes this company very dubious. And after building the site it seems to be just a clone of the casino "Jokerino".
So you can only advise against playing it.
Das schlimme an diesen Casino, es akzeptiert Paysafe einzahlungen ohne verifizierten PaySafeCard Konto,und ausländische PaySafe Karten welche aus Deutschland eingelöst werden.
Und das obwohl dies nach einen Gesetz in Deutschland untersagt ist.
Schon das alleine macht dieses Unternehmen sehr Unseriös. Und nach dem aufbau der Seite scheint es nur ein Klon des Casinos "Jokerino" zu sein.
Also man kann nur abraten das zuspielen.
Привіт. 24.01.22 подано запит на виведення 100 євро, рахунок верифікований і гроші не виведені. Чат дає пошту куди звертатися, там не відповідають. Скажи мені що робити?
Hello. 01/24/22 filed a request for the withdrawal of 100 euros, the account was verified and the money was not withdrawn. Chat gives mail where to contact, they do not answer there. Tell me what to do?
Здравствуйте. 24.01.22 подал запос на вывод 100 евро аккаунт верифицирован денеги не вывели. Чат дает почту куда обращаться , там не отвечают. Подскажите что делать?
Привіт, мені шкода, що ви вибрали таке погане казино.
Не соромтеся переглядати вже подані скарги на цю скаргу, а також не соромтеся надсилати власні. Проте майже всі справи, подані у 2022 році, стосуються прострочення платежу. Як на мене, це виглядає зовсім не добре.
Hello, I'm sorry you picked up such a bad casino.
Feel free to browse already submitted complaints against this one and also feel free to submit your own. However, almost all the cases submitted in 2022 are about delayed payment. To me, it does not look good at all.
Цим я вказую, що 13.02.2022 я зареєструвався на Wild pharao і ввів код на 10 євро безкоштовно і почав грати, що я навіть отримав це значення в таблиці 10 254,00 євро (як це можливо), але я досяг (14 000,00 євро) через деякий час він став нульовим балансом на рахунку. Я можу отримати доступ до облікового запису, але було цікаво знати, що ніколи в моєму житті це не було правдою. Рахунок становив 25 тис
I hereby indicate that on the 13/02/2022, I registered at wild pharao and entered the code for 10 euros free and started to play that I even got this value in the table 10,254.00 euros (as is possible), and however I reached ( 14,000.00 euros) after some time it went to 0 balance in the account I can access the account but it was fun to know that never in my life this is true. Account was 25kcupra
venho por este meio indicar que dia 13/02/2022, registei-me no wild pharao e meti código de 10 euros grátis e comecei a jogar que até vim a obter este valor no quadro 10.254.00 euros (como é possível ) , e entanto cheguei aos ( 14,000.00 euros) depois passado algum tempo foi ao saldo 0 na conta consigo aceder a conta mas foi divertido saber que nunca na vida isto é verdade. Conta era 25kcupra
Привіт, будь ласка, ви отримали відповідь від казино?
Ви зараз з ними спілкуєтесь?
Hello, did you get any answer from the casino, please?
Are you in touch with them now?
Дивовижна Радка. Я ніколи в житті не бачив такої великої помилки тільки через wins more wins, поки я не маю це значення 14.000 k , я надсилав їм електронні листи без відповіді, недійсне значення чату нуль, і я можу отримати доступ до облікового запису. Я вважаю, що цього сайту навіть не має існувати, але він готовий.
Amazing Radka I've never seen this in my life big bug only via wins more wins until I have this value 14.000 k , I sent emails to them no reply invalid chat value zero and I can access the account. I think this website shouldn't even exist but ready.
Radka incrível eu nunca vi isto na minha vida grande bug só via wins mais wins até ter este valor 14.000 k , mandei mails para eles nenhuma resposta chat inválido valor zero e consigo aceder a conta. Eu penso que este website nem devia existir mas prontos.
О Я бачу.
Вибачте, але на даний момент подано 26 скарг проти Wild Pharao Casin o, і більшість із них стосуються проблем з виведенням коштів...
Схоже, вони вирішили не платити.
Ви можете подати свою скаргу , але я, чесно кажучи, не дуже оптиміст.
Oh, I see.
I'm sorry but there are currently 26 submitted complaints against Wild Pharao Casino at the moment and most of those are about problems with withdrawal...
It seems like they decide not to pay.
You can submit your own complaint, but I'm not very optimistic, honestly.
Я вже знав, що це брехня, але навіть неймовірно, як це можливо. Мене навіть не хвилювало, що це була велика вогняна частина виграшу фальшива та дивовижна з 10 євро
I already knew this was a lie but incredible even how this is possible. I didn't even care that it was a big fire part win fake and amazing with 10 euros
eu já sabia que isto era mentira mas incrível mesmo como é possível isto. Já nem me importava que fosse uma parte fogo grande win fake e incrível com 10 euros
Здравствуйте,
суть полягає в тому, щоб надати всім гравцям відповідну інформацію. Ми навмисно додаємо сюди всі казино - хороші, а також сумнівні, захищають гравців. Ми навіть додали спеціальне попередження про погане казино, перевірте Wild Pharao:
Hello,
the point is to provide all players with relevant information. We intentionally add all casinos here - good ones, as well as questionable ones, keep players safe. We even added a special warning for the bad casino, check Wild Pharao:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.